Ik liep al zo doelloos rondquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Cee het volgende:
Shit, we zijn vergeten naar Pheno's adres te vragen. Zit ie nu toch niet op ons te wachten met z'n gourmetschotel en pannetjes en drank?
He, waar waren jullie nou?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Cee het volgende:
Shit, we zijn vergeten naar Pheno's adres te vragen. Zit ie nu toch niet op ons te wachten met z'n gourmetschotel en pannetjes en drank?
Kut, sorry.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ben maar naar huis gegaan, zit ik daar met twee gourmetschotels.
Nee, volgens mij nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:03 schreef Deceit het volgende:
die remy is die gast die al een 2e kans had met youtube tog?
Is de ondertiteling weer begonnen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat er 8 of 9 nieuwe mensen in zitten.
Als je maar niet in het theekop of mok plast, dan komt het goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef Cee het volgende:
Nou, kom op met die reclame, ik moet plassen en wil thee zetten en een mok met choco.
De combinatie plassen & drinken in 1 zin is ietwat ranzig, I know.
Ik let weer niet op.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij mag er de eerste week dus niet eens uitgestemd worden.
Yup. behalve de partners van de uitgevallenen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
moeten ze allemaal weer met dezelfde partner dansen?
Wat heeft zij in haar haar? Een gevangen vleermuis?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
moeten ze allemaal weer met dezelfde partner dansen?
Ik kijk niet naar haar haar, duhquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heeft zij in haar haar? Een gevangen vleermuis?
was dat vorig jaar ook? kan t me niet herinnerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. behalve de partners van de uitgevallenen.
BANG HERT!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:11 schreef Cee het volgende:
KOPLAMPEN
dan zal ze eerder cecemel zeggen denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:10 schreef Misstique het volgende:
En kan iemand haar de juiste uitspraak van choreografie leren? Zegt ze soms ook kokomel?
Nu 1 minuut.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef Misstique het volgende:
Ah, gelukkig, Lorenzo, die hadden we toch al twee minuten niet in beeld gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |