Mijn zus was knapper dan ik en we waren het er over eens dat zij het uiterlijk en ik de hersens had.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef freecell het volgende:
Mijn vader zegt altijd: 'ach kind, we hebben eerst 6 normale exemplaren gebouwd en toen hadden we nog wat restjes over en daar ben jij van gebouwd. het enige waar we nog een fatsoenlijke voorraad van hadden waren hersens, daar hebben we bij F. op bespaard'
Ach ja, zo was 't bij ons ook thuis met mij en mn broer, alleen had ik dan allebeiquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zus was knapper dan ik en we waren het er over eens dat zij het uiterlijk en ik de hersens had.
Tot grote verontwaardiging van onze ouders uiteraard.
Ook leukquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef freecell het volgende:
Dan zou ik ook weer gaan roken denk ik
Maar goed, mijn lijf is wel krakkemikkig, maar niet echt aanwijsbaar waarom.
Mijn vader zegt altijd: 'ach kind, we hebben eerst 6 normale exemplaren gebouwd en toen hadden we nog wat restjes over en daar ben jij van gebouwd. het enige waar we nog een fatsoenlijke voorraad van hadden waren hersens, daar hebben we bij F. op bespaard'
(Mijn broer F. is een idiote wildebras die altijd dingen breekt ed, concentratie ver onder het vriespunt, met moeite VMBO gehaald en daarna de MBO-V en is nu een briljante vertegenwoordigerEn intussen een IQ van over de 140
De schat )
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zus was knapper dan ik en we waren het er over eens dat zij het uiterlijk en ik de hersens had.
Tot grote verontwaardiging van onze ouders uiteraard.
Hij heeft ergens een puntquote:
Anders? Had je op de postbode of melkboer geleken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef freecell het volgende:
Hij heeft ergens een puntZelfs het pigment was op geloof ik
(ik ben echt de enige in de hele familie van alle kanten met rood-achtig haar, een witte huid en sproeten. Het is dat ik zoveel op mijn papa lijk, maar anders
Onze melkboer was zwartquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Anders? Had je op de postbode of melkboer geleken?
courgette moet je eten als ze niet groter zijn dan een banaan, liefst kleinerquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
En ik ben het eens met Piet, pompoen smaakt, net als courgette, nergens naar. Met knoflook en andere dingen krijg je iets smakelijks, maar het werk van pompoen slachten en koken vind ik er niet tegenop wegen.
En ja, ik ben net klaar met een grote pompoen, die uiteindelijk 6 bakjes soep oplevert.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef freecell het volgende:
Onze melkboer was zwartIk denk dat ik dan meer pigment gehad zou hebben
Huh? Wrom?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
courgette moet je eten als ze niet groter zijn dan een banaan, liefst kleiner
Dat was een week geleden, wilde weer op krachten komen, maar de resetbutton was iets te hard ingedruktquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen als je net ziek geweest bent.
Buiten de deur?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh heeft er iemand nog suggesties voor me? Mijn zus (die in Mei gaat trouwen) gaat zaterdag met 7 andere vrouwen trouwjurkshoppen en ik ga ook meeMaar ik moet nog een lunch organiseren voor de dames
nu hou ík niet zo van vis, maar zus wel. Wie heeft er een goed idee voor me?
Een lekkere zelfgemaakte salade niçoise met knapperig stokbrood en witte wijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh heeft er iemand nog suggesties voor me? Mijn zus (die in Mei gaat trouwen) gaat zaterdag met 7 andere vrouwen trouwjurkshoppen en ik ga ook meeMaar ik moet nog een lunch organiseren voor de dames
Vis, vlees en vega-gerechtjes...zit je altijd goed.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Daar moet bliktonijn door toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
Een lekkere zelfgemaakte salade niçoise met knapperig stokbrood en witte wijn
Meestal wel want dat is cheap en simple, maar als je dat niet lekker vind kan je ook verse tonijnsteak nemen, die in de boter bakken en dan in je salade verwerken.quote:
Lein + vis = niet makkelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
Meestal wel want dat is cheap en simple, maar als je dat niet lekker vind kan je ook verse tonijnsteak nemen, die in de boter bakken en dan in je salade verwerken.
Deze is voor mij goud waardquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
Tonijn smaakt amper naar vis.
En anders maak je salade nicoise met gerookte kip ipv tonijn.
Jij hebt wel eens tonijnsteak gegeten en toen vond je het haske lekkerquote:
Ik ben voor het zingen al weer uit de kerkquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vloek ook graag in de kerk, lekker recalcitrant![]()
* kaasplankje rent weg voor freecell
* freecell pakt de brandende deegrolquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vloek ook graag in de kerk, lekker recalcitrant![]()
* kaasplankje rent weg voor freecell
Keer de andere wang toe?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell pakt de brandende deegrol
Ja en dan jij als DJquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zie het voor me, in de CUL-hel..... Brandende deegrollen en schroeiende creme-brulee-ijzers.....
We hebben laatst wel gezongen in het Papiamento, telt dat ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ehm Piet, in de kerk van Freecell doen ze niet aan Latijn, volgens mij.......![]()
Ik ni verder dan "I'm The God Of Hellfire"quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ikke? Ik dachutnie.....
Ik kom niet verder dan: Relight my fire.......
Spaans is een bron van Papiaments, dus als je het heel ruim wilt zien, komt het in de buurt ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef freecell het volgende:
[..]
We hebben laatst wel gezongen in het Papiamento, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |