abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73667629
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef rieboet het volgende:

[..]

Leuk als je dat voor de gehele mensheid mag bepalen zeker?

Het heeft niks met bepalen o.i.d. te maken. Evolutie heeft geen doel.
Als je er toch een doel in wilt zien kom je al snel uit bij geloofsovertuigingen als Intelligent design of zo.
Dat is niet mijn mening, dat is de inhoud van de theorie die je er notabene zelf bij haalt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:01:35 #228
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73668311
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef switchboy het volgende:

[..]

Gevoelsargument kunnen we verder weinig mee
Beetje hetgeen je gevoel je meegeeft in de overwegingen meenemen kan kan geen kwaad hoor
quote:
[..]

Dus wat heeft dit hiermee te maken of ben je echt zo verwaand dat je jezelf als verzetstrijder ziet
[..]
Nou dat niet, maare de media is in handen van de overheid en de corporaties, de overheid bepaald wat er in het zorgpakket zit en niet, komt flink wat van bij Big Farma, de overheid pompt er nog schrikwekkende vaccin campagne overheen die ongeveer 1 jaar duurt...

Dan zeg ik op mijn beurt, asjemenou? lijkt wel een totaal dichtgetimmerde deal voor die farmaceutische bedrijven, gewoon een totalitair systeem.. Nu komen ze met een fucking big stapel vaccins aan..

Baal nogal van de freaks weet je?
quote:
Gast, echt Weer een nietszeggende zin. Geschiedenis wordt geschreven door de overwinner. De absolute "waarheid" zal je nooit weten slechts een interpretatie van die waarheid. Wat mij bij het volgende brengt.
Over Gandi zat ik er niet ver naast hoor en JFK, betere mensen als nu aan de macht..
quote:
[..]

Ze hoeven van mij de waarheid niet in pacht te hebben zolang goed wetenschappelijk onderzoek maar aantoont dat het werkt en veilig is ben ik een tevreden mens.
Wie heeft daar dan kijk op? we betalen toch belasting en een rete hoge zorg premie? Welk medisch toezegt oefent NL uit op de miljoenen vaccins? Gewoon te veel mensen op internet vertrouwen het niet echt, en word naar mijn smaak te veel opgedrongen... dus schiet mij maar lek!
quote:
[..]

Nee je bent geprogrammeerd om zomaar overal iets achter te zoeken. En bedankt voor de aanname dat ik niet voor mezelf na kan denken.
Ja hallo, is dit psychologische oorlogvoering ofzo? Om "zomaar" overal iets achter te zien

ja oke, Ik ben gewoon paranoïde, als dat je tevreden maakt... why fight it?
quote:
[..]

Gast zoek eerst eens uit wat er allemaal gebeurd met een middel voordat het op mensen gebruikt mag worden. Kom dan nog maar weer eens meepraten. Ik begin hier echt moe van te worden.
Ik vind dat ze dat hadden moeten meenemen in die voorlichting campagnes, het is alleen paniek, paniek, maar nooit een goed verhaal over de ontwikkeling van die dingen (vaccins).
quote:
[..]

Zie punt hierboven. Daarbij komt dat een verwijtbare fout door een arts natuurlijk veel erger is dan een ongelukkige bijwerking die 1 op de miljoen keer voorkomt.
Vind het wel raar dat die vaccins onwijs gepushed worden, tegelijkertijd is er geen hond aansprakelijk moment dat er iets mis gaat met die dingen.. zoiets van, vind het dan ook niet vreemd als veel mensen dan denken van, "heb er nu allemaal ffe geen trek in met die vaccins..
quote:
[..]

RIVM vaccinaties bevatten geen kwik lees je erst even een beetje in. Is echt al duizend keer besproken dit. En heb je die papers gezien die ik in het vorige topic poste? Er is geen causaal verband met de te verwaarloze hoeveelheid "kwik" in een vaccin en gedrags en ontwikkelings problemen in het latere leven
Het zijn maar mijn theorieën he? zo zie ik het nu eenmaal, en velen met mij... niet dat er veel aan te doen is helaas behalve dan het hier even in de groep te gooien..

En kom wat gelijkdenkenden tegen hier voor de afwisseling

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 00:23:25 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:13:07 #229
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73668687
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het heeft niks met bepalen o.i.d. te maken. Evolutie heeft geen doel.
Als je er toch een doel in wilt zien kom je al snel uit bij geloofsovertuigingen als Intelligent design of zo.
Dat is niet mijn mening, dat is de inhoud van de theorie die je er notabene zelf bij haalt.
De mens is niet slechts een zielloos materieel organisme of niet?

Er is ook nog zoiets als het geestelijke aspect wat kan evolueren.

Dat in verhouding tot het materiële dus de omgeving en de maatschappij ..

evt. een verhoogd bewustzijnsniveau...

[ Bericht 2% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 01:43:16 ]
pi_73670895
Zullen we de temperamentjes weer even wat temperen? Dank u!
pi_73671632
Pssst, Rieboet

To vaccinate or not to vaccinate; that's the question!

Hier is je onderzoek m.b.t. medici en wel/niet inenten en influenza
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73672395
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:04 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ooit in Caïro geweest? Ik wel, een 3de wereld stad van 20 miljoen mensen, heb daar nog nooit zoveel cultuur, overlevingskracht, energie en geschiedenis allemaal tegelijkertijd intens beleefd binnen een maand tijd, wilde op gegeven moment niet eens meer naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen voelde ik me als herboren en heb ik een maand of 3 intense heimwee meegemaakt en toen maar weer snel een vliegticket geboekt voor het volgende jaar. Heb er inmiddels een huis. Er valt een hoop meer te beleven dan in dit dumbed down kikkerlandje, ik kan het garanderen.

Echt een verschrikking dus die 3de wereldlanden
[..]

Toevallig ben ik ook in Caïro geweest, en ook een groot deel van de rest van Egypte gezien, en weet je wat mij ook opviel? De totale verkeerschaos, er zijn daar werkende stoplichten in de stad, echter moet op elk kruispunt een agent met een kalasjnikov staan om het verkeer te regelen, omdat niemand zich aan de regels houdt.. Daar ben je echt je leven niet veilig. En laten we het over de sanitaire voorzieningen maar helemaal niet hebben. Ben wat dat betreft blij dat ik dat gore stinkende land kon verlaten na 2 weken. En die cultuur van ze wordt bewaakt door corrupte "agenten" en omringd door vuil, reclame borden en sloppenwijken.

En als we het toch over cultuur hebben, kijk dan eens in buurland Jordanië, de Egyptenaren konden alleen maar wat stenen stapelen in die tijd, de Nabateeërs bouwden opulente grafmonumenten in Petra, de één nog mooier versierd dan de ander.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:47:10 #233
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73672831
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:46 schreef Dragorius het volgende:
Pssst, Rieboet

To vaccinate or not to vaccinate; that's the question!

Hier is je onderzoek m.b.t. medici en wel/niet inenten en influenza
Pssst, kun je ook uitvoeren cq in de praktijk brengen door andere maatregelen te nemen dan vaccinere...

Moment dat je op zo' n afdeling werkt en je griep voelt aankomen je ziek te melden, plus het medisch personeel opleiden over hoe je het menselijk immuun systeem kunt optimaliseren.

Het onderzoek spreekt trouwens alleen over de lange termijn patiënten hetgeen een relatief klein deel uitmaakt van de totale patiënten populatie in de meeste ziekenhuizen.

Ziekenhuizen hebben trouwens nooit bekend gestaan voor hygiëne en meer budget voor extra schoonmaakpersoneel zou de patienten betere bescherming bieden tegen alle vormen van bacterie dan de bescherming die vaccins zou kunnen bieden.
pi_73672959
Er staan nog steeds een hoop vragen open maar die compileer ik vanavond wel weer, moet zo gaan
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef rieboet het volgende:

[..]

Pssst, kun je ook uitvoeren cq in de praktijk brengen door andere maatregelen te nemen dan vaccinere...

Moment dat je op zo' n afdeling werkt en je griep voelt aankomen je ziek te melden, plus het medisch personeel opleiden over hoe je het menselijk immuun systeem kunt optimaliseren.
Zodra je de griep op voelt komen heb je je besmettingstermijn al gehad
quote:
Het onderzoek spreekt trouwens alleen over de lange termijn patiënten hetgeen een relatief klein deel uitmaakt van de totale patiënten populatie in de meeste ziekenhuizen.
Dat het een klein deel is maakt ze toch niet minder belangrijk?
"o het zijn er maar 100, nee die mogen wel dood hoor!"
quote:
Ziekenhuizen hebben trouwens nooit bekend gestaan voor hygiëne en meer budget voor extra schoonmaakpersoneel zou de patienten betere bescherming bieden tegen alle vormen van bacterie dan de bescherming die vaccins zou kunnen bieden.
Dat klopt want vaccins helpen tegen virussen niet bacterien. Het is trouwens niet óf óf, denk niet dat iemand hier boos zou worden als ziekenhuizen meer schoon zouden gaan maken.
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef rieboet het volgende:

[..]

De mens is niet slechts een zielloos materieel organisme of niet?

Er is ook nog zoiets als het geestelijke aspect wat kan evolueren.

Dat in verhouding tot het materiële dus de omgeving en de maatschappij ..

evt. een verhoogd bewustzijnsniveau...
Dat is jouw opvatting van een filosofisch / geloofskundig iets. Wat je post heeft niets met evolutietheorie te maken. (ik zeg dus trouwens niet dat het een foute mening of zo is).
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73672973
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef rieboet het volgende:

[..]

Zodra je symptomen krijgt als koorts etc. is het al te laat. 1 dag voor de symptomen zich manifesteren ben je namelijk al besmettelijk.
quote:

Het tegendeel is bewezen en nu ga je weer op zoek naar andere uitvluchten
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:15:22 #236
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73673368
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Toevallig ben ik ook in Caïro geweest, en ook een groot deel van de rest van Egypte gezien, en weet je wat mij ook opviel? De totale verkeerschaos, er zijn daar werkende stoplichten in de stad, echter moet op elk kruispunt een agent met een kalasjnikov staan om het verkeer te regelen, omdat niemand zich aan de regels houdt..
Je hebt liever een land waar iedereen als een zwerm gehoorzame mieren alle bevelen op automatische piloot opvolgt, dat vind ik op mijn beurt pas eng.

Ik heb daar zelf nauwelijks in de file gestaan, in NL sta ik altijd vast sinds de tijd dat ik voor het eerst met mijn ouders ergens heen gebracht werd 30 jaar geleden
quote:
Daar ben je echt je leven niet veilig. En laten we het over de sanitaire voorzieningen maar helemaal niet hebben. Ben wat dat betreft blij dat ik dat gore stinkende land kon verlaten na 2 weken. En die cultuur van ze wordt bewaakt door corrupte "agenten" en omringd door vuil, reclame borden en sloppenwijken.
Als je de hoeveelheid mensen bekijkt in combinatie met het klimaat en dat Egypte een 3de wereld land is en toch een gigantische stad draaiende kunnen houden inclusief alle voorzieningen zoals internet, 5 sterren hotels en noem maar op doen ze het helemaal zo slecht nog niet vind ik tenminste.
quote:
En als we het toch over cultuur hebben, kijk dan eens in buurland Jordanië, de Egyptenaren konden alleen maar wat stenen stapelen in die tijd, de Nabateeërs bouwden opulente grafmonumenten in Petra, de één nog mooier versierd dan de ander.
Jordanië ben ik ook van plan naar toe te gaan, maar dat Egypte "alleen" nog stenen kon op stapelen destijds is kort door de bocht, dit gezien het feit dat het meeste van alle ontdekkingen die nog zouden kunnen plaatsvinden nog onder de grond verborgen liggen in Egypte.

Het is daarom ook een woest, onstuimig, bij tijd en wijlen onwijs chaotisch maar ook mysterieus en fascinerend land waar je nooit alles gezien kan hebben.

Ik ga zelf niet alleen ergens naartoe vanwege de smetteloos schone toiletten, of de met ANWB keurmerk aanbevolen restaurants, ik kan moeilijk tegen al die truttigheid van hier, dit " mag" niet dat " mag" niet... in Egypte kun je gewoon overal roken geen getrut of gezeur..

Het zijn geen mensen die zonder na te denken ieder regeltje zomaar opvolgen..

Ik hou daar persoonlijk wel van..
pi_73673390
Tenzij jullie spuitjes gaan halen in/voor Egypte mag Cairo hier wel buiten gelaten worden
Mr. Prolapse 2009
pi_73673450
Is dit trouwens al langsgekomen?

"Jab as deadly as cancer"
http://209.85.229.132/sea(...)eadly-as-the-cancer-

In dit artikel staat dat de vaccinaties net zo slecht zijn als de kanker zelf. Onderbouwd met uitspraken van een expert.

“THE cervical cancer vaccine may be riskier and more deadly than the cancer it is designed to prevent, a leading expert who developed the drug has warned. She also claimed the jab would do nothing to reduce the rates of cervical cancer in the UK. Speaking exclusively to the Sunday Express, Dr Diane Harper, who was involved in the clinical trials of the controversial drug Cervarix, said the jab was being “over-marketed” and parents should be properly warned about the potential side effects.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73673518
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:18 schreef oompaloompa het volgende:

In dit artikel staat dat de vaccinaties net zo slecht zijn als de kanker zelf. Onderbouwd met uitspraken van een expert.

“THE cervical cancer vaccine may be riskier and more deadly than the cancer it is designed to prevent, a leading expert who developed the drug has warned. She also claimed the jab would do nothing to reduce the rates of cervical cancer in the UK. Speaking exclusively to the Sunday Express, Dr Diane Harper, who was involved in the clinical trials of the controversial drug Cervarix, said the jab was being “over-marketed” and parents should be properly warned about the potential side effects.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voorbeeld inderdaad van de invloed van "de media" op dit soort zaken. Alleen al daarom zou de overheid hier meer tijd, geld en moeite in moeten steken.
Mr. Prolapse 2009
pi_73673519
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:16 schreef Dragorius het volgende:
Tenzij jullie spuitjes gaan halen in/voor Egypte mag Cairo hier wel buiten gelaten worden
Die heb ik wel gehaald ja, zeker nadat een collega van me in Egypte een vorm van chronische hepatitis opliep, en nu een lever heeft die te vergelijken is met die van een levenslange alcoholist.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73673594
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:18 schreef oompaloompa het volgende:

SPOILER
Het is een bekend fenomeen, er zijn wel meer voorbeelden van dit soort berichten jammer genoeg.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:29:02 #242
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73673680
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zodra je symptomen krijgt als koorts etc. is het al te laat. 1 dag voor de symptomen zich manifesteren ben je namelijk al besmettelijk.
Besmetten doe je vooral door te niezen in bijzijn van anderen maar ook je handen niet regelmatig te wassen.

Een mondkapje zou voldoende moeten zijn in een heel vroeg stadium in de meeste gevallen.

Geen rede nog om een heel ziekenhuis plat te spuiten elk jaar ter preventie, inclusief al het schoonmaak personeel en god-mag-weten-wie er zoal in en uit een ziekenhuis loopt per dag.

Dat is echt met een kanon op een vlieg schieten
quote:
[..]

Het tegendeel is bewezen en nu ga je weer op zoek naar andere uitvluchten
Ik hou niet van al die 911 soort technieken die jullie uitvoeren om de mensheid in een keurslijf te drijven

Pandemie in het nieuws, hupsakee! laten we er weer eens een paar omstreden regeltjes doorheen stampen!

Op gegeven moment is de mens alleen nog een robot de godganselijke dag bezig met zich volgens de regeltjes te gedragen..

Ik vind dat als iemand die een medische opleiding heeft gehad nog niet eens weet wanneer hij op het punt staat verkouden te worden of griep is het wel treurig gesteld hoor..

Wil je het daarom verplichten en kun je daarna ook andere beroeps groepen op de korrel nemen..

En dat allemaal wegens een pietluttig storm in een glas onderzoekje...

Zou schandalig zijn als jullie wegkomen met die onzin uiteindelijk..
pi_73673769
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef rieboet het volgende:

[..]

Besmetten doe je vooral door te niezen in bijzijn van anderen maar ook je handen niet regelmatig te wassen.

Een mondkapje zou voldoende moeten zijn in een heel vroeg stadium in de meeste gevallen.

Geen rede nog om een ziekenhuis plat te spuiten elk jaar ter preventie, dat is echt met een kanon op een vlieg schieten
[..]
Dus permanent een mondkapje op 365 dagen per jaar?
Of heb je misschien niet goed gelezen wat ik en Dragorius hebben gepost?:
quote:
Ik vind dat als iemand die een medische opleiding heeft gehad nog niet eens weet wanneer hij op het punt staat verkouden te worden of griep is het wel treurig gesteld hoor..
De symptonen komen namelijk na dat je besmettelijk bent geweest.

here have a graf:
gezond -> besmet -> besmettelijk -> niet meer besmettelijk -> griepsverschijnselen
pi_73673789
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef rieboet het volgende:

[..]

Geen rede nog om een ziekenhuis plat te spuiten elk jaar ter preventie, dat is echt met een kanon op een vlieg schieten
Oh nee hoor, het kan nog veel simpeler. Per ongeluk met je handen toch nog ergens aankomen, ook al heb je gesnoten (doekjes lekken, het komt op je vingers terecht etc.) en juist de patienten in een ziekenhuis zijn al verzwakt en hebben dus eerder een besmetting te pakken, met mogelijke gevolgen.
quote:
Ik hou niet van al die 911 soort technieken die jullie uitvoeren om de mensheid in een keurslijf te drijven
Welke 9/11 technieken en wie is "jullie"?
quote:
Pandemie in het nieuws, hupsakee! laten we er weer eens een paar omstreden regeltjes doorheen stampen!

Op gegeven moment is de mens alleen nog een robot de godganselijke dag bezig met zich volgens de regeltjes te gedragen..
Welke regels zijn er vanwege deze pandemie doorgedrukt?
quote:
Er zijn zoveel ziektes die je onder de leden kan hebben waarvan je het niet merkt tot het in een vergevorderde fase is, dat is niemand aan te rekenen. Geldt ook voor de griep, de een reageert er anders op dan de ander. Pas als koorts om de hoek komt kijken zullen mensen zich achter de oren krabben en dan is het al "ruim" te laat.
quote:
Wil je het daarom verplichten en kun je daarna ook andere beroeps groepen op de korrel nemen..

En dat allemaal wegens een pietluttig storm in een glas onderzoekje...

Zou schandalig zijn als jullie wegkomen met die onzin uiteindelijk..
Het is schandalig dat mensen in de zorg zichzelf boven hun patienten rekenen als het gaat om een inenting tegen een griepvirus dat voor hun niet schadelijk zal zijn (milde griep) maar voor hun patienten grote problemen kan geven.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:43:53 #245
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73674104
En ik zeg in plaats van alleen alle focus op vaccineren, vaccineren..

Probeer ook eens besmetting te voorkomen, hygiëne, hygiëne..

Kennis v/h menselijk immuun systeem, zonlicht therapie en vit D3 en zilver therapie tijdens griep seizoen

Dus probeer eerst een beter de kans op besmetting terug te dringen..

Moment dat je met ultra commerciële partijen te maken hebt die miljarden per jaar willen omzetten met vaccins leidt dit onherroepelijk tot een verloedering van het zorgstelsel in NL

Omdat niemand het voorbeeld van de V.S. zou moeten willen nastreven

Ik denk dat wanneer mensen worden weggezet als onverantwoordelijk omdat ze niet aan de omzet cijfers v/d Big Farma willen meewerken

Er velen zullen zijn die zich tot een leuk beroep zullen omscholen en weg van die hypocriete vaccin maffia
pi_73674243
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef rieboet het volgende:
En ik zeg in plaats van alleen alle focus op vaccineren, vaccineren..

Probeer ook eens besmetting te voorkomen, hygiëne, hygiëne..
Dus mensen moeten maar als bubble-boys erbij gaan lopen? Besmetting is nu eenmaal niet 100% te voorkomen, tenzij je in een cocon gaat leven en handelen.
quote:
Kennis v/h menselijk immuun systeem, zonlicht therapie en vit D3 en zilver therapie tijdens griep seizoen
Zilver-therapie en kennis v/h menselijk immuunsysteem in 1 zin. Niet lullig bedoeld, maar heb je zelf enig besef van de werking van het menselijk lichaam?

Het effect van zilver op virussen is overigens 0,0%.
quote:
Dus probeer eerst een beter de kans op besmetting terug te dringen..
Beter en meer schoonmaken in veel ziekenhuizen is inderdaad niet overbodig, maar is geen dekking tegen besmettingen
quote:
Moment dat je met ultra commerciële partijen te maken hebt die miljarden per jaar willen omzetten met vaccins leidt dit onherroepelijk tot een verloedering van het zorgstelsel in NL

Omdat niemand het voorbeeld van de V.S. zou moeten willen nastreven
En de alternatieve geneeskunde vraagt geen geld voor hun middelen?
Mr. Prolapse 2009
pi_73674309
Ik hehraal nog maar een keer iets dat ik al meerdere malen heb gepost. Zilveroplossing werkt alleen tegen bacterien, niet tegen virussen.

De rest ben ik met je eens maar, net zoals jij zegt, is het geen óf óf, dus ik zie niet in hoe je op basis van die uitspraken tot tegen vaccinatie komt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:57:35 #248
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73674542
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef Dragorius het volgende:

En de alternatieve geneeskunde vraagt geen geld voor hun middelen?
Maar die slaan niet dat hyper-irritante dictatoriale toontje aan zoals jullie steeds doen tegen beter weten in,

Dat van uit de hoogte op de vaccin-preekstoel met het vingertje staan zwaaien terwijl het ze alleen om onderdrukking te doen is en om de omzet cijfers v/d corporaties

Hetgeen ze weer de olie domme massa's om de tuin weten te leiden..

Dat is hetgeen wel eens een zweetdruppel op het voorhoofd en een gefronste wenkbrauw doet teweegbrengen bij diegene die in de nogal spannende toestand verkeren om nog over een gezond verstand te beschikken in deze tijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 11:12:09 ]
pi_73674763
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef rieboet het volgende:

[..]

Maar die slaan niet dat hyper-irritante dictatoriale toontje aan zoals jullie steeds doen tegen beter weten in,

Dat van uit de hoogte op de vaccin-preekstoel met het vingertje staan zwaaien terwijl het ze alleen om onderdrukking te doen is en om de omzet cijfers v/d corporaties

Hetgeen ze weer de olie domme massa's om de tuin weten te leiden..

Dat is hetgeen wel eens een zweetdruppel op het voorhoofd en een gefronste wenkbrauw doet ontstaan bij diegene die in de nogal spannende toestand verkeren om nog over een gezond verstand te beschikken in deze tijden.
Wat een waanzin, sorry hoor maar de enigen die dit allemaal aan het opblazen zijn geweest zijn de media zelf. Het RIVM zelf notabene geeft aan dat het maar een milde griep is!

En waarom ga je niet op de rest van mijn post in? Daar had ik graag ook reactie op gezien.

En al die alternatieve zooi wordt ook irritant aangeprezen, kijk maar eens op zo'n willekeurige site, de "Koop dit producht" knoppen en plaatjes vliegen je om de oren.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:10:20 #250
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73674956
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dus mensen moeten maar als bubble-boys erbij gaan lopen? Besmetting is nu eenmaal niet 100% te voorkomen, tenzij je in een cocon gaat leven en handelen.
Wat ik bedoel is dat er nog hele bibliotheken aan kennis te vinden valt die het terrein tussen de 2 uitersten besmetting risico en een bubble boy scenario bestrijkt en het gevaar voor zover daar sprake van is tot een redelijk niveau kan terug dringen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')