abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73672751
Ik om na peuterdans wel even langsfietsen met Lis om de schoentjes af te geven maar moet wel snel weer weg helaas.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73672795
We gaan er ook vandoor, een beetje gezellig maken daar!
Oh, ik hang wel iets aan de deur, een slinger oid, en hij staat open, zodat jullie weten waar je naar binnen moet.

Tot straks!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73673083
Heel veel plezier allemaal!
Ik was er zo graag bij geweest ,maar ik ben nog veel te wiebelig na de afgelopen week enzo.
Volgende keer!
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 09:59:46 #129
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73673092
Ik ga zometeen de reis aanvangen, dus ik ben er vast ergens tussen 11.30 en 12.00.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:18:22 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73675260
Nou ik kom dus niet Oudste was nog niet fit genoeg om naar school en daarna naar opoe te gaan, manlief kon ook niet thuisblijven voor de kinders want die had het druk vandaag...
Jammer!
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:39:50 #131
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73676025
Pff wij zijn net pas terug uit het ziekenhuis, D gaat zo als haar broodje op is eerst slapen want is al de hele ochtend wakker, daarna sms ik waar jullie zijn en komen we eraan!!!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:42:08 #132
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73681589
Helaas hebben wij de meet gemist! Danique was zo van slag door al het ziekenhuis gedoe dat ze nu nog steeds slaapt kan me niet meer herinneren wanneer ze voor t laatst 's middags zo lang geslapen heeft!

Ik hoop dat jullie het ontzettend leuk gehad hebben meiden!
Kom maar op met alle verhalen!!!
pi_73682615
Jammer Fruppel!

We zijn weer thuis. Leuk on iedereen te zien alleen Tess vond het helemaal niet leuk. Die viel in slaap toen we weggingen en werd net pas wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73683037
Net terug van de meest. Het was supergezellig om alle babytjes in het echt te zien en natuurlijk ook de bijbehorende mama's.

Leuk atelier Oeke! De groentemuffins waren echt heel erg lekker. Daar zou ik wel graag het recept van willen hebben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 15:50:04 #135
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73683838
Doeke bij oeke!
Alles op de grote tafel en voelen, pakken en binden maar.

DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73683999
Wij zijn ook weer thuis. Ko ligt te kletsen in bed en ik zit met mijn voeten omhoog! Wat is meeten heftig!
Zo leuk om alle baby's te zien, wat zijn ze leuk en mooi en schattig allemaal.

En prachtig mooie doeken! En dragers, draagjassen, poncho's en mama's

Jammer dat Tess het niks vond, wat een liefie is het. En Amber is zo stoer! En haar haar zit altijd zo mooi gevlochten.

Tinuviel, ik PM je dat recept later. Fijn dat je ze lekker vond. En Jair is echt een knap jongetje met mooie ogen.

Webkim, wat verdrietig toch.

Jammer TF en Fruppel!

* oeke eet ondertussen een zoet kussentje

Mijn buurmeisje zei trouwens dat haar eierstokken weer opgehouden waren met rammelen! Zo druk als het was. Ze was er geloof ik blij mee ook.
pi_73684321
Tess is idd een schatje. Met zo'n hele brede grijns over haar gezicht. En Amber is echt knap en heeft idd hele leuke vlechten in d'r haar.

Zo leuk ook om te zien hoe groot Hannah was geworden sinds wij haar de laatste keer hadden gezien.

Verheugen ons al op de komst van Simon, die wij ook konden bewonderen.

En de heupknoop weer eens gedaan en Jair heeft in een Manduca gezeten.

Nu is het wachten op de fotos.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:06:05 #138
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73684403
Wat super dat jullie het zo gezellig gehad hebben!

Danique was pas om half 4 wakker!

Hoop jullie snel een keer te zien!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 14 oktober 2009 @ 16:07:21 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73684450
T was erg gezellig, meiden juliie hebben heeeeeeel lieve schattige kids
En wat ruikt Toby lekker en die kleine innieminie Esmee En een ontzettend leuke Ko, grappige Graeme, lieve Hannah, Senna met haar toffe jurk, Amber met de mooie haren, Jair die zijn buikspieren aan t trainen was, Grote Jen, en lief kitten, snoezige Tess
*hoop niemand vergeten te zijn*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73684546
Oh ik ben vergeten te zeggen, dat de Oreoballetjes echt ook superlekker waren.

Meneer ging om half drie direct naar bed toen wij binnenkwamen en slaapt nog steeds. Volgens mij heeft hij heel wat in te halen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73684584
Zo wij zijn ook weer thuis!

Wat leuk om iedereen eens in het echt te zien. En wat hebben jullie allemaal leuke kindjes. Het was inderdaad druk, maar daardoor ook heel gezellig!
pi_73685282
Ik was er ook nog even om schoentjes af te geven en te gluren naar alle kindjes
Het was superdruk en in de 10 minuten dat wij er waren hebben we een stuk taart (?) en een chocoladebalding opgegeten Nou ja, Lis dus en ik de helft van dat stukje taart dat ze van iemand kreeg. Bedankt dus!
pi_73685811
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef snoopy het volgende:
Ik was er ook nog even om schoentjes af te geven en te gluren naar alle kindjes
Het was superdruk en in de 10 minuten dat wij er waren hebben we een stuk taart (?) en een chocoladebalding opgegeten Nou ja, Lis dus en ik de helft van dat stukje taart dat ze van iemand kreeg. Bedankt dus!
Ik denk dat ik Liz het stukje taart heb gegeven. Ik was net de pompoentaart aan het snijden. Het leek wel of zij een stukje wilde. Maar het was dus niet helemaal haar smaak.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73685826
Was heel leuk om Lis even te zien.
En die chcocoballen waren heerlijk! Goed gelukt, Tessie.

Ik was trouwens nog aan het twijfelen of ik nog naar artis zou gaan en Pvoess en Ticootje zoeken, of Cattie en familie, maar ik was gewoon helemaal moe.

Trouwens Ticootje, ik wilde je nog bedanken voor al je tips mbt de bv-problemen die ik in het begin had, maar ik was echt een beetje verlegen...
pi_73685851
Oooh was dat het ik proefde iets van speculaaskruiden ook?
pi_73685956
Oh en Oeke ik wilde je nog bedanken vor het meenemen van de dvd's en Snoopy ik bedacht me dus pas toen je weg was dat ik je meteen het geld had kunnen geven ipv overmaken

Macka bedankt voor de aantrektips voor de tricot slen! Esmee zat bij thuiskomst nog precies op haar plek in plaats van ergens rond m'n navel
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:58:08 #147
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73686282
Ik vond het echt ontzettend gezellig! En geweldig die berg doeken op tafel
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73686490
Stiemie, kijk eerst maar even of ze nog goed zijn
pi_73686676
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:44 schreef snoopy het volgende:
Oooh was dat het ik proefde iets van speculaaskruiden ook?
Mijn man heeft de taart gebakken maar het zou best kunnen, dat er speculaaskruiden in zaten.

Macka bedankt voor het laten zien van de heupschuifknoop. En Kersjes bedankt voor je hulp bij de Manduca.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73686768
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef snoopy het volgende:
Stiemie, kijk eerst maar even of ze nog goed zijn
Linde komt zo thuis van de opvang en dan gaan we lekker samen de eerste dvd een stukje kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')