quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
Reminder to self dat ik alle afleveringen nog binnen moet halen.
Ja, die link dacht ik niet nodig te hebben omdat ze op hun twitter ook alles bijhielden - dacht ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:23 schreef SlamD het volgende:
[..]
http://twitter.com/eztv_it/status/7672267165
Dat ziet er handig uit, bedanktquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Ben je niet meer alleen afhankelijk van dat poep-EZTV
Nope, geen nieuwe helaas (volgens MyEps.com). ABC zal wel een herhaling uitzenden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Morgen wel een nieuwe? Wiki zegt van niet maar de site van ABC zegt van wel
Vandaag de eerste drie afleveringen gezien, en ^dat^ zei ik ook, jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:28 schreef Jivis het volgende:
Vind die Phil veel weghebben van Michael Scott uit The Office, qua gedrag.
Ja ik kende haar ook wel een beetje voor Modern Family maar toch.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Die Latina is nog wel redelijk bekend hoor
Sofia Vergara
[ afbeelding ]
Echt? Komen toch altijd 20?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Adelante het volgende:
Dit zal ook wel de laatste gewwest zijn, episode 14
Hoezo altijd 20? Dit is seizoen 1..quote:
Die scene aan de bar was fucking goedquote:
Dat duurde een beetje te lang, maar ik vond het wel leuk. Cam die de kinderarts maar niet los wil laten. "I'm from Denver!"quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem juist geniaal
alleen met die homo's was matig
Ik ook! En, omdat ik er elke keer als ik 'm weer afspeel hardop om moet lachen:quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar dat is ook direct de grootste familie. Ik vind die Cam echt hilarisch
en dan die blik bij de rest...pricelessquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:47 schreef rthls het volgende:
"Nobody can hear me, everybody's stupid"
Idd, was echt wat té.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem matig het was net één grote reclame show voor iPad
Welkom.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:25 schreef DaFrenk het volgende:
Op aanraden van iemand in het The Office topic de eerste aflevering eens gekeken. En daarna gelijk de rest van het seizoen binnen gehaald. Erg leuk!
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:25 schreef DaFrenk het volgende:
Op aanraden van iemand in het The Office topic de eerste aflevering eens gekeken. En daarna gelijk de rest van het seizoen binnen gehaald. Erg leuk!
En dan die blikkenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef psychedelicate het volgende:
Phil was on fire met z'n one-liners ("One day I'm gonna be a grandfather and then everybody better hide their meat"). Nu maar hopen wat we over twee weken wel weer Sarah te zien krijgen.
Wie?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef psychedelicate het volgende:
Nu maar hopen wat we over twee weken wel weer Sarah te zien krijgen.
Sarah Hyland speelt Haley.quote:
Geen idee. Examens?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sarah Hyland speelt Haley.
Waarom zat ze er eigenlijk niet in. Iemand een idee?
quote:Claire is suspicious when Phil's father shows up for an expected visit. Manny is traumatized by a horror movie. Cam fills the void in Dylan's band for a drummer.
Sarah Hyland, ik had haar gezien in Law & Order: SVU and I was blown about. Jezus, wat kon dat kind acteren zeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sarah Hyland speelt Haley.
Waarom zat ze er eigenlijk niet in. Iemand een idee?
De iPad episode vond ik echt tenenkrommend slecht hoor. De episodes waarin de gezinnen niet mixen zijn ook veel minder (dan zijn het 3 standaard sitcoms op zichzelf), Manny met Claire and Gloria met Phil zijn leukere combinaties dan Phil met Claire en Manny en Gloria.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Teteteterek het volgende:
het valt me op dat deze serie elke keer het gebruikelijke niveau haalt. Ik heb nog geen mindere ep gezien
quote:Are you watchin' Gloria from my sunglasses?
Ja? Dan zet ik die als nr. 1 in mijn downloadlijstjequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem ook niet zo, wel een beetje een tieten aflevering
She must think she's back in Vietnamquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef rthls het volgende:
Wederom Cam die het beste stukje had: gillend opzoek naar hun baby
Ik lag echt krom! Geweldige serie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef Shoombak het volgende:
Beste aflevering tot nu toe
"and then you step on it"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |