Dan neem ik een zijden jacquard en een linnen jacquard mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef texelonia het volgende:
Oeh een wollen Nino voelt zo fijn
Ik heb een zijde indio en een zijde ellevill, en een linnen indio.
Ja, pfff, zit nu weer half te janken hier. tis gewoon niet leuk zo! heb ik opvang voor eli, lijkt alles goed te gaan, wil het toch niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef oeke het volgende:
Wat lastig, Davinia. Wel een dilemma.
Ik zou het jammer vinden als je niet kwam, maar ik begrijp het wel hoor. Als je hele week eronder te lijden heeft.
Vicky, je hebt PM, ik moest het even uitzoeken!
zit het m ook in t reizen? als in k weet niet of je met het OV zou komen? misschien anders kijken of er iets te regelen valt met samen reizen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:15 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ja, pfff, zit nu weer half te janken hier. tis gewoon niet leuk zo! heb ik opvang voor eli, lijkt alles goed te gaan, wil het toch niet!
en ik had ook wel heel graag ko willen zien in het echt, hij is zo schattig op de foto's
en de rest natuurlijk ook
daar had ik nog geen beslissing over genomen. ov is wel makkelijker, want dan word je niet eenzijdig belast, zoals met autorijden. maar het is meer dat ik dan de hele ochtend niet kan liggen. en het enige wat helpt is plat. of min of meer plat. niet zitten, niet lopen en al helemaal niet lang staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit het m ook in t reizen? als in k weet niet of je met het OV zou komen? misschien anders kijken of er iets te regelen valt met samen reizen?
vervelend!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
daar had ik nog geen beslissing over genomen. ov is wel makkelijker, want dan word je niet eenzijdig belast, zoals met autorijden. maar het is meer dat ik dan de hele ochtend niet kan liggen. en het enige wat helpt is plat. of min of meer plat. niet zitten, niet lopen en al helemaal niet lang staan.
dat vind ik dan weer genant, om daar te gaan liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:34 schreef oeke het volgende:
En als ik nou een bed/bankje/matras voor je regel, dat je gewoon daar lekker kan liggen? Of is dat raar?
Oh hee, wat slim. Kan iemand het adres even PM-en just in case?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mocht het je nou wel lukken..wil je dan de schoentjes aan Macka of Vicky geven?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
snoopy, zou wel gezellig zijn
wil je voor de zekerheid het adres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |