Heeej luctor jij hieeeerquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit de TT blijkt het wellicht niet, maar toch heb ik er last van dat mijn e-knop niet zo snel meer terugveert als de rest van mijn toetsenbord.
Klacht: e werkt niet meer goed.
anitklacht: speciaal gemaakt voor L.no![]()
waarschijnlijk wel, maar waarom heeft alleen de e er dan last van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Folmer het volgende:
Er ligt waarschijnlijk 10 kilo aan stof en chips onder.
Het is alleen het toetsenbord maar hoor. De rest werkt nog prima. Maar misschien binnenkort eens op zoek gaan naar een nieuw toetsenbord.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef smegmanus het volgende:
TS jankt over een defect toetsenbord van 10 euro.
Huilie.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is alleen het toetsenbord maar hoor. De rest werkt nog prima. Maar misschien binnenkort eens op zoek gaan naar een nieuw toetsenbord.
Al is het voor 5 euro.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef smegmanus het volgende:
TS jankt over een defect toetsenbord van 10 euro.
Huilie.
het is crisis enzo jeweets...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Al is het voor 5 euro.
Het is en blijft een drama.
Ga naar de stort, daar ligt ook vast nog wel een goede.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Al is het voor 5 euro.
Het is en blijft een drama.
Het komt goed hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is crisis enzo jeweets...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga naar de stort, daar ligt ook vast nog wel een goede.
Paupers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |