quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind meeten ook nog steeds spannend, en tot nu toe is het altijd leuk geweest![]()
Zijn er behalve ringslings nog verzoeknummers qua doeken en dragers die ik beslist mee moet nemen?
Wat de doeken betreft: maten 2, 4, 5, 6, 7 - stoffen: katoen, met zijde, met wol, met linnen, met kapok -
wevingen: keper, kruiskeper, jacquard, linnenbinding
Diverse merken.
Dragers: podeagi - kubeba - mei tai - ssc (Yamo, Ergo, Manduca)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:23 schreef Stiemie het volgende:
Macka ik heb nu een tricot slen en eigenlijk heb ik nog nooit iets anders geprobeert. Ik zou het wel fijn vinden om een doek te proberen/voelen/zien die ik opvolgend / naast deze doek zou kunnen gebruiken. Maar ik heb dus geen idee wat voor doek dat is
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:28 schreef miss_sly het volgende:
macka, zou je je poncho mee kunnen nemen? pvoess neemt haar jas mee, dus dan kan ik beiden bekijken
ringslings neem je al mee, zie ik!
quote:
Ja dat kan wel, ik heb ook nog kaartjes voor artis...quote:
Hoelang het duurt geen idee,quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:36 schreef Ticootje het volgende:
ik kan pas rond hals 1 van huis weg, dus dan ben ik tegen 2en pas in a'dam... gaan jullie zolang meeten? anders kan ik beter meteen gewoon naar artis...
Nee ik ga met de auto. Die zet ik bij mijn ouders in de garage, dan 2 haltes met de metro en dan nog een stukje lopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:52 schreef Ynske het volgende:
tex, weet je al of je met de trein gaat? en zullen we dan samen reizen?
okquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee ik ga met de auto. Die zet ik bij mijn ouders in de garage, dan 2 haltes met de metro en dan nog een stukje lopen.
Leuk leuk, kunnen wij Simon vast in het echt zien. En Toby natuurlijk ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:00 schreef Kersjes het volgende:
Oeh Tessie, dat klinkt lekker![]()
Ik ga niet mee naar Artis. Vind ik toch een beetje verraad tegenover Devin dan![]()
Hij is namelijk gek op de die-entuin.
En ik neem mijn logeetje Simon mee
ik wil eventueel wel met je mee. Hoelaat ben je van plan weg te gaan en hoelaat ga je dan ook weer terug?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:20 schreef Macka66 het volgende:
Ik ga morgen met de trein en heb een kortingskaart. Er kunnen drie mensen met me meereizen tegen kortingstarief (40% goedkoper dan een gewoon treinkaartje). Iemand interesse?
Ik ga niet naar Artis, dus als je niet met me terugreist moet je er aan denken dat je geen retour kunt kopen.
Dan neem ik een zijden jacquard en een linnen jacquard mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef texelonia het volgende:
Oeh een wollen Nino voelt zo fijn
Ik heb een zijde indio en een zijde ellevill, en een linnen indio.
Ja, pfff, zit nu weer half te janken hier. tis gewoon niet leuk zo! heb ik opvang voor eli, lijkt alles goed te gaan, wil het toch niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef oeke het volgende:
Wat lastig, Davinia. Wel een dilemma.
Ik zou het jammer vinden als je niet kwam, maar ik begrijp het wel hoor. Als je hele week eronder te lijden heeft.
Vicky, je hebt PM, ik moest het even uitzoeken!
zit het m ook in t reizen? als in k weet niet of je met het OV zou komen? misschien anders kijken of er iets te regelen valt met samen reizen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:15 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ja, pfff, zit nu weer half te janken hier. tis gewoon niet leuk zo! heb ik opvang voor eli, lijkt alles goed te gaan, wil het toch niet!
en ik had ook wel heel graag ko willen zien in het echt, hij is zo schattig op de foto's
en de rest natuurlijk ook
daar had ik nog geen beslissing over genomen. ov is wel makkelijker, want dan word je niet eenzijdig belast, zoals met autorijden. maar het is meer dat ik dan de hele ochtend niet kan liggen. en het enige wat helpt is plat. of min of meer plat. niet zitten, niet lopen en al helemaal niet lang staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit het m ook in t reizen? als in k weet niet of je met het OV zou komen? misschien anders kijken of er iets te regelen valt met samen reizen?
vervelend!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
daar had ik nog geen beslissing over genomen. ov is wel makkelijker, want dan word je niet eenzijdig belast, zoals met autorijden. maar het is meer dat ik dan de hele ochtend niet kan liggen. en het enige wat helpt is plat. of min of meer plat. niet zitten, niet lopen en al helemaal niet lang staan.
dat vind ik dan weer genant, om daar te gaan liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:34 schreef oeke het volgende:
En als ik nou een bed/bankje/matras voor je regel, dat je gewoon daar lekker kan liggen? Of is dat raar?
Oh hee, wat slim. Kan iemand het adres even PM-en just in case?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mocht het je nou wel lukken..wil je dan de schoentjes aan Macka of Vicky geven?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
snoopy, zou wel gezellig zijn
wil je voor de zekerheid het adres?
Ik kreeg serieus al hartkloppingen van de foto`s op googlemapsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:26 schreef oeke het volgende:
Maar dit stukje binnenstad is heul rustig, net buitenstad!
Geen winkels, alleen een chinees en een snackbar.
Okay, en Artis en nog wat restaurants, maar geen winkels.
Verras ons maar! We hebben cake, worteltjestaart, muffins, oreoballetjes en appelsap!
Ik denk dat ik jouw instructies maar ga uitprinten miss de perfecte autoinstructies. Na ja gelukkig heb ik nog een Tomtom, die weet de weg ook wel denk ik. Hier maft mijn manneke nog steeds.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef miss_sly het volgende:
A4 naar Amsterdam, richting Utrecht/Amersfoort blijven volgen. Rng A10 Oost nemen, afslag 113. Onderaan de afslag linksaf. Weg helemaal afrijden tot aan rotonde (links ligt dan het Tropenmuseum). Bij rotonde linksaf, bij verkeerslichten rechstaf. Weg volgen tot afslag Artis.
Is echt heel erg simpel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Nee die zit op schoolquote:
Ik denk dat ik Liz het stukje taart heb gegeven. Ik was net de pompoentaart aan het snijden. Het leek wel of zij een stukje wilde. Maar het was dus niet helemaal haar smaak.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef snoopy het volgende:
Ik was er ook nog even om schoentjes af te geven en te gluren naar alle kindjes![]()
Het was superdruk en in de 10 minuten dat wij er waren hebben we een stuk taart (?) en een chocoladebalding opgegetenNou ja, Lis dus en ik de helft van dat stukje taart dat ze van iemand kreeg. Bedankt dus!
Mijn man heeft de taart gebakken maar het zou best kunnen, dat er speculaaskruiden in zaten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:44 schreef snoopy het volgende:
Oooh was dat hetik proefde iets van speculaaskruiden ook?
Linde komt zo thuis van de opvang en dan gaan we lekker samen de eerste dvd een stukje kijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef snoopy het volgende:
Stiemie, kijk eerst maar even of ze nog goed zijn
Feequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef Ynske het volgende:
T was erg gezellig, meiden juliie hebben![]()
![]()
![]()
![]()
heeeeeeel lieve schattige kids
![]()
![]()
En wat ruikt Toby lekkeren die kleine innieminie Esmee
En een ontzettend leuke Ko, grappige Graeme, lieve Hannah,
![]()
Senna met haar toffe jurk, Amber met de mooie haren, Jair die zijn buikspieren aan t trainen was, Grote Jen, en lief kitten, snoezige Tess
*hoop niemand vergeten te zijn*
Wat een berg he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef texelonia het volgende:
En geweldig die berg doeken op tafel
Pasgeboren ukkies zijn zeker Esmee en Tobyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef texelonia het volgende:
Oh en ondanks de drukte en al het kindergehuil ging ik wel rammelen hoor, van die pasgeboren ukjes![]()
En dan is Hannah pas 6 maanden, maar wat is dat dan alweer een reus!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef cattie het volgende:
[..]
Fee![]()
Het was leuk! Jullie zijn allemaal leuke meiden.En schaap is een schatje.
hier net een slaap uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:26 schreef Macka66 het volgende:
oeke, dat was een Yamo. Wat een leuk atelier heb jij! Allemaal stofjes en scharen, en jurken enzo. En een heerlijk grote tafel.
Ik vond het ook goed. Veel gezien en gepraat en gehoord en geholpen. Alleen heb ik het gevoel dat ik nog iemand had moeten helpen met een rücksack. Maar ik was even kwijt wie. Sorry![]()
En leuk dat er ook twee draagpapa's waren! En Snoopy en Lis die kwamen buurten!
en hoewel het niet zo lang was ben ik toch wel heel moe, terwijl ik nog wel zo vorstelijk en stressloos vervoerd werd door Vicky
Hmmm, dat zou je een Schaap toch niet uit hoeven leggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Nergens last van nog, Ysnke. Maar ik denk dat er in deze tijd overal van alles op te lopen is, dus voel je niet schuldig ofzo, hoor.
Schaap heeft mijn post stiekem nagelezen en dus heb ik nog even moeten uitleggen hoe het met wol zit, maar ik geloof dat hij wel overtuigd is. Ik zal dus eens gaan zoeken, ook tweedehands eventueel
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hmmm, dat zou je een Schaap toch niet uit hoeven leggen![]()
Schaap, leuk dat je er bij was en dat je meeleest. Real men wear babies
Fijn, die gaat er bij in de consultancy kitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:31 schreef cattie het volgende:
Waarschijnlijk ons spuugdoekje. Maar die mag je houden hoor.
Heb je dat mutsje nog steeds niet terug?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:28 schreef Macka66 het volgende:
Miste ik na de meet bij Ticootje nog steeds een mutsje, na deze meet heb ik een Hema streepjes spuugdoekje teveel. MagicoIemand een mutsje teveel en iemand een spuugdoekje te weinig?
in mn camera, heb de puf nog niet gehad om ze in te ladenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:25 schreef Vicky het volgende:
van mij mogen foto's ook hoor...
Ynskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waar zijn jouw foto'sssssssss??
Als je mn pukkels een beetje retoucheerd welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
maar goed om te weten, mogen ouders ook online?
Oefen op je bed, of boven de bank. Mocht het fout gaan valt ie zachtjes...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef oeke het volgende:
Ik ga morgen eens oefenen. Alhoewel ik met zo'n kleintje misschien nog niet moet slingeren?![]()
Even wat flimpjes zoeken maar.
Dat van die angstige blikken snap ik, maar je ziet ook dat je heel goed weet wat je doet. Althans dat vond ik.
Haha ik zat ook al naar die bakken te loerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bij wie is dit thuis? Al die bakken aan de muur en spullen overal! Ziet eruit als een goeie plek om te struinen naar leuke dingskes!
Gheghe, idem hiero.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ik zat ook al naar die bakken te loeren
Leuke foto`s
Dat doe ik. En ik stuur P. gewoon weg!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef Ticootje het volgende:
Oefen op je bed, of boven de bank. Mocht het fout gaan valt ie zachtjes...![]()
Oh en M. heeft er ook heel lang achter gestaan om de boel op te vangen, het is nooit nodig geweest en zelf nu nog zit ook hij nog wel eens aan banden te trekken of ondersteund hij Jen net op een manier dat ik er echt van schrik.
Vooral doen, overbezorgde papa's.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat doe ik. En ik stuur P. gewoon weg!
Naast de brommerhelmen, waar andersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gheghe, idem hiero.
Het is een leuk zoekplaatje:
Zoek het etalagepopbeen.
Dat vind ik een heel goed idee, geeft ons ook mooi gelegenheid om elkaar beter te leren kennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:23 schreef cattie het volgende:
Jelief, misschien kunnen wij een keer samen bij mij thuis iets organiseren?
Ik kan de kangaru niet maar de rucksack doe ik wel weer vaakquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:00 schreef texelonia het volgende:
Donderdag of vrijdag is okay wmb!
En expert zou ik mezelf nog niet willen noemen hoor :$ Sowieso is zelf doen makkelijker dan uitleggen hoe het moetMaar wil altijd proberen te helpen natuurlijk
Vooral synchroon zwiepen zou leuk zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:40 schreef oeke het volgende:
Gezellig Pvoess! Ik zie het helemaal voor me, allemaal dames op een rij die hun kind op de rug aan het zwiepen zijn.![]()
Wanneer?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil misschien ook wel even langskomen als dat mag Pvoess en dames?
En niks te eten dus?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n gebakje en waarschijnlijk ook die 2 hartige taarten
Dat zou wel relaxed zijn! Thx!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:47 schreef Kersjes het volgende:
Davinia, je kan met mij meerijden! Als ik ga that is...
Kun je op mijn achterbank liggen
Dan kan je gewoon op de bank.? Is dat goed?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:46 schreef DaviniaHR het volgende:
Zijn je boodschapjes al klaar?
PR gaat Eli wegbrengen naar het kdv, dus dan kan ik er goed vroeg zijn en ff op de bank liggen. ik hoef niet te slapen, maar gewoon even de beentje omhoog, bekken rust geven.
zal ik iets meenemen?
Natuurlijk ben je welkom.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef Fruppel het volgende:
Misschien kunnen D en ik ook als jullie dat leuk vinden tenminste!
Ligt een beetje aan de dame in kwestie wat volgens mij komen er weer tanden aan, ze is niet te genieten!
Ik neem voor de zekerheid het jasje mee!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef Fruppel het volgende:
Misschien kunnen D en ik ook als jullie dat leuk vinden tenminste!
Ligt een beetje aan de dame in kwestie wat volgens mij komen er weer tanden aan, ze is niet te genieten!
Graag TF!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik neem voor de zekerheid het jasje mee!
Kersjes jammer maar begrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |