Ja,ja...ik weet dat je eenkennig bent en je liefde voor een klein select groepje bewaart.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja...ik weet dat je eenkennig bent en je liefde voor een klein select groepje bewaart.
en nu af en in je mand!!!
Doe ik!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:07 schreef Duderella het volgende:
Truste sunny en laat even weten hoe het bij de huisarts ging!
Nou, of je wel kwaad maken en het aan de verantwoordelijke persoon of personen uiten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet me niet kwaad maken geloof ik, ben helemaal gespannen in mn lijf erdoorgezeik op t werk
Wat dacht je ervan om eens heerlijk een potje te gaan staan schreeuwen op je dakterras? Wie weet kan je zo wat van die spanning in je lijf kwijt! Als je gespannen bent, moet je je inspannen om te kunnen ontspannenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet me niet kwaad maken geloof ik, ben helemaal gespannen in mn lijf erdoorgezeik op t werk
heb ik ook gedaan hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, of je wel kwaad maken en het aan de verantwoordelijke persoon of personen uiten.
Badjas aan en gáánquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik ook gedaan hoormaar zit nog steeds met een zwaar gespannen gevoel in mn lijf
mja trekt wel weg, zo eens slapen ofzo.
en thanks lein, maar ik ga niet in mn pyjama op t dakterras staan.
Oh end e kabeltv is hier kaduuk
Wel tof: heb n 4pits kookplaat van pelgrim weten te scoren voor 25 euro (elektrisch want dat moet hier) heb nu maar 2 pits
Goed dat je het hebt geuit in elk geval, aan het juiste adres. Dan heb je het gewoon goed gedaan en meer kun je nu niet doen. Lijkt makkelijk praten, maar probeer het wel zo te zien. Well done girl!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan hoormaar zit nog steeds met een zwaar gespannen gevoel in mn lijf
mja trekt wel weg, zo eens slapen ofzo.
O dat is een heuse verbetering!quote:en thanks lein, maar ik ga niet in mn pyjama op t dakterras staan.
Oh end e kabeltv is hier kaduuk
Wel tof: heb n 4pits kookplaat van pelgrim weten te scoren voor 25 euro (elektrisch want dat moet hier) heb nu maar 2 pits
hele pand heeft geen tvquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Badjas aan en gáán![]()
Of effe snel kleren aanschieten ofc. Verrotte TV sucks. Alleen bij jou of in het hele pand?
En 4pitsKejje goed op koken
![]()
![]()
Who needs tievie when you have uitzendinggeminstpuntennel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hele pand heeft geen tv
en ja tis veel handiger dan maar 2 pits maar nieuw zijn die 4pitsdingen 200+ euro, en deze bevindt zich ook nog hier op de uithofwoensdag ophalen,
Nou, mooi project tot die tijd: een lekker kookplan maken op je nieuwe kookplaat!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja das waar maar tochen geen idee nog wat ik er als eerst op ga koken
Klinkt kinky!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja daar ben ik inmiddels wel aan gewend en vindt het eigenlijk prima te doen welmaar 4pits zijn wel een verademing straks
kan ik ook eindelijk die perilexaansluiting eens gebruiken
je hebt wel veel gaatjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |