Doormidden hakken en uithollen wellicht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vanavond Thaise pompoensoep maken, maar waarmee kan ik dat ding nou het beste schillen?? Loeihard is ie
Ik heb een poosje terug bij mn zus thuis 2 messen gebroken op een pompoen. Ik kan je niet helpen maar sterkte ermeequote:
Ik snijd 'm in parten en dan doe ik de achterkant met een dunschiller.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vanavond Thaise pompoensoep maken, maar waarmee kan ik dat ding nou het beste schillen?? Loeihard is ie
Is een kwestie van smaak. Valt niet over te twisten dus. Ik ben bijvoorbeeld dol op pasta met aromat en creme fraiche. Valt ook niet over te twisten want persoonlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Pompoensoep is sowieso overgewaardeerd
De huiselijkheid zelvequote:
Aromat is wel lekker, maar op een overdosis E621 reageert TARA sowieso hebben we al ontdektquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is een kwestie van smaak. Valt niet over te twisten dus. Ik ben bijvoorbeeld dol op pasta met aromat en creme fraiche. Valt ook niet over te twisten want persoonlijk.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik de rest zo hoor hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
goeie tip!!
![]()
Ik ga alle andere tips ook daadwerkelijk proberen, het zal me hoe dan ook lukken!
Ben benieuwd of het soepje gaat lukken, is de eerste keer dat ik hem maak. Receptje even achter een spoilertje voor de liefhebbers (Piet: niet klikken dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gelukkig nog stoofpotje van zaterdag
Beste geld wat je aan een mes kan uitgeven.quote:
Nee, maar ome Dirk krijgt nog wel geld van ons vanwege een (kleine) lening bij Becam.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef borisz het volgende:
Hier nog mensen met geld bij ome Dirk ?
En nog te koop bij de blokker ook.. das hier om de hoek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beste geld wat je aan een mes kan uitgeven.
Ja hij roest
Ja hij is klein
Kost echt geen drol en is altijd superscherp.
Daar kan geen WMF of Global tegenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |