Ik wil die Euvje weer horen schreiken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:28 schreef TIM-846 het volgende:
wat heb ik een hekel aan dat Belgisch jurylid zeg
Ik was dat nooit, maar na vorige week ben ik ook steeds een beetje gespannen. Stom programma.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:28 schreef miieejj het volgende:
Ik weet niet, maar ik denk dat steeds iemand weer een blessure krijgt zoals vorige week..
Ik dacht al dat ik de nieuwe benaming voor Fuckbuddy had gemistquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Digital Video Recorder.
Je bent echt niet van deze eeuw he Vulture?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe mijn avatar eer aan qua dansen: waggelen is een beste omschrijving
Ik wil Evelien helemaal niet zien. Bang hert.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Cee het volgende:
Oh bah. Dat wilde ik niet zien Evelien.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de nieuwe benaming voor Fuckbuddy had gemist
Daar heeft Rob de Nijs ooit nog een lied over gemaakt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil Evelien helemaal niet zien. Bang hert.
En dan een sambaquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Misstique het volgende:
Ah, time for the robots.
Ja, idd..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was dat nooit, maar na vorige week ben ik ook steeds een beetje gespannen. Stom programma.
Malle Babbe?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heeft Rob de Nijs ooit nog een lied over gemaakt.
je zou toch niet komen Pheno?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil die Euvje weer horen schreiken.
ja , ik kan op niet op zijn naam komen, maar vond hem wel toffer alsquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Pheno het volgende:
He, die ander dokus in het publiek was die homo jurylid van vorig jaar.
*naam kwijt is.
Je stond bij Pheno voor de deur en hij deed niet open he.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Anonymousz het volgende:
sorry dat ik zo laat ben
Me laptop had problemen
jaako?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Pheno het volgende:
He, die ander dokus in het publiek was die homo jurylid van vorig jaar.
*naam kwijt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |