abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73630038
Ik ga zo deze uitdelen hoor!

pi_73630087
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef ToT het volgende:

[ afbeelding ]

?
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef oompaloompa het volgende:
Even een update:

1.
De maffia-boek schrijfster heb je al eerder aangehaald, waarop ik een groot aantal onjuiste uitspraken van haar heb gepost. Kun je misschien even aantonen waarom die uitspraken wél juist zijn, óf wanneer zij dus aangetoond liegt je haar nog steeds aanhaalt / vertrouwt als betrouwbare bron?
2.
Als, zoals jij zegt, men vroeger veel gezonder was, waarom ging men dan eerder dood?
3.
Het veelvuldige onderzoek naar het verband tussen autisme & inentingen dat aangeeft dat er geen correlatie is. Hoe verklaar je dat? Of en andere optie, laat betrouwbaar wetenschappelijk bewijs zien dat het wel zo is. Ten tweede, wat vindt je ervan dat de bedenker van deze theorie op dit moment aangeklaagd is vanwege wanpraktijken waaronder het onnodig aftappen van ruggenmergvocht bij kinderen valt (een van de meest pijnlijke ingrepen). Hoe vindt jij dat deze omstandigheden reflecteren op de auteur?
4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische problemen natuurlijk.
5.
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen? Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden. Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Wees blij dat je in het Westen woont en (hopelijk) dankzij de uitstekende gezondheidszorg hier in goede gezondheid verkeert. Want waarschijnlijk zijn jouw ouders wel zo verstandig geweest om je te laten inenten.

Komen we op de religieuze bezwaren.
Ik wijs je op Staphorst waar jaren geleden vele kinderen polio hebben gekregen omdat de ouders hen niet hebben laten inenten daartegen.
6.
Welke schuur in de oekraine?
Anders sneeuwt het weer onder
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_73630260
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef ToT het volgende:

[ afbeelding ]
anafylactische shock?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73630324
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

anafylactische shock?
Nootjes!

(Oftewel notes maken als het op de man af spelen door blijft gaan! )
pi_73630476
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Nootjes!

(Oftewel notes maken als het op de man af spelen door blijft gaan! )
anafylactische shock is het gevolg van een notenallergie i.c.m. nootjes
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:41:35 #186
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73630856
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Interessant, maar krijgen we nog antwoorden op onze vragen Rieboet?
Lijkt me niet meer dan netjes, zeker na al je boude beweringen.
kom ik op terug.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 22:47:13 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_73631165
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef rieboet het volgende:

[..]

kom ik op terug.
Okee
Hou ik je aan.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 22:47:55 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_73631200
TOT, nu heb ik trek in cashewnoten
pi_73637822
Wel jammer dat Jane Burgermeister nog steeds gezien wordt als betrouwbaar. Eerst met FEMA camps, toen met die andere oefening (die ook niks werd) en toen met haar 2-shots-om-mensen-dood-te-maken...want er wordt er volgens de WHO maar 1 gegeven, omdat die al effectief genoeg is
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:18:41 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_73639947
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:25 schreef Dragorius het volgende:
Wel jammer dat Jane Burgermeister nog steeds gezien wordt als betrouwbaar. Eerst met FEMA camps, toen met die andere oefening (die ook niks werd) en toen met haar 2-shots-om-mensen-dood-te-maken...want er wordt er volgens de WHO maar 1 gegeven, omdat die al effectief genoeg is
Dus van 1 prik ga je al dood?

Ik denk dat vooral mensen die in complottheoriën geloven Jane Burgermeister betrouwbaar vinden, zij bevestigt waar zij in geloven.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:04:46 #192
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73641194
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef oompaloompa het volgende:
Even een update:

1.
De maffia-boek schrijfster heb je al eerder aangehaald, waarop ik een groot aantal onjuiste uitspraken van haar heb gepost. Kun je misschien even aantonen waarom die uitspraken wél juist zijn, óf wanneer zij dus aangetoond liegt je haar nog steeds aanhaalt / vertrouwt als betrouwbare bron?
Ik heb bij voorbaat al meer vertrouwen in een Individu die een heel makkelijk doelwit is voor mogelijke smaad en geen leger advocaten in kan huren zoals Big Farma.

In de oorlog waren de verzetsstrijders ook in de minderheid en konden elk moment gefusilleerd worden zodra deze werden verraden.

De waarheid ligt zelden bij hetgeen gehele volksstammen achteraan hollen, de geschiedenis wijst dat uit. Uitzonderingen zijn Mahatma Gandhi, JFK , Martin Luther King en Pim Fortuyn.

In de meerderheid zijn zoals jouw ideeën over Big Farma wil lang niet altijd zeggen dat die partijen al de wijsheid in pacht hebben.

Ik heb geen specifieke medische achtergrond hetgeen ik als een voordeel zie omdat ik niet geheel ben geprogrammeerd zoals velen hier om als loopjongen voor Big Farma de maatschappij te onderdrukken.
quote:
2.
Als, zoals jij zegt, men vroeger veel gezonder was, waarom ging men dan eerder dood?
Zijn die statistieken gebaseerd op een aantal wereld oorlogen die hebben plaatsgevonden? Waar baseer je dat op?
quote:
3.
Het veelvuldige onderzoek naar het verband tussen autisme & inentingen dat aangeeft dat er geen correlatie is. Hoe verklaar je dat? Of en andere optie, laat betrouwbaar wetenschappelijk bewijs zien dat het wel zo is. Ten tweede, wat vindt je ervan dat de bedenker van deze theorie op dit moment aangeklaagd is vanwege wanpraktijken waaronder het onnodig aftappen van ruggenmergvocht bij kinderen valt (een van de meest pijnlijke ingrepen). Hoe vindt jij dat deze omstandigheden reflecteren op de auteur?
Ik zou me daarin kunnen verdiepen maar dacht wel dat een plaatselijke verdoving mogelijk was bij die ingreep.

Trouwens medische missers zijn waarschijnlijk een stuk minder gevaarlijk als deze medische misser uitgevoerd wordt door een Vaccin fabrikant met een vergunning om Internationaal te distribueren?

Tevens een mooi voorbeeld van het hypocriete wereldbeeld waar jij aanhanger van bent, je loopt wel rood aan over een arts die mogelijk een bedenkelijke medische handeling uitvoert maar dat alle vaccin fabrikanten carte blanche krijgen om hun handel te verkopen zonder dat er een mogelijkheid bestaat aan de kant van de patiënt om dezelfde fabrikant ter verantwoording te roepen moment dat die vaccin gezondheidsschade veroorzaakt.

Typisch geval van het meten met twee maten?
quote:
4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische
je ne pas compris
quote:
problemen natuurlijk.
Dat kun je ook zelf uitzoeken ik heb de links al gepost.
quote:
5.
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen?
Ooit in Caïro geweest? Ik wel, een 3de wereld stad van 20 miljoen mensen, heb daar nog nooit zoveel cultuur, overlevingskracht, energie en geschiedenis allemaal tegelijkertijd intens beleefd binnen een maand tijd, wilde op gegeven moment niet eens meer naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen voelde ik me als herboren en heb ik een maand of 3 intense heimwee meegemaakt en toen maar weer snel een vliegticket geboekt voor het volgende jaar. Heb er inmiddels een huis. Er valt een hoop meer te beleven dan in dit dumbed down kikkerlandje, ik kan het garanderen.

Echt een verschrikking dus die 3de wereldlanden
quote:
Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden.
En via bloedtransfusies met besmet bloed verspreid kan worden onder mensen die geen idee hebben dat zij inmiddels drager zijn v/h AIDS virus
quote:
Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Wees blij dat je in het Westen woont en (hopelijk) dankzij de uitstekende gezondheidszorg hier in goede gezondheid verkeert. Want waarschijnlijk zijn jouw ouders wel zo verstandig geweest om je te laten inenten.
Ik vind het bijzonder zorgwekkend dat kinderen die nog maar het gewicht hebben van een paar pakjes boter en met een volledig onontwikkelde neurologie, die nog 100% afhankelijk zij van hun omgeving, al ingespoten mogen worden met een kwik bevattende bende, dit is een verkapte vorm van slavenhandel.

Er zijn veel aanwijzingen namelijk dat een kind zich niet optimaal meer kan ontwikkelen dus niet de volledige groei en ontwikkeling kan doormaken zowel geestelijk, intuïtief en mentaal wellicht.

Het is heel goed mogelijk dat je als gevolg daarvan op latere leeftijd je niet meer optimaal kan verweren omdat iemand dan mentaal minder in staat is de materialistische matrix waarin zij zich bevinden te kunnen doorgronden, noch op waarde kunnen inschatten of anders geformuleerd; de realiteit opgelegd van buitenaf helder af te kunnen stemmen en relativeren met hun eigen innerlijke waarheid, dat is dus slavernij.

Dat wil zeggen dat de elites daarmee de natuurlijke evolutie v/d mensheid (die zou leiden naar een hoger spiritueel bewustzijn plateau) naar hun hand kunnen zetten en verzekerd kunnen zijn dat de toekomstige generaties een rendabele hoeveelheid gehoorzame loon-slaven zullen opleveren. Die verder vrijwel geen behoeftes hebben los van een zak chips, een TV en een of andere domme soap met idioterie acteurs om s'avonds met blik op oneindig volledig op weg te spacen.

De explosie van de draadloze data transfer tech is tevens een methode om die geestelijke evolutie te verstoren en onderdrukken.

Nano tech, gen tech en robotics tech zouden ook als zodanig kunnen worden ingezet of misschien is dat nu al het geval.

Ik begrijp dat het laatste onder alu hoedje valt maar toch heb ik die overtuigingen en velen met mij.
quote:
Komen we op de religieuze bezwaren.
Ik wijs je op Staphorst waar jaren geleden vele kinderen polio hebben gekregen omdat de ouders hen niet hebben laten inenten daartegen.
Die zag ik al aankomen maar ik ben ook nooit geïnjecteerd tegen polio naar mijn weten.
quote:
6.
Welke schuur in de oekraine?
Even googelen dat spul word niet in NL gemaakt onder toezicht van NL deskundigen en onafhankelijk NL medisch toezicht.

Dus ook niemand aansprakelijk in geval van medische missers.

(inspiratie) bron:

Uitzending Buitenhof 10-10-09: Grimmig NL (deel 2)

Columnist: Max Pam verdiept zich in de integriteit van bestuurders in NL (aanradertje).

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 13-10-2009 18:42:29 ]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:21:56 #193
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73643557
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Cerbie het volgende:
Uit dezelfde bron:
[..]

Daarom ga je dat ding dus halen als je in de gezondheidszorg werkt. Als je het niet voor jezelf doet, doe je het voor je patiënten.
Geen enkel wetenschappelijk onderzoek heeft dusver aangetoond dat er sprake zou zijn van een correlatie tussen een verhoogt aantal sterfgevallen als gevolg van influenza en ongevaccineerd medisch personeel.

Bangmakerij dus om verplicht vaccineren als de realiteit te kunnen vermommen en een precedent in het leven te roepen waardoor het vizier op termijn ook op de overigen prooien gericht zou kunnen worden.

(inspiratie) bron:

[ Bericht 7% gewijzigd door rieboet op 13-10-2009 14:37:19 ]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:02:22 #194
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:04:26 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_73650547
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef rieboet het volgende:

[..]

En??
Bedankt voor je antwoord, weet alleen niet waar ik beginnen moet met antwoord geven. Ben het met alles oneens, maar dat verwachtte je waarschijnlijk al
Maar zal vanavond als ik thuis ben wel een uitgebreider antwoord geven.

*de spuit weer ter hand neemt en wat onwilige mensen vaccineert*

Geintje
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:10:21 #196
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73650785
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, weet alleen niet waar ik beginnen moet met antwoord geven. Ben het met alles oneens, maar dat verwachtte je waarschijnlijk al
Ja natuurlijk verwachtte ik dat, omdat je bent geprogrammeerd om dat te geloven (illusies gedirigeerd door de overheid en de grote corporaties)

(inspiratie) bron:
Ahmadinejad legt het nog even haarfijntes uit

(nog een) bron:
Een of andere trut in de V.S. demonstreert hoe het niet moet.
quote:
Maar zal vanavond als ik thuis ben wel een uitgebreider antwoord geven.
Is goed! en ben benieuwd!
quote:
*de spuit weer ter hand neemt en wat onwilige mensen vaccineert*
Spuit ze maar plat hoor, Make love not war!
quote:
Geintje
Nog even wennen die grimmige humor van jou

[ Bericht 4% gewijzigd door rieboet op 13-10-2009 17:46:33 ]
pi_73653536
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja zij hadden ook een levensverwachting van 41...
[..]
En jij beweert dat mensen toen daadwerkelijk maximaal 41 jaar oud werden? Lekker kortzichtig. De levensverwachting hangt samen met de kindersterfte, meer dan 100 jaar geleden stierf een groot percentage van alle kinderen onder de 6 jaar, wat de levensverwachting gemiddeld drastisch omlaag haalde. Mensen werden vroeger zelfs ouder dan nu. Dus nogmaals, ondanks alle censuur; gaat heen met je nonsens.

Wat betreft de vaccinaties, als jij zoveel vertrouwen hebben in de Mexicaanse varkensgriepvaccinaties, neem ze vooral.
Waarom bemoeien jullie je überhaupt met dit topic? Als de verplichte vaccinaties zo veilig en onschadelijk zijn als jij beweert, wat heeft het dan voor zin de mensen die zich er tegen uitspreken tegen te spreken? Het is evident dat de mensen die zich er daadwerkelijk tegen uitspreken met gegronde reden tot die overtuiging zijn gekomen.

En dan heb ik het niet over mijzelf, meer over mensen als Mehmet Oz, professor van de Cardiac Surgery aan Columbia University. Die gaat zijn kinderen die verplichte vaccinaties ook niet geven.

http://video.aol.com/vide(...)1-vaccine/4129660099

Of het Canadese district van British Columbia, die de Mexicaanse griepvaccinatie compleet wil afschaffen, nadat uit studies is gebleken dat mensen die het H1N1-vaccin nemen minstens twee keer zoveel kans lopen de ziekte te krijgen.

http://www.vancouversun.c(...)d/2042224/story.html

Hier nog een interessant artikel over hoe verplichte vaccinaties werknemers in ziekenhuizen verdelen:

http://www.newsday.com/lo(...)1.1481242?print=true

Het lijkt mij overduidelijk dat deze hele Mexicaanse griep-hype in werking is gezet voor de winst op de vaccinaties en gerelateerde geneesmiddelen, en om mensen te laten wennen aan het idee van massale geforceerde verplichte vaccinaties. Gezien de rotzooi die onze machthebbers hebben uitgespookt, raad ik bijvoorbeeld elke hete chick af die preventieve baarmoederkanker-jab te nemen. Dat sloopt ze ook. Smerige vuile mensenhaters zijn het, die drastisch slaag verdienen.
pi_73653733
Voor een uitgebreid archief van mainstream nieuwsartikelen betreffende de Mexicaanse varkensgriep verwijs ik u graag naar http://www.infowars.com/category/flu-pandemic/ .
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:20:27 #199
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73654727
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
Voor een uitgebreid archief van mainstream nieuwsartikelen betreffende de Mexicaanse varkensgriep verwijs ik u graag naar http://www.infowars.com/category/flu-pandemic/ .
Top!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:13:34 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73656414
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef rieboet het volgende:

[..]

Geen enkel wetenschappelijk onderzoek heeft dusver aangetoond dat er sprake zou zijn van een correlatie tussen een verhoogt aantal sterfgevallen als gevolg van influenza en ongevaccineerd medisch personeel.

Bangmakerij dus om verplicht vaccineren als de realiteit te kunnen vermommen en een precedent in het leven te roepen waardoor het vizier op termijn ook op de overigen prooien gericht zou kunnen worden.

(inspiratie) bron:
quote:
Abstract
Vaccination of health care workers (HCWs) is recommended as a strategy for preventing influenza in elderly patients in long-term care. However, there have been no controlled studies to show whether this approach is effective. During the winter of 1994-1995, 1059 patients in 12 geriatric medical long-term-care sites, randomized for vaccination of HCWs, were studied. In hospitals where HCWs were offered vaccination, 653 (61%) of 1078 were vaccinated. Vaccination of HCWs was associated with reductions in total patient mortality from 17% to 10% (odds ratio [OR], 0.56; 95% confidence interval [CI], 0.40-0.80) and in influenza-like illness (OR, 0.57; 95% CI, 0.34-0.94). Vaccination of patients was not associated with significant effects on mortality (OR, 1.15; 95% CI, 0.81-1.64). Results of this study support recommendations for vaccination against influenza of HCWs in longterm geriatric care. Vaccination of frail elderly long-term-care patients may not give clinically worthwhile benefits.
http://www.jstor.org/pss/30129986

Eerste hit op scholar met de zoektermen "influenza mortality staff".
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_73659747
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En jij beweert dat mensen toen daadwerkelijk maximaal 41 jaar oud werden? Lekker kortzichtig. De levensverwachting hangt samen met de kindersterfte, meer dan 100 jaar geleden stierf een groot percentage van alle kinderen onder de 6 jaar, wat de levensverwachting gemiddeld drastisch omlaag haalde.
Waar denk je dat die kindersterfte door is teruggedreven? Juist moderne geneeskunde. Na de ontdekking van micro-organismen en de pathogenese van infectieziekten en de hierdoor verbeterde hygiëne, causale behandelingen en inentingen is die sterfte inderdaad teruggelopen. Dus ja je kan zeggen dat de moderne geneeskunde voor een verbeterde levensverwachting zorgt.
quote:
Mensen werden vroeger zelfs ouder dan nu. Dus nogmaals, ondanks alle censuur; gaat heen met je nonsens.
Onzin. Nu worden mensen ouder dan ooit in recorded history.
quote:
Wat betreft de vaccinaties, als jij zoveel vertrouwen hebben in de Mexicaanse varkensgriepvaccinaties, neem ze vooral.
Waarom bemoeien jullie je überhaupt met dit topic? Als de verplichte vaccinaties zo veilig en onschadelijk zijn als jij beweert, wat heeft het dan voor zin de mensen die zich er tegen uitspreken tegen te spreken?
Omdat ze leugens en laster verspreiden waardoor sommige goedgelovige zielen die anders wel de vaccinatie genomen hadden dan de vaccinatie niet nemen en een gevaar voor zichzelf en andere vormen.
En dat allemaal door een stel malloten die echt geen flauw benul hebben van waar ze het over hebben. Voorbeeld zie hieronder:
quote:
Het is evident dat de mensen die zich er daadwerkelijk tegen uitspreken met gegronde reden tot die overtuiging zijn gekomen.
Laat me één onomstetelijk bewijs zien dat vaccinaties de volksgezondheid negatief beïnvloeden. Er zijn talloze bewijzen oa pokken die het tegendeel bewijzen.
quote:
En dan heb ik het niet over mijzelf, meer over mensen als Mehmet Oz, professor van de Cardiac Surgery aan Columbia University. Die gaat zijn kinderen die verplichte vaccinaties ook niet geven.

http://video.aol.com/vide(...)1-vaccine/4129660099

Of het Canadese district van British Columbia, die de Mexicaanse griepvaccinatie compleet wil afschaffen, nadat uit studies is gebleken dat mensen die het H1N1-vaccin nemen minstens twee keer zoveel kans lopen de ziekte te krijgen.
http://www.vancouversun.c(...)d/2042224/story.html
Jouw bron zegt:
quote:
[..] Researchers found that those who received the seasonal flu vaccine in the past were more likely to catch H1N1. [..]
Kijk dat bedoel ik met mensen die niet weten waarover ze het hebben. Ze hebben het hier namelijk over de seasonal flu shot. Dus de normale influenza inenting! En dus niet de inenting tegen H1N1. En er valt inderdaad wat voor te zeggen dat als je tegen andere influenza strains bent ingeënt en er daardoor niet zo'n sterke immuunreactie doormaakt als dat je echt griep krijgt, je een lagere titer antistoffen hebt. Wat je misschien vatbaarder maakt dan gen-pop. Maar het zou ook kunnen dat de gevaccineerden risicogroepen zijn die a-priori al een groter kans op besmetting hebben.
quote:
Hier nog een interessant artikel over hoe verplichte vaccinaties werknemers in ziekenhuizen verdelen:

http://www.newsday.com/lo(...)1.1481242?print=true

Het lijkt mij overduidelijk dat deze hele Mexicaanse griep-hype in werking is gezet voor de winst op de vaccinaties en gerelateerde geneesmiddelen, en om mensen te laten wennen aan het idee van massale geforceerde verplichte vaccinaties. Gezien de rotzooi die onze machthebbers hebben uitgespookt, raad ik bijvoorbeeld elke hete chick af die preventieve baarmoederkanker-jab te nemen. Dat sloopt ze ook. Smerige vuile mensenhaters zijn het, die drastisch slaag verdienen.
Aannames, speculatie en laster
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_73660674
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:04 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ik heb bij voorbaat al meer vertrouwen in een Individu die een heel makkelijk doelwit is voor mogelijke smaad en geen leger advocaten in kan huren zoals Big Farma.
Gevoelsargument kunnen we verder weinig mee
quote:
In de oorlog waren de verzetsstrijders ook in de minderheid en konden elk moment gefusilleerd worden zodra deze werden verraden.
Dus wat heeft dit hiermee te maken of ben je echt zo verwaand dat je jezelf als verzetstrijder ziet
quote:
[ afbeelding ]

De waarheid ligt zelden bij hetgeen gehele volksstammen achteraan hollen, de geschiedenis wijst dat uit. Uitzonderingen zijn Mahatma Gandhi, JFK , Martin Luther King en Pim Fortuyn.
Gast, echt Weer een nietszeggende zin. Geschiedenis wordt geschreven door de overwinner. De absolute "waarheid" zal je nooit weten slechts een interpretatie van die waarheid. Wat mij bij het volgende brengt.
quote:
In de meerderheid zijn zoals jouw ideeën over Big Farma wil lang niet altijd zeggen dat die partijen al de wijsheid in pacht hebben.
Ze hoeven van mij de waarheid niet in pacht te hebben zolang goed wetenschappelijk onderzoek maar aantoont dat het werkt en veilig is ben ik een tevreden mens.
quote:
Ik heb geen specifieke medische achtergrond hetgeen ik als een voordeel zie omdat ik niet geheel ben geprogrammeerd zoals velen hier om als loopjongen voor Big Farma de maatschappij te onderdrukken.
[..]
Nee je bent geprogrammeerd om zomaar overal iets achter te zoeken. En bedankt voor de aanname dat ik niet voor mezelf na kan denken.
quote:
Zijn die statistieken gebaseerd op een aantal wereld oorlogen die hebben plaatsgevonden? Waar baseer je dat op?
[..]

Ik zou me daarin kunnen verdiepen maar dacht wel dat een plaatselijke verdoving mogelijk was bij die ingreep.

Trouwens medische missers zijn waarschijnlijk een stuk minder gevaarlijk als deze medische misser uitgevoerd wordt door een Vaccin fabrikant met een vergunning om Internationaal te distribueren?
Gast zoek eerst eens uit wat er allemaal gebeurd met een middel voordat het op mensen gebruikt mag worden. Kom dan nog maar weer eens meepraten. Ik begin hier echt moe van te worden.
quote:
Tevens een mooi voorbeeld van het hypocriete wereldbeeld waar jij aanhanger van bent, je loopt wel rood aan over een arts die mogelijk een bedenkelijke medische handeling uitvoert maar dat alle vaccin fabrikanten carte blanche krijgen om hun handel te verkopen zonder dat er een mogelijkheid bestaat aan de kant van de patiënt om dezelfde fabrikant ter verantwoording te roepen moment dat die vaccin gezondheidsschade veroorzaakt.

Typisch geval van het meten met twee maten?
[..]
Zie punt hierboven. Daarbij komt dat een verwijtbare fout door een arts natuurlijk veel erger is dan een ongelukkige bijwerking die 1 op de miljoen keer voorkomt.
quote:
Ik vind het bijzonder zorgwekkend dat kinderen die nog maar het gewicht hebben van een paar pakjes boter en met een volledig onontwikkelde neurologie, die nog 100% afhankelijk zij van hun omgeving, al ingespoten mogen worden met een kwik bevattende bende, dit is een verkapte vorm van slavenhandel.
RIVM vaccinaties bevatten geen kwik lees je erst even een beetje in. Is echt al duizend keer besproken dit. En heb je die papers gezien die ik in het vorige topic poste? Er is geen causaal verband met de te verwaarloze hoeveelheid "kwik" in een vaccin en gedrags en ontwikkelings problemen in het latere leven

Oftewel: lees je in voor je blaat.
quote:
Er zijn veel aanwijzingen namelijk dat een kind zich niet optimaal meer kan ontwikkelen dus niet de volledige groei en ontwikkeling kan doormaken zowel geestelijk, intuïtief en mentaal wellicht.
Zie vorige punt.
quote:
Het is heel goed mogelijk dat je als gevolg daarvan op latere leeftijd je niet meer optimaal kan verweren omdat iemand dan mentaal minder in staat is de materialistische matrix waarin zij zich bevinden te kunnen doorgronden, noch op waarde kunnen inschatten of anders geformuleerd; de realiteit opgelegd van buitenaf helder af te kunnen stemmen en relativeren met hun eigen innerlijke waarheid, dat is dus slavernij.
Sorry hoor. maar en zie vorige punt.
quote:
Dat wil zeggen dat de elites daarmee de natuurlijke evolutie v/d mensheid (die zou leiden naar een hoger spiritueel bewustzijn plateau) naar hun hand kunnen zetten en verzekerd kunnen zijn dat de toekomstige generaties een rendabele hoeveelheid gehoorzame loon-slaven zullen opleveren. Die verder vrijwel geen behoeftes hebben los van een zak chips, een TV en een of andere domme soap met idioterie acteurs om s'avonds met blik op oneindig volledig op weg te spacen.
En hier wordt het zweverig en kom je in de bullshit zone.
quote:
De explosie van de draadloze data transfer tech is tevens een methode om die geestelijke evolutie te verstoren en onderdrukken.
Wat heb jij zitten roken/ Ik moet dat spul echt een keer proberen man
quote:
Nano tech, gen tech en robotics tech zouden ook als zodanig kunnen worden ingezet of misschien is dat nu al het geval.
Misschien legt de kleur rood wel alle bewegingen vast die je maakt
quote:
Ik begrijp dat het laatste onder alu hoedje valt maar toch heb ik die overtuigingen en velen met mij.
[..]

Die zag ik al aankomen maar ik ben ook nooit geïnjecteerd tegen polio naar mijn weten.
[..]

Even googelen dat spul word niet in NL gemaakt onder toezicht van NL deskundigen en onafhankelijk NL medisch toezicht.

Je zou de staat kunnen aanklagen
pi_73660704
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb ook totaal geen problemen met het feit dat het een individu is die deze beweringen maakt. Het probleem dat ik aankaartte en waar ik dus ook nar vraagde is hoe jij het interpreteert dat jij "betrouwbare bronnen" aangetoond leugens verkondigen. Mijn vraag staat dus nog steeds. Wat is je mening van die mevrouw nadat er aangetoond is dat ze niet de waarheid spreekt?
quote:

Dat claim ik ook helemaal niet, ik beoordeel bronnen voornamelijk op de juistheid van verschafte informatie. Ik baseer me niet op simpele heuristieken als meerderheid vs. minderheid. Iets dat jij wel je mening lijkt te laten beinvloeden...
quote:
[..]
Dat zou je niet als voordeel moeten zien. Je bent toch kritisch genoeg om zelf te beslissen wat je accepteert en wat je niet accepteert? Nu zitten we in een situatie waar je niet begrijpt dat bacteriën en virussen niet hetzelfde zijn en je bronnen aanhaalt die aantonen dat zilver helpt tegen bacteriën terwijl je ondertussen hard roept dat het dus tegen de griep werkt. Trots zijn op je onwetendheid is wel erg vreemd. Ben je bang dat je zelf niet kunt beslissen wat waar en niet waar is en sluit je je daarom af van andere visies? Grappig dat je trouwens informatie van websites als infowars wel klakkeloos overneemt zonder er over na te denken.
quote:
[..]
Nee dat zou nogal een beginnersfout zijn.
quote:
Het vorige had getypt op wat ik me nog herinnerde maar een snelle wiki check levert op dat hij aangeklaagd is wegens onder andere nutteloos in levensgevaar bregen van een kind.:
It centred on claims, brought forth by journalist Brian Deer, that autistic and neurotypical children may have been subjected to unnecessary lumbar punctures and colon biopsies,[5] including one colonoscopy that caused the child life-threatening perforations of the bowel.[6] Additionally, Wakefield is accused by the GMC of suppressing and falsifying data based on the testimony of Dr. Stephen Bustin and Dr. Nicholas Chadwick during the Autism Omnibus vaccine hearing in June, 2007.[7]

Mijn vraag staat nog steeds, hoe vind jij dit soort gedrag reflecteren io deze persoon en hoe beinvloedt dat jou opinie t.o.v. zijn onderzoek? (waa ij dus voor aangeklaagd wordt vanwege het falsificeren van zijn data)
quote:
Je legt me weer woorden in de mond die ik nooit heb geuit.
quote:
Ook dat heb ik nooit gezegd, wat mij betreft klaag je ze morgen aan, zou me echt geen zorg zijn, ik kan alleen niet zo goed tegen mensen die een hoop ongefundeerde onzin uitkramen. Zeker als deze bandwagon-effecten er toe leiden dat mensen unidimensionaal geinformeerd worden en op de basis van die biased informatie keuzes maken waarvan ze achteraf spijt hebben.
quote:
je ne pas compris
precies wat er staat,objectief onderzoek dat aantoont dat er minder autisme voorkomt in streng religieuze gemeenschappen. (objectief betekent dus peer-reviewed gerenomeerd journal etc.)
quote:
Dat kun je ook zelf uitzoeken ik heb de links al gepost.
Daarom staat er ook het woordje objectief in.Ik kan ook op mijn facebook een anekdote schrijven dat ik bij de Mundurucu stam op bezoek was die niet aan vaccinatie deden en voor 99% allemaal autisten waren en daar naar linken.
quote:

Ondanks dat dit antwoord voor lavenderr was wil ik toch heel graag ook die bron zien.
quote:
Dat wil zeggen dat de elites daarmee de natuurlijke evolutie v/d mensheid (die zou leiden naar een hoger spiritueel bewustzijn plateau) naar hun hand kunnen zetten en verzekerd kunnen zijn dat de toekomstige generaties een rendabele hoeveelheid gehoorzame loon-slaven zullen opleveren.
Evolutie leidt helemaal nergens heen. Dat is het meest fundamentele van evolutietheorie, misschien even bijlezen.

quote:
[..]
Volgens mij wordt je er standaad tegen ingeent als je 2 of zo bent, zou je dus ook niet weten Misschien even bij je ouders navragen of je dokter.
quote:
En alleen in Nederland hebben ze huizen en laboratoria. De rest van de wereld leeft in plaggehutten en schuren?
quote:
Dat is dus gewoon niet waar.

meeste vragen staan overigens gewoon nog open omdat je ze niet beantwoord hebt maar er omheen gedraaid hebt
pi_73660724
Ik heb niets tegen moderne geneeskunde, als daadwerkelijk genezen wordt, in plaats van veroorzaakt.
pi_73660736
haaha wat een timing switchboy

kunnen nu wel even vergelijken
pi_73660760
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb niets tegen moderne geneeskunde, als daadwerkelijk genezen wordt, in plaats van veroorzaakt.
Ik heb niks tegen zinnen, als ze daadwerkelijk informatie over brengen, in plaats van inhoudsloos zijn.
pi_73660927
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef Salvad0R het volgende:
En welke ziektes worden er volgens jou dan door vaccinaties veroorzaakt, die niet als bekende bijwerking bekend zijn. Graag met uitleg met het hoe en waarom het liefst met een verifieerbare bron.
pi_73660936

[ Bericht 83% gewijzigd door ToT op 14-10-2009 07:31:37 ]
pi_73661020
Switchboy is volgens mij al inhoudelijk op deze post ingegaan maar vraag me toch nog iets af.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:40 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom bemoeien jullie je überhaupt met dit topic? Als de verplichte vaccinaties zo veilig en onschadelijk zijn als jij beweert, wat heeft het dan voor zin de mensen die zich er tegen uitspreken tegen te spreken? Het is evident dat de mensen die zich er daadwerkelijk tegen uitspreken met gegronde reden tot die overtuiging zijn gekomen.
Is dit forum er niet juist om erover te discussiëren? Als je al de absolute wijsheid in pacht hebt, waarom kom jij hier dan nog? Ik post hier om zaken te leren van anderen en interessante nieuwsberichten te lezen. Daarnaast had je kunnen lezen dat ik helemaal niet beweer dat ze 100% veilig en onschadelijk zijn, als je niet meteen boos mij was gaan beledigen toen ik het eventjes niet helemaal met je eens was.

Is dit topic er om de recente nieuwsberichten en de achtergronden van vaccinatie te bespreken en bediscussiëren of is deze thread een canvas om lekker narcistisch je mening over te kotsen al claimend dat niemand anders je begrijpt en dat alle anderen maar weg moeten blijven?

edit: even een quotje zodat de hele wereld kan zien hoe volwassen jij discussieert:
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ Bericht 11% gewijzigd door ToT op 14-10-2009 07:31:56 ]
pi_73661099
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef switchboy het volgende:

[..]

En welke ziektes worden er volgens jou dan door vaccinaties veroorzaakt, die niet als bekende bijwerking bekend zijn. Graag met uitleg met het hoe en waarom het liefst met een verifieerbare bron.
Voor iemand die te lui is om zelf de bronnen te zoeken ben je wel veeleisend, batty boi.

A teenage girl has been left brain-damaged after suffering epileptic seizures just days after being given the controversial cervical cancer jab.

http://www.dailymail.co.u(...)ical-cancer-jab.html

Go back 40 or 50 years. The medical literature is replete with reports of neurological reactions to vaccines, such as mood changes, seizures, brain inflammation, and swelling. Several hundred cases of the paralytic illness Guillain-Barré after the swine flu vaccine were blamed on the government and gave Gerald Ford heartburn—but eventually led to the vaccine court.

http://health.usnews.com/(...)ism-vaccine-war.html

Etc.
pi_73661283
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef oompaloompa het volgende:
Switchboy is volgens mij al inhoudelijk op deze post ingegaan maar vraag me toch nog iets af.
[..]

Is dit forum er niet juist om erover te discussiëren? Als je al de absolute wijsheid in pacht hebt, waarom kom jij hier dan nog? Ik post hier om zaken te leren van anderen en interessante nieuwsberichten te lezen. Daarnaast had je kunnen lezen dat ik helemaal niet beweer dat ze 100% veilig en onschadelijk zijn, als je niet meteen boos mij was gaan beledigen toen ik het eventjes niet helemaal met je eens was.

Is dit topic er om de recente nieuwsberichten en de achtergronden van vaccinatie te bespreken en bediscussiëren of is deze thread een canvas om lekker narcistisch je mening over te kotsen al claimend dat niemand anders je begrijpt en dat alle anderen maar weg moeten blijven?

edit: even een quotje zodat de hele wereld kan zien hoe volwassen jij discussieert:
[..]
Als er een constructieve discussie plaats kan vinden zou er inderdaad geen reden zijn voor mij om mij hier negatief uit te laten.
Desondanks zorg jij er voor dat een conclusieve discussie niet mogelijk is, door niet de feitelijkheden te bespreken, maar te beginnen over de persoon die deze feitelijkheden verspreidt. Op deze manier voer je geen discussie, het enige wat jij op die manier doet is de discussie ontsporen in irrelevantie. In plaats van de schadelijke gevolgen van de neus-shot Mexicaanse griep-vaccinatie, is mevrouw Burgermeister het onderwerp in jouw posts. Dit komt mij gewoon de strot uit.
pi_73661404
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als er een constructieve discussie plaats kan vinden zou er inderdaad geen reden zijn voor mij om mij hier negatief uit te laten.
Desondanks zorg jij er voor dat een conclusieve discussie niet mogelijk is, door niet de feitelijkheden te bespreken, maar te beginnen over de persoon die deze feitelijkheden verspreidt. Op deze manier voer je geen discussie, het enige wat jij op die manier doet is de discussie ontsporen in irrelevantie. In plaats van de schadelijke gevolgen van de neus-shot Mexicaanse griep-vaccinatie, is mevrouw Burgermeister het onderwerp in jouw posts. Dit komt mij gewoon de strot uit.
Ik heb het nog nooit over Burgermeister gehad gast, en ik ben op heel veel zaken inhoudelijk ingegaan...
pi_73661626
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit over Burgermeister gehad gast, en ik ben op heel veel zaken inhoudelijk ingegaan...
To vaccinate or not to vaccinate; that's the question!
pi_73661723
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Voor iemand die te lui is om zelf de bronnen te zoeken ben je wel veeleisend, batty boi.

A teenage girl has been left brain-damaged after suffering epileptic seizures just days after being given the controversial cervical cancer jab.

http://www.dailymail.co.u(...)ical-cancer-jab.html

Go back 40 or 50 years. The medical literature is replete with reports of neurological reactions to vaccines, such as mood changes, seizures, brain inflammation, and swelling. Several hundred cases of the paralytic illness Guillain-Barré after the swine flu vaccine were blamed on the government and gave Gerald Ford heartburn—but eventually led to the vaccine court.

http://health.usnews.com/(...)ism-vaccine-war.html

Etc.
Dit zijn allemaal beschreven en bekende bijwerkingen. Die ook meegenomen zijn in de risk-benefit analyse die altijd gedaan wordt voor een vaccin in een landelijk vaccinatie programma terecht komt. Die complicatie die dat meisje heeft gehad is zeer triest maar komt zeer weinig voor.

Ik zal nog een keer proberen uit te leggen hoe de risk benefit afweging werkt: Stel, je hebt middel A en middel A voorkomt ziekte B. Ziekte B komt voor bij 1 op de 5000 mensen en heeft een mortaliteit van 50% Dus 1 op 1000. Middel A heeft alleen een vervelende bijwerking C de kans op bijwerking C is 1 op 100.000.
Dus als je het middel niet neemt heb je 0,1% kans dat je de pijp uit gaat en als je het middel neemt heb je 0,001% kans dat je de pijp uitgaat.

In welke groep zit je liever?

Het is misschien een lastig voor te stellen concept maar in een vaccinatie programma geld dat de needs of the many voor de needs van the few gaan. Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als we of die 1 op de 1000 konden vinden die dood zou gaan. Of dat we diegene kunnen vinden die een bijwerking gaan krijgen. Helaas is dit met de huidige stand van de techniek (nog) niet mogelijk. En dus zullen we ons over moeten geven aan de statestiek.

Je stelling dat vaccinaties puur vergif zijn gaat niet op, ze zijn ook niet zaligmakend (eerder een noodzakelijk kwaad) maar dat heb ik ook nooit gezegd
pi_73661848
quote:
Zoals ik al eerder zei; ik heb nooit iets gepost over Burgermeister. Als je daadwerkelijk mijn posts zou lezen in plaats van te verzinnen wat de inhoud er van is, had je gelezen dat dat over Dr. Ghislaine Lanctôt ging...
pi_73663203
Ohja. Nouja ik ben ook maar blond.

Mijn advies aan alle sexy chicks is; neem geen vaccinaties. En needless to say; ik houd van sexy chicks .
pi_73663453
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Salvad0R het volgende:

Mijn advies aan alle sexy chicks is; neem geen vaccinaties. En needless to say; ik houd van sexy chicks .
Win-win want zo hou je de medische stand ook bezig met uitstrijkjes maken, en operaties.
pi_73663750
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Salvad0R het volgende:

een gedachtenexperimentje
Stel, er zou ooit een medicijn komen dat na 1 inenting je tijdelijk onvruchtbaar maakt (1 jaar of zo) & je beschermt tegen alle geslachtsziektes, zou je die dan nemen om van al het usual gedoe af te zijn. Of zou je er dan voor kiezen om hem niet te nemen?
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:24:27 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_73664133
Rieboet, ipv een reactie van mij kun je de reactie van Oompaloompa lezen, die verwoordt precies zoals ik er ook over denk.
Thanks Oompa.

Oh ja, 1 ding wil ik er nog aan toevoegen.
In plaats van een maand in Caïro te gaan zitten zou je een maand in Afrika kunnen doorbrengen, dan kun je zien hoe het daar gesteld is met de mensen die aan aids lijden en andere ziektes die te voorkomen waren geweest als ze daar de beschikking hadden gehad over vaccinaties. Ik denk dat je dan heel anders gaat denken over de bevoorrechte postie van de Westerse landen en met name de gezondheidszorg in Nederland.
pi_73666570
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

een gedachtenexperimentje
Stel, er zou ooit een medicijn komen dat na 1 inenting je tijdelijk onvruchtbaar maakt (1 jaar of zo) & je beschermt tegen alle geslachtsziektes, zou je die dan nemen om van al het usual gedoe af te zijn. Of zou je er dan voor kiezen om hem niet te nemen?
Natuurlijk niet. Tijdelijk onvruchtbaar, ik vind het bij vrouwen al twijfelachtig.
pi_73666640
Wist je dat je als man ook tijdelijk verminderd vruchtbaar bent als je bv een griep hebt doorgemaakt en daarbij koorts hebt gehad...

Must be a scary thought.
pi_73666876
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef switchboy het volgende:

[..]

Win-win want zo hou je de medische stand ook bezig met uitstrijkjes maken, en operaties.
Oh ja joh? Zijn geneesmiddelen die je zogenaamd tegen de veroorzakers van die ziekte beschermen niet overbodig als je de werkelijke oorzaak van baarmoederhalskanker achterhaalt en buitenspel zet?

En dat is afgezien van het feit dat blijkt dat vaccinaties geregeld de ziektes die ze pretenderen te voorkomen juist veroorzaken.
pi_73667079
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
Rieboet, ipv een reactie van mij kun je de reactie van Oompaloompa lezen, die verwoordt precies zoals ik er ook over denk.
Thanks Oompa.

Oh ja, 1 ding wil ik er nog aan toevoegen.
In plaats van een maand in Caïro te gaan zitten zou je een maand in Afrika kunnen doorbrengen, dan kun je zien hoe het daar gesteld is met de mensen die aan aids lijden en andere ziektes die te voorkomen waren geweest als ze daar de beschikking hadden gehad over vaccinaties. Ik denk dat je dan heel anders gaat denken over de bevoorrechte postie van de Westerse landen en met name de gezondheidszorg in Nederland.
Thanks Lavenderr, deze had ik idd voor jou open gelaten
Ben een tijd geleden zelf in zuid-afrika geweest, een van de meest welvarende afrikaanse landen. Toevallig is er in Afrika een soort complot-theorie over de anti-aids medicatie over genomen door het parlement daar.Een jaar of tien geleden heeft de toenmalige president, Mbeki volgens mij, iedereen opgeroepen de medicijnen te boycoten omdat niet HIV de oorzaak voor Aids zou zijn, maar het feit dat mensen minder gezond aten. Afrikaanse aardappelen eten zou het beste medicijn tegen aids zijn. Sindsdien is het aantal aids-geinfecteerden extreem gestegen en zijn er zeer veel kinderen met hiv geboren die d.m.v. medicatie bijna zeker zonder aids ter wereld zouden zijn gekomen. Kan wel eens kijken of ik de cijfers ergens kan vinden.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:36:10 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_73667357
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Thanks Lavenderr, deze had ik idd voor jou open gelaten
Ben een tijd geleden zelf in zuid-afrika geweest, een van de meest welvarende afrikaanse landen. Toevallig is er in Afrika een soort complot-theorie over de anti-aids medicatie over genomen door het parlement daar.Een jaar of tien geleden heeft de toenmalige president, Mbeki volgens mij, iedereen opgeroepen de medicijnen te boycoten omdat niet HIV de oorzaak voor Aids zou zijn, maar het feit dat mensen minder gezond aten. Afrikaanse aardappelen eten zou het beste medicijn tegen aids zijn. Sindsdien is het aantal aids-geinfecteerden extreem gestegen en zijn er zeer veel kinderen met hiv geboren die d.m.v. medicatie bijna zeker zonder aids ter wereld zouden zijn gekomen. Kan wel eens kijken of ik de cijfers ergens kan vinden.
Dat is toch vreselijk treurig he, een president die oproept om vaccinaties te boycotten.
En met het resultaat al die kinderen die met hiv geboren worden.
Word er gewoon moedeloos van.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:38:53 #225
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73667470
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef oompaloompa het volgende:

Evolutie leidt helemaal nergens heen. Dat is het meest fundamentele van evolutietheorie, misschien even bijlezen.
Leuk als je dat voor de gehele mensheid mag bepalen zeker?
pi_73667629
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef rieboet het volgende:

[..]

Leuk als je dat voor de gehele mensheid mag bepalen zeker?

Het heeft niks met bepalen o.i.d. te maken. Evolutie heeft geen doel.
Als je er toch een doel in wilt zien kom je al snel uit bij geloofsovertuigingen als Intelligent design of zo.
Dat is niet mijn mening, dat is de inhoud van de theorie die je er notabene zelf bij haalt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:01:35 #228
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73668311
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef switchboy het volgende:

[..]

Gevoelsargument kunnen we verder weinig mee
Beetje hetgeen je gevoel je meegeeft in de overwegingen meenemen kan kan geen kwaad hoor
quote:
[..]

Dus wat heeft dit hiermee te maken of ben je echt zo verwaand dat je jezelf als verzetstrijder ziet
[..]
Nou dat niet, maare de media is in handen van de overheid en de corporaties, de overheid bepaald wat er in het zorgpakket zit en niet, komt flink wat van bij Big Farma, de overheid pompt er nog schrikwekkende vaccin campagne overheen die ongeveer 1 jaar duurt...

Dan zeg ik op mijn beurt, asjemenou? lijkt wel een totaal dichtgetimmerde deal voor die farmaceutische bedrijven, gewoon een totalitair systeem.. Nu komen ze met een fucking big stapel vaccins aan..

Baal nogal van de freaks weet je?
quote:
Gast, echt Weer een nietszeggende zin. Geschiedenis wordt geschreven door de overwinner. De absolute "waarheid" zal je nooit weten slechts een interpretatie van die waarheid. Wat mij bij het volgende brengt.
Over Gandi zat ik er niet ver naast hoor en JFK, betere mensen als nu aan de macht..
quote:
[..]

Ze hoeven van mij de waarheid niet in pacht te hebben zolang goed wetenschappelijk onderzoek maar aantoont dat het werkt en veilig is ben ik een tevreden mens.
Wie heeft daar dan kijk op? we betalen toch belasting en een rete hoge zorg premie? Welk medisch toezegt oefent NL uit op de miljoenen vaccins? Gewoon te veel mensen op internet vertrouwen het niet echt, en word naar mijn smaak te veel opgedrongen... dus schiet mij maar lek!
quote:
[..]

Nee je bent geprogrammeerd om zomaar overal iets achter te zoeken. En bedankt voor de aanname dat ik niet voor mezelf na kan denken.
Ja hallo, is dit psychologische oorlogvoering ofzo? Om "zomaar" overal iets achter te zien

ja oke, Ik ben gewoon paranoïde, als dat je tevreden maakt... why fight it?
quote:
[..]

Gast zoek eerst eens uit wat er allemaal gebeurd met een middel voordat het op mensen gebruikt mag worden. Kom dan nog maar weer eens meepraten. Ik begin hier echt moe van te worden.
Ik vind dat ze dat hadden moeten meenemen in die voorlichting campagnes, het is alleen paniek, paniek, maar nooit een goed verhaal over de ontwikkeling van die dingen (vaccins).
quote:
[..]

Zie punt hierboven. Daarbij komt dat een verwijtbare fout door een arts natuurlijk veel erger is dan een ongelukkige bijwerking die 1 op de miljoen keer voorkomt.
Vind het wel raar dat die vaccins onwijs gepushed worden, tegelijkertijd is er geen hond aansprakelijk moment dat er iets mis gaat met die dingen.. zoiets van, vind het dan ook niet vreemd als veel mensen dan denken van, "heb er nu allemaal ffe geen trek in met die vaccins..
quote:
[..]

RIVM vaccinaties bevatten geen kwik lees je erst even een beetje in. Is echt al duizend keer besproken dit. En heb je die papers gezien die ik in het vorige topic poste? Er is geen causaal verband met de te verwaarloze hoeveelheid "kwik" in een vaccin en gedrags en ontwikkelings problemen in het latere leven
Het zijn maar mijn theorieën he? zo zie ik het nu eenmaal, en velen met mij... niet dat er veel aan te doen is helaas behalve dan het hier even in de groep te gooien..

En kom wat gelijkdenkenden tegen hier voor de afwisseling

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 00:23:25 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:13:07 #229
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73668687
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het heeft niks met bepalen o.i.d. te maken. Evolutie heeft geen doel.
Als je er toch een doel in wilt zien kom je al snel uit bij geloofsovertuigingen als Intelligent design of zo.
Dat is niet mijn mening, dat is de inhoud van de theorie die je er notabene zelf bij haalt.
De mens is niet slechts een zielloos materieel organisme of niet?

Er is ook nog zoiets als het geestelijke aspect wat kan evolueren.

Dat in verhouding tot het materiële dus de omgeving en de maatschappij ..

evt. een verhoogd bewustzijnsniveau...

[ Bericht 2% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 01:43:16 ]
pi_73670895
Zullen we de temperamentjes weer even wat temperen? Dank u!
pi_73671632
Pssst, Rieboet

Hier is je onderzoek m.b.t. medici en wel/niet inenten en influenza
Mr. Prolapse 2009
pi_73672395
quote:

[..]

Ooit in Caïro geweest? Ik wel, een 3de wereld stad van 20 miljoen mensen, heb daar nog nooit zoveel cultuur, overlevingskracht, energie en geschiedenis allemaal tegelijkertijd intens beleefd binnen een maand tijd, wilde op gegeven moment niet eens meer naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen voelde ik me als herboren en heb ik een maand of 3 intense heimwee meegemaakt en toen maar weer snel een vliegticket geboekt voor het volgende jaar. Heb er inmiddels een huis. Er valt een hoop meer te beleven dan in dit dumbed down kikkerlandje, ik kan het garanderen.

Echt een verschrikking dus die 3de wereldlanden
[..]

Toevallig ben ik ook in Caïro geweest, en ook een groot deel van de rest van Egypte gezien, en weet je wat mij ook opviel? De totale verkeerschaos, er zijn daar werkende stoplichten in de stad, echter moet op elk kruispunt een agent met een kalasjnikov staan om het verkeer te regelen, omdat niemand zich aan de regels houdt.. Daar ben je echt je leven niet veilig. En laten we het over de sanitaire voorzieningen maar helemaal niet hebben. Ben wat dat betreft blij dat ik dat gore stinkende land kon verlaten na 2 weken. En die cultuur van ze wordt bewaakt door corrupte "agenten" en omringd door vuil, reclame borden en sloppenwijken.

En als we het toch over cultuur hebben, kijk dan eens in buurland Jordanië, de Egyptenaren konden alleen maar wat stenen stapelen in die tijd, de Nabateeërs bouwden opulente grafmonumenten in Petra, de één nog mooier versierd dan de ander.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:47:10 #233
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73672831
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:46 schreef Dragorius het volgende:
Pssst, Rieboet

Hier is je onderzoek m.b.t. medici en wel/niet inenten en influenza
Pssst, kun je ook uitvoeren cq in de praktijk brengen door andere maatregelen te nemen dan vaccinere...

Moment dat je op zo' n afdeling werkt en je griep voelt aankomen je ziek te melden, plus het medisch personeel opleiden over hoe je het menselijk immuun systeem kunt optimaliseren.

Het onderzoek spreekt trouwens alleen over de lange termijn patiënten hetgeen een relatief klein deel uitmaakt van de totale patiënten populatie in de meeste ziekenhuizen.

Ziekenhuizen hebben trouwens nooit bekend gestaan voor hygiëne en meer budget voor extra schoonmaakpersoneel zou de patienten betere bescherming bieden tegen alle vormen van bacterie dan de bescherming die vaccins zou kunnen bieden.
pi_73672959
Er staan nog steeds een hoop vragen open maar die compileer ik vanavond wel weer, moet zo gaan
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef rieboet het volgende:

[..]

Pssst, kun je ook uitvoeren cq in de praktijk brengen door andere maatregelen te nemen dan vaccinere...

Moment dat je op zo' n afdeling werkt en je griep voelt aankomen je ziek te melden, plus het medisch personeel opleiden over hoe je het menselijk immuun systeem kunt optimaliseren.
Zodra je de griep op voelt komen heb je je besmettingstermijn al gehad
quote:
Het onderzoek spreekt trouwens alleen over de lange termijn patiënten hetgeen een relatief klein deel uitmaakt van de totale patiënten populatie in de meeste ziekenhuizen.
Dat het een klein deel is maakt ze toch niet minder belangrijk?
"o het zijn er maar 100, nee die mogen wel dood hoor!"
quote:
Ziekenhuizen hebben trouwens nooit bekend gestaan voor hygiëne en meer budget voor extra schoonmaakpersoneel zou de patienten betere bescherming bieden tegen alle vormen van bacterie dan de bescherming die vaccins zou kunnen bieden.
Dat klopt want vaccins helpen tegen virussen niet bacterien. Het is trouwens niet óf óf, denk niet dat iemand hier boos zou worden als ziekenhuizen meer schoon zouden gaan maken.
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef rieboet het volgende:

[..]

De mens is niet slechts een zielloos materieel organisme of niet?

Er is ook nog zoiets als het geestelijke aspect wat kan evolueren.

Dat in verhouding tot het materiële dus de omgeving en de maatschappij ..

evt. een verhoogd bewustzijnsniveau...
Dat is jouw opvatting van een filosofisch / geloofskundig iets. Wat je post heeft niets met evolutietheorie te maken. (ik zeg dus trouwens niet dat het een foute mening of zo is).
pi_73672973
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef rieboet het volgende:

[..]

Zodra je symptomen krijgt als koorts etc. is het al te laat. 1 dag voor de symptomen zich manifesteren ben je namelijk al besmettelijk.
quote:

Het tegendeel is bewezen en nu ga je weer op zoek naar andere uitvluchten
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:15:22 #236
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73673368
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Toevallig ben ik ook in Caïro geweest, en ook een groot deel van de rest van Egypte gezien, en weet je wat mij ook opviel? De totale verkeerschaos, er zijn daar werkende stoplichten in de stad, echter moet op elk kruispunt een agent met een kalasjnikov staan om het verkeer te regelen, omdat niemand zich aan de regels houdt..
Je hebt liever een land waar iedereen als een zwerm gehoorzame mieren alle bevelen op automatische piloot opvolgt, dat vind ik op mijn beurt pas eng.

Ik heb daar zelf nauwelijks in de file gestaan, in NL sta ik altijd vast sinds de tijd dat ik voor het eerst met mijn ouders ergens heen gebracht werd 30 jaar geleden
quote:
Daar ben je echt je leven niet veilig. En laten we het over de sanitaire voorzieningen maar helemaal niet hebben. Ben wat dat betreft blij dat ik dat gore stinkende land kon verlaten na 2 weken. En die cultuur van ze wordt bewaakt door corrupte "agenten" en omringd door vuil, reclame borden en sloppenwijken.
Als je de hoeveelheid mensen bekijkt in combinatie met het klimaat en dat Egypte een 3de wereld land is en toch een gigantische stad draaiende kunnen houden inclusief alle voorzieningen zoals internet, 5 sterren hotels en noem maar op doen ze het helemaal zo slecht nog niet vind ik tenminste.
quote:
En als we het toch over cultuur hebben, kijk dan eens in buurland Jordanië, de Egyptenaren konden alleen maar wat stenen stapelen in die tijd, de Nabateeërs bouwden opulente grafmonumenten in Petra, de één nog mooier versierd dan de ander.
Jordanië ben ik ook van plan naar toe te gaan, maar dat Egypte "alleen" nog stenen kon op stapelen destijds is kort door de bocht, dit gezien het feit dat het meeste van alle ontdekkingen die nog zouden kunnen plaatsvinden nog onder de grond verborgen liggen in Egypte.

Het is daarom ook een woest, onstuimig, bij tijd en wijlen onwijs chaotisch maar ook mysterieus en fascinerend land waar je nooit alles gezien kan hebben.

Ik ga zelf niet alleen ergens naartoe vanwege de smetteloos schone toiletten, of de met ANWB keurmerk aanbevolen restaurants, ik kan moeilijk tegen al die truttigheid van hier, dit " mag" niet dat " mag" niet... in Egypte kun je gewoon overal roken geen getrut of gezeur..

Het zijn geen mensen die zonder na te denken ieder regeltje zomaar opvolgen..

Ik hou daar persoonlijk wel van..
pi_73673390
Tenzij jullie spuitjes gaan halen in/voor Egypte mag Cairo hier wel buiten gelaten worden
Mr. Prolapse 2009
pi_73673450
Is dit trouwens al langsgekomen?

"Jab as deadly as cancer"
http://209.85.229.132/sea(...)eadly-as-the-cancer-

In dit artikel staat dat de vaccinaties net zo slecht zijn als de kanker zelf. Onderbouwd met uitspraken van een expert.

“THE cervical cancer vaccine may be riskier and more deadly than the cancer it is designed to prevent, a leading expert who developed the drug has warned. She also claimed the jab would do nothing to reduce the rates of cervical cancer in the UK. Speaking exclusively to the Sunday Express, Dr Diane Harper, who was involved in the clinical trials of the controversial drug Cervarix, said the jab was being “over-marketed” and parents should be properly warned about the potential side effects.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73673518
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:18 schreef oompaloompa het volgende:
Is dit trouwens al langsgekomen?

"Jab as deadly as cancer"
http://209.85.229.132/sea(...)eadly-as-the-cancer-

In dit artikel staat dat de vaccinaties net zo slecht zijn als de kanker zelf. Onderbouwd met uitspraken van een expert.

“THE cervical cancer vaccine may be riskier and more deadly than the cancer it is designed to prevent, a leading expert who developed the drug has warned. She also claimed the jab would do nothing to reduce the rates of cervical cancer in the UK. Speaking exclusively to the Sunday Express, Dr Diane Harper, who was involved in the clinical trials of the controversial drug Cervarix, said the jab was being “over-marketed” and parents should be properly warned about the potential side effects.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voorbeeld inderdaad van de invloed van "de media" op dit soort zaken. Alleen al daarom zou de overheid hier meer tijd, geld en moeite in moeten steken.
Mr. Prolapse 2009
pi_73673519
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:16 schreef Dragorius het volgende:
Tenzij jullie spuitjes gaan halen in/voor Egypte mag Cairo hier wel buiten gelaten worden
Die heb ik wel gehaald ja, zeker nadat een collega van me in Egypte een vorm van chronische hepatitis opliep, en nu een lever heeft die te vergelijken is met die van een levenslange alcoholist.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')