Bij VGP is de normale editie rond de 53 euro incl verzendskosten en bij dimensionplus 60 euro en je hebt het spel de volgende dagquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef ShevaJB het volgende:
Die game moet ik ook hebben! *surft naar VGP*
Ik ben ook al een paar keer naar The Pantheon gelopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef wdn het volgende:
Oh was ik vergeten te zeggen: zijn jullie allemaal al de hele toren opgelopen?
Helemaal bovenin staan de statistieken.
En je kunt ook je eigen statistieken opvragen ergens.
Proestquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ja kwam er vandaag achter na dat gesprekje met dat kale geval met die kaarsjes.
Alleen te doden in 1-2.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef hugecooll het volgende:
Hmm ik heb een nieuw mannetje gemaakt om meer in strength enzo te gooien, maarre...die draak in 1-1
Ik was die zo vredig aan het doden, maar op 25% hp gaat ie er vandoor?
Kan je die nog doden voordat je in 1-2 bent?
Eh ook in 1-1 meen ik (alstie aan het rusten is op de berg).quote:
Dan vliegt hij gewoon weg als je een bepaald aantal punten aan damage hebt gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef wdn het volgende:
Eh ook in 1-1 meen ik (alstie aan het rusten is op de berg).
Idem hier,.... al een keer gebruikt,... in 2-2! Wat een fucking doolhof zeg,.... was helemaal de weg kwijt en dan ook nog eens die vreselijke wormtanks die niet dood te krijgen zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Evac bij elkaar gesprokkeld.
Meteen goed kunnen gebruiken. Ik krijg klappen in 4-1
Leuk hequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,.... al een keer gebruikt,... in 2-2! Wat een fucking doolhof zeg,.... was helemaal de weg kwijt en dan ook nog eens die vreselijke wormtanks die niet dood te krijgen zijn
Wel een dragon sword gevonden,... heel fijn in 4-1
Ik heb alles kunnen pakken daar, eerst de vlammen van die draak geblocked met mijn schild waardoor ik wel wat maar niet erg veel damage op liep.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef hugecooll het volgende:
Matig
Naja, nu kon ik iig wel veilig dat schild ophalen
Die andere draak geeft je een tik met z'n staart als je die ring op wilt pakken toch?
Dragonsword zit in 2-2. Moet je eerst door een ondergronds labyrint van kleine gangetjes lopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:26 schreef hugecooll het volgende:
Waar kan je dat Dragon Sword halen? (In 4-1 gebruik ik zelf Crescent Falchion +1 die je een eindje verder in 4-1 kan halen)
Overigens, wat is een "Uniter of the World"? In dat pantheon oid staat het daar vol mee
En hou je je souls als je Evacuate gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |