Ik vind het geweldig, vooral Ed O'Neill met z'n briljante one-liners is hilarisch.quote:This mockumentary explores the many different types of a modern family through the stories of a gay couple, a straight couple, and a multi-ethnic couple. These three types of families are being taped by a Dutch documentary crew who are using them for an upcoming reality-based television series due to air in The Netherlands.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:52 schreef rthls het volgende:
Tvp, toch maar even naar kijken
Sterker nog, zelfs ik had het gisteren op een of andere manier in m'n hoofd zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef gniffie het volgende:
Ik vond het nog genialer dat iedereen het na ging zingen
Of juist het vervolg op MWC. 't Is niet zo moeilijk voor te stellen dat Al en Peg uiteindelijk scheiden, Kelly een sukkel vindt om kinderen mee te maken en die te behoeden voor de streken die zij vroeger uitgehaald heeft. En dat Bud op homo zou uitdraaien, is helemaal een no-brainer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef Dos37 het volgende:
Deze rol is van Ed O'Neill is trouwens precies het tegenovergestelde van zijn rol in Married with Children. Veel geld en een jonge lekkere vrouw
Alleen zie ik Al nog niet echt snel een succesvolle zakenman wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:59 schreef babybiceps het volgende:
[..]
Of juist het vervolg op MWC. 't Is niet zo moeilijk voor te stellen dat Al en Peg uiteindelijk scheiden, Kelly een sukkel vindt om kinderen mee te maken en die te behoeden voor de streken die zij vroeger uitgehaald heeft. En dat Bud op homo zou uitdraaien, is helemaal een no-brainer.![]()
Hij is echt het meest briljante karakterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:49 schreef gniffie het volgende:
Phil is echt de held van de serie man
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef Shoombak het volgende:
Beste aflevering tot nu toe
"and then you step on it"![]()
ABC zendt de afleveringen in willekeurige volgorde uit. Achtereenvolgens waren het:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Jivis het volgende:
Huuuh hoe konden Manny en dat andere kereltje vorige week ruzie hebben op school terwijl het in deze aflevering de eerste dag van school is.
Wat raar, waarom?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef Symer het volgende:
[..]
ABC zendt de afleveringen in willekeurige volgorde uit. Achtereenvolgens waren het:
Pilot, 3, 5, 6, 4, 2.
Deze aflevering (2) had dus eigenlijk voor die anderen gemoeten.
Des te beter. Karakterontwikkeling is de dood van elke comedy.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef Tim86 het volgende:
We hoeven dus niet al te veel karakterontwikkeling te verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |