Ja? Dan zet ik die als nr. 1 in mijn downloadlijstjequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem ook niet zo, wel een beetje een tieten aflevering

She must think she's back in Vietnamquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef rthls het volgende:
Wederom Cam die het beste stukje had: gillend opzoek naar hun baby

Ik lag echt krom! Geweldige serie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef Shoombak het volgende:
Beste aflevering tot nu toe
"and then you step on it"

).
).

Seizoen 1, episode 18 (vanaf 16:50).quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Cahir het volgende:
Jammer dat ik nergens de scene kan vinden waarin Cameron zijn banden zijn gestolen en Gloria als een gek begint te gillen

Ja, ik hoop dat ze hun Emmy-nominatie verzilverenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Jivis het volgende:
Ik mis deze serie. Het beste wat seizoen 2009/2010 te bieden had naar mijn mening (qua serie dan hè).

"It's Driveable"quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Cahir het volgende:
Jammer dat ik nergens de scene kan vinden waarin Cameron zijn banden zijn gestolen en Gloria als een gek begint te gillen

Cam mag hem ook wel krijgen van mij, speelt een erg overtuigende homoseksueel terwijl hij het niet eens isquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
"It's Driveable"

Serie genomineerd voor een Emmy
Cam, Mitchell en Phil voor Mannelijke bijrol, Gloria voor vrouwelijke bijrol
Phil
 .
.

Cam is idd ook geweldig, is voor mij een close call geweestquote:Op maandag 19 juli 2010 19:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Cam mag hem ook wel krijgen van mij, speelt een erg overtuigende homoseksueel terwijl hij het niet eens is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |