Ik liep al zo doelloos rondquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Cee het volgende:
Shit, we zijn vergeten naar Pheno's adres te vragen. Zit ie nu toch niet op ons te wachten met z'n gourmetschotel en pannetjes en drank?
He, waar waren jullie nou?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Cee het volgende:
Shit, we zijn vergeten naar Pheno's adres te vragen. Zit ie nu toch niet op ons te wachten met z'n gourmetschotel en pannetjes en drank?
Kut, sorry.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ben maar naar huis gegaan, zit ik daar met twee gourmetschotels.
Nee, volgens mij nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:03 schreef Deceit het volgende:
die remy is die gast die al een 2e kans had met youtube tog?
Is de ondertiteling weer begonnen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat er 8 of 9 nieuwe mensen in zitten.
Als je maar niet in het theekop of mok plast, dan komt het goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef Cee het volgende:
Nou, kom op met die reclame, ik moet plassen en wil thee zetten en een mok met choco.
De combinatie plassen & drinken in 1 zin is ietwat ranzig, I know.
Ik let weer niet op.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij mag er de eerste week dus niet eens uitgestemd worden.
Yup. behalve de partners van de uitgevallenen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
moeten ze allemaal weer met dezelfde partner dansen?
Wat heeft zij in haar haar? Een gevangen vleermuis?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
moeten ze allemaal weer met dezelfde partner dansen?
Ik kijk niet naar haar haar, duhquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heeft zij in haar haar? Een gevangen vleermuis?
was dat vorig jaar ook? kan t me niet herinnerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. behalve de partners van de uitgevallenen.
BANG HERT!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:11 schreef Cee het volgende:
KOPLAMPEN
dan zal ze eerder cecemel zeggen denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:10 schreef Misstique het volgende:
En kan iemand haar de juiste uitspraak van choreografie leren? Zegt ze soms ook kokomel?
Nu 1 minuut.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef Misstique het volgende:
Ah, gelukkig, Lorenzo, die hadden we toch al twee minuten niet in beeld gehad.
Ik mis de vergelijking..? Goreografie / sjocomel.. Belgen spreken veel woorden op z'n frans uit (waar het woord choreografie ook vandaan komt volgens mij), en in het engels is het ook met een 'k'quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:10 schreef Misstique het volgende:
En kan iemand haar de juiste uitspraak van choreografie leren? Zegt ze soms ook kokomel?
Wat die pinguïn zegt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, naastMarleen The Witchdoctor
hebben we nog Saartje "The Ironlip".
2x kans op een happy pheno vanavond als 1 van de 2 er uit gaat.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, naastMarleen The Witchdoctor
hebben we nog Saartje "The Ironlip".
2x kans op een happy pheno vanavond als 1 van de 2 er uit gaat.
En dan moeten ze voor de grap wel even zeggen break-a-leg als succes wensquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:19 schreef Pheno het volgende:
Marleen moet breakdancing krijgen. En haar been breken. Past goed bij de naam van de dansrichting.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:20 schreef Pheno het volgende:
De kans op een wals over haar heen tijdens de Engelse wals lijkt me miniem, anders had dat ook gemogen.
En jij maar denken, wat danst die Yvonne slecht?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:24 schreef Cee het volgende:
Godverdomme ga ik piesen en drinken halen, schakelt m'n dvr stiekum over op NL1 om Boer zoekt Vrouw op te nemen, heb ik vervolgens bij terugkomst niet door dat ik naar NL1 zit te kijken.
De muziek is een stuk beter dan de dans.quote:
Ik houd niet van modern, maar slecht was het niet gedaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
De muziek is een stuk beter dan de dans.
dvr?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:24 schreef Cee het volgende:
Godverdomme ga ik piesen en drinken halen, schakelt m'n dvr stiekum over op NL1 om Boer zoekt Vrouw op te nemen, heb ik vervolgens bij terugkomst niet door dat ik naar NL1 zit te kijken.
Gelukkig was de reclame nog bezig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij maar denken, wat danst die Yvonne slecht?
Ik doe mijn avatar eer aan qua dansen: waggelen is een beste omschrijvingquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan zelf echt niet dansen, dus ik vind iets al snel goed![]()
De uitvoering was niet slecht, de choreografie was alleen saai.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van modern, maar slecht was het niet gedaan.
Ik wil die Euvje weer horen schreiken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:28 schreef TIM-846 het volgende:
wat heb ik een hekel aan dat Belgisch jurylid zeg
Ik was dat nooit, maar na vorige week ben ik ook steeds een beetje gespannen. Stom programma.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:28 schreef miieejj het volgende:
Ik weet niet, maar ik denk dat steeds iemand weer een blessure krijgt zoals vorige week..
Ik dacht al dat ik de nieuwe benaming voor Fuckbuddy had gemistquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Digital Video Recorder.
Je bent echt niet van deze eeuw he Vulture?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe mijn avatar eer aan qua dansen: waggelen is een beste omschrijving
Ik wil Evelien helemaal niet zien. Bang hert.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Cee het volgende:
Oh bah. Dat wilde ik niet zien Evelien.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de nieuwe benaming voor Fuckbuddy had gemist
Daar heeft Rob de Nijs ooit nog een lied over gemaakt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil Evelien helemaal niet zien. Bang hert.
En dan een sambaquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Misstique het volgende:
Ah, time for the robots.
Ja, idd..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was dat nooit, maar na vorige week ben ik ook steeds een beetje gespannen. Stom programma.
Malle Babbe?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heeft Rob de Nijs ooit nog een lied over gemaakt.
je zou toch niet komen Pheno?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil die Euvje weer horen schreiken.
ja , ik kan op niet op zijn naam komen, maar vond hem wel toffer alsquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Pheno het volgende:
He, die ander dokus in het publiek was die homo jurylid van vorig jaar.
*naam kwijt is.
Je stond bij Pheno voor de deur en hij deed niet open he.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Anonymousz het volgende:
sorry dat ik zo laat ben
Me laptop had problemen
jaako?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Pheno het volgende:
He, die ander dokus in het publiek was die homo jurylid van vorig jaar.
*naam kwijt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |