Ik vind het geweldig, vooral Ed O'Neill met z'n briljante one-liners is hilarisch.quote:This mockumentary explores the many different types of a modern family through the stories of a gay couple, a straight couple, and a multi-ethnic couple. These three types of families are being taped by a Dutch documentary crew who are using them for an upcoming reality-based television series due to air in The Netherlands.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:52 schreef rthls het volgende:
Tvp, toch maar even naar kijken
Sterker nog, zelfs ik had het gisteren op een of andere manier in m'n hoofd zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef gniffie het volgende:
Ik vond het nog genialer dat iedereen het na ging zingen
Of juist het vervolg op MWC. 't Is niet zo moeilijk voor te stellen dat Al en Peg uiteindelijk scheiden, Kelly een sukkel vindt om kinderen mee te maken en die te behoeden voor de streken die zij vroeger uitgehaald heeft. En dat Bud op homo zou uitdraaien, is helemaal een no-brainer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef Dos37 het volgende:
Deze rol is van Ed O'Neill is trouwens precies het tegenovergestelde van zijn rol in Married with Children. Veel geld en een jonge lekkere vrouw
Alleen zie ik Al nog niet echt snel een succesvolle zakenman wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:59 schreef babybiceps het volgende:
[..]
Of juist het vervolg op MWC. 't Is niet zo moeilijk voor te stellen dat Al en Peg uiteindelijk scheiden, Kelly een sukkel vindt om kinderen mee te maken en die te behoeden voor de streken die zij vroeger uitgehaald heeft. En dat Bud op homo zou uitdraaien, is helemaal een no-brainer.![]()
Hij is echt het meest briljante karakterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:49 schreef gniffie het volgende:
Phil is echt de held van de serie man
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef Shoombak het volgende:
Beste aflevering tot nu toe
"and then you step on it"![]()
ABC zendt de afleveringen in willekeurige volgorde uit. Achtereenvolgens waren het:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Jivis het volgende:
Huuuh hoe konden Manny en dat andere kereltje vorige week ruzie hebben op school terwijl het in deze aflevering de eerste dag van school is.
Wat raar, waarom?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef Symer het volgende:
[..]
ABC zendt de afleveringen in willekeurige volgorde uit. Achtereenvolgens waren het:
Pilot, 3, 5, 6, 4, 2.
Deze aflevering (2) had dus eigenlijk voor die anderen gemoeten.
Des te beter. Karakterontwikkeling is de dood van elke comedy.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef Tim86 het volgende:
We hoeven dus niet al te veel karakterontwikkeling te verwachten
Af en toe vind ik ze wel grappig hoor, zoals in de pilot wanneer de een zegt 'mijn vriend is niet zo theatraal' waarna de ander de baby aan de familie laat zien op de tonen van The Lion King.quote:Op zondag 1 november 2009 13:52 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die homo's het minste stel van de familie. Te stereotype en gewoonweg niet grappig. Manny en Phil zijn de helden van de serie.
Aan de telefoon:quote:Op zondag 1 november 2009 13:52 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die homo's het minste stel van de familie. Te stereotype en gewoonweg niet grappig. Manny en Phil zijn de helden van de serie.
Vind ze geniaalquote:Op zondag 1 november 2009 13:52 schreef Adelante het volgende:
quote:Ask new 'Modern Family' sponsors to pull ads
ABC has labeled this program as "One Big, Straight, Gay, Multi-cultural, Traditional Funniest New Comedy of the fall."
Among the three households which they call one "unique" family are:• A homosexual couple adopts a child from Vietnam. • Teen daughter dates older boy who writes a song for her called "Do Me." • Phil has been married to his wife, Claire, for 16 years, but is attracted to his "mother-in-law" Gloria. • Claire and her mom have a dysfunctional relationship with high tension and negativity.
This is the first time in network history that a g-y couple adopts a child.
Millions of Americans strongly believe that marriage should be between one man and one woman.
ABC took a non-traditional family and called it modern. "Modern Family" is the opposite of how families should be portrayed.
TAKE ACTION
Send an email letter encouraging Mars Inc., IKEA and Domino's Pizza not to support this type of programming. ABC's "Modern Family" is attempting to desensitize America and our children.
Kankerpreutsheid van Amerikanen ook altijdquote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef Symer het volgende:
Dit was te verwachten natuurlijk, maar is daar niet minder hilarisch/treurig om:
http://onemillionmoms.com/IssueDetail.asp?id=344
[..]
Country Music Awardsquote:Op donderdag 12 november 2009 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Nee ik snap het ook nietzal wel weer één of ander sport gedoe zijn geweest.
Zijn daar ook al awards voorquote:
De tweede aflevering is leuker. Als je die niet leuk vindt, kun je beter stoppen met kijken, want dan vind je alles wat erna komt ook niks.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:25 schreef IkBenOzan het volgende:
Omdat iedereen het zo aan het ophemelen was heb ik EP1 maar gekeken. Ik vond het tegenvallen maar ga het wel nog een kans geven. Phill is wel geniaal moet ik toegeven
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:28 schreef Mike het volgende:
[..]
De tweede aflevering is leuker. Als je die niet leuk vindt, kun je beter stoppen met kijken, want dan vind je alles wat erna komt ook niks.
ik heb nu pas die van vorige week gezienquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Deze week was er toch geen?
Nog twee...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef ChickenMan het volgende:
Als ik IMDb mag geloven krijgen nog maar één aflevering.
http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Door EZTV had ik bijna de nieuwe aflevering gemist, en zie nu op een andere site dat er wél een nieuwe Heroes-aflevering is?
Lekker die downtime bij EZTV
http://twitter.com/eztv_it/status/7672267165quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Door EZTV had ik bijna de nieuwe aflevering gemist, en zie nu op een andere site dat er wél een nieuwe Heroes-aflevering is?
Lekker die downtime bij EZTV
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
Reminder to self dat ik alle afleveringen nog binnen moet halen.
Ja, die link dacht ik niet nodig te hebben omdat ze op hun twitter ook alles bijhielden - dacht ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:23 schreef SlamD het volgende:
[..]
http://twitter.com/eztv_it/status/7672267165
Dat ziet er handig uit, bedanktquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Ben je niet meer alleen afhankelijk van dat poep-EZTV
Nope, geen nieuwe helaas (volgens MyEps.com). ABC zal wel een herhaling uitzenden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Morgen wel een nieuwe? Wiki zegt van niet maar de site van ABC zegt van wel
Vandaag de eerste drie afleveringen gezien, en ^dat^ zei ik ook, jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:28 schreef Jivis het volgende:
Vind die Phil veel weghebben van Michael Scott uit The Office, qua gedrag.
Ja ik kende haar ook wel een beetje voor Modern Family maar toch.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Die Latina is nog wel redelijk bekend hoor
Sofia Vergara
[ afbeelding ]
Echt? Komen toch altijd 20?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Adelante het volgende:
Dit zal ook wel de laatste gewwest zijn, episode 14
Hoezo altijd 20? Dit is seizoen 1..quote:
Die scene aan de bar was fucking goedquote:
Dat duurde een beetje te lang, maar ik vond het wel leuk. Cam die de kinderarts maar niet los wil laten. "I'm from Denver!"quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem juist geniaal
alleen met die homo's was matig
Ik ook! En, omdat ik er elke keer als ik 'm weer afspeel hardop om moet lachen:quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar dat is ook direct de grootste familie. Ik vind die Cam echt hilarisch
en dan die blik bij de rest...pricelessquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:47 schreef rthls het volgende:
"Nobody can hear me, everybody's stupid"
Idd, was echt wat té.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem matig het was net één grote reclame show voor iPad
Welkom.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:25 schreef DaFrenk het volgende:
Op aanraden van iemand in het The Office topic de eerste aflevering eens gekeken. En daarna gelijk de rest van het seizoen binnen gehaald. Erg leuk!
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:25 schreef DaFrenk het volgende:
Op aanraden van iemand in het The Office topic de eerste aflevering eens gekeken. En daarna gelijk de rest van het seizoen binnen gehaald. Erg leuk!
En dan die blikkenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef psychedelicate het volgende:
Phil was on fire met z'n one-liners ("One day I'm gonna be a grandfather and then everybody better hide their meat"). Nu maar hopen wat we over twee weken wel weer Sarah te zien krijgen.
Wie?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef psychedelicate het volgende:
Nu maar hopen wat we over twee weken wel weer Sarah te zien krijgen.
Sarah Hyland speelt Haley.quote:
Geen idee. Examens?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sarah Hyland speelt Haley.
Waarom zat ze er eigenlijk niet in. Iemand een idee?
quote:Claire is suspicious when Phil's father shows up for an expected visit. Manny is traumatized by a horror movie. Cam fills the void in Dylan's band for a drummer.
Sarah Hyland, ik had haar gezien in Law & Order: SVU and I was blown about. Jezus, wat kon dat kind acteren zeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sarah Hyland speelt Haley.
Waarom zat ze er eigenlijk niet in. Iemand een idee?
De iPad episode vond ik echt tenenkrommend slecht hoor. De episodes waarin de gezinnen niet mixen zijn ook veel minder (dan zijn het 3 standaard sitcoms op zichzelf), Manny met Claire and Gloria met Phil zijn leukere combinaties dan Phil met Claire en Manny en Gloria.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Teteteterek het volgende:
het valt me op dat deze serie elke keer het gebruikelijke niveau haalt. Ik heb nog geen mindere ep gezien
quote:Are you watchin' Gloria from my sunglasses?
Ja? Dan zet ik die als nr. 1 in mijn downloadlijstjequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem ook niet zo, wel een beetje een tieten aflevering
She must think she's back in Vietnamquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef rthls het volgende:
Wederom Cam die het beste stukje had: gillend opzoek naar hun baby
Ik lag echt krom! Geweldige serie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef Shoombak het volgende:
Beste aflevering tot nu toe
"and then you step on it"![]()
Seizoen 1, episode 18 (vanaf 16:50).quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Cahir het volgende:
Jammer dat ik nergens de scene kan vinden waarin Cameron zijn banden zijn gestolen en Gloria als een gek begint te gillen
Ja, ik hoop dat ze hun Emmy-nominatie verzilverenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Jivis het volgende:
Ik mis deze serie. Het beste wat seizoen 2009/2010 te bieden had naar mijn mening (qua serie dan hè).
"It's Driveable"quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Cahir het volgende:
Jammer dat ik nergens de scene kan vinden waarin Cameron zijn banden zijn gestolen en Gloria als een gek begint te gillen
Cam mag hem ook wel krijgen van mij, speelt een erg overtuigende homoseksueel terwijl hij het niet eens isquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
"It's Driveable"![]()
![]()
Serie genomineerd voor een Emmy![]()
Cam, Mitchell en Phil voor Mannelijke bijrol, Gloria voor vrouwelijke bijrol![]()
Phil![]()
Cam is idd ook geweldig, is voor mij een close call geweestquote:Op maandag 19 juli 2010 19:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Cam mag hem ook wel krijgen van mij, speelt een erg overtuigende homoseksueel terwijl hij het niet eens is.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:36 schreef emss het volgende:
Het nieuws is de afgelopen 20 jaar ook weinig veranderd:
[ afbeelding ]
Is al heel lang bekend. Is een krant die vrijwel alle serie's gebruiken zonder inbreuk te maken op copyrights.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:36 schreef emss het volgende:
Het nieuws is de afgelopen 20 jaar ook weinig veranderd:
[ afbeelding ]
Je zou denken dat ze wel verschillende versies maken maar eerlijk gezegd maakt het helemaal niks uit. Ik let er in ieder geval nooit op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is al heel lang bekend. Is een krant die vrijwel alle serie's gebruiken zonder inbreuk te maken op copyrights.
Of Oceanic Airlines voor vliegtuigmaatschappijen in filmsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat is een beetje het zelfde als "The Wilhelm Scream" die in heel veel films gebruikt word
Ik had het Community nog een tikje meer gegund, maar modern family is ook een uitstekende winnaarquote:
Die was niet eens genomineerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik had het Community nog een tikje meer gegund, maar modern family is ook een uitstekende winnaar
Doen! You're gonna love itquote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef sbientje het volgende:
misschien toch maar eens proberen dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |