Eigenlijk is het al euhm 3 maand geleden dat ik een cocktail op hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je zuipt alleen nog maar cocktails?
Was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al euhm 3 maand geleden dat ik een cocktail op heb
Oke, nou ja, ik kan het wel. Moet alleen zeggen dat ik na het uitgaan enkel maar wil slapen en mijn bed wil opzoeken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje
Op een of andere manier kan ik 's nachts na/tijdens het zuipen echt niet tegen frituur..Als ik dan wat eet ga ik echt over mn nek.. Al is een broodje doner vaak geen straf
watjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef DjRex89 het volgende:
Heb echt mega spierpijn van de training van gisterenHet ergste is dat ik weet dat het morgen nog erger zal zijn
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
En uitgaan zal er voorlopig wel niet meer in zitten
Dan mag jij de volgende keer meedoen, goed?quote:
Euh, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende keer meedoen, goed?
Oeh.. spannend?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Na vanavond geen persoon meer met een rijbewijs in mijn omgeving
En dan kun je niet gaan fietsen ofzo, of ergens blijven slapen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Na vanavond geen persoon meer met een rijbewijs in mijn omgeving
Nou fietsen kan wel, maar een kilometer of euhm 30-40 vind ik persoonlijk wat te ver om te gaan fietsenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dan kun je niet gaan fietsen ofzo, of ergens blijven slapen?
Maar je hebt de knoop dus doorgehakt?
Geen toffe dorpskroegen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou fietsen kan wel, maar een kilometer of euhm 30-40 vind ik persoonlijk wat te ver om te gaan fietsenEn blijven slapen kan wel, maar dan haal ik er hooguit 5 km vanaf. Of ik moet natuurlijk een boy vinden in de buurt van een discotheek. Dat kan ook.
Ja. Al was het eigenlijk wel gewoon duidelijk voor me.
Geen idee, lijkt mij wel spannend hoe die zal reageren..quote:
Whehe dat is het nadeel van daar wonenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou fietsen kan wel, maar een kilometer of euhm 30-40 vind ik persoonlijk wat te ver om te gaan fietsenEn blijven slapen kan wel, maar dan haal ik er hooguit 5 km vanaf. Of ik moet natuurlijk een boy vinden in de buurt van een discotheek. Dat kan ook.
Ja. Al was het eigenlijk wel gewoon duidelijk voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |