Nee, één of ander blij liedje. Ook Spaans gezongen trouwens die dienst. Was een rare dienstquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spaans is een bron van Papiaments, dus als je het heel ruim wilt zien, komt het in de buurt ja.![]()
Was dat misschien het Onzevader? Dat vind ik zo mooi!
Ik lees hier echt telkens 'bikinilijn'quote:
Omdat we geloof ik niet eens Nederlands hebben gezongen. Diensten zijn bij ons wel vaker raar. Het was wél vrolijk, dat wel.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik lees hier echt telkens 'bikinilijn'
Het klinkt erg vrolijk ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat we geloof ik niet eens Nederlands hebben gezongen. Diensten zijn bij ons wel vaker raar. Het was wél vrolijk, dat wel.
Dit idee zeg maar:
oeh, dat snap ik ja! Wel heftig wrs ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het klinkt erg vrolijk ja.
De meest bijzondere dienst die ik heb meegemaakt was een uitvaart met verstandelijk gehandicapten. Ik vond het heel mooi omdat het zo direct was.
Either way graatjes tussen de tanden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
ach ja, what's the difference..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zal ik het nog maar niet over de geur van vis hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef Duderella het volgende:
Either way graatjes tussen de tanden.
Een vriendje van me beweert dat daarom homos geen vis lusten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan zal ik het nog maar niet over de geur van vis hebben.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
Leintjuh, ik lees net dat je de tonijn moet scheren..........
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
Dat weet jij dan toch als beste?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Een vriendje van me beweert dat daarom homos geen vis lusten.
Alleen ouwe vis ruiktquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
En bedankt Freecell! Nu krijg ik dat liedje niet meer uit mijn hoofd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |