quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:36 schreef emss het volgende:
Het nieuws is de afgelopen 20 jaar ook weinig veranderd:
[ afbeelding ]
Is al heel lang bekend. Is een krant die vrijwel alle serie's gebruiken zonder inbreuk te maken op copyrights.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:36 schreef emss het volgende:
Het nieuws is de afgelopen 20 jaar ook weinig veranderd:
[ afbeelding ]
Je zou denken dat ze wel verschillende versies maken maar eerlijk gezegd maakt het helemaal niks uit. Ik let er in ieder geval nooit op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is al heel lang bekend. Is een krant die vrijwel alle serie's gebruiken zonder inbreuk te maken op copyrights.
Of Oceanic Airlines voor vliegtuigmaatschappijen in filmsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat is een beetje het zelfde als "The Wilhelm Scream" die in heel veel films gebruikt word
Ik had het Community nog een tikje meer gegund, maar modern family is ook een uitstekende winnaarquote:
Die was niet eens genomineerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik had het Community nog een tikje meer gegund, maar modern family is ook een uitstekende winnaar
Doen! You're gonna love itquote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef sbientje het volgende:
misschien toch maar eens proberen dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |