Wat een berg he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef texelonia het volgende:
En geweldig die berg doeken op tafel
Pasgeboren ukkies zijn zeker Esmee en Tobyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef texelonia het volgende:
Oh en ondanks de drukte en al het kindergehuil ging ik wel rammelen hoor, van die pasgeboren ukjes![]()
En dan is Hannah pas 6 maanden, maar wat is dat dan alweer een reus!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef cattie het volgende:
[..]
Fee![]()
Het was leuk! Jullie zijn allemaal leuke meiden.En schaap is een schatje.
hier net een slaap uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:26 schreef Macka66 het volgende:
oeke, dat was een Yamo. Wat een leuk atelier heb jij! Allemaal stofjes en scharen, en jurken enzo. En een heerlijk grote tafel.
Ik vond het ook goed. Veel gezien en gepraat en gehoord en geholpen. Alleen heb ik het gevoel dat ik nog iemand had moeten helpen met een rücksack. Maar ik was even kwijt wie. Sorry![]()
En leuk dat er ook twee draagpapa's waren! En Snoopy en Lis die kwamen buurten!
en hoewel het niet zo lang was ben ik toch wel heel moe, terwijl ik nog wel zo vorstelijk en stressloos vervoerd werd door Vicky
Hmmm, dat zou je een Schaap toch niet uit hoeven leggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Nergens last van nog, Ysnke. Maar ik denk dat er in deze tijd overal van alles op te lopen is, dus voel je niet schuldig ofzo, hoor.
Schaap heeft mijn post stiekem nagelezen en dus heb ik nog even moeten uitleggen hoe het met wol zit, maar ik geloof dat hij wel overtuigd is. Ik zal dus eens gaan zoeken, ook tweedehands eventueel
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hmmm, dat zou je een Schaap toch niet uit hoeven leggen![]()
Schaap, leuk dat je er bij was en dat je meeleest. Real men wear babies
Fijn, die gaat er bij in de consultancy kitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:31 schreef cattie het volgende:
Waarschijnlijk ons spuugdoekje. Maar die mag je houden hoor.
Heb je dat mutsje nog steeds niet terug?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:28 schreef Macka66 het volgende:
Miste ik na de meet bij Ticootje nog steeds een mutsje, na deze meet heb ik een Hema streepjes spuugdoekje teveel. MagicoIemand een mutsje teveel en iemand een spuugdoekje te weinig?
in mn camera, heb de puf nog niet gehad om ze in te ladenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:25 schreef Vicky het volgende:
van mij mogen foto's ook hoor...
Ynskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waar zijn jouw foto'sssssssss??
Als je mn pukkels een beetje retoucheerd welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
maar goed om te weten, mogen ouders ook online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |