Vlammenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, iets verder doorgedrongen in 2-2.
Inmiddels de Dragon Long Sword gevonden. Wat is daar bijzonder aan wat de "gewone Long Sword" niet heeft?
In 3-1 dat vrouwtje is goedkoper.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
wdn je kan die spices gewoon kaufen bij die pikkemoos @ nexus
Ooooooooooooooooooeuuuuuuuuuuhhhhh...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:12 schreef wdn het volgende:
Oh dat is een normaal long sword met dragon+1.
Dragon Long Sword +5
* Physical Attack 151
* Fire Attack 151
Voegt dus vuur toe aan je zwaard.
Bij Eddy natuurlijk (ik mag hem Eddy noemen)quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooeuuuuuuuuuuhhhhh...
Waar kan ik die met upgrade? De smit in de nexus wil er niet aan.
Is dat de smid uit 2-1?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:28 schreef wdn het volgende:
Bij Eddy natuurlijk (ik mag hem Eddy noemen)
Ik snap dit echt niet,... kom er op Wiki ook niet uit. Kan iemand me dit uitleggen. Een baas doden en dan zelfmoord plegen,... WTFquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef gniffie het volgende:
Ik doe altijd gelijk zelfmoord in de nexus als ik een boss heb verslagen. Pure white tendency for the win. Heb nu de stuff uit 1 , 2 en 4 verzameld
.
Cocoboquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef wdn het volgende:
Chocobo: elk set levels heeft een white en een black tendency. Kill een baas of een BP en je krijgt +1 white. Is een wereld wit gebeuren er andere dingen: zoals in 4-1 dan staat daar een NPC genaamd Satsuki die wil dat je een zwaard voor hem ophaalt.
Ga je dood als HUMAN gaat white -1 en ga je richting black.
Ga je dus dood in de nexus dan telt dit niet als dood gaan in de wereld. Als soul dood gaan mag dan gewoon in die wereld.
Ligt er aan hoeveel tijd je hebt. Twee levels aan souls op jouw 40+ niveau vind ik al heel erg veelquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef wdn het volgende:
Ik sta ondertussen voor de 4-1 eindbaas met 2 levels aan souls. Zal ik teruggaan?
Black Phantoms mollenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cocobo![]()
Ah,.. dus omdat je 'toch' sterft in de wereld pleegt men dus liever zelfmoord in de Nexus! Vandaar al die bloedspetters overalMaar stel als ik toch nog alles op White wil,.... kan dat nog dan? Ik werk namelijk niet met dat trucje!
Ik nam afstand en firebalde die fucker in zijn gezicht met lockon na zijn befmove!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:44 schreef wdn het volgende:
Ik snap die 4-1 eindbaas nog steeds niet. Ja ik weet dat ik hem onder zijn zwaard in de zij moet raken maar met magie zonder lockon is dat reuze lastig![]()
Maar ik heb die dus nog nooit verslagen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Volgens mij zit hij in 4-2 als je die wereld in gegaan bent.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:15 schreef hugecooll het volgende:
Maar goed...is het "normaal" dat Patches na een tijdje uit je Nexus verdwijnt? Ik kon zijn goedkope pijlen namelijk goed gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |