Ja werkt zeker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
O die zijn erg mooi DE! En dat werkt dus ook echt? Je thee blijft langer warm?
Wat goed van je hardlopen. Vandaag was hier de Vier Mijl in de stad en we zijn aan het einde van onze straat nog even gaan kijken en man, wat een bewondering heb ik toch voor al die mensen. Ik kan het gewoon niet volhouden, mijn ren-lesjes!
quote:
Ga je wat leuks doen Hobsala?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:28 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen, nouja al heel even
nog maar 2 dienstenzin in de rest van de week
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen Hobsala?
Ik moet drie daagjes werken deze week en dan gaan we naar Brugge.
psstquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef DarkElf het volgende:
'navond!
Het eten was zo lekker
een mooi stuk rosbief ingewreven met zwarte peper en fleur de sel, aangebraden en toen verder in de oven. Niet te lang, en daarna rusten. De mr heeft er mooie plakken van gesneden en we hebben toen een heerlijke salade gemaakt met baby blaadjes sla, mooie trostomatjes, plakken rosbief en dana blue... wat dressing erover..zo zalig!
Je mag het toch best een takkenummer vinden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat gezellig dat je er bent. Not. Verder nog iets te melden zeiken?
Je hebt lopen snowballen met een eidooier?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef golfer het volgende:
Nee, ik heb ze net even op de Tampoto-manier gemaakt.
Die eitjes dan.
Tampopoquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik de tompopomanier kennen? Whatever tompopo is.
Ik zal het onthouden en eens gaan kijken als ik hem vindquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tampopo
http://www.youtube.com/view_play_list?p=771EC219A7434A25
De beste speelfilm met afstand over eten.
Ik werkelijk prachtig, mooie beelden, humor, ontroering, schokkerend (scene met de schildpad werd in veel landen er uit geknipt), intelligent verhaal, leerzaam.
Echt als je maar 1 film over eten wilt zien is het deze
Er ligt wel wat op die borden, maar WOW wat kan die gozer ommeletten bakken,quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:24 schreef golfer het volgende:
Rijst-omeletje, maar dan zonder de rijst.
Dus meer op deze manier:
Nee, er wordt een waterschildpad gedood voor de camera met een mesquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden en eens gaan kijken als ik hem vindEn bij de schildpadscene werd deze levend gegeten of zo?
Na enig oefenen lukt het mij tegenwoordig ook. Ik gebruik de wokbrander en een wadjan. Gaat prima.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
WOW wat kan die gozer ommeletten bakken,
Mozes Kriebel
Incluus dat subtiele wenden met door je vuist op de steel te slaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Na enig oefenen lukt het mij tegenwoordig ook. Ik gebruik de wokbrander en een wadjan. Gaat prima.
Doormidden hakken en uithollen wellicht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vanavond Thaise pompoensoep maken, maar waarmee kan ik dat ding nou het beste schillen?? Loeihard is ie
Ik heb een poosje terug bij mn zus thuis 2 messen gebroken op een pompoen. Ik kan je niet helpen maar sterkte ermeequote:
Ik snijd 'm in parten en dan doe ik de achterkant met een dunschiller.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vanavond Thaise pompoensoep maken, maar waarmee kan ik dat ding nou het beste schillen?? Loeihard is ie
Is een kwestie van smaak. Valt niet over te twisten dus. Ik ben bijvoorbeeld dol op pasta met aromat en creme fraiche. Valt ook niet over te twisten want persoonlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Pompoensoep is sowieso overgewaardeerd
De huiselijkheid zelvequote:
Aromat is wel lekker, maar op een overdosis E621 reageert TARA sowieso hebben we al ontdektquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is een kwestie van smaak. Valt niet over te twisten dus. Ik ben bijvoorbeeld dol op pasta met aromat en creme fraiche. Valt ook niet over te twisten want persoonlijk.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik de rest zo hoor hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
goeie tip!!
![]()
Ik ga alle andere tips ook daadwerkelijk proberen, het zal me hoe dan ook lukken!
Ben benieuwd of het soepje gaat lukken, is de eerste keer dat ik hem maak. Receptje even achter een spoilertje voor de liefhebbers (Piet: niet klikken dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gelukkig nog stoofpotje van zaterdag
Beste geld wat je aan een mes kan uitgeven.quote:
Nee, maar ome Dirk krijgt nog wel geld van ons vanwege een (kleine) lening bij Becam.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef borisz het volgende:
Hier nog mensen met geld bij ome Dirk ?
En nog te koop bij de blokker ook.. das hier om de hoek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beste geld wat je aan een mes kan uitgeven.
Ja hij roest
Ja hij is klein
Kost echt geen drol en is altijd superscherp.
Daar kan geen WMF of Global tegenop
Oke. Ben benieuwd.quote:
Met name voor mijn verminderde nierfunctie moet ik dus ook alweer over 2 weken laten prikken. Dat wil hij scherp in de gaten houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:38 schreef DarkElf het volgende:
Ik mag donderdag weer naar de nefroloog, alles weer nakijken en de nierfuctie in de gaten houden.
Toch altijd weer spannend (zeker sinds hij naar 46% zakte... daar schrik je toch van)
* Pietverdriet moet morgen ook voor resultaat bloedonderzoekquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke. Ben benieuwd.
Ben net zelf weer terug van Internist en bij mij wordt de medicatie weer bijgesteld en moet ik alweer over 2 weken naar de vampiers voor bloedprikken.
Das minderquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Met name voor mijn verminderde nierfunctie moet ik dus ook alweer over 2 weken laten prikken. Dat wil hij scherp in de gaten houden.
ouderdom komt met gebreken héquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef golfer het volgende:
Stelletje medische deuken bij elkaar zijn we toch in dit forum, maar we houden wel allemaal van koken en lekker eten.
Heuj, met mij is weinig mis hoor! Behalve dat ik van koken en lekker eten houd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef golfer het volgende:
Stelletje medische deuken bij elkaar zijn we toch in dit forum, maar we houden wel allemaal van koken en lekker eten.
Dat geloof ik niet, een bourgondische levensstijl houdt de mens gezond als je ´t mij vraagtquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef Duderella het volgende:
Beterschap en sterkte aan alle prikkepootjes!
Wat lastig als je zo onder controle moet (blijven).
En laten we er maar vanuit gaan dat het niet met ons aller bourgondische levensstijl van doen heeft!Het komt vast op de beste fora voor.
Ik win anders nooit wat..quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
Het is een soort loterij volgens mij..
Ik wel, zoals vorig jaar 12 emmertjes Ben & Jerry's-ijs bij de postcodeloterij. Dat pastte dan wel weer mooi bij onze bourgondische manier van leven.quote:
Ik ook niet, mja als je maar niet verliest.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel, zoals vorig jaar 12 emmertjes Ben & Jerry's-ijs bij de postcodeloterij. Dat pastte dan wel weer mooi bij onze bourgondische manier van leven.
So true.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook niet, mja als je maar niet verliest.
Ik heb weinig lichamelijke klachten, nouja ik ben wel verkouden en allergisch enzo maar daar valt wel mee te leven. Een paar weken terug moest ik nog iets bezorgen bij de Daniėl de Hoedkliniek. Dan kom je daar aangescheurd op je fiets en sta je ineens face to face met een vijftal terminale kankerpatiėnten die buiten nog van een sigaretje staan te genieten. Dat is toch wel heftig hoor, dan denk ik altijd pff wat klaag ik toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |