Ja,ja...ik weet dat je eenkennig bent en je liefde voor een klein select groepje bewaart.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja...ik weet dat je eenkennig bent en je liefde voor een klein select groepje bewaart.
en nu af en in je mand!!!
Doe ik!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:07 schreef Duderella het volgende:
Truste sunny en laat even weten hoe het bij de huisarts ging!
Nou, of je wel kwaad maken en het aan de verantwoordelijke persoon of personen uiten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet me niet kwaad maken geloof ik, ben helemaal gespannen in mn lijf erdoorgezeik op t werk
Wat dacht je ervan om eens heerlijk een potje te gaan staan schreeuwen op je dakterras? Wie weet kan je zo wat van die spanning in je lijf kwijt! Als je gespannen bent, moet je je inspannen om te kunnen ontspannenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet me niet kwaad maken geloof ik, ben helemaal gespannen in mn lijf erdoorgezeik op t werk
heb ik ook gedaan hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, of je wel kwaad maken en het aan de verantwoordelijke persoon of personen uiten.
Badjas aan en gáánquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik ook gedaan hoormaar zit nog steeds met een zwaar gespannen gevoel in mn lijf
mja trekt wel weg, zo eens slapen ofzo.
en thanks lein, maar ik ga niet in mn pyjama op t dakterras staan.
Oh end e kabeltv is hier kaduuk
Wel tof: heb n 4pits kookplaat van pelgrim weten te scoren voor 25 euro (elektrisch want dat moet hier) heb nu maar 2 pits
Goed dat je het hebt geuit in elk geval, aan het juiste adres. Dan heb je het gewoon goed gedaan en meer kun je nu niet doen. Lijkt makkelijk praten, maar probeer het wel zo te zien. Well done girl!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan hoormaar zit nog steeds met een zwaar gespannen gevoel in mn lijf
mja trekt wel weg, zo eens slapen ofzo.
O dat is een heuse verbetering!quote:en thanks lein, maar ik ga niet in mn pyjama op t dakterras staan.
Oh end e kabeltv is hier kaduuk
Wel tof: heb n 4pits kookplaat van pelgrim weten te scoren voor 25 euro (elektrisch want dat moet hier) heb nu maar 2 pits
hele pand heeft geen tvquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Badjas aan en gáán![]()
Of effe snel kleren aanschieten ofc. Verrotte TV sucks. Alleen bij jou of in het hele pand?
En 4pitsKejje goed op koken
![]()
![]()
Who needs tievie when you have uitzendinggeminstpuntennel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hele pand heeft geen tv
en ja tis veel handiger dan maar 2 pits maar nieuw zijn die 4pitsdingen 200+ euro, en deze bevindt zich ook nog hier op de uithofwoensdag ophalen,
Nou, mooi project tot die tijd: een lekker kookplan maken op je nieuwe kookplaat!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja das waar maar tochen geen idee nog wat ik er als eerst op ga koken
Klinkt kinky!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja daar ben ik inmiddels wel aan gewend en vindt het eigenlijk prima te doen welmaar 4pits zijn wel een verademing straks
kan ik ook eindelijk die perilexaansluiting eens gebruiken
je hebt wel veel gaatjes.quote:
Je onderbuurman. Pleur een emmer water over m heenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:42 schreef MissHobje het volgende:
de tiefus aan mijn onderbuurman
wat een idioot is dat zeg..
Heeft weer 1 of andere vrouw hem verlaten, en dan staat ie mega te schelden op het balkon.
Schrok er helemaal wakker van, van de herrie.
Hele buurt ook wakker!
Sommige mensen sporen niet, is hij 1 van.
Ja had ik ook aan zitten denken.. alleen het is heel lastig gooienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je onderbuurman. Pleur een emmer water over m heen
Typisch...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ik ga over 2 weken naar de psychiatrisch verpleegkundige.. oftewel: ik heb weer eens 'niets'.
Perilex is krachtstroomquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef Isabeau het volgende:
De psychiatrisch verpleegkundige is toch ook iemand met verstand van zakenEn die kan altijd nog besluiten dat je bij hem/haar niet op de juiste plek bent. Het is dus niet niets, maar wel wat anders dan je had verwacht
![]()
MissHobje, mijn ouders hadden zo'n man vlak bij hun staan op de camping. Die had elk jaar een andere vriendin mee en elk jaar werd er veel gescholden en geschreeuwd en dan was ze of tijdens dat jaar alweer verdwenen of er kwam volgend jaar een nieuwe vriendin![]()
MeMo, waar is die perilexaansluiting voor? Nog nooit zoiets gezien...
is volgens mij niet zomaar een ritje, maar de jaarlijkse afsluiting van het seizoen in Belgie, de http://www.sluitingsprijs.be/quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:16 schreef DarkElf het volgende:
lachen, we horen hier allemaal gejuich en enthousiaste mensen voor de wielerwedstrijd die bezig is
Haha,voel je je al bedreigd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Leuk DE
Ik heb net even een hitchcockfilmpje opgenomen hierachter (gefilmd vanaf het balkon)
Dat dus.. Hij gaat me dan naar het goede loket sturen als het goed is. Baal er wel enorm van want ik voel me geestelijk juist beter dan ik me in tijden heb gevoeld en 'hoopte' echt op iets lichamelijks als verklaring voor mijn klachten.. Voel me nu net juist weer goed, maar misschien is dat juist wel weer het probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef Isabeau het volgende:
De psychiatrisch verpleegkundige is toch ook iemand met verstand van zakenEn die kan altijd nog besluiten dat je bij hem/haar niet op de juiste plek bent. Het is dus niet niets, maar wel wat anders dan je had verwacht
![]()
Als ik je zo hoor kan je dat ook heel helder uitleggen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dus.. Hij gaat me dan naar het goede loket sturen als het goed is. Baal er wel enorm van want ik voel me geestelijk juist beter dan ik me in tijden heb gevoeld en 'hoopte' echt op iets lichamelijks als verklaring voor mijn klachten.. Voel me nu net juist weer goed, maar misschien is dat juist wel weer het probleem![]()
Anyway, ken mezelf ook wel weer goed genoeg om niet heel eigenwijs te gaan zitten zijn en het gewoon aan te gaan, maar toch..
Jup, depressief of overspannen ben ik niet, dus dan wordt het ook daar weer zo vaag. De huisarts begon ook al over antidepressivaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
Lastig hoor Sunny.
Soms is iets aantoonbaar lichamelijks natuurlijk makkelijker te vinden en te accepteren dan iets vaags waardoor je binnen het circuit van de geestelijke gezondheidszorg terecht komt.
Dat zou ik ook vooral niet te snel doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, depressief of overspannen ben ik niet, dus dan wordt het ook daar weer zo vaag. De huisarts begon ook al over antidepressivavoor als het niet beter zou worden, maar ik vind dat wel wat heftig hoor! Als ik voor deze klachten al antidepressiva zou gaan slikken, dan ben ik bang dat ik daar dus nooit meer van af zal komen.. Dat zie ik dus echt niet zitten!
Nee precies!! Ik heb toen ik 19 was een half jaar prozac geslikt, maar kon dat dus gelukkig snel afbouwen.. Was geniaal spul om me uit de ergste put te halen, maar zoals ik me nu voel is daar echt niet mee vergelijkbaar!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zou ik ook vooral niet te snel doenzeker niet als je je verder goed voelt!
Die dingen zijn niet onschuldig.
die drink ik ook meestalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef freecell het volgende:
Die roosvicee 50/50 pakken met half water/half fruit, dat spul drinkt lekker weg
Ikheb de tropische variant en het lijkt op punica, maar dan minder zoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |