Vanguard is een baas die in z'n cirkeltje blijft. Als je aan komt lopen, heb je een ballustrade tussen jou en hem waar je links langs kunt lopen. Blijf daar gewoon achter staan en schiet pijlen/gebruik magie en hij staat daar maar te kijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van de Vanguard. Die krijg ik lastig dood.
Nja, ik heb weinig ruimte om te maneouvreren en ik krijg de hele tijd zo'n stekel van een vliegende Ray op me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
Die troll is de zwakke variant van de versie in de tutorial.
En is erg simpel.
Ik mol altijd eerst die mantra'squote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nja, ik heb weinig ruimte om te maneouvreren en ik krijg de hele tijd zo'n stekel van een vliegende Ray op me.
Ik weet nu wel hoe het moet.
Ik ben nu mijn boogschietskills omhoog aan het krikken zodat ik eerst die Rays kan afmaken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Even zonder grappen...waar de fuck zit die baas in 5-2? Ben heel de rechterkant al afgeweest, heb die shortcut gemaakt en zo, maar ik zie NERGENS fog om naar de baas te gaan
Tenzij het ergens bij die Black Phantom is, maar waarom is de rest van het level er dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevonden en verslagenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Even zonder grappen...waar de fuck zit die baas in 5-2? Ben heel de rechterkant al afgeweest, heb die shortcut gemaakt en zo, maar ik zie NERGENS fog om naar de baas te gaan
Tenzij het ergens bij die Black Phantom is, maar waarom is de rest van het level er dan
Idem hier,... ! Geweldig level!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef torn_Machina het volgende:
3-1 ook klaar en Sage Freke uit zijn kerker gehaald.
Ik vond een dragon sword diep in de 2-2 mijn, en die kon ik al direct equippen. Tevens heb ik geen strength-based character,... meer ranged. Heb iets van strength 15 ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:11 schreef HAL9000S het volgende:
Vind 3-1 nog echt te freaky. Ga ff levellen totdat ik strenght 22 heb zodat ik m'n dragon sword kan equippen voor die vlammengast van 2-2.
Was maar een mini-boss.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Die Vanguard in 4-1, was dat nu de eindbaas?Hij laat wel een demon soul achter, maar hij had een "gewone" levensbalk en laat geen portal naar de nexus achter.
Nee Gijsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Die Vanguard in 4-1, was dat nu de eindbaas?Hij laat wel een demon soul achter, maar hij had een "gewone" levensbalk en laat geen portal naar de nexus achter.
Met die goude skeletten. Daar ben ik al geweest tot de 3e. Alleen werd het toen zo smal dat ik mijn 13K Souls niet wilde riskeren. Ik ben toen geevaced.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee GijsDat is nog een stuk verder
Eerst lang een lang ravijn lopen!
Dat is in ieder geval de juiste richting!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met die goude skeletten. Daar ben ik al geweest tot de 3e. Alleen werd het toen zo smal dat ik mijn 13K Souls niet wilde riskeren. Ik ben toen geevaced.
Ik heb nu ook een composit long bow +3 en 100+ arrows gekocht bij die gast die in een cel zit in 4-1. Die Rays vormen ook geen probleem meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Dat is in ieder geval de juiste richting!
Je weet dat 4-1 een shortcut kent die je niet langs de golden knights leidt? En "meteen" naar de eindbaas?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval de juiste richting!
Nope!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Je weet dat 4-1 een shortcut kent die je niet langs de golden knights leidt? En "meteen" naar de eindbaas?
WIL je het weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef wdn het volgende:
[..]
WIL je het weten?
Ik heb niet geklikt! Ik vind het ooit wel,... maar thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nietus! Het kan dus is het zo bedoeld :=)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is geen shortcut, dat is een exploit in het level.
HA ZIE JE WELquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:51 schreef BlackSheep het volgende:
Die shortcut staat ook gewoon in de strategy guide
Bij nader inzien toch nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef wdn het volgende:
[..]
HA ZIE JE WEL
Ik ben nog steeds level 13 want ik kom maar niet toe aan spelen.
Vanavond ga ik 2-2 eens even raiden en het flink opschroeven dat level van mijn Royal.
SPOILER: lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef wdn het volgende:
Ik kreeg wel degelijk een tracklisting toen ik de cd ripte
Strolie75: er is een beperkt aantal items dat je kunt neerleggen. De Kraait maakt dan een andere geluid
Daarna quit game en opnieuw inladen en dan hoort je item te zijn veranderd.Ja je hebt gelijk,... wat raar,.... tijdens mijn eerste rip nietSPOILER: lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Kom je dan niet weer in de nexus uit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef wdn het volgende:
Strolie75: er is een beperkt aantal items dat je kunt neerleggen. De Kraait maakt dan een andere geluid
Daarna quit game en opnieuw inladen en dan hoort je item te zijn veranderd.
Neen, je komt gewoon op de plek waar je was. Is nergens behalve binnen het gebied van een eindlevelbaas. Dan eindig je buiten de foggate en reset de eindbaas zich.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom je dan niet weer in de nexus uit?
Ja. Vijanden naar je toe trekken die op plekken staan waar ze lastig te raken zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee wat ik moet Soul Remains moet doen?
Dank gids!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Neen, je komt gewoon op de plek waar je was. Is nergens behalve binnen het gebied van een eindlevelbaas. Dan eindig je buiten de foggate en reset de eindbaas zich.
[..]
Ja. Vijanden naar je toe trekken die op plekken staan waar ze lastig te raken zijn
Ze draaien zich bijvoorbeeld om naar die soul remains en zien jou niet (ze worden dus afgeleid).
Leuk voor backstabbing dus
Correctie, het ging over m'n dragon shield. Leek me sowieso niet echt effectief om fire damage te doen bij een flamelurker, correct me if i'm wrong.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond een dragon sword diep in de 2-2 mijn, en die kon ik al direct equippen. Tevens heb ik geen strength-based character,... meer ranged. Heb iets van strength 15 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |