abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:57:48 #101
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_73660326
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Is idd een truuk (7x voor PW naar PB), gewoon die SOEE harvesten @ BWT @ 5.2
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_73660529
Ik laat maar even mijn aandacht verslappen en weer 20k souls die we nooit weer terug zien.
Ik was bezig om het eerste gedeelte van 4-1 te verkennen.

Ik loop heel voorzichtig door alle gangetjes om te kijken of daar niet een demon zit verstopt.
Alles gaat goed tot ik bij een splitsing kom. Ik kijk eerst links en rechts of er niet direct iets om de hoek zit.

Ik zie alleen links een demon staan en probeer die te killen. Ik wist dus niet dat er aan de rechterkant buiten mijn gezichtsveld nog een tweede demon op mij afkwam.

Dus ik word daar heerlijk gesandwiched tussen 2 demonen.
Ik probeer mijn souls weer terug te vinden en ga dit proberen via een andere weg.
Onderweg zie ik weer een tegel op de vloer liggen die een trap activeert.
Ik loop er op af met mijn schild voor mij uit en stap op die tegel.

Blijken die pijlen van achteren te komen en mij dus genadeloos voor een tweede keer te doden zodat ik mijn souls gedag kan zeggen.

Hoe voorzichtig ik ook ben, altijd is er wel een moment dat mijn aandacht iets verzwakt en hier voor de prijs moet betalen.
pi_73661963
Ik ben net 12K in 4-1 kwijtgeraakt. Ik krijg die ^^$%#@@ Vanguard niet dood. Geen ruimte om te manoeuvreren.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_73662040
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net 12K in 4-1 kwijtgeraakt. Ik krijg die ^^$%#@@ Vanguard niet dood. Geen ruimte om te manoeuvreren.
Equip Thief Ring en gebruik daarna een boog of magic.
Op die manier merkt hij niet eens dat je er bent.
pi_73662081
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:41 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Equip Thief Rng en equip daarna een boog of gebruik magic.
Op die manier merkt hij niet eens dat je er bent.
Ik heb een boog maar geen pijlen.
Ik doe niet aan magie.

Aan mijn zwaard zal ik hem ruigen! Z'n buik opensnijden en met zijn eigen darmen wurgen!
pi_73662194
Dat is natuurlijk wel de leukste manier.
Mijn character is toch al een halve magic user dus na een paar Soul Arrows was het snel gebeurd.
Ik heb trouwens tijdens mijn ontdekkingstocht door 4-1 wel een leuke Crescent Falchion +1 gevonden en een Composite Longbow +3
pi_73662960
Wat is dit spel verslavend zeg. Ben al zeker 5x doodgegaan in het eerste level en heb nog geen enkel keer geragedquit
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:02:40 #108
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_73665954
ik kom net in 1.1 op een soort tussenstuk aan de ene kant een eerie dude met rode ogen aan de andere kant met groene ogen voor zover ik het me kan herinneren ik denk weet je wat rood de kleur van mijn zwaard..
1 lanssteek en zeg maar zwaai zwaai met je leven klaar was ik
volgende keer kies ik groen op zekers
Life never gets darker then midnight
  woensdag 14 oktober 2009 @ 01:05:30 #109
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73669739
Ohhhhh 4-1! Wat een game,... liep echt met samengeknepen billen langs die gruwelijke afgrond,... kwam bij de eindbaas van 4-1 volgens mij,.... daar heb ik mijn evac gebruikt Durfde mijn 20.000 souls niet kwijt te raken! Die spanning in dat laatste stuk zeg,... heel cool level. Geen idee hoe die eindbaas moet,... probeer ik later nog wel eens
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 01:42:11 #110
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_73670095
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 01:05 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhh 4-1! Wat een game,... liep echt met samengeknepen billen langs die gruwelijke afgrond,... kwam bij de eindbaas van 4-1 volgens mij,.... daar heb ik mijn evac gebruikt Durfde mijn 20.000 souls niet kwijt te raken! Die spanning in dat laatste stuk zeg,... heel cool level. Geen idee hoe die eindbaas moet,... probeer ik later nog wel eens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 01:45:22 #111
179075 hugecooll
pi_73670136
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef torn_Machina het volgende:
Ik laat maar even mijn aandacht verslappen en weer 20k souls die we nooit weer terug zien.

Ik loop heel voorzichtig door alle gangetjes om te kijken of daar niet een demon zit verstopt.
Alles gaat goed tot ik bij een splitsing kom. Ik kijk eerst links en rechts of er niet direct iets om de hoek zit.

Ik zie alleen links een demon staan en probeer die te killen. Ik wist dus niet dat er aan de rechterkant buiten mijn gezichtsveld nog een tweede demon op mij afkwam.

Ik probeer mijn souls weer terug te vinden en ga dit proberen via een andere weg.

Blijken die pijlen van achteren te komen en mij dus genadeloos voor een tweede keer te doden zodat ik mijn souls gedag kan zeggen.

Hoe voorzichtig ik ook ben, altijd is er wel een moment dat mijn aandacht iets verzwakt en hier voor de prijs moet betalen.
Mja, eigenlijk moet je daar waar Vanguard staat naar beneden gaan en dat muurtje voorbij de val kapotslaan, zodat ze allebei voor je staan
pi_73671229
quote:
[b]Op woensdag 14 oktober 2009 01:45
Mja, eigenlijk moet je daar waar Vanguard staat naar beneden gaan en dat muurtje voorbij de val kapotslaan, zodat ze allebei voor je staan
Dat was ook juist waar ik die val activeerde en ik in de rug werd geschoten.
pi_73671339
Gister een k*t-sessie gehad in 4-1.
Kreeg harde klappen van skeletten omdat mijn timing de hele tijd niet goed was, veel health moeten gebruiken. Daarnaast ging ik de hele tijd dood bij de Vanguard waardoor ik 12K aan souls kwijtraakte. Ook had ik 12 pijlen nodig om 2 vann die vliegende rays neer te halen, en nu zijn ze op! Grmblll...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:59:29 #114
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73671855
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Gister een k*t-sessie gehad in 4-1.
Kreeg harde klappen van skeletten omdat mijn timing de hele tijd niet goed was, veel health moeten gebruiken. Daarnaast ging ik de hele tijd dood bij de Vanguard waardoor ik 12K aan souls kwijtraakte. Ook had ik 12 pijlen nodig om 2 vann die vliegende rays neer te halen, en nu zijn ze op! Grmblll...
Die vliegende manta's sterven bij mij met 1 Soul arrow! Hoop souls,... 400 per manta geloof ik.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:59:54 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73671866
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 01:42 schreef hugecooll het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
SPOILER
Spring naar beneden ook,.... vriend ik was doodsbang
pi_73672229
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Die vliegende manta's sterven bij mij met 1 Soul arrow! Hoop souls,... 400 per manta geloof ik.
Met de compound longbow heb ik ook maar een pijl nodig. Moet ik wel raak schieten.
Alleen heb ik geen pijlen meer.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:22:34 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73672287
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Met de compound longbow heb ik ook maar een pijl nodig. Moet ik wel raak schieten.
Alleen heb ik geen pijlen meer.
Die kan ik nog niet eens hanteren Strength 22 nodig dacht ik? Heb het wapen wel opgeslagen.
pi_73672423
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Die kan ik nog niet eens hanteren Strength 22 nodig dacht ik? Heb het wapen wel opgeslagen.
Ik heb nog geen punten in magie geinvesteerd. Maar pijl/boog is een mooi alternatief voor de lange afstand.
Strenght 22 had ik al.
pi_73672452
Wat zijn nog andere handige requirements om bogen goed te gebruiken? Als knight investeer ik vooral in VIT/STR/END. En waar kan ik een beetje goedkoop pijlen scoren?

Nog tips voor het gebruik? Met een boog kun je itt een kruisboog niet locken toch? Ik zoom niet in met L1 en schiet met R1.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:37:43 #120
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73672633
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn nog andere handige requirements om bogen goed te gebruiken? Als knight investeer ik vooral in VIT/STR/END. En waar kan ik een beetje goedkoop pijlen scoren?

Nog tips voor het gebruik? Met een boog kun je itt een kruisboog niet locken toch? Ik zoom niet in met L1 en schiet met R1.
Je kan volgens mij ook uit de losse hand schieten,.... met lock aan! Oh,... en normaal gesproken zou DEX ook belangrijk moeten zijn met pijl en boog, maar kan dat in het spel nog niet echt zien.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:51:34 #121
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73672913
quote:

Boog upgraden met stenen.
De telescope is ook handig voor de boog (als je tenminste daar tijd voor hebt).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_73673277
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog geen punten in magie geinvesteerd. Maar pijl/boog is een mooi alternatief voor de lange afstand.
Strenght 22 had ik al.
De requirement voor bogen wordt anders berekend.
Een boog wordt als een 2-handed weapon gezien.
Je Strength atribute krijgt hierdoor een modifier van 1.5
Je hebt voor de Composite Longbow maar 15/16 STR nodig om hem goed te kunnen gebruiken.
quote:
En waar kan ik een beetje goedkoop pijlen scoren?
Heb je Patches, The Hyena al gevonden in 2-2?
Als je met hem hebt gepraat dan kun je items van hem kopen als je weer terug bent in de Nexus.
Deze verkoopt namelijk Heavy Arrows voor 30 souls per stuk.

[ Bericht 21% gewijzigd door torn_Machina op 14-10-2009 10:16:14 ]
pi_73673300
Heb het spel gisteren gekocht, heb net level 1-1 gehaald (die Boss was behoorlijk makkelijk na de rest van het level). Het is wel heel verslavend
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:21:17 #124
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73673511
Patches zit die in 2-2? Hmmm. Even checken.
edit: oh ja ik weet het weer. Die staat in het midden van die grote ruimte
Die verkoper die daar aan het eind zat heb ik in mijn asia versie NOOIT wat van kunnen kopen.
Ik zag hem zitten en dacht "afmaken!" voordat ik doorhad dat het een verkopertje was
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:40:31 #125
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73677903
Gisteren de spin afgemaakt, eitje met pijl en boog.... vandaag ga ik ook eens sparen voor die evac. Vooralsnog leg ik iedere keer het loodje bij 2 van die rollende ridders tegelijk maar na die spin m'n wapens eens flink geupgrade en mijzelf wat soul levels omhoog geknald.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:53:00 #126
179075 hugecooll
pi_73681929
Hmm hoe doe je eigenlijk dat chargen met een schild? Zoals die rood- en blauwogige knight doet zeg maar?
Ik zag dat gisteren ook een phantom doen
Ik neem aan dat dat niet gewoon L2+O is, want ze damagen je dan ook
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:58:10 #127
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73687909
Hebben meer er last van dat je geen berichten meer kan schrijven / recommenden? Of is mijn select button stuk?
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:34:25 #128
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_73688885
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef HAL9000S het volgende:
Hebben meer er last van dat je geen berichten meer kan schrijven / recommenden? Of is mijn select button stuk?
Een aantal dagen terug heb ik exact hetzelfde probleem gehad, was best apart. Toen ik het een tijdje later weer probeerde ging het wel weer goed (geloof dat ik het spel wel een keer had afgesloten en later opnieuw gestart maar weet dat niet helemaal zeker).
Respect to the man in the ice cream van !
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:20:27 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73690337
Dat gebeurd denk ik als je niet on-line bent.
Zag je andere on-line dingen???
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:25:34 #130
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_73690544
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef torn_Machina het volgende:

Zo herkenbaar he
Ik ging daar de eerste keer ook op nat
SPOILER
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:56:45 #131
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73691569
Tigra Ken je de shortcut in 4-1 naar adjucator?
SPOILER
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:02:27 #132
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_73691743
Even een complete newbie vraag
ik ben level 1.1 lekker aan het doorkruisen de draak eruit gerend grote poort open gemaakt en sta eigenlijk weer aan het begin met voor me die enorme mist die vroeger poort was
ik vermoed dat hierachter baas 1.1 zich bevind
nu heb ik aardig wat souls waar ik graag vanaf wil
kan ik nu als ik de nexus inga weer terug en is de grote poort dan open of moet ik weer heel dat rondje lopen?
pi_73692057
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef Tumble het volgende:
Even een complete newbie vraag
ik ben level 1.1 lekker aan het doorkruisen de draak eruit gerend grote poort open gemaakt en sta eigenlijk weer aan het begin met voor me die enorme mist die vroeger poort was
ik vermoed dat hierachter baas 1.1 zich bevind
nu heb ik aardig wat souls waar ik graag vanaf wil
kan ik nu als ik de nexus inga weer terug en is de grote poort dan open of moet ik weer heel dat rondje lopen?
Je moet eerst de boss achter die mist poort verslaan.
Daarna kun je je souls gebruiken om de atributes van je character te lvlen.
De poort blijft altijd open nu.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:26:39 #134
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_73692594
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef wdn het volgende:
Tigra Ken je de shortcut in 4-1 naar adjucator?
SPOILER
Man ik heb geen idee waar dat ook alweer is
Ik was echt 1 van de Alpha gamers van Demon Souls
Toen verkocht aan Mike dacht ik , ben intussen alweer 8 games verder ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door Deacon_Tigra op 14-10-2009 20:32:15 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_73694162
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Man ik heb geen idee waar dat ook alweer is
Ik was echt 1 van de Alpha gamers van Demon Souls
Toen verkocht aan Mike dacht ik , ben intussen alweer 8 games verder ofzo
Kijk hem es ff the been there done that uithangen hoor
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:10:10 #136
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_73694221
Mijn souls liggen in 1.2 aan het eind van die brug waar al die mannetjes staan en de draak vuur spuwd .
Als ik dus snel mijn souls collect dan kan ik daarna niet meer bewegen door die archers en en krijg ik de volle lading van die draak.

Kan ik nu gewoon in een andere wereld souls gaan collecten om me strength naar 18 te krijgen zodat ik die boog kan gebruiken om daarna die draak te pwnen?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:18:21 #137
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73694548
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef gniffie het volgende:
Mijn souls liggen in 1.2 aan het eind van die brug waar al die mannetjes staan en de draak vuur spuwd .
Als ik dus snel mijn souls collect dan kan ik daarna niet meer bewegen door die archers en en krijg ik de volle lading van die draak.

Kan ik nu gewoon in een andere wereld souls gaan collecten om me strength naar 18 te krijgen zodat ik die boog kan gebruiken om daarna die draak te pwnen?
Ja. Zolang je maar niet doodgaat tussendoor. Wat je ook kan doen is rennen, je souls collecten en dan een van die evac stenen gebruiken zoals ik gedaan heb.
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:22:29 #138
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_73694745
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ja. Zolang je maar niet doodgaat tussendoor. Wat je ook kan doen is rennen, je souls collecten en dan een van die evac stenen gebruiken zoals ik gedaan heb.
Das wel een goed idee
Moeten die stenen trouwens lang opladen want krijg gelijk een pijl in me kop als ik me souls collect
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:25:31 #139
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73694918
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef gniffie het volgende:

[..]

Das wel een goed idee
Moeten die stenen trouwens lang opladen want krijg gelijk een pijl in me kop als ik me souls collect
Je moet wel ff een klein stukje teruglopen... ik kreeg dus een pijl door m'n kop de eerste keer dat ik dat probeerde
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:14:26 #140
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_73697043
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Kijk hem es ff the been there done that uithangen hoor

Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:33:43 #141
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73697918
Maneater eindelijk dood! Ik had een blue phantom in mijn game gesummoned, ging best aardig, totdat de boss me van die brug afgooide Die andere speler moet ook wel 'n00b' gedacht hebben of iets in die strekking

Anyhow, is het de moeite om de mixed demon soul te gebruiken voor homing soul arrow?
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:10:26 #142
179075 hugecooll
pi_73699302
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:53 schreef hugecooll het volgende:
Hmm hoe doe je eigenlijk dat chargen met een schild? Zoals die rood- en blauwogige knight doet zeg maar?
Ik zag dat gisteren ook een phantom doen
Ik neem aan dat dat niet gewoon L2+O is, want ze damagen je dan ook
Iemand?
pi_73699765
Zoooo, mijn longbow naar +3 geupgrade, en weer een skillpoint aan strenght kunnen toevoegen. Nog wat herbs verzamelen door die vuurspuwende vijanden in 2-1 te doden en ik ben klaar voor een nieuwe poging in 4-1!

Ik heb die gevangene in de kelder bevrijd en die verkoopt gelukkig goedkope pijlen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:54:10 #144
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73700790
Pffff,... eindbaas van 4-1 afgemaakt en daarna Tower of Latria gedaan ofzo! Briljant level,... maar ook hier,... te gretig,... pakken en pakken,... niet opletten, vallen, sleutels,... dichte deuren,... de weg kwijtraken

Uiteindelijk met maar 2000 souls weggegaan,... (had er 7500). Wel veel equipment daar zeg. Heb een sexy assassin pak voor mijn female royalty Oh,... en morgen proberen te juiste weg weer eens te zoeken. Heb weer wat sleutels die misschien deuren openen

Wat een spel mensen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 00:48:10 #145
179075 hugecooll
pi_73702034
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:22 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooo, mijn longbow naar +3 geupgrade, en weer een skillpoint aan strenght kunnen toevoegen. Nog wat herbs verzamelen door die vuurspuwende vijanden in 2-1 te doden en ik ben klaar voor een nieuwe poging in 4-1!

Ik heb die gevangene in de kelder bevrijd en die verkoopt gelukkig goedkope pijlen.
Als je een tip wilt voor 4-1:
SPOILER
Ben overigens een Temple Knight begonnen, dus ik moet eerst een zooi in Endurance mikken + die Ring of Great Strength dragen Ik wil kunnen rollen!
Een bijkomend voordeel is dat ik vaker achter elkaar kan slaan (7x nu)

[ Bericht 8% gewijzigd door hugecooll op 15-10-2009 01:15:47 ]
pi_73704023
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:48 schreef hugecooll het volgende:
Als je een tip wilt voor 4-1:
SPOILER
Ben overigens een Temple Knight begonnen, dus ik moet eerst een zooi in Endurance mikken + die Ring of Great Strength dragen Ik wil kunnen rollen!
Een bijkomend voordeel is dat ik vaker achter elkaar kan slaan (7x nu)
Die Crescent Falchion +1 heb ik intussen. Maar mijn Longsword +6 is effectiever. Die zwarte skelet heb ik weinig moeite mee. Ik kan hem makkelijk ontwijken en met R2 in zijn rug steken. Vervolgs combo ik nog een paar korte aanvallen voor ik me terugtrek. Als hij al op mijn schild beukt, raakt hij een soort van verdoofd.

De gewone skeletten heb ik ook geen moeite mee. Ik steek ze al met R2 neer terwijl ze rollen (kwestie van timing) en als ze uit de rol komen volg ik het op met een lichte aanval. 2 slagen en ze zijn dood.

Nee, ik heb last van de Vanguard. Die krijg ik lastig dood.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:11:29 #147
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_73704528
1.1 achter de kiezen en die eindbaas viel me 100% mee
wat is een goede keuze om te vervolgen 2.1?
pi_73706021
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef Tumble het volgende:
Ik zou de tips van hierboven volgen, en eerst naar 4-1 te gaan om wat Crescent Falchion en wat souls op te pikken. Ik ben zelf daarna naar 2-1 gegaan, dat was behoorlijk goed te doen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:08:22 #149
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73707167
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef Tumble het volgende:
char? lvl?

Voorbeeld:
Royalty heeft in het begin NIKS te zoeken in 4-1.
Royalty is meer op zijn plek in 2-1 en 2-2. Vooral 2-2 want daar zijn de monsters nagenoeg statisch. Ze ontploffen als ze dood gaan dus zijn perfect voor een van afstand met (soul) arrows vurende Royal of Thief.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:08:29 #150
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_73707171
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Ik zou de tips van hierboven volgen, en eerst naar 4-1 te gaan om wat Crescent Falchion en wat souls op te pikken. Ik ben zelf daarna naar 2-1 gegaan, dat was behoorlijk goed te doen.
Goeie tip thanks ga gelijk aan de slag
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:29:05 #151
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73707850
Mwah 4-1 is idd vrij pittig als je alleen 1-1 gehaald hebt. Ik zou ook naar 2-1 gaan, 1-2 etc.

Heeft iemand zich gewaagd aan die slapende enorme trol (oid) in 4-1... durf 'm niet wakker te maken
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:36:47 #152
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73709873
Die troll is de zwakke variant van de versie in de tutorial.
En is erg simpel.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:50:25 #153
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73710319
Ait... hij ziet er nogal badass uit namelijk. Vandaag eens een poging wagen, net zoals de baas van 2-2.
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:14:07 #154
179075 hugecooll
pi_73711180
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee, ik heb last van de Vanguard. Die krijg ik lastig dood.
Vanguard is een baas die in z'n cirkeltje blijft. Als je aan komt lopen, heb je een ballustrade tussen jou en hem waar je links langs kunt lopen. Blijf daar gewoon achter staan en schiet pijlen/gebruik magie en hij staat daar maar te kijken
pi_73714471
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
Die troll is de zwakke variant van de versie in de tutorial.
En is erg simpel.
Nja, ik heb weinig ruimte om te maneouvreren en ik krijg de hele tijd zo'n stekel van een vliegende Ray op me.

Ik weet nu wel hoe het moet.

Ik ben nu mijn boogschietskills omhoog aan het krikken zodat ik eerst die Rays kan afmaken.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:58:36 #156
179075 hugecooll
pi_73714998
Kwestie van er recht onderdoor lopen en dan met autolock neerschieten
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:03:04 #157
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73715155
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nja, ik heb weinig ruimte om te maneouvreren en ik krijg de hele tijd zo'n stekel van een vliegende Ray op me.

Ik weet nu wel hoe het moet.

Ik ben nu mijn boogschietskills omhoog aan het krikken zodat ik eerst die Rays kan afmaken.
Ik mol altijd eerst die mantra's
Je kunt hem trouwens dat gat in jagen en zelf tegen een muur gaan staan.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:41:35 #158
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73724567
Podver,... heerlijk sfeertje in 3-1! Vind alle levels tot nu toe erg cool,... en dan te bedenken dat ik alleen maar de -1 levels gedaan heb.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:43:41 #159
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73724631
Bedacht me dat ik de red eye knight nog nooit had geslayed, dus ging ff terug naar 1-1... heerlijk om daar nu als een god rond te lopen met soul level 30, winged spear +7 & dragon sword +4
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:35:31 #160
179075 hugecooll
pi_73726728
lol, die black phantom in 5-2 maakt ook geen grappen daarom, als het spel het had toegelaten, had ze me doormidden geslagen
pi_73726792
Vanguard in 4-1 verslagen! Inderdaad makkelijk als je hem eerst met pijlen verzwakt.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:14:06 #162
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73728574
Toch maar even evacuate gekocht, had ineens 20k souls 'over'
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:22:41 #163
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73729003
Hey Fruit mag evac dan een watjes spell noemen maar ook hij heeft evac gekocht
Anders kan hij geen platinum thropy halen
Dus met kopen is niks mis en als je het koopt kun je er zo goed gebruik van maken.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:23:03 #164
179075 hugecooll
pi_73729018
Even zonder grappen...waar de fuck zit die baas in 5-2? Ben heel de rechterkant al afgeweest, heb die shortcut gemaakt en zo, maar ik zie NERGENS fog om naar de baas te gaan

Tenzij het ergens bij die Black Phantom is, maar waarom is de rest van het level er dan
pi_73729552
De boss van 4-1 is ook verslagen.
Ik wilde hem eerst proberen te doden met magic.
Alleen de aanval die hij met zijn tong doet is vele malen sterker dan zijn gewone melee aanval.
Je kunt gewoon rondjes om zijn buik blijven lopen zonder geraakt te worden.
De weg naar de boss was veel moeilijker.
Ik heb er 5 min over gedaan om die laatste Dual Katana Skeleton te doden die voor de boss deur staat.
Ik was te bang dat ik weer mijn souls zou verliezen als ik hem ging rushen.

Inmiddels Saint Urbain ook bevrijd.
pi_73729982
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Even zonder grappen...waar de fuck zit die baas in 5-2? Ben heel de rechterkant al afgeweest, heb die shortcut gemaakt en zo, maar ik zie NERGENS fog om naar de baas te gaan

Tenzij het ergens bij die Black Phantom is, maar waarom is de rest van het level er dan
SPOILER
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:59:42 #167
179075 hugecooll
pi_73730747
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef hugecooll het volgende:

Gevonden en verslagen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:46:12 #168
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73732601
Ben nu met 1 hand aan et FOK!en en met de ander de red dragon in 1-2 aan et verslaan
pi_73734249
3-1 ook klaar en Sage Freke uit zijn kerker gehaald.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:56:47 #170
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73736524
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef torn_Machina het volgende:
3-1 ook klaar en Sage Freke uit zijn kerker gehaald.
Idem hier,... ! Geweldig level!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:11:56 #171
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73736763
Vind 3-1 nog echt te freaky. Ga ff levellen totdat ik strenght 22 heb zodat ik m'n dragon sword kan equippen voor die vlammengast van 2-2.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:54:04 #172
179075 hugecooll
pi_73737977
^je kan ook gewoon dat sticky white stuff op je wapen doen, dan stoptie tenminste met dat geren

Maarre, dat chargen dat die red/blue knights doen, hoe doe je dat dan? Want ik heb het iemand zien doen (tegen mij)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:11:52 #173
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73738804
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:11 schreef HAL9000S het volgende:
Vind 3-1 nog echt te freaky. Ga ff levellen totdat ik strenght 22 heb zodat ik m'n dragon sword kan equippen voor die vlammengast van 2-2.
Ik vond een dragon sword diep in de 2-2 mijn, en die kon ik al direct equippen. Tevens heb ik geen strength-based character,... meer ranged. Heb iets van strength 15 ofzo?
pi_73738837
Die Vanguard in 4-1, was dat nu de eindbaas? Hij laat wel een demon soul achter, maar hij had een "gewone" levensbalk en laat geen portal naar de nexus achter.
pi_73738913
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Die Vanguard in 4-1, was dat nu de eindbaas? Hij laat wel een demon soul achter, maar hij had een "gewone" levensbalk en laat geen portal naar de nexus achter.
Was maar een mini-boss.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:22:17 #176
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73738918
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Nee Gijs Dat is nog een stuk verder Eerst lang een lang ravijn lopen!
pi_73738929
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee Gijs Dat is nog een stuk verder Eerst lang een lang ravijn lopen!
Met die goude skeletten. Daar ben ik al geweest tot de 3e. Alleen werd het toen zo smal dat ik mijn 13K Souls niet wilde riskeren. Ik ben toen geevaced.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:24:24 #178
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73738946
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Met die goude skeletten. Daar ben ik al geweest tot de 3e. Alleen werd het toen zo smal dat ik mijn 13K Souls niet wilde riskeren. Ik ben toen geevaced.
Dat is in ieder geval de juiste richting!
pi_73738962
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nu ook een composit long bow +3 en 100+ arrows gekocht bij die gast die in een cel zit in 4-1. Die Rays vormen ook geen probleem meer.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:56:00 #180
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73739390
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je weet dat 4-1 een shortcut kent die je niet langs de golden knights leidt? En "meteen" naar de eindbaas?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:06:04 #181
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73739556
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:56 schreef wdn het volgende:

[..]

Je weet dat 4-1 een shortcut kent die je niet langs de golden knights leidt? En "meteen" naar de eindbaas?
Nope!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:13:02 #182
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73739679
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nope!
WIL je het weten?
SPOILER
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:22:17 #183
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73739856
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef wdn het volgende:

[..]

WIL je het weten?
SPOILER
Ik heb niet geklikt! Ik vind het ooit wel,... maar thanks!
pi_73739934
Dat is geen shortcut, dat is een exploit in het level.
pi_73740002
ik heb de smaak van het boogschieten nu wel te pakken gekregen trouwens! Kan ik die draak in 1-2 ook neerhalen? Hoeveel pijlen gaat me dat kosten? Welke stats zijn handig om up te graden?

vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:30:07 #186
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73741355
Als je er 250 op zak hebt dan zit je zeker goed, tenzij je echt scheef bent. Het kan nog wel eens onduidelijk zijn of je hem echt geraakt hebt of niet, maar het is een groot beest dus als je in die richting schiet is het al goed vaak

Ik weet niet hoe groot je tv is, ik heb een 32 inch en daarop kon ik niet altijd even goed zien hoeveel hp ie nog over had, dus dan ging ik even uit sniper mode en gebruikte ik r3 om zijn hp bar goed te kunnen zien
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:47:39 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73741897
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is geen shortcut, dat is een exploit in het level.
Nietus! Het kan dus is het zo bedoeld :=)

Die draak heeft 1340 HP meen ik dus raak'm 1x en je weet hoeveel je minimaal nodig hebt.
Overigens: als je soul arrow of fire arrow hebt kun je die ook af en toe gebruiken lijkt me.

Oh en de telescope kan hier heel handig zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door wdn op 16-10-2009 10:53:00 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:51:49 #188
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73742021
Die shortcut staat ook gewoon in de strategy guide
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:53:59 #189
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73742070
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:51 schreef BlackSheep het volgende:
Die shortcut staat ook gewoon in de strategy guide
HA ZIE JE WEL

Ik ben nog steeds level 13 want ik kom maar niet toe aan spelen.
Vanavond ga ik 2-2 eens even raiden en het flink opschroeven dat level van mijn Royal.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:00:19 #190
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73742263
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef wdn het volgende:

[..]

HA ZIE JE WEL

Ik ben nog steeds level 13 want ik kom maar niet toe aan spelen.
Vanavond ga ik 2-2 eens even raiden en het flink opschroeven dat level van mijn Royal.
Bij nader inzien toch niet
pi_73745654
Hoe werkt het trouwens met die kraai in 4-1? Ik laat altijd dingen achter (soul bait, telescope) maar het wordt nooit omgeruild voor wat anders? Moet ik later een keer terugkomen ofzo?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:53:30 #192
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73745759
Meerdere mensen de Soundtrack al geript? Ben er nu mee bezig. Geweldige track overigens, maar er staat geen tracklisting op. Iemand een link waar je alle tracks kan zien die op de CD staan?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:58:46 #193
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73745939
Ik kreeg wel degelijk een tracklisting toen ik de cd ripte

Strolie75: er is een beperkt aantal items dat je kunt neerleggen. De Kraait maakt dan een andere geluid
Daarna quit game en opnieuw inladen en dan hoort je item te zijn veranderd.
SPOILER: lijst
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:02:24 #194
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73746068
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef wdn het volgende:
Ik kreeg wel degelijk een tracklisting toen ik de cd ripte

Strolie75: er is een beperkt aantal items dat je kunt neerleggen. De Kraait maakt dan een andere geluid
SPOILER: lijst
Ja je hebt gelijk,... wat raar,.... tijdens mijn eerste rip niet
pi_73746178
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef wdn het volgende:
Kom je dan niet weer in de nexus uit?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:28:32 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73746961
Iemand een idee wat ik moet Soul Remains moet doen?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:33:36 #197
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73747181
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Kom je dan niet weer in de nexus uit?
Neen, je komt gewoon op de plek waar je was. Is nergens behalve binnen het gebied van een eindlevelbaas. Dan eindig je buiten de foggate en reset de eindbaas zich.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee wat ik moet Soul Remains moet doen?
Ja. Vijanden naar je toe trekken die op plekken staan waar ze lastig te raken zijn
Ze draaien zich bijvoorbeeld om naar die soul remains en zien jou niet (ze worden dus afgeleid).
Leuk voor backstabbing dus
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:35:28 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73747261
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef wdn het volgende:

[..]

Neen, je komt gewoon op de plek waar je was. Is nergens behalve binnen het gebied van een eindlevelbaas. Dan eindig je buiten de foggate en reset de eindbaas zich.
[..]

Ja. Vijanden naar je toe trekken die op plekken staan waar ze lastig te raken zijn
Ze draaien zich bijvoorbeeld om naar die soul remains en zien jou niet (ze worden dus afgeleid).
Leuk voor backstabbing dus
Dank gids!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:58:13 #199
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73748037
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vond een dragon sword diep in de 2-2 mijn, en die kon ik al direct equippen. Tevens heb ik geen strength-based character,... meer ranged. Heb iets van strength 15 ofzo?
Correctie, het ging over m'n dragon shield. Leek me sowieso niet echt effectief om fire damage te doen bij een flamelurker, correct me if i'm wrong.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:21:06 #200
179075 hugecooll
pi_73748816
Waar is die shortcut in 4-1 nou precies? Dat muurtje waarachter die ring ligt? (Waar je zeg maar bij die gecko uitkomt)

Zo ja, waar moet je dan precies rollen, want mij lukt het nog niet echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')