quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is idd een truuk (7x voor PW naar PB), gewoon die SOEE harvesten @ BWT @ 5.2
Equip Thief Ring en gebruik daarna een boog of magic.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net 12K in 4-1 kwijtgeraakt. Ik krijg die ^^$%#@@ Vanguard niet dood. Geen ruimte om te manoeuvreren.
Ik heb een boog maar geen pijlen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Equip Thief Rng en equip daarna een boog of gebruik magic.
Op die manier merkt hij niet eens dat je er bent.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net 12K in 4-1 kwijtgeraakt. Ik krijg die ^^$%#@@ Vanguard niet dood. Geen ruimte om te manoeuvreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:05 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhh 4-1! Wat een game,... liep echt met samengeknepen billen langs die gruwelijke afgrond,... kwam bij de eindbaas van 4-1 volgens mij,.... daar heb ik mijn evac gebruiktDurfde mijn 20.000 souls niet kwijt te raken! Die spanning in dat laatste stuk zeg,... heel cool level. Geen idee hoe die eindbaas moet,... probeer ik later nog wel eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, eigenlijk moet je daar waar Vanguard staat naar beneden gaan en dat muurtje voorbij de val kapotslaan, zodat ze allebei voor je staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef torn_Machina het volgende:
Ik laat maar even mijn aandacht verslappen en weer 20k souls die we nooit weer terug zien.![]()
Ik was bezig om het eerste gedeelte van 4-1 te verkennen.
Ik loop heel voorzichtig door alle gangetjes om te kijken of daar niet een demon zit verstopt.
Alles gaat goed tot ik bij een splitsing kom. Ik kijk eerst links en rechts of er niet direct iets om de hoek zit.
Ik zie alleen links een demon staan en probeer die te killen. Ik wist dus niet dat er aan de rechterkant buiten mijn gezichtsveld nog een tweede demon op mij afkwam.
Dus ik word daar heerlijk gesandwiched tussen 2 demonen.![]()
Ik probeer mijn souls weer terug te vinden en ga dit proberen via een andere weg.
Onderweg zie ik weer een tegel op de vloer liggen die een trap activeert.
Ik loop er op af met mijn schild voor mij uit en stap op die tegel.
Blijken die pijlen van achteren te komen en mij dus genadeloos voor een tweede keer te doden zodat ik mijn souls gedag kan zeggen.![]()
Hoe voorzichtig ik ook ben, altijd is er wel een moment dat mijn aandacht iets verzwakt en hier voor de prijs moet betalen.
Dat was ook juist waar ik die val activeerde en ik in de rug werd geschoten.quote:[b]Op woensdag 14 oktober 2009 01:45
Mja, eigenlijk moet je daar waar Vanguard staat naar beneden gaan en dat muurtje voorbij de val kapotslaan, zodat ze allebei voor je staan
Die vliegende manta's sterven bij mij met 1 Soul arrow! Hoop souls,... 400 per manta geloof ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Gister een k*t-sessie gehad in 4-1.
Kreeg harde klappen van skeletten omdat mijn timing de hele tijd niet goed was, veel health moeten gebruiken. Daarnaast ging ik de hele tijd dood bij de Vanguard waardoor ik 12K aan souls kwijtraakte. Ook had ik 12 pijlen nodig om 2 vann die vliegende rays neer te halen, en nu zijn ze op! Grmblll...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Spring naar beneden ook,.... vriend ik was doodsbangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Met de compound longbow heb ik ook maar een pijl nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Die vliegende manta's sterven bij mij met 1 Soul arrow! Hoop souls,... 400 per manta geloof ik.
Die kan ik nog niet eens hanterenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met de compound longbow heb ik ook maar een pijl nodig.Moet ik wel raak schieten.
Alleen heb ik geen pijlen meer.
Ik heb nog geen punten in magie geinvesteerd. Maar pijl/boog is een mooi alternatief voor de lange afstand.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Die kan ik nog niet eens hanterenStrength 22 nodig dacht ik? Heb het wapen wel opgeslagen.
Je kan volgens mij ook uit de losse hand schieten,.... met lock aan! Oh,... en normaal gesproken zou DEX ook belangrijk moeten zijn met pijl en boog, maar kan dat in het spel nog niet echt zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn nog andere handige requirements om bogen goed te gebruiken? Als knight investeer ik vooral in VIT/STR/END. En waar kan ik een beetje goedkoop pijlen scoren?
Nog tips voor het gebruik? Met een boog kun je itt een kruisboog niet locken toch? Ik zoom niet in met L1 en schiet met R1.
Boog upgraden met stenen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn nog andere handige requirements om bogen goed te gebruiken? Als knight investeer ik vooral in VIT/STR/END. En waar kan ik een beetje goedkoop pijlen scoren?
Nog tips voor het gebruik? Met een boog kun je itt een kruisboog niet locken toch? Ik zoom niet in met L1 en schiet met R1.
De requirement voor bogen wordt anders berekend.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog geen punten in magie geinvesteerd. Maar pijl/boog is een mooi alternatief voor de lange afstand.
Strenght 22 had ik al.
Heb je Patches, The Hyena al gevonden in 2-2?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
En waar kan ik een beetje goedkoop pijlen scoren?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef HAL9000S het volgende:
Hebben meer er last van dat je geen berichten meer kan schrijven / recommenden? Of is mijn select button stuk?
Zo herkenbaar hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef torn_Machina het volgende:
Ik laat maar even mijn aandacht verslappen en weer 20k souls die we nooit weer terug zien.![]()
Ik was bezig om het eerste gedeelte van 4-1 te verkennen.
Ik loop heel voorzichtig door alle gangetjes om te kijken of daar niet een demon zit verstopt.
Alles gaat goed tot ik bij een splitsing kom. Ik kijk eerst links en rechts of er niet direct iets om de hoek zit.
Ik zie alleen links een demon staan en probeer die te killen. Ik wist dus niet dat er aan de rechterkant buiten mijn gezichtsveld nog een tweede demon op mij afkwam.
Dus ik word daar heerlijk gesandwiched tussen 2 demonen.![]()
Ik probeer mijn souls weer terug te vinden en ga dit proberen via een andere weg.
Onderweg zie ik weer een tegel op de vloer liggen die een trap activeert.
Ik loop er op af met mijn schild voor mij uit en stap op die tegel.
Blijken die pijlen van achteren te komen en mij dus genadeloos voor een tweede keer te doden zodat ik mijn souls gedag kan zeggen.![]()
Hoe voorzichtig ik ook ben, altijd is er wel een moment dat mijn aandacht iets verzwakt en hier voor de prijs moet betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Je moet eerst de boss achter die mist poort verslaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef Tumble het volgende:
Even een complete newbie vraag
ik ben level 1.1 lekker aan het doorkruisen de draak eruit gerend grote poort open gemaakt en sta eigenlijk weer aan het begin met voor me die enorme mist die vroeger poort was
ik vermoed dat hierachter baas 1.1 zich bevind
nu heb ik aardig wat souls waar ik graag vanaf wil
kan ik nu als ik de nexus inga weer terug en is de grote poort dan open of moet ik weer heel dat rondje lopen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef wdn het volgende:
Tigra Ken je de shortcut in 4-1 naar adjucator?Man ik heb geen idee waar dat ook alweer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was echt 1 van de Alpha gamers van Demon Souls![]()
Toen verkocht aan Mike dacht ik, ben intussen alweer 8 games verder ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door Deacon_Tigra op 14-10-2009 20:32:15 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Kijk hem es ff the been there done that uithangen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Man ik heb geen idee waar dat ook alweer is![]()
Ik was echt 1 van de Alpha gamers van Demon Souls![]()
Toen verkocht aan Mike dacht ik, ben intussen alweer 8 games verder ofzo
Ja. Zolang je maar niet doodgaat tussendoor. Wat je ook kan doen is rennen, je souls collecten en dan een van die evac stenen gebruiken zoals ik gedaan heb.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef gniffie het volgende:
Mijn souls liggen in 1.2 aan het eind van die brug waar al die mannetjes staan en de draak vuur spuwd.
Als ik dus snel mijn souls collect dan kan ik daarna niet meer bewegen door die archers en en krijg ik de volle lading van die draak.
Kan ik nu gewoon in een andere wereld souls gaan collecten om me strength naar 18 te krijgen zodat ik die boog kan gebruiken om daarna die draak te pwnen?
Das wel een goed ideequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja. Zolang je maar niet doodgaat tussendoor. Wat je ook kan doen is rennen, je souls collecten en dan een van die evac stenen gebruiken zoals ik gedaan heb.
Je moet wel ff een klein stukje teruglopen... ik kreeg dus een pijl door m'n kop de eerste keer dat ik dat probeerdequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Das wel een goed idee![]()
Moeten die stenen trouwens lang opladen want krijg gelijk een pijl in me kop als ik me souls collect
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kijk hem es ff the been there done that uithangen hoor
Iemand?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:53 schreef hugecooll het volgende:
Hmm hoe doe je eigenlijk dat chargen met een schild? Zoals die rood- en blauwogige knight doet zeg maar?
Ik zag dat gisteren ook een phantom doen
Ik neem aan dat dat niet gewoon L2+O is, want ze damagen je dan ook
Als je een tip wilt voor 4-1:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:22 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooo, mijn longbow naar +3 geupgrade, en weer een skillpoint aan strenght kunnen toevoegen. Nog wat herbs verzamelen door die vuurspuwende vijanden in 2-1 te doden en ik ben klaar voor een nieuwe poging in 4-1!
Ik heb die gevangene in de kelder bevrijd en die verkoopt gelukkig goedkope pijlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben overigens een Temple Knight begonnen, dus ik moet eerst een zooi in Endurance mikken + die Ring of Great Strength dragenIk wil kunnen rollen!
Een bijkomend voordeel is dat ik vaker achter elkaar kan slaan(7x nu)
[ Bericht 8% gewijzigd door hugecooll op 15-10-2009 01:15:47 ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:48 schreef hugecooll het volgende:
Als je een tip wilt voor 4-1:Die Crescent Falchion +1 heb ik intussen. Maar mijn Longsword +6 is effectiever. Die zwarte skelet heb ik weinig moeite mee. Ik kan hem makkelijk ontwijken en met R2 in zijn rug steken. Vervolgs combo ik nog een paar korte aanvallen voor ik me terugtrek. Als hij al op mijn schild beukt, raakt hij een soort van verdoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben overigens een Temple Knight begonnen, dus ik moet eerst een zooi in Endurance mikken + die Ring of Great Strength dragenIk wil kunnen rollen!
Een bijkomend voordeel is dat ik vaker achter elkaar kan slaan(7x nu)
De gewone skeletten heb ik ook geen moeite mee. Ik steek ze al met R2 neer terwijl ze rollen (kwestie van timing) en als ze uit de rol komen volg ik het op met een lichte aanval. 2 slagen en ze zijn dood.
Nee, ik heb last van de Vanguard. Die krijg ik lastig dood.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik zou de tips van hierboven volgen, en eerst naar 4-1 te gaan om wat Crescent Falchion en wat souls op te pikken. Ik ben zelf daarna naar 2-1 gegaan, dat was behoorlijk goed te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef Tumble het volgende:
1.1 achter de kiezen en die eindbaas viel me 100% mee
wat is een goede keuze om te vervolgen 2.1?
char? lvl?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef Tumble het volgende:
1.1 achter de kiezen en die eindbaas viel me 100% mee
wat is een goede keuze om te vervolgen 2.1?
Goeie tip thanks ga gelijk aan de slagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik zou de tips van hierboven volgen, en eerst naar 4-1 te gaan om wat Crescent Falchion en wat souls op te pikken. Ik ben zelf daarna naar 2-1 gegaan, dat was behoorlijk goed te doen.
Vanguard is een baas die in z'n cirkeltje blijft. Als je aan komt lopen, heb je een ballustrade tussen jou en hem waar je links langs kunt lopen. Blijf daar gewoon achter staan en schiet pijlen/gebruik magie en hij staat daar maar te kijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van de Vanguard. Die krijg ik lastig dood.
Nja, ik heb weinig ruimte om te maneouvreren en ik krijg de hele tijd zo'n stekel van een vliegende Ray op me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
Die troll is de zwakke variant van de versie in de tutorial.
En is erg simpel.
Ik mol altijd eerst die mantra'squote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nja, ik heb weinig ruimte om te maneouvreren en ik krijg de hele tijd zo'n stekel van een vliegende Ray op me.
Ik weet nu wel hoe het moet.
Ik ben nu mijn boogschietskills omhoog aan het krikken zodat ik eerst die Rays kan afmaken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Even zonder grappen...waar de fuck zit die baas in 5-2? Ben heel de rechterkant al afgeweest, heb die shortcut gemaakt en zo, maar ik zie NERGENS fog om naar de baas te gaan
Tenzij het ergens bij die Black Phantom is, maar waarom is de rest van het level er dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevonden en verslagenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Even zonder grappen...waar de fuck zit die baas in 5-2? Ben heel de rechterkant al afgeweest, heb die shortcut gemaakt en zo, maar ik zie NERGENS fog om naar de baas te gaan
Tenzij het ergens bij die Black Phantom is, maar waarom is de rest van het level er dan
Idem hier,... ! Geweldig level!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef torn_Machina het volgende:
3-1 ook klaar en Sage Freke uit zijn kerker gehaald.
Ik vond een dragon sword diep in de 2-2 mijn, en die kon ik al direct equippen. Tevens heb ik geen strength-based character,... meer ranged. Heb iets van strength 15 ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:11 schreef HAL9000S het volgende:
Vind 3-1 nog echt te freaky. Ga ff levellen totdat ik strenght 22 heb zodat ik m'n dragon sword kan equippen voor die vlammengast van 2-2.
Was maar een mini-boss.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Die Vanguard in 4-1, was dat nu de eindbaas?Hij laat wel een demon soul achter, maar hij had een "gewone" levensbalk en laat geen portal naar de nexus achter.
Nee Gijsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Die Vanguard in 4-1, was dat nu de eindbaas?Hij laat wel een demon soul achter, maar hij had een "gewone" levensbalk en laat geen portal naar de nexus achter.
Met die goude skeletten. Daar ben ik al geweest tot de 3e. Alleen werd het toen zo smal dat ik mijn 13K Souls niet wilde riskeren. Ik ben toen geevaced.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee GijsDat is nog een stuk verder
Eerst lang een lang ravijn lopen!
Dat is in ieder geval de juiste richting!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met die goude skeletten. Daar ben ik al geweest tot de 3e. Alleen werd het toen zo smal dat ik mijn 13K Souls niet wilde riskeren. Ik ben toen geevaced.
Ik heb nu ook een composit long bow +3 en 100+ arrows gekocht bij die gast die in een cel zit in 4-1. Die Rays vormen ook geen probleem meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Dat is in ieder geval de juiste richting!
Je weet dat 4-1 een shortcut kent die je niet langs de golden knights leidt? En "meteen" naar de eindbaas?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval de juiste richting!
Nope!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Je weet dat 4-1 een shortcut kent die je niet langs de golden knights leidt? En "meteen" naar de eindbaas?
WIL je het weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef wdn het volgende:
[..]
WIL je het weten?
Ik heb niet geklikt! Ik vind het ooit wel,... maar thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nietus! Het kan dus is het zo bedoeld :=)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is geen shortcut, dat is een exploit in het level.
HA ZIE JE WELquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:51 schreef BlackSheep het volgende:
Die shortcut staat ook gewoon in de strategy guide
Bij nader inzien toch nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef wdn het volgende:
[..]
HA ZIE JE WEL
Ik ben nog steeds level 13 want ik kom maar niet toe aan spelen.
Vanavond ga ik 2-2 eens even raiden en het flink opschroeven dat level van mijn Royal.
SPOILER: lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef wdn het volgende:
Ik kreeg wel degelijk een tracklisting toen ik de cd ripte
Strolie75: er is een beperkt aantal items dat je kunt neerleggen. De Kraait maakt dan een andere geluid
Daarna quit game en opnieuw inladen en dan hoort je item te zijn veranderd.Ja je hebt gelijk,... wat raar,.... tijdens mijn eerste rip nietSPOILER: lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Kom je dan niet weer in de nexus uit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef wdn het volgende:
Strolie75: er is een beperkt aantal items dat je kunt neerleggen. De Kraait maakt dan een andere geluid
Daarna quit game en opnieuw inladen en dan hoort je item te zijn veranderd.
Neen, je komt gewoon op de plek waar je was. Is nergens behalve binnen het gebied van een eindlevelbaas. Dan eindig je buiten de foggate en reset de eindbaas zich.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom je dan niet weer in de nexus uit?
Ja. Vijanden naar je toe trekken die op plekken staan waar ze lastig te raken zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee wat ik moet Soul Remains moet doen?
Dank gids!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Neen, je komt gewoon op de plek waar je was. Is nergens behalve binnen het gebied van een eindlevelbaas. Dan eindig je buiten de foggate en reset de eindbaas zich.
[..]
Ja. Vijanden naar je toe trekken die op plekken staan waar ze lastig te raken zijn
Ze draaien zich bijvoorbeeld om naar die soul remains en zien jou niet (ze worden dus afgeleid).
Leuk voor backstabbing dus
Correctie, het ging over m'n dragon shield. Leek me sowieso niet echt effectief om fire damage te doen bij een flamelurker, correct me if i'm wrong.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond een dragon sword diep in de 2-2 mijn, en die kon ik al direct equippen. Tevens heb ik geen strength-based character,... meer ranged. Heb iets van strength 15 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |