En dan die blikkenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef psychedelicate het volgende:
Phil was on fire met z'n one-liners ("One day I'm gonna be a grandfather and then everybody better hide their meat"). Nu maar hopen wat we over twee weken wel weer Sarah te zien krijgen.

Wie?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef psychedelicate het volgende:
Nu maar hopen wat we over twee weken wel weer Sarah te zien krijgen.

Sarah Hyland speelt Haley.quote:

Geen idee. Examens?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sarah Hyland speelt Haley.
Waarom zat ze er eigenlijk niet in. Iemand een idee?
 .
.

quote:Claire is suspicious when Phil's father shows up for an expected visit. Manny is traumatized by a horror movie. Cam fills the void in Dylan's band for a drummer.

Sarah Hyland, ik had haar gezien in Law & Order: SVU and I was blown about. Jezus, wat kon dat kind acteren zeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sarah Hyland speelt Haley.
Waarom zat ze er eigenlijk niet in. Iemand een idee?
 Alsof ze toen echt aan de drugs was.
  Alsof ze toen echt aan de drugs was. 

De iPad episode vond ik echt tenenkrommend slecht hoor. De episodes waarin de gezinnen niet mixen zijn ook veel minder (dan zijn het 3 standaard sitcoms op zichzelf), Manny met Claire and Gloria met Phil zijn leukere combinaties dan Phil met Claire en Manny en Gloria.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Teteteterek het volgende:
het valt me op dat deze serie elke keer het gebruikelijke niveau haalt. Ik heb nog geen mindere ep gezien

quote:Are you watchin' Gloria from my sunglasses?

Ja? Dan zet ik die als nr. 1 in mijn downloadlijstjequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem ook niet zo, wel een beetje een tieten aflevering

She must think she's back in Vietnamquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef rthls het volgende:
Wederom Cam die het beste stukje had: gillend opzoek naar hun baby

Ik lag echt krom! Geweldige serie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef Shoombak het volgende:
Beste aflevering tot nu toe
"and then you step on it"

).
).

Seizoen 1, episode 18 (vanaf 16:50).quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Cahir het volgende:
Jammer dat ik nergens de scene kan vinden waarin Cameron zijn banden zijn gestolen en Gloria als een gek begint te gillen

Ja, ik hoop dat ze hun Emmy-nominatie verzilverenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Jivis het volgende:
Ik mis deze serie. Het beste wat seizoen 2009/2010 te bieden had naar mijn mening (qua serie dan hè).

"It's Driveable"quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Cahir het volgende:
Jammer dat ik nergens de scene kan vinden waarin Cameron zijn banden zijn gestolen en Gloria als een gek begint te gillen

Cam mag hem ook wel krijgen van mij, speelt een erg overtuigende homoseksueel terwijl hij het niet eens isquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
"It's Driveable"

Serie genomineerd voor een Emmy
Cam, Mitchell en Phil voor Mannelijke bijrol, Gloria voor vrouwelijke bijrol
Phil
 .
.

Cam is idd ook geweldig, is voor mij een close call geweestquote:Op maandag 19 juli 2010 19:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Cam mag hem ook wel krijgen van mij, speelt een erg overtuigende homoseksueel terwijl hij het niet eens is.

.
 .

quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:36 schreef emss het volgende:
Het nieuws is de afgelopen 20 jaar ook weinig veranderd:
[ afbeelding ]

wat mensen al niet opvalt zeg
  wat mensen al niet opvalt zeg  

Is al heel lang bekend. Is een krant die vrijwel alle serie's gebruiken zonder inbreuk te maken op copyrights.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:36 schreef emss het volgende:
Het nieuws is de afgelopen 20 jaar ook weinig veranderd:
[ afbeelding ]

Je zou denken dat ze wel verschillende versies maken maar eerlijk gezegd maakt het helemaal niks uit. Ik let er in ieder geval nooit op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is al heel lang bekend. Is een krant die vrijwel alle serie's gebruiken zonder inbreuk te maken op copyrights.

Of Oceanic Airlines voor vliegtuigmaatschappijen in filmsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat is een beetje het zelfde als "The Wilhelm Scream" die in heel veel films gebruikt word

.
.

Schijnt nogal wat Emmy nominaties in de wacht gesleept te hebben.
 Schijnt nogal wat Emmy nominaties in de wacht gesleept te hebben. 

Normaal zijn kinderen in series/films vervelend, maar Manny is da bomb
 Normaal zijn kinderen in series/films vervelend, maar Manny is da bomb  . Alle karakters zijn wel tof, alleen Claire vind ik minder grappig. Gloria heeft trouwens echt zo'n perfect curvy lijf
. Alle karakters zijn wel tof, alleen Claire vind ik minder grappig. Gloria heeft trouwens echt zo'n perfect curvy lijf  

Ik had het Community nog een tikje meer gegund, maar modern family is ook een uitstekende winnaarquote:

Die was niet eens genomineerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik had het Community nog een tikje meer gegund, maar modern family is ook een uitstekende winnaar
 .
.

En op het laatste dat op die motorkap springen
 En op het laatste dat op die motorkap springen   "What's the plan, Phil?!"
 "What's the plan, Phil?!"  "At least I'm trying to do something!"
 "At least I'm trying to do something!"  

! En toen kwam er nog een duif bij
! En toen kwam er nog een duif bij  . Deze show duurt echt te kort per aflevering
. Deze show duurt echt te kort per aflevering  .
.  

Doen! You're gonna love itquote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef sbientje het volgende:
misschien toch maar eens proberen dit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |