Ik mis de vergelijking..? Goreografie / sjocomel.. Belgen spreken veel woorden op z'n frans uit (waar het woord choreografie ook vandaan komt volgens mij), en in het engels is het ook met een 'k'quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:10 schreef Misstique het volgende:
En kan iemand haar de juiste uitspraak van choreografie leren? Zegt ze soms ook kokomel?
Wat die pinguïn zegt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, naastMarleen The Witchdoctor
hebben we nog Saartje "The Ironlip".
2x kans op een happy pheno vanavond als 1 van de 2 er uit gaat.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, naastMarleen The Witchdoctor
hebben we nog Saartje "The Ironlip".
2x kans op een happy pheno vanavond als 1 van de 2 er uit gaat.
En dan moeten ze voor de grap wel even zeggen break-a-leg als succes wensquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:19 schreef Pheno het volgende:
Marleen moet breakdancing krijgen. En haar been breken. Past goed bij de naam van de dansrichting.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:20 schreef Pheno het volgende:
De kans op een wals over haar heen tijdens de Engelse wals lijkt me miniem, anders had dat ook gemogen.
En jij maar denken, wat danst die Yvonne slecht?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:24 schreef Cee het volgende:
Godverdomme ga ik piesen en drinken halen, schakelt m'n dvr stiekum over op NL1 om Boer zoekt Vrouw op te nemen, heb ik vervolgens bij terugkomst niet door dat ik naar NL1 zit te kijken.
De muziek is een stuk beter dan de dans.quote:
Ik houd niet van modern, maar slecht was het niet gedaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
De muziek is een stuk beter dan de dans.
dvr?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:24 schreef Cee het volgende:
Godverdomme ga ik piesen en drinken halen, schakelt m'n dvr stiekum over op NL1 om Boer zoekt Vrouw op te nemen, heb ik vervolgens bij terugkomst niet door dat ik naar NL1 zit te kijken.
Gelukkig was de reclame nog bezig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij maar denken, wat danst die Yvonne slecht?
Ik doe mijn avatar eer aan qua dansen: waggelen is een beste omschrijvingquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan zelf echt niet dansen, dus ik vind iets al snel goed![]()
De uitvoering was niet slecht, de choreografie was alleen saai.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van modern, maar slecht was het niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |