Ja werkt zeker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
O die zijn erg mooi DE! En dat werkt dus ook echt? Je thee blijft langer warm?
Wat goed van je hardlopen. Vandaag was hier de Vier Mijl in de stad en we zijn aan het einde van onze straat nog even gaan kijken en man, wat een bewondering heb ik toch voor al die mensen. Ik kan het gewoon niet volhouden, mijn ren-lesjes!
quote:
Ga je wat leuks doen Hobsala?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:28 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen, nouja al heel even
nog maar 2 dienstenzin in de rest van de week
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen Hobsala?
Ik moet drie daagjes werken deze week en dan gaan we naar Brugge.
psstquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef DarkElf het volgende:
'navond!
Het eten was zo lekker
een mooi stuk rosbief ingewreven met zwarte peper en fleur de sel, aangebraden en toen verder in de oven. Niet te lang, en daarna rusten. De mr heeft er mooie plakken van gesneden en we hebben toen een heerlijke salade gemaakt met baby blaadjes sla, mooie trostomatjes, plakken rosbief en dana blue... wat dressing erover..zo zalig!
Je mag het toch best een takkenummer vinden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat gezellig dat je er bent. Not. Verder nog iets te melden zeiken?
Je hebt lopen snowballen met een eidooier?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef golfer het volgende:
Nee, ik heb ze net even op de Tampoto-manier gemaakt.
Die eitjes dan.
Tampopoquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik de tompopomanier kennen? Whatever tompopo is.
Ik zal het onthouden en eens gaan kijken als ik hem vindquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tampopo
http://www.youtube.com/view_play_list?p=771EC219A7434A25
De beste speelfilm met afstand over eten.
Ik werkelijk prachtig, mooie beelden, humor, ontroering, schokkerend (scene met de schildpad werd in veel landen er uit geknipt), intelligent verhaal, leerzaam.
Echt als je maar 1 film over eten wilt zien is het deze
Er ligt wel wat op die borden, maar WOW wat kan die gozer ommeletten bakken,quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:24 schreef golfer het volgende:
Rijst-omeletje, maar dan zonder de rijst.
Dus meer op deze manier:
Nee, er wordt een waterschildpad gedood voor de camera met een mesquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden en eens gaan kijken als ik hem vindEn bij de schildpadscene werd deze levend gegeten of zo?
Na enig oefenen lukt het mij tegenwoordig ook. Ik gebruik de wokbrander en een wadjan. Gaat prima.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
WOW wat kan die gozer ommeletten bakken,
Mozes Kriebel
Incluus dat subtiele wenden met door je vuist op de steel te slaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Na enig oefenen lukt het mij tegenwoordig ook. Ik gebruik de wokbrander en een wadjan. Gaat prima.
Doormidden hakken en uithollen wellicht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vanavond Thaise pompoensoep maken, maar waarmee kan ik dat ding nou het beste schillen?? Loeihard is ie
Ik heb een poosje terug bij mn zus thuis 2 messen gebroken op een pompoen. Ik kan je niet helpen maar sterkte ermeequote:
Ik snijd 'm in parten en dan doe ik de achterkant met een dunschiller.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vanavond Thaise pompoensoep maken, maar waarmee kan ik dat ding nou het beste schillen?? Loeihard is ie
Is een kwestie van smaak. Valt niet over te twisten dus. Ik ben bijvoorbeeld dol op pasta met aromat en creme fraiche. Valt ook niet over te twisten want persoonlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Pompoensoep is sowieso overgewaardeerd
De huiselijkheid zelvequote:
Aromat is wel lekker, maar op een overdosis E621 reageert TARA sowieso hebben we al ontdektquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is een kwestie van smaak. Valt niet over te twisten dus. Ik ben bijvoorbeeld dol op pasta met aromat en creme fraiche. Valt ook niet over te twisten want persoonlijk.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik de rest zo hoor hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
goeie tip!!
![]()
Ik ga alle andere tips ook daadwerkelijk proberen, het zal me hoe dan ook lukken!
Ben benieuwd of het soepje gaat lukken, is de eerste keer dat ik hem maak. Receptje even achter een spoilertje voor de liefhebbers (Piet: niet klikken dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gelukkig nog stoofpotje van zaterdag
Beste geld wat je aan een mes kan uitgeven.quote:
Nee, maar ome Dirk krijgt nog wel geld van ons vanwege een (kleine) lening bij Becam.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef borisz het volgende:
Hier nog mensen met geld bij ome Dirk ?
En nog te koop bij de blokker ook.. das hier om de hoek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beste geld wat je aan een mes kan uitgeven.
Ja hij roest
Ja hij is klein
Kost echt geen drol en is altijd superscherp.
Daar kan geen WMF of Global tegenop
Oke. Ben benieuwd.quote:
Met name voor mijn verminderde nierfunctie moet ik dus ook alweer over 2 weken laten prikken. Dat wil hij scherp in de gaten houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:38 schreef DarkElf het volgende:
Ik mag donderdag weer naar de nefroloog, alles weer nakijken en de nierfuctie in de gaten houden.
Toch altijd weer spannend (zeker sinds hij naar 46% zakte... daar schrik je toch van)
* Pietverdriet moet morgen ook voor resultaat bloedonderzoekquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke. Ben benieuwd.
Ben net zelf weer terug van Internist en bij mij wordt de medicatie weer bijgesteld en moet ik alweer over 2 weken naar de vampiers voor bloedprikken.
Das minderquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Met name voor mijn verminderde nierfunctie moet ik dus ook alweer over 2 weken laten prikken. Dat wil hij scherp in de gaten houden.
ouderdom komt met gebreken héquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef golfer het volgende:
Stelletje medische deuken bij elkaar zijn we toch in dit forum, maar we houden wel allemaal van koken en lekker eten.
Heuj, met mij is weinig mis hoor! Behalve dat ik van koken en lekker eten houd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef golfer het volgende:
Stelletje medische deuken bij elkaar zijn we toch in dit forum, maar we houden wel allemaal van koken en lekker eten.
Dat geloof ik niet, een bourgondische levensstijl houdt de mens gezond als je ´t mij vraagtquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef Duderella het volgende:
Beterschap en sterkte aan alle prikkepootjes!
Wat lastig als je zo onder controle moet (blijven).
En laten we er maar vanuit gaan dat het niet met ons aller bourgondische levensstijl van doen heeft!Het komt vast op de beste fora voor.
Ik win anders nooit wat..quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
Het is een soort loterij volgens mij..
Ik wel, zoals vorig jaar 12 emmertjes Ben & Jerry's-ijs bij de postcodeloterij. Dat pastte dan wel weer mooi bij onze bourgondische manier van leven.quote:
Ik ook niet, mja als je maar niet verliest.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel, zoals vorig jaar 12 emmertjes Ben & Jerry's-ijs bij de postcodeloterij. Dat pastte dan wel weer mooi bij onze bourgondische manier van leven.
So true.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook niet, mja als je maar niet verliest.
Ik heb weinig lichamelijke klachten, nouja ik ben wel verkouden en allergisch enzo maar daar valt wel mee te leven. Een paar weken terug moest ik nog iets bezorgen bij de Daniël de Hoedkliniek. Dan kom je daar aangescheurd op je fiets en sta je ineens face to face met een vijftal terminale kankerpatiënten die buiten nog van een sigaretje staan te genieten. Dat is toch wel heftig hoor, dan denk ik altijd pff wat klaag ik toch.
Mijn zus was knapper dan ik en we waren het er over eens dat zij het uiterlijk en ik de hersens had.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef freecell het volgende:
Mijn vader zegt altijd: 'ach kind, we hebben eerst 6 normale exemplaren gebouwd en toen hadden we nog wat restjes over en daar ben jij van gebouwd. het enige waar we nog een fatsoenlijke voorraad van hadden waren hersens, daar hebben we bij F. op bespaard'
Ach ja, zo was 't bij ons ook thuis met mij en mn broer, alleen had ik dan allebeiquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zus was knapper dan ik en we waren het er over eens dat zij het uiterlijk en ik de hersens had.
Tot grote verontwaardiging van onze ouders uiteraard.
Ook leukquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef freecell het volgende:
Dan zou ik ook weer gaan roken denk ik
Maar goed, mijn lijf is wel krakkemikkig, maar niet echt aanwijsbaar waarom.
Mijn vader zegt altijd: 'ach kind, we hebben eerst 6 normale exemplaren gebouwd en toen hadden we nog wat restjes over en daar ben jij van gebouwd. het enige waar we nog een fatsoenlijke voorraad van hadden waren hersens, daar hebben we bij F. op bespaard'
(Mijn broer F. is een idiote wildebras die altijd dingen breekt ed, concentratie ver onder het vriespunt, met moeite VMBO gehaald en daarna de MBO-V en is nu een briljante vertegenwoordigerEn intussen een IQ van over de 140
De schat )
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zus was knapper dan ik en we waren het er over eens dat zij het uiterlijk en ik de hersens had.
Tot grote verontwaardiging van onze ouders uiteraard.
Hij heeft ergens een puntquote:
Anders? Had je op de postbode of melkboer geleken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef freecell het volgende:
Hij heeft ergens een puntZelfs het pigment was op geloof ik
(ik ben echt de enige in de hele familie van alle kanten met rood-achtig haar, een witte huid en sproeten. Het is dat ik zoveel op mijn papa lijk, maar anders
Onze melkboer was zwartquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Anders? Had je op de postbode of melkboer geleken?
courgette moet je eten als ze niet groter zijn dan een banaan, liefst kleinerquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
En ik ben het eens met Piet, pompoen smaakt, net als courgette, nergens naar. Met knoflook en andere dingen krijg je iets smakelijks, maar het werk van pompoen slachten en koken vind ik er niet tegenop wegen.
En ja, ik ben net klaar met een grote pompoen, die uiteindelijk 6 bakjes soep oplevert.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef freecell het volgende:
Onze melkboer was zwartIk denk dat ik dan meer pigment gehad zou hebben
Huh? Wrom?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
courgette moet je eten als ze niet groter zijn dan een banaan, liefst kleiner
Dat was een week geleden, wilde weer op krachten komen, maar de resetbutton was iets te hard ingedruktquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen als je net ziek geweest bent.
Buiten de deur?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh heeft er iemand nog suggesties voor me? Mijn zus (die in Mei gaat trouwen) gaat zaterdag met 7 andere vrouwen trouwjurkshoppen en ik ga ook meeMaar ik moet nog een lunch organiseren voor de dames
nu hou ík niet zo van vis, maar zus wel. Wie heeft er een goed idee voor me?
Een lekkere zelfgemaakte salade niçoise met knapperig stokbrood en witte wijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh heeft er iemand nog suggesties voor me? Mijn zus (die in Mei gaat trouwen) gaat zaterdag met 7 andere vrouwen trouwjurkshoppen en ik ga ook meeMaar ik moet nog een lunch organiseren voor de dames
Vis, vlees en vega-gerechtjes...zit je altijd goed.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Daar moet bliktonijn door toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
Een lekkere zelfgemaakte salade niçoise met knapperig stokbrood en witte wijn
Meestal wel want dat is cheap en simple, maar als je dat niet lekker vind kan je ook verse tonijnsteak nemen, die in de boter bakken en dan in je salade verwerken.quote:
Lein + vis = niet makkelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
Meestal wel want dat is cheap en simple, maar als je dat niet lekker vind kan je ook verse tonijnsteak nemen, die in de boter bakken en dan in je salade verwerken.
Deze is voor mij goud waardquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
Tonijn smaakt amper naar vis.
En anders maak je salade nicoise met gerookte kip ipv tonijn.
Jij hebt wel eens tonijnsteak gegeten en toen vond je het haske lekkerquote:
Ik ben voor het zingen al weer uit de kerkquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vloek ook graag in de kerk, lekker recalcitrant![]()
* kaasplankje rent weg voor freecell
* freecell pakt de brandende deegrolquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vloek ook graag in de kerk, lekker recalcitrant![]()
* kaasplankje rent weg voor freecell
Keer de andere wang toe?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell pakt de brandende deegrol
Ja en dan jij als DJquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zie het voor me, in de CUL-hel..... Brandende deegrollen en schroeiende creme-brulee-ijzers.....
We hebben laatst wel gezongen in het Papiamento, telt dat ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ehm Piet, in de kerk van Freecell doen ze niet aan Latijn, volgens mij.......![]()
Ik ni verder dan "I'm The God Of Hellfire"quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ikke? Ik dachutnie.....
Ik kom niet verder dan: Relight my fire.......
Spaans is een bron van Papiaments, dus als je het heel ruim wilt zien, komt het in de buurt ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef freecell het volgende:
[..]
We hebben laatst wel gezongen in het Papiamento, telt dat ook?
Nee, één of ander blij liedje. Ook Spaans gezongen trouwens die dienst. Was een rare dienstquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spaans is een bron van Papiaments, dus als je het heel ruim wilt zien, komt het in de buurt ja.![]()
Was dat misschien het Onzevader? Dat vind ik zo mooi!
Ik lees hier echt telkens 'bikinilijn'quote:
Omdat we geloof ik niet eens Nederlands hebben gezongen. Diensten zijn bij ons wel vaker raar. Het was wél vrolijk, dat wel.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik lees hier echt telkens 'bikinilijn'
Het klinkt erg vrolijk ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat we geloof ik niet eens Nederlands hebben gezongen. Diensten zijn bij ons wel vaker raar. Het was wél vrolijk, dat wel.
Dit idee zeg maar:
oeh, dat snap ik ja! Wel heftig wrs ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het klinkt erg vrolijk ja.
De meest bijzondere dienst die ik heb meegemaakt was een uitvaart met verstandelijk gehandicapten. Ik vond het heel mooi omdat het zo direct was.
Either way graatjes tussen de tanden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
ach ja, what's the difference..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zal ik het nog maar niet over de geur van vis hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef Duderella het volgende:
Either way graatjes tussen de tanden.
Een vriendje van me beweert dat daarom homos geen vis lusten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan zal ik het nog maar niet over de geur van vis hebben.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
Leintjuh, ik lees net dat je de tonijn moet scheren..........
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
Dat weet jij dan toch als beste?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Een vriendje van me beweert dat daarom homos geen vis lusten.
Alleen ouwe vis ruiktquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
En bedankt Freecell! Nu krijg ik dat liedje niet meer uit mijn hoofd!
LOL!quote:
quote:
Betekent dat dat je squirt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja het rijmt ook op tsunami, da's nog leukerder heh
quote:
Ja, om Johan Derksen bij VI zou ik ook gaan janken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit doen mijn mannen als ik een avondje weg ben:
Bekijk deze YouTube-video
Je bent niet de eerst die die opmerking maaktquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, om Johan Derksen bij VI zou ik ook gaan janken.
Welterusten en sterkte morgenochtend bij de HA.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Je bent niet de eerst die die opmerking maakt![]()
Ik ga zo lekker naar bed.. moet morgen om 9.20 bij de huisarts zijn, dus moet wel een beetje fris zijn dan.. of juist niet, dan neemt hij me misschien meer serieus??![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit doen mijn mannen als ik een avondje weg ben:
Bekijk deze YouTube-video
Ja,ja...ik weet dat je eenkennig bent en je liefde voor een klein select groepje bewaart.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja...ik weet dat je eenkennig bent en je liefde voor een klein select groepje bewaart.
en nu af en in je mand!!!
Doe ik!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:07 schreef Duderella het volgende:
Truste sunny en laat even weten hoe het bij de huisarts ging!
Nou, of je wel kwaad maken en het aan de verantwoordelijke persoon of personen uiten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet me niet kwaad maken geloof ik, ben helemaal gespannen in mn lijf erdoorgezeik op t werk
Wat dacht je ervan om eens heerlijk een potje te gaan staan schreeuwen op je dakterras? Wie weet kan je zo wat van die spanning in je lijf kwijt! Als je gespannen bent, moet je je inspannen om te kunnen ontspannenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet me niet kwaad maken geloof ik, ben helemaal gespannen in mn lijf erdoorgezeik op t werk
heb ik ook gedaan hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, of je wel kwaad maken en het aan de verantwoordelijke persoon of personen uiten.
Badjas aan en gáánquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik ook gedaan hoormaar zit nog steeds met een zwaar gespannen gevoel in mn lijf
mja trekt wel weg, zo eens slapen ofzo.
en thanks lein, maar ik ga niet in mn pyjama op t dakterras staan.
Oh end e kabeltv is hier kaduuk
Wel tof: heb n 4pits kookplaat van pelgrim weten te scoren voor 25 euro (elektrisch want dat moet hier) heb nu maar 2 pits
Goed dat je het hebt geuit in elk geval, aan het juiste adres. Dan heb je het gewoon goed gedaan en meer kun je nu niet doen. Lijkt makkelijk praten, maar probeer het wel zo te zien. Well done girl!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan hoormaar zit nog steeds met een zwaar gespannen gevoel in mn lijf
mja trekt wel weg, zo eens slapen ofzo.
O dat is een heuse verbetering!quote:en thanks lein, maar ik ga niet in mn pyjama op t dakterras staan.
Oh end e kabeltv is hier kaduuk
Wel tof: heb n 4pits kookplaat van pelgrim weten te scoren voor 25 euro (elektrisch want dat moet hier) heb nu maar 2 pits
hele pand heeft geen tvquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Badjas aan en gáán![]()
Of effe snel kleren aanschieten ofc. Verrotte TV sucks. Alleen bij jou of in het hele pand?
En 4pitsKejje goed op koken
![]()
![]()
Who needs tievie when you have uitzendinggeminstpuntennel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hele pand heeft geen tv
en ja tis veel handiger dan maar 2 pits maar nieuw zijn die 4pitsdingen 200+ euro, en deze bevindt zich ook nog hier op de uithofwoensdag ophalen,
Nou, mooi project tot die tijd: een lekker kookplan maken op je nieuwe kookplaat!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja das waar maar tochen geen idee nog wat ik er als eerst op ga koken
Klinkt kinky!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja daar ben ik inmiddels wel aan gewend en vindt het eigenlijk prima te doen welmaar 4pits zijn wel een verademing straks
kan ik ook eindelijk die perilexaansluiting eens gebruiken
je hebt wel veel gaatjes.quote:
Je onderbuurman. Pleur een emmer water over m heenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:42 schreef MissHobje het volgende:
de tiefus aan mijn onderbuurman
wat een idioot is dat zeg..
Heeft weer 1 of andere vrouw hem verlaten, en dan staat ie mega te schelden op het balkon.
Schrok er helemaal wakker van, van de herrie.
Hele buurt ook wakker!
Sommige mensen sporen niet, is hij 1 van.
Ja had ik ook aan zitten denken.. alleen het is heel lastig gooienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je onderbuurman. Pleur een emmer water over m heen
Typisch...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ik ga over 2 weken naar de psychiatrisch verpleegkundige.. oftewel: ik heb weer eens 'niets'.
Perilex is krachtstroomquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef Isabeau het volgende:
De psychiatrisch verpleegkundige is toch ook iemand met verstand van zakenEn die kan altijd nog besluiten dat je bij hem/haar niet op de juiste plek bent. Het is dus niet niets, maar wel wat anders dan je had verwacht
![]()
MissHobje, mijn ouders hadden zo'n man vlak bij hun staan op de camping. Die had elk jaar een andere vriendin mee en elk jaar werd er veel gescholden en geschreeuwd en dan was ze of tijdens dat jaar alweer verdwenen of er kwam volgend jaar een nieuwe vriendin![]()
MeMo, waar is die perilexaansluiting voor? Nog nooit zoiets gezien...
is volgens mij niet zomaar een ritje, maar de jaarlijkse afsluiting van het seizoen in Belgie, de http://www.sluitingsprijs.be/quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:16 schreef DarkElf het volgende:
lachen, we horen hier allemaal gejuich en enthousiaste mensen voor de wielerwedstrijd die bezig is
Haha,voel je je al bedreigd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Leuk DE
Ik heb net even een hitchcockfilmpje opgenomen hierachter (gefilmd vanaf het balkon)
Dat dus.. Hij gaat me dan naar het goede loket sturen als het goed is. Baal er wel enorm van want ik voel me geestelijk juist beter dan ik me in tijden heb gevoeld en 'hoopte' echt op iets lichamelijks als verklaring voor mijn klachten.. Voel me nu net juist weer goed, maar misschien is dat juist wel weer het probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef Isabeau het volgende:
De psychiatrisch verpleegkundige is toch ook iemand met verstand van zakenEn die kan altijd nog besluiten dat je bij hem/haar niet op de juiste plek bent. Het is dus niet niets, maar wel wat anders dan je had verwacht
![]()
Als ik je zo hoor kan je dat ook heel helder uitleggen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dus.. Hij gaat me dan naar het goede loket sturen als het goed is. Baal er wel enorm van want ik voel me geestelijk juist beter dan ik me in tijden heb gevoeld en 'hoopte' echt op iets lichamelijks als verklaring voor mijn klachten.. Voel me nu net juist weer goed, maar misschien is dat juist wel weer het probleem![]()
Anyway, ken mezelf ook wel weer goed genoeg om niet heel eigenwijs te gaan zitten zijn en het gewoon aan te gaan, maar toch..
Jup, depressief of overspannen ben ik niet, dus dan wordt het ook daar weer zo vaag. De huisarts begon ook al over antidepressivaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
Lastig hoor Sunny.
Soms is iets aantoonbaar lichamelijks natuurlijk makkelijker te vinden en te accepteren dan iets vaags waardoor je binnen het circuit van de geestelijke gezondheidszorg terecht komt.
Dat zou ik ook vooral niet te snel doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, depressief of overspannen ben ik niet, dus dan wordt het ook daar weer zo vaag. De huisarts begon ook al over antidepressivavoor als het niet beter zou worden, maar ik vind dat wel wat heftig hoor! Als ik voor deze klachten al antidepressiva zou gaan slikken, dan ben ik bang dat ik daar dus nooit meer van af zal komen.. Dat zie ik dus echt niet zitten!
Nee precies!! Ik heb toen ik 19 was een half jaar prozac geslikt, maar kon dat dus gelukkig snel afbouwen.. Was geniaal spul om me uit de ergste put te halen, maar zoals ik me nu voel is daar echt niet mee vergelijkbaar!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zou ik ook vooral niet te snel doenzeker niet als je je verder goed voelt!
Die dingen zijn niet onschuldig.
die drink ik ook meestalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef freecell het volgende:
Die roosvicee 50/50 pakken met half water/half fruit, dat spul drinkt lekker weg
Ikheb de tropische variant en het lijkt op punica, maar dan minder zoet
kloptquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:41 schreef golfer het volgende:
[..]
is volgens mij niet zomaar een ritje, maar de jaarlijkse afsluiting van het seizoen in Belgie, de http://www.sluitingsprijs.be/
Ik heb op mijn 17e een jaar Seroxat geslikt, inderdaad geniaal om de diepste dalen er af te halen. Beetje jammer dat het ook de hoogste pieken kostte....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee precies!! Ik heb toen ik 19 was een half jaar prozac geslikt, maar kon dat dus gelukkig snel afbouwen.. Was geniaal spul om me uit de ergste put te halen, maar zoals ik me nu voel is daar echt niet mee vergelijkbaar!!
Nog geen inspiratie hier. Straks ter plekke in de winkels maar even wat verzinnen.quote:
lekkerquote:
Spamppotquote:
Nou, boerenkool, en andijvie, en spitskool denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef DarkElf het volgende:
met spinazie ken ik niet, wat doe je erin dan?
wat ben je soms toch vervelendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, boerenkool, en andijvie, en spitskool denk ik
Spinaziequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef DarkElf het volgende:
met spinazie ken ik niet, wat doe je erin dan?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
. Want de kapper komt langs om te knippen en moeders schotelt hem altijd een michelin-sterren-niveau diner voor
Sorry ik kon het niet latenquote:
Nee. Maar hij is wel ook psychotherapeut, homo en papa van blonde labrador Maxquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:55 schreef golfer het volgende:
Is het zo'n hele speciale kapper die ook op andere plekken knipt?
Er zijn ook mensen die zeggen dat je eigen ochtend urine gezond is. Daar pas ik ook voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef DarkElf het volgende:
spinazie is lekkeren gezond.. geitenkaas is wel een idee ja..
sowieso is stamppot lekker, behalve zuurkool (brr) en peen en ui..
Hier welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zeggen dat je eigen ochtend urine gezond is. Daar pas ik ook voor
Oh en peen-en-ui stamp is toch gewoon hutspot?
Deze zin intrigeert me om de één of andere redenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier wordt er bijzonder gegeten vandaag. Garnalen geloof ik. Want de kapper komt langs om te knippen en moeders schotelt hem altijd een michelin-sterren-niveau diner voor
yep, vind het wat smakeloos, bovendien eet ik niet graag veel uiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zeggen dat je eigen ochtend urine gezond is. Daar pas ik ook voor
Oh en peen-en-ui stamp is toch gewoon hutspot?
Fileren?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep, vind het wat smakeloos, bovendien eet ik niet graag veel ui
ik snap niet dat mensen zeggen dat je ochtendurine gezond is, tis toch de taak van je nieren om te fileren? hoe kan je ochtendurine dan gezond zijn? Imo zou dat juist ongezond moeten zijn
Winkeltjes bezocht en het wordt hier dus een variant op jouw maaltje:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef DarkElf het volgende:
Hier roerbakken we reepjes biefstuk, halen het uit de pan, fruiten wat sjalotjes, champignons erbij en een scheur chardonnayen dan de biefstuk er weer bij, lekker met haricot verts
Altijd lekker, vind ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat ik rauwe andijvie stamppot met spekjes ga maken, si9mpel maar
En hoe voel je je daardoor?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
Deze zin intrigeert me om de één of andere reden
Stieg Larsson! Heb je de boeken ook zo verslónden? 3 boeken, 3 dagen lezen was het hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Stieg is uit, de film is binnen en we hebben net het begin gezien
Moeilijk om niks aan golfer te verklappen zeg![]()
Nou, goed nieuws toch? Even een pauze om adem te halen voor allemaal?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:18 schreef DarkElf het volgende:
Schone zus nieuws:
ze mag naar huis vrijdag! Echt heel erg bijzonder als je je bedenkt dat ze 2 weken geleden gewoon echt bijna dood was... Het gaat stapje voor stapje beter (alle infusen en slangen zijn eruit, op 1 drain na... ze heeft wel nog erg veel pijn daarvan maar die gaat er ook binnenkort uit).. en herstellen kan thuis beter dan in het ziekenhuis vinden ze en dat is ook zo. Er moet wel specialistische zorg komen voor de wond op haar buik, die moet nog zeker een half jaar verzorgd worden, maar als ze dat allemaal kunnen regelen voor t weekend mag ze gewoon naar huis..
En dan rustig aan herstellen zodat ze klaar is voor de volgende ronde chemos.
De strijd is nog zeker niet gewonnen maar ze heeft wel een enorme stap gemaakt door al deze operaties..
yep...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, goed nieuws toch? Even een pauze om adem te halen voor allemaal?
Dit is geestelijk bijna ondoenlijk idd. Kost veel tijd en vertrouwen, en we gaan er natuurlijk vanuit dat het goedkomt, dan moet het in je hoofd ook nog "gelijk lopen" als je snapt wat ik bedoel. Krijgt ze eigenlijk enige begeleiding vanuit het zkh in dit hele proces?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef DarkElf het volgende:
lichamelijk gaat het steeds beter idd, geestelijk gaat het erg erg slecht.(en das nog bijna een understatement).. dat zal nog heel erg zwaar worden maar goed; thuis is thuis.. vriend/katten/eigen spullen en bed... dat moet een mens goed doen.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef DarkElf het volgende:
Ja hoor.. maar goed ingewikkeld verhaal, niets voor online....
Ik nog 17 jaar doorwerkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:16 schreef golfer het volgende:
Als de AOW-plannen van de regering die nu zijn uitgelekt doorgaan, dan mag ik gewoon toch lekker stoppen op mijn 65e.
Ja, ik heb er zin in om over een paar jaar te beginnen. Eerst nog even lekker studeren, vind ik ook erg leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig mogen we nog zolang toch? Betekent natuurlijk wel dat je kán werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |