Nee hoor, meer dan genoeg moois hier. Zeker in de zomer, dan lijkt echt 80% van de Nederlandse dames lekker te zijnquote:
Nee hoor, lopen daar ook zat prachtige brunnettes rondquote:
Al is dat ook niet altijd alles..quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee hoor, meer dan genoeg moois hier. Zeker in de zomer, dan lijkt echt 80% van de Nederlandse dames lekker te zijn
Met 13 graden lopen de dames daar nog met hotpants aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee hoor, meer dan genoeg moois hier. Zeker in de zomer, dan lijkt echt 80% van de Nederlandse dames lekker te zijn
dvdtje en geen vhs-je dus?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al is dat ook niet altijd alles..
* DjRex89 denkt aan Jochem Myjer: "WOW wat een mooi karakter!"
Ik vertrek morgen denk ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met 13 graden lopen de dames daar nog met hotpants aan
quote:
Oh?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef Messenga het volgende:
Volgens mij had ik hier een post met ' pics?'
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Puala het volgende:
gesprek geslaagd
![]()
met ontzettend veel lof
![]()
mijn plan wordt uitgevoerd
![]()
blij
Gefeliciteerd dan maar hequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Puala het volgende:gesprek geslaagd
![]()
met ontzettend veel lof
![]()
![]()
blij
Prepare for mayhem?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Puala het volgende:gesprek geslaagd
![]()
met ontzettend veel lof
![]()
![]()
blij
Wat voor pics wil je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef jna het volgende:
POST DAN OOK PICS
in plaats van die OP die niet werkt
nou je het zegt, * brtausi staat er zelfs niet inquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat voor pics wil je?
En die OP is drama ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:27 schreef jna het volgende:Kijk van dat soort spoilers hou ik. De afgelopen tijd werd de functie nogal misbruikt voor randzakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier doen ze al een winterjas met sjaaltje om.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met 13 graden lopen de dames daar nog met hotpants aan
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Puala het volgende:
gesprek geslaagd
![]()
met ontzettend veel lof
![]()
![]()
blij
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Puala het volgende:gesprek geslaagd
![]()
met ontzettend veel lof
![]()
![]()
blij
randzakenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef brtausi het volgende:
[..]
Kijk van dat soort spoilers hou ik. De afgelopen tijd werd de functie nogal misbruikt voor randzaken
Doe je zelfquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:07 schreef brtausi het volgende:
[..]
nou je het zegt, * brtausi staat er zelfs niet in
90 km/uquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:18 schreef brtausi het volgende:
jeej gelukt, hoe hard gaat je scooter btw?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:20 schreef jna het volgende:
Paula,volgens mij is je vader een dief. Hij heeft namelijk alle sterren uit de hemel gestolen en in jouw ogen gestopt![]()
(wat slecht![]()
)
Waarom zou ik?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef brtausi het volgende:
[..]
ja hallo, nu moet ik op je hele flickr account gaan zeiken, kan je ze niet 1 voor 1 voeren?
pffff.
Veel plezier iig
Ik moet wat te doen hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef L.no het volgende:
Oi, je maakt het topic in je eentje vol op zo'n manier.
iet dat het veel uitmaakt..
Goed punt. Ga gerust verder, dan hebben we wat te lezen.quote:
Heb niets meer te vertellenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed punt. Ga gerust verder, dan hebben we wat te lezen.
Gewoon OP openen, bewerken kiezen & dan kan je regel invoegen met je naam + functie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef brtausi het volgende:
wow wordt ineens heel wat van me verwacht.
Moet ik zelf doen? Hoe dan? Heb nog nooit in een OP gestaan, ik heb nog nooit zo fanatiek gefokt als hier.
mijn UI kan je hier vinden: http://www.wesseldehaan.nl/bestanden/kanye_808s_cover.jpg
Dealquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef brtausi het volgende:
[..]
hij staat iig op m'n to-do lijstje, ik kom er dus nog wel op terug als wat ik meer tijd heb
Dat is weer jammer. Ik had zoveel van je verwacht.quote:
Ah! Ik wist dat ik dat plaatje herkende!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef brtausi het volgende:
wow wordt ineens heel wat van me verwacht.
Moet ik zelf doen? Hoe dan? Heb nog nooit in een OP gestaan, ik heb nog nooit zo fanatiek gefokt als hier.
mijn UI kan je hier vinden: http://www.wesseldehaan.nl/bestanden/kanye_808s_cover.jpg
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik zal morgen even fotos uir eigen collectie posten met zweedse dames!
Ik heb alleen maar saaie stof joh. Dat hoort hier nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is weer jammer. Ik had zoveel van je verwacht.![]()
Je bent gewoon saaiquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar saaie stof joh. Dat hoort hier niet
Ajuquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:04 schreef brtausi het volgende:
Ik zeg jullie ook alvast gedag en wens jullie een fijne nachtrust toe![]()
Tjuuz
Ik ben de hele tijd bezig met mensen uit te nodigen voor mijn verjaardag.quote:
Deanse Macaroniquote:
Oh gezelligquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd bezig met mensen uit te nodigen voor mijn verjaardag.
ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Wij hebben nog niks gezienquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup! Ik ben wel nerveus though. Ik moet alles zelf regelen en maken. Ik zal niet veel mensen uitnodigen daardoor denk ik..quote:
Wanneer?quote:
Je kan gerust komen...quote:
Waarom zou je daar nerveus om worden? Ik vier al 2 jaar op rij mijn verjaardag zelf zegmaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup! Ik ben wel nerveus though. Ik moet alles zelf regelen en maken. Ik zal niet veel mensen uitnodigen daardoor denk ik..
[..]
Wanneer?![]()
[..]
Je kan gerust komen...
Het is wel iets kleins ( bij mij thuis) en de meesten zijn rond de 17 jaar.
Ik ben verlegen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zou je daar nerveus om worden? Ik vier al 2 jaar op rij mijn verjaardag zelf zegmaarWat ben je van plan om te gaan doen oid?
Haha, 2 dagen na mij en op de verjaardag van mijn vader.quote:
I'm your daddyquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha, 2 dagen na mij en op de verjaardag van mijn vader.
Film kijken is wel leuk, maar is wel lastig. Iedereen houd weer van iets andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben verlegen.Ik word nerveus om veel dingen.
Nou, ik zit daar een beetje aan te denken. Films kijken sowieso, maar meer weet ik niet zo.
[..]
Haha, 2 dagen na mij en op de verjaardag van mijn vader.
Ik kies gewoon wat films uit en laat ze maar uitkiezen en de meerderheid wint.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Film kijken is wel leuk, maar is wel lastig. Iedereen houd weer van iets anders![]()
Ik zelf zet altijd een tafel buiten met eten + drank, stoelen rondom een vuurkorf en klaar
Dat werd tijd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:29 schreef Bootje84 het volgende:
Avond volk!
Ff een sloot foto's van Turkije uploaden naar mn haaives
Dat dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Film kijken is wel leuk, maar is wel lastig. Iedereen houd weer van iets anders![]()
Ik zelf zet altijd een tafel buiten met eten + drank, stoelen rondom een vuurkorf en klaar
Hier ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef PieterBas het volgende:
Helaas wil het op mijn verjaardag nog wel eens flink regenen
Oke. vuurkorf is niet duur om te kopen hoor. Alleen is het dan wel handig dat het droog is..quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kies gewoon wat films uit en laat ze maar uitkiezen en de meerderheid wint.
Dat kan ik ook gaan doen, alleen heb ik geen vuurkorf.
Ik kom dankzij jou ineens op het idee om ook een bbq te gaan doen.Gelukkige hebben we ook eentje die we binnenshuis kunnen doen.
Heb ik zelden last vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef PieterBas het volgende:
Helaas wil het op mijn verjaardag nog wel eens flink regenen
quote:
Hmja, dat kan ik niet echt verwachten in oktober in Nederland..quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. vuurkorf is niet duur om te kopen hoor. Alleen is het dan wel handig dat het droog is..
Nee hoor. Wij hebben zo'n ding wat je zelfs in de keuken/huiskamer lekker kan doen.quote:
Afdak oid kan ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Dicht bij halloween jarig zijn.Hmm.. ook iets leuks..
[..]
Hmja, dat kan ik niet echt verwachten in oktober in Nederland..
Dan nog, borden/bestek mensen knoeien gewoon altijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij hebben zo'n ding wat je zelfs in de keuken/huiskamer lekker kan doen.
Ik heb wel zo'n tentje in de tuin. Ik weet niet of er genoeg plaats is voor iedereen om erin te zitten.quote:
Dan blijft de rook lekker hangenquote:
Nooit last van gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan nog, borden/bestek mensen knoeien gewoon altijdOm hoeveel mensen gaat het trouwens ongeveer?
Al was het de laatste keer +20 gradenquote:
Hmja, de bbq zelf moet niet onder de tent zitten. Al ervaring gehad met bbqen in de regen, dus no problemo.quote:
In september meot je net geluk hebben inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al was het de laatste keer +20 graden
Halloween stelt ook geen reet voor in Nederlandquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Dicht bij halloween jarig zijn.Hmm.. ook iets leuks..
[..]
Hmja, dat kan ik niet echt verwachten in oktober in Nederland..
iddquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef The_Dean het volgende:
Verjaardagen
Ik doe nooit te moeilijk, gewoon bier +fris, wat lekker hapjes en gewoon domweg wat ouwehoeren.
Wow Dean heeft hoeren op z'n verjaardagsfeestjequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef The_Dean het volgende:
Verjaardagen
Ik doe nooit te moeilijk, gewoon bier +fris, wat lekker hapjes en gewoon domweg wat ouwehoeren.
Wel ouwe hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef jna het volgende:
[..]
Wow Dean heeft hoeren op z'n verjaardagsfeestje
Je hebt gelijk. Beetje jammer eigenlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef jna het volgende:
[..]
Halloween stelt ook geen reet voor in Nederland
Maar ik ben dan 18.. beetje speciaal kan geen kwaad. Bovendien heb ik een paar jaar niets gedaan met mijn verjaardag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef The_Dean het volgende:
Verjaardagen
Gezienquote:
Dat wil ik ook doen, maar word altijd gedwongenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar ik ben dan 18.. beetje speciaal kan geen kwaad. Bovendien heb ik een paar jaar niets gedaan met mijn verjaardag.
Wat erg voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat wil ik ook doen, maar word altijd gedwongen
andere Lquote:
ik klaag tot die tijd hier nog wel evenquote:Koop een nieuw toetsenbord.
Stiekem vind ik dat je blij moet wezen dat je het uberhaupt kan vieren.quote:
Misschien moeten we dit topic verplaatsen naar KLB.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
andere L![]()
![]()
[..]
ik klaag tot die tijd hier nog wel even![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien moeten we dit topic verplaatsen naar KLB.
Joh, de klachten in KLB:quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoveel klaag ik er toch ook weer niet over.
Nou?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoewel ik nu natuurlijk wel al twee klachten heb.
Moet ik er een topic over openen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, de klachten in KLB:
zeep in mijn oog
chloor in mijn anus
koffie op mijn schoot
Jouw klacht valt ook mee.![]()
[..]
Nou?
Nou.. 70% / 80% kans dat je gebashed wordt met 'lief dagboek', 'TS is een ...', etc.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik er een topic over openen?![]()
de e op mijn toetsenbord reageert niet helemaal meer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou.. 70% / 80% kans dat je gebashed wordt met 'lief dagboek', 'TS is een ...', etc.
Je maakte een aniklacht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de e op mijn toetsenbord reageert niet helemaal meer.
goed hoor, met jou ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Luctor![]()
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is het?
Beter dan verwacht ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Het loopt wel goed dat topic.
Zoo cool (behalve dat onm-gedeeltequote:
waar pieker je over dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen mijn kop maakt overuren door het piekeren, dat is wat minder
quote:
Als ik een topic maak, lopen ze goed.quote:
Welk ander programma ben je wel mee tevreden dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Beter dan verwacht ja.![]()
[..]
Zoo cool (behalve dat onm-gedeelte)
![]()
Ik wil ook een bad...
Mijn relatie, samenwonen, mijn gevoelens, andere jongens, "vrij" zijn, toekomst, eigen bedrijf, rijbewijs (lees: wil ik nog een keer op?) etc.quote:
quote:[..]
![]()
![]()
Hmm.. Scrubs.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Welk ander programma ben je wel mee tevreden dan?
En nog steeds geen slotje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik een topic maak, lopen ze goed.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn relatie, samenwonen, mijn gevoelens, andere jongens, "vrij" zijn, toekomst, eigen bedrijf, rijbewijs (lees: wil ik nog een keer op?) etc.
Dat keek ik vroeger ook altijd, dat was wel lachen altijd.quote:
ik ken bepaalde blauwe mensen.quote:
Nee je hebt niets gemist volgens mij. Heb er nog niet echt zo openlijk over gepraat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een hele hoop. Misschien moet je er en topic over openen.
![]()
![]()
Maar heb ik wat gemist de afgelopen tijd?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee je hebt niets gemist volgens mij. Heb er nog niet echt zo openlijk over gepraat.
Kort samengevat: ik twijfel al geruime tijd over mijn relatie met mijn vriend. Nu is er ook nog is op stage een hele leuke boy waar het ontzettend goed mee klikt. En ik begin dus gevoelens voor hem te krijgen. Alleen met mijn huidige vriend is alles nu al zo ver verweven etc. dat ik dus niet weet of ik voor die ene jongen dat allemaal op het spel moet zetten. Maar aan de andere kant, ik heb dit al 2x eerder ook gevoeld en toen heb ik het 100% tegengehouden.. maar blijkbaar komt er elke keer weer opnieuw een moment dat ik weer iemand tegen kom waardoor ik weer ga nadenken over mijn relatie etc.
snap je het nog?
Hebben? Wij hebben een bad alleen die wordt er binnenkort uitgeslooptquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Beter dan verwacht ja.![]()
[..]
Zoo cool (behalve dat onm-gedeelte)
![]()
Ik wil ook een bad...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef AMDB het volgende:
Er zou op KLB een script moeten lopen dat elk topic automatisch na 5 minuten op slot gooit.
Ja hè? Ik hoop dat de 8e seizoen snel op tv komt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat keek ik vroeger ook altijd, dat was wel lachen altijd.![]()
Je hebt gewoon veel geluk.quote:ik ken bepaalde blauwe mensen.Maar ik geloof alleen niet dat die daar "rechten" hebben.
bespaar me de details.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hebben? Wij hebben een bad alleen die wordt er binnenkort uitgeslooptniemand gebruikt het namelijk als bad..
Wees er maar volledig blij mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan je nog volgen.
![]()
Ben ik blij dat ik nog single ben, hoef ik over zulke dingen niet na te denken.
Dat is wel kut.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Wees er maar volledig blij mee.
Ben van het weekend een weekendje weg geweest met mijn vriend, maar kon er totaal niet van genieten. mijn hele kop was d'r niet bij.
Omg! Ik wil m hebben!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hebben? Wij hebben een bad alleen die wordt er binnenkort uitgeslooptniemand gebruikt het namelijk als bad..
Hmm, dat is balen! Vooraf spijt bestaat niet dus denk er goed over na..quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee je hebt niets gemist volgens mij. Heb er nog niet echt zo openlijk over gepraat.
Kort samengevat: ik twijfel al geruime tijd over mijn relatie met mijn vriend. Nu is er ook nog is op stage een hele leuke boy waar het ontzettend goed mee klikt. En ik begin dus gevoelens voor hem te krijgen. Alleen met mijn huidige vriend is alles nu al zo ver verweven etc. dat ik dus niet weet of ik voor die ene jongen dat allemaal op het spel moet zetten. Maar aan de andere kant, ik heb dit al 2x eerder ook gevoeld en toen heb ik het 100% tegengehouden.. maar blijkbaar komt er elke keer weer opnieuw een moment dat ik weer iemand tegen kom waardoor ik weer ga nadenken over mijn relatie etc.
snap je het nog?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef AMDB het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen een bad om ooit eens seks in te hebben.
Wij hebben niet eens de ruimte voor een bad.quote:Voor de rest, bad![]()
Beetje in je eigen vuil zitten tot ie koud is, ben het na 2 minuten zat
Zo denk ik ook heel vaak. Al zou een vaste relatie op zn tijd opzich ook wel leuk zijn.. Het heeft allebei zo zijn voor en nadelen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan je nog volgen.
![]()
Ben ik blij dat ik nog single ben, hoef ik over zulke dingen niet na te denken.
Herkenbaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef L.no het volgende:
Alleen is onze badkamer veel te klein daarvoor..
Ik zat erop te wachtenquote:
Ik ben ook hard aan het vinden.... maar het wil nog niet echt lukken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo denk ik ook heel vaak. Al zou een vaste relatie op zn tijd opzich ook wel leuk zijn.. Het heeft allebei zo zijn voor en nadelen..
Geloof het nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Omg! Ik wil m hebben!
Alleen is onze badkamer veel te klein daarvoor..
Ey, zo'n gevoel ken ik wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Puala het volgende:
[..]
snap je het nog?
Nogal. Maar het komt vast wel een keer zover dat ik de knoop kan doorhakken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel kut.![]()
[ afbeelding ]
Naja ik dacht dat ik laatst de vrouw van mn leven ontmoet had... Nu ben ik weer ff blij om single te zijn maar als ik er nu tegenaan zou lopen zou ik geen nee zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook hard aan het vinden.... maar het wil nog niet echt lukken.
Mijn keuze staat eigenlijk al wel vast.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm, dat is balen! Vooraf spijt bestaat niet dus denk er goed over na..
seks in bad is overrated. zo bijzonder/speciaal/we is het allemaal niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef AMDB het volgende:
Voor de rest, bad![]()
5 bij 7 hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geloof het nietOnze badkamer is 1,80 bij 1,80..
En jij hebt de keuze gemaakt om als single verder te gaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ey, zo'n gevoel ken ik wel.
Heel lang geleden...
Alleen is die van jou compliceerder. Laat jezelf neit gekmaken door al dat gepieker eh.
En dat is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn keuze staat eigenlijk al wel vast.
Mja onze bovenverdieping is niet zo groot. Maar wel een grote woonkamer + open keukenquote:
Dat ik wel weer vrijgezel wil zijn. En dat ik gewoon lekker wil kunnen doen en laten wat ik zelf wil.quote:
Een bad is overheerlijk! Ik heb maar een keer in mijn leven kunnen genieten though. Ik bleef er niet lang in, omdat ik bang was dat ik zou flauwvallen door de hitte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef AMDB het volgende:
Voor de rest, bad![]()
lolquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja onze bovenverdieping is niet zo groot. Maar wel een grote woonkamer + open keukenMijn slaapkamer is geloof ik 3 bij 4 ofzo..
Nope, bij vriendlief gebleven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Puala het volgende:
[..]
En jij hebt de keuze gemaakt om als single verder te gaan?
En die andere jongen dan? Ga je die als excuus gebruiken? Aangezien je toch weer vrijgezel wil zijn..quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat ik wel weer vrijgezel wil zijn. En dat ik gewoon lekker wil kunnen doen en laten wat ik zelf wil.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens richting huiskamer om zodadelijk Grey's Anatomy te gaan kijken.
Tot over een uurtje weer
Mja ik zit er echt nooitquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Puala het volgende:
[..]
lol![]()
mijn slaapkamer is beneden en 5 bij 5 meter
Nee die jongen is geen excuus. Absoluut niet. Ik heb al zo veel vaker hetzelfde probleem gehad. Ik zou dan eerder gewoon zeggen dat ik nog niet zo'n serieuze relatie wil, meer wil genieten en eigenlijk is de liefde ook wel een heel eind weg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En die andere jongen dan? Ga je die als excuus gebruiken? Aangezien je toch weer vrijgezel wil zijn..
Oooh, dat wil ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik zit er echt nooitIk slaap er alleen en meer niet. Heb gelukkig wel mijn eigen wastafel
Nooit ruzie sochtends wie er in de badkamer moet enzo
Hoe lang heb je al iets met hem? Gaat het dan ook 'slechter' de laatste tijd of slaat het dadelijk in als een bom voor hem?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee die jongen is geen excuus. Absoluut niet. Ik heb al zo veel vaker hetzelfde probleem gehad. Ik zou dan eerder gewoon zeggen dat ik nog niet zo'n serieuze relatie wil, meer wil genieten en eigenlijk is de liefde ook wel een heel eind weg.
sinds 20-12-2007, dus het gaat al richting de 2 jaar. Het gaat slechter. Ik kan me niet meer tot knuffelen/zoenen/seks zetten. En hij voelt het aan, want ik heb nog nooit zo vaak gehoord dat hij van me houd & zijn msn naam zegt op het moment ook wel genoeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al iets met hem? Gaat het dan ook 'slechter' de laatste tijd of slaat het dadelijk in als een bom voor hem?
Oke.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor een tijdje wel, later neit meer.
Tsja, ik zou er dan eens goed met hem over praten.. En het ook niet heel veel langer uitstellen. Er is niks kutter dan aan het lijntje gehouden worden..quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef Puala het volgende:
[..]
sinds 20-12-2007, dus het gaat al richting de 2 jaar. Het gaat slechter. Ik kan me niet meer tot knuffelen/zoenen/seks zetten. En hij voelt het aan, want ik heb nog nooit zo vaak gehoord dat hij van me houd & zijn msn naam zegt op het moment ook wel genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef DjRex89 het volgende:
Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
[..]
Tsja, ik zou er dan eens goed met hem over praten.. En het ook niet heel veel langer uitstellen. Er is niks kutter dan aan het lijntje gehouden worden..Tsja, zijn msn naam heb ik nou eenmaal weinig over te vertellen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar praten heb ik al gedaan. Vorige week al aangegeven waar ik mee zit en wat mijn probleem is. Ik heb alleen gevraagd om meer tijd.
Nee, daar word je gelukkig vanquote:
Dat zie je goed. Dunne vrouwenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, daar word je gelukkig van![]()
uberhaubt, mannen houden volgens mij helemaal niet van hele dunne vrouwen? Of zit ik nou verkeerd?
quote:
Uhuquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Maar zeker ook weer niet te dik?
Pff, jullie mannen zijn lastigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef Puala het volgende:
[..]Ik zou om foto's kunnen vragen, maar ik denk dat je zelf wel begrijpt dat die nu nodig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://farm3.static.flickr.com/2437/3842929532_80325657b0.jpgquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zou om foto's kunnen vragen, maar ik denk dat je zelf wel begrijpt dat die nu nodig zijn.
Je pincodequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:11 schreef Puala het volgende:
[..]
http://farm3.static.flickr.com/2437/3842929532_80325657b0.jpg
Dat is het enige wat ik nu voor je heb.
172 lang, 62 kilo, euh, wat moet je nog meer weten?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je pincode![]()
Nee, leuke foto hoor, prima figuur.
Ik ga douchen, lezen en slapenTot morgen.
Mja dat haten mannen, tenminste dat haat ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, zijn msn naam heb ik nou eenmaal weinig over te vertellen he![]()
Maar praten heb ik al gedaan. Vorige week al aangegeven waar ik mee zit en wat mijn probleem is. Ik heb alleen gevraagd om meer tijd.
Dat + weltruste Luc!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
truste L
truste AMDB
truste Paula
Ik ben weer terug, maar iedereen is hier nu wegDan maar even scheren.
* DjRex89 meldt zich!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef jna het volgende:
Iedereen weg?
Paula!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef Puala het volgende:rustig hier
kon niet slapen. Net bijna 2 uur met mijn moeder aan de telefoon gehangen
Gutquote:
quote:Top 100 van maandag 12 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 160 Puala
024. 123 The_Dean
074. 069 AMDB
080. 067 Psychonikeo
091. 061 L.no
Heul niet addicted.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:06 schreef AMDB het volgende:
Addict![]()
Goedemorgen trouwensHeerlijk geslapen, was zelfs voor m'n wekker wakker. Wel al aan de koffie bij gebrek aan drinken vanmorgen, en hier ook geen fris. Ik heb zin in een koud glas cola
Is lekker hoor, niks anders dan bijv. koffie drinken 's ochtends.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Heul niet addicted.
Koude colazo vroeg
![]()
Goedemorgen ja
Nou ja, ik drink thee 's morgens of water. Voor de rest krijg je er echt niets inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is lekker hoor, niks anders dan bijv. koffie drinken 's ochtends.
Ik heb besloten vandaag ook maar iets te gaan doen, weet alleen nog niet wat.
Moet je je voorstellen dat je je eigen forum niet had! Dan was het hier een dikke 1e positie geweest!quote:
Ik kan alles wel drinken 's ochtends. Zelfs bier is lekker, lekkerder dan je denkt trouwens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink thee 's morgens of water. Voor de rest krijg je er echt niets in![]()
Wauw, je gaat wat doen![]()
lol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kan alles wel drinken 's ochtends. Zelfs bier is lekker, lekkerder dan je denkt trouwens.
Bier 's ochtends(doe ik alleen op festivals trouwens).
Ik werd even bijgepraat over alles wat ik heb gemist.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:38 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die daar behoefte aan heeft.
Dat zie ik dan weer absoluut niet zitten. Wel de laatste 2 ochtenden om half 7 aan de tostiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:44 schreef Puala het volgende:
[..]
lol.
Ik heb al wel regelmatig ontbeten met friet
Roddels of werkgerelateerd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik werd even bijgepraat over alles wat ik heb gemist.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer absoluut niet zitten. Wel de laatste 2 ochtenden om half 7 aan de tosti![]()
Deed ik nooit omdat ik dacht dat het veel werk was, maar dat valt eigenlijk wel mee, het is makkelijker dan brood roosteren
Tosti met kaas en cervelaat
![]()
Coördinator is door de rug gegaan, dus ziek thuis. Werkoverleg van donderdag even uitgelegd etc.quote:
Hield?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja dan zit ik ook niet om half 7 's morgens aan de friet hoor.
Ik hield regelmatig zuipfeestjes en dan stond gewoon de gehele nacht de frituurpan aan voor ieder die wat wilde. Dus dan viel je op een gegeven moment in slaap (midden in de woonkamer, 8 2-persoons luchtbedden) en dan werd je wakker en zaten ze naast je gewoon aan de friet + snacks.
De vriendengroep is uit elkaar gevallen eigenlijk. Er waren onderling relaties, die gingen uit en ze kregen ruzie. Nou ja, toen was het snel over.quote:
zo is het geruime tijd geweest hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je je eigen forum niet had! Dan was het hier een dikke 1e positie geweest!
Dat is altijd wel lastig, zit nu ook in een kutsituatie, heb mijn vriendin ontmoet door de vriendin van een goede vriend/huisgenoot van me, mijn vriendin is dus de zus van haar. Maar nu is die relatie sinds kort uit. En aangezien mijn vriendin en d'r zusje best close zijn, en ik ook veel met vrienden wil doen, levert dat soms awkward situaties op omdat ik ook vaak m'n vriendin meeneem, die dan weer d'r zusje meeneemt enzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:53 schreef Puala het volgende:
[..]
De vriendengroep is uit elkaar gevallen eigenlijk. Er waren onderling relaties, die gingen uit en ze kregen ruzie. Nou ja, toen was het snel over.
3 keer het verhaal gelezen en toen viel de euroquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is altijd wel lastig, zit nu ook in een kutsituatie, heb mijn vriendin ontmoet door de vriendin van een goede vriend/huisgenoot van me, mijn vriendin is dus de zus van haar. Maar nu is die relatie sinds kort uit. En aangezien mijn vriendin en d'r zusje best close zijn, en ik ook veel met vrienden wil doen, levert dat soms awkward situaties op omdat ik ook vaak m'n vriendin meeneem, die dan weer d'r zusje meeneemt enzoHet zou allemaal wat makkelijker zijn als zij over hem heen was, wat niet het geval is dus.
Irritant
Ik was even een blog aan het lezen en foto's aan het kijken van een vriend in Taiwanquote:
Het is een vaag verhaal, precies zoals het voelt bij mequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:01 schreef Puala het volgende:
[..]
3 keer het verhaal gelezen en toen viel de euro![]()
Maar dat is irritant ja. Ik ken je probleem
Wat zal de nieuwe TT worden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:02 schreef Puala het volgende:
nog een paar posts en dan is het topic vol
Oh leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik was even een blog aan het lezen en foto's aan het kijken van een vriend in Taiwan![]()
Handig. Maar wel irritant enz.quote:[..]
Het is een vaag verhaal, precies zoals het voelt bij me
kan je het niet ff uittekenen.. geen zin zo'n verhaal nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is altijd wel lastig, zit nu ook in een kutsituatie, heb mijn vriendin ontmoet door de vriendin van een goede vriend/huisgenoot van me, mijn vriendin is dus de zus van haar. Maar nu is die relatie sinds kort uit. En aangezien mijn vriendin en d'r zusje best close zijn, en ik ook veel met vrienden wil doen, levert dat soms awkward situaties op omdat ik ook vaak m'n vriendin meeneem, die dan weer d'r zusje meeneemt enzoHet zou allemaal wat makkelijker zijn als zij over hem heen was, wat niet het geval is dus.
Irritant
Vanmiddag misschienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je het niet ff uittekenen.. geen zin zo'n verhaal nu
Je zuipt alleen nog maar cocktails?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:53 schreef Puala het volgende:
[..]
De vriendengroep is uit elkaar gevallen eigenlijk. Er waren onderling relaties, die gingen uit en ze kregen ruzie. Nou ja, toen was het snel over.
En euh, ik drink eigenlijk niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |