quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind meeten ook nog steeds spannend, en tot nu toe is het altijd leuk geweest![]()
Zijn er behalve ringslings nog verzoeknummers qua doeken en dragers die ik beslist mee moet nemen?
Wat de doeken betreft: maten 2, 4, 5, 6, 7 - stoffen: katoen, met zijde, met wol, met linnen, met kapok -
wevingen: keper, kruiskeper, jacquard, linnenbinding
Diverse merken.
Dragers: podeagi - kubeba - mei tai - ssc (Yamo, Ergo, Manduca)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:23 schreef Stiemie het volgende:
Macka ik heb nu een tricot slen en eigenlijk heb ik nog nooit iets anders geprobeert. Ik zou het wel fijn vinden om een doek te proberen/voelen/zien die ik opvolgend / naast deze doek zou kunnen gebruiken. Maar ik heb dus geen idee wat voor doek dat is
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:28 schreef miss_sly het volgende:
macka, zou je je poncho mee kunnen nemen? pvoess neemt haar jas mee, dus dan kan ik beiden bekijken
ringslings neem je al mee, zie ik!
quote:
Ja dat kan wel, ik heb ook nog kaartjes voor artis...quote:
Hoelang het duurt geen idee,quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:36 schreef Ticootje het volgende:
ik kan pas rond hals 1 van huis weg, dus dan ben ik tegen 2en pas in a'dam... gaan jullie zolang meeten? anders kan ik beter meteen gewoon naar artis...
Nee ik ga met de auto. Die zet ik bij mijn ouders in de garage, dan 2 haltes met de metro en dan nog een stukje lopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:52 schreef Ynske het volgende:
tex, weet je al of je met de trein gaat? en zullen we dan samen reizen?
okquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee ik ga met de auto. Die zet ik bij mijn ouders in de garage, dan 2 haltes met de metro en dan nog een stukje lopen.
Leuk leuk, kunnen wij Simon vast in het echt zien. En Toby natuurlijk ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:00 schreef Kersjes het volgende:
Oeh Tessie, dat klinkt lekker![]()
Ik ga niet mee naar Artis. Vind ik toch een beetje verraad tegenover Devin dan![]()
Hij is namelijk gek op de die-entuin.
En ik neem mijn logeetje Simon mee
ik wil eventueel wel met je mee. Hoelaat ben je van plan weg te gaan en hoelaat ga je dan ook weer terug?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:20 schreef Macka66 het volgende:
Ik ga morgen met de trein en heb een kortingskaart. Er kunnen drie mensen met me meereizen tegen kortingstarief (40% goedkoper dan een gewoon treinkaartje). Iemand interesse?
Ik ga niet naar Artis, dus als je niet met me terugreist moet je er aan denken dat je geen retour kunt kopen.
Dan neem ik een zijden jacquard en een linnen jacquard mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef texelonia het volgende:
Oeh een wollen Nino voelt zo fijn
Ik heb een zijde indio en een zijde ellevill, en een linnen indio.
Ja, pfff, zit nu weer half te janken hier. tis gewoon niet leuk zo! heb ik opvang voor eli, lijkt alles goed te gaan, wil het toch niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef oeke het volgende:
Wat lastig, Davinia. Wel een dilemma.
Ik zou het jammer vinden als je niet kwam, maar ik begrijp het wel hoor. Als je hele week eronder te lijden heeft.
Vicky, je hebt PM, ik moest het even uitzoeken!
zit het m ook in t reizen? als in k weet niet of je met het OV zou komen? misschien anders kijken of er iets te regelen valt met samen reizen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:15 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ja, pfff, zit nu weer half te janken hier. tis gewoon niet leuk zo! heb ik opvang voor eli, lijkt alles goed te gaan, wil het toch niet!
en ik had ook wel heel graag ko willen zien in het echt, hij is zo schattig op de foto's
en de rest natuurlijk ook
daar had ik nog geen beslissing over genomen. ov is wel makkelijker, want dan word je niet eenzijdig belast, zoals met autorijden. maar het is meer dat ik dan de hele ochtend niet kan liggen. en het enige wat helpt is plat. of min of meer plat. niet zitten, niet lopen en al helemaal niet lang staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit het m ook in t reizen? als in k weet niet of je met het OV zou komen? misschien anders kijken of er iets te regelen valt met samen reizen?
vervelend!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
daar had ik nog geen beslissing over genomen. ov is wel makkelijker, want dan word je niet eenzijdig belast, zoals met autorijden. maar het is meer dat ik dan de hele ochtend niet kan liggen. en het enige wat helpt is plat. of min of meer plat. niet zitten, niet lopen en al helemaal niet lang staan.
dat vind ik dan weer genant, om daar te gaan liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:34 schreef oeke het volgende:
En als ik nou een bed/bankje/matras voor je regel, dat je gewoon daar lekker kan liggen? Of is dat raar?
Oh hee, wat slim. Kan iemand het adres even PM-en just in case?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mocht het je nou wel lukken..wil je dan de schoentjes aan Macka of Vicky geven?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
snoopy, zou wel gezellig zijn
wil je voor de zekerheid het adres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |