Not yet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef nokwanda het volgende:Elies, je hebt niet door het slotje gepost
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met wit brood, roomboter en bacon! Smakelijk
Nee, is het niet geweldigquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef nokwanda het volgende:Elies, je hebt niet door het slotje gepost
Ik hoop niet dat je een krabpaal hebtquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef senesta het volgende:
Goed, de hond drinkt nu uit de drinkfontein en de kat uit de honden drinkbak
Ik ben trots op jequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, is het niet geweldig
Ik wilde eerst nog schrijven 'ik post niet door het slotje', maar toen zag ik dat ie op 298 stond
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef senesta het volgende:
Goed, de hond drinkt nu uit de drinkfontein en de kat uit de honden drinkbak
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een krabpaal hebt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop niet dat je een krabpaal hebt
En dan laat je gelijk DNA-onderzoek uitvoeren om te kijken van wie het is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een in huis plassende kat. En geen idee wie van de 3. Natuurlijk waren we vanmorgen nog niet zo helder. Dus als er nu weer geplast wordt in de rolbox vang ik wat op en breng het morgen naar de DA. Dan weten we meteen of het medisch is of niet.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan laat je gelijk DNA-onderzoek uitvoeren om te kijken van wie het is?
Wat een liefheidquote:
Iech vurtrek heijj um dreijj oor, bin roond veer oor in Mestreechquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een liefheid![]()
Mijn deurposten moeten nog allemaal, hoe laat was je in Maastricht?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iech vurtrek heijj um dreijj oor, bin roond veer oor in Mestreech
Ow dat is balen zeg, succes ermee!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is mooi geworden.
wij weten al wie het is Fire. Hij zat er zo bij te janken dat we zodadelijk naar de DA kunnen.
Laatst had de kat van mijn zus accuut blaasgruis en die hadden niet veel later moeten komen. Dus maar even checken.
Nou inderdaad, goed dat je het laat checken hoor, als het acute blaasgruis is heeft ie hartstikke veel pijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is mooi geworden.
wij weten al wie het is Fire. Hij zat er zo bij te janken dat we zodadelijk naar de DA kunnen.
Laatst had de kat van mijn zus accuut blaasgruis en die hadden niet veel later moeten komen. Dus maar even checken.
Sterktequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is mooi geworden.
Gelukkig knappen ze meestal snel weer op van een kuurtje (tenzij het ernstige blaasgruis is, maar dan zou ie verstopt zitten. Toch?).quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is mooi geworden.
Zeker!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
Mooi zo MrS, heel smaakvol.
Dank jequote:
Mooie houten vloer, weet nog niet welke kleur, maar in ieder geval een bruin/grijs tintquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:24 schreef Greys het volgende:
Wat voor vloer komt er in? Of staat dat allemaal in een klustopic?
Echt hout?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mooie houten vloer, weet nog niet welke kleur, maar in ieder geval een bruin/grijs tint
Dit is de grote slaapkamerquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt hout?
En is dit je woonkamer of je slaapkamer waar we net naar keken?
Ik heb hier kliklaminaat van Balterio, echt een enorme aanrader.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit is de grote slaapkamer
(ik slaap nu in een van de logeerkamers)
edit: En nee, geen echt hout, kliklaminaat... echt hout is me te onhandig (en ik overweeg vloerverwarming, en dat werkt niet met een echte houten vloer)
Een lach? Een diepe schande is het!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
Toch mis ik het wel, altijd goed voor een lach op de late avond.![]()
We PM-en je wel telkens de nieuwe url... hoewel je PM inbox dan vol kan lopenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Ik twijfel een beetje over dat Secret Santa gebeuren.
En dit was een tvp, want ik ben over 5 minuten weer weg
Je hebt nog tijd zat om te beslissenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Er is nog tijd genoeg om je aan te melden. Ik kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat nu.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Mijn boeken, wat doe je!?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
Balterio vloer, MrS!
Let niet op de boeken en de kat
[ afbeelding ]
Oh mooiquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
Balterio vloer, MrS!
Let niet op de boeken en de kat
[ afbeelding ]
Ghehe.quote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 13:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We PM-en je wel telkens de nieuwe url... hoewel je PM inbox dan vol kan lopen
Lekker geslapen?
Ja goed, gezellig. Nog een uur stilgestaan op de Erasmusbrug op de terugweg vanwege: http://www.nu.nl/algemeen(...)le-in-rotterdam.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Loveless, hoe was je avond gister?
Waarvan was de CD presentatie?
Zoiets dan misschien:quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh mooi
Ik weet nog niet precies wat ik wil, maar het moet vooral wel rustig en strak zijn. Ik kleed de kamer het liefst aan met accessoires, waarbij de kamer van zichzelf rust uitstraalt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Ik heb gewoon serieus bijgelezen, bijna een uur over gedaan.
En je BOB had niet gedronken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja goed, gezellig. Nog een uur stilgestaan op de Erasmusbrug op de terugweg vanwege: http://www.nu.nl/algemeen(...)le-in-rotterdam.html
En de CD-presentatie was van The New Shining:
Toen nog in Watt café wat gedronken, ff een rondje door de stad, en bij mij thuis afgepilsd
Nee de Bob die had de hele avond spa, cola en sinasquote:
Dat deden ze bij al die mensen vóór jullie nog wel, maar toen bleek dat de rest een uur vast stond op de Erasmusbrug en besloten ze maar wat meer vaart te makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
En je mocht ook niet voor de lol blazen als je geen bestuurder was
Ach het is goed dat ze het doen hoor, maar het was echt megafile, bij de afrit aan de zuidkant was maar 1 baan open ipv 4. Je kon niet links (2 banen) rechtdoor (1 baan), maar je mocht alleen rechtsaf, zo langs dat KPN gebouw. Dus mega opstoppingen enzo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deden ze bij al die mensen vóór jullie nog wel, maar toen bleek dat de rest een uur vast stond op de Erasmusbrug en besloten ze maar wat meer vaart te maken
Het is echt een schatje; na het eten gaat ie zachtjes mekkeren om meer. Gisteren mauwde hij "Ma-ma!"quote:
Ah, en dan mocht je als je klaar was verderop links en via dat Luxorbochtje weer terug?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het is goed dat ze het doen hoor, maar het was echt megafile, bij de afrit aan de zuidkant was maar 1 baan open ipv 4. Je kon niet links (2 banen) rechtdoor (1 baan), maar je mocht alleen rechtsaf, zo langs dat KPN gebouw. Dus mega opstoppingen enzo.
Nouquote:
Ja precies, daar stukje rechtdoor, dan links, om het nieuw luxor heen en dan zo rechtdoor Laan op Zuid opquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, en dan mocht je als je klaar was verderop links en via dat Luxorbochtje weer terug?
Het zal me inderdaad een opstopping gegeven hebben daar dan!
Jaaaaaquote:
Je was om 23.00 uur nog niet te lam om de sms te lezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja precies, daar stukje rechtdoor, dan links, om het nieuw luxor heen en dan zo rechtdoor Laan op Zuid op
Dat zou ik de volgende keer ook nemenquote:
Nee, toen was net The New Shining afgelopen en gingen we naar het café van Wattquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je was om 23.00 uur nog niet te lam om de sms te lezen
Ik heb heel de avond 'hier' gehangenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, toen was net The New Shining afgelopen en gingen we naar het café van Watt![]()
Wel lief!![]()
Hoe was je avond?
Nee ik ben brak, ben tegelijkertijd m'n huis een beetje aan t opruimen. Over een half uur staan m'n ouders voor de deur, en hier afpilsen was dan niet zo'n goed plan misschien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heel de avond 'hier' gehangen
Je hebt nog niet teruggelezen zeker? Het was weer hilarisch
Ga jij naar de verjaardag waar ik heen moet, ga ik wel met je ouders naar de Correctquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik ben brak, ben tegelijkertijd m'n huis een beetje aan t opruimen. Over een half uur staan m'n ouders voor de deur, en hier afpilsen was dan niet zo'n goed plan misschien.
Kan ik mee naar die kut-Correct omdat ik van de week een set van 3 DECT huistelefoons voor ze heb gehaald maar dat werkt weer niet ofzo. Kan het weer ruilen/ terug brengen en dan blijven ze meteen gezellig een bakkie doen.
Bleegh. het is zondag
Niet raar!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik de volgende keer ook nemen
En dan een witte schaal op tafel vol knalgroene appels, dat zie ik dan voor me(ik ben raar
)
Dat s de beste manier om topics te lezen inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb eiks alleen de posts van MB ff goed gelezen en de rest ter kennisgeving aangenomen![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn weer terug.
Fire heeft idd ergens last
-een te hoge zuurgraad
-witte bloedcellen in de urine
Dit akn het volgende betekenen:
-een ontsteking zonder aanwijsbare reden
-beginnende blaasgruis. hij is nog niet verstopt ondat hij gewoon plast.
Vanmiddag belt de DA terug of het idd blassgruis is. Wat wel even slikken de rekening. Ik moet mijn salaris nog krijgen en dat duurt nog een paar weken zo aan het begin van het schooljaar. dus dit hakt er even in maar hij is het meer dan waard.
Ik ben helemaal geen lekker wijfquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga jij naar de verjaardag waar ik heen moet, ga ik wel met je ouders naar de Correct
Ik heb nu druifjes als lunchquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Beterschap Fire! *krabbeltje achter zijn oortjes*
En Fritzel![]()
![]()
![]()
Ik ga eens wat eten in elkaar draaien. Op een trosje druifjes na heb ik nog niks gegeten vandaag.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:42 schreef MrSubtle het volgende:
Zo maar eens aankleden en dan naar Maastricht (met de brownies).
Tot straks oh-oh![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de carmenset in mijn haar zal draaien, maar ik ben te lui want dat is zoveel werk met lang haar (anderen zeggen van niet, maar ik doe het dan vast fout). Moet naar een verjaardag en wil het lekkere wijf uithangen (
) dus ik moet er nog wel even iets van zien te maken vandaag
Nee toch?quote:
Uiteraard zijn brownies soppig van binnenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Die gaan elkaar vast romantisch ondersmeren met brownies. Als MrS tenminste de goeie maakt... met zo'n lekker soppige binnenkant.
Niet vergeten: foto's makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:49 schreef MrSubtle het volgende:
Uiteraard zijn brownies soppig van binnenthat's the only kind!
Okay, klaar om te gaan nudoei
Filo-soofperen?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:11 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Hier toch maar eens de geneugten van het varkens masseren.
Ze worden er heel rustig en mellow van, net als de mensen die het doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Voor de verreskes vast heel fijn, maar ik vind het maar raar. Ik ben opgegroeid op het platteland en heb dus varkens genoeg gezien. Masseren heb ik nog nooit gedaan. Noem het gewoon aaien, want dat is het toch eigenlijk?
Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen last van zondag=luidag?![]()
Het waait hier en net een mega-bui gehad, dus heerlijk met een boek in de hoek van de bank
Yep! Net kastanjes gezocht, daarna lekker op de bank, cappuccino, appeltaart en een kleintje Frangelico.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen last van zondag=luidag?![]()
Het waait hier en net een mega-bui gehad, dus heerlijk met een boek in de hoek van de bank
koeien alertquote:
Moet jij niet dagdromen over een wild aantrekkelijke visite straks?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:38 schreef oh-oh het volgende:Interview met John Irving op Ned 2 , ik vind die man echt zooooooo wild aantrekkelijk
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet jij niet dagdromen over een wild aantrekkelijke visite straks?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:45 schreef oh-oh het volgende:En ik heb de Strokes in mn haar, eindelijk!
Maanden geleden gekocht en nu komt t dr pas van...
No way in hell, het zit met allemaal vlechten vol derrie met een klem op mn kopquote:
Best druk zo'n hele groepquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:45 schreef oh-oh het volgende:En ik heb de Strokes in mn haar, eindelijk!
Maanden geleden gekocht en nu komt t dr pas van...
Ga painten jij!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Best druk zo'n hele groep
[ afbeelding ]
ieuw zuurkoolquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier nu zon...
En druk aan het zuurkool maken
Precies!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga helemaal niets doen vandaag.
Ik haaaat volgeplande weekenden en aangezien ik gisteren werd volgepland, wil ik vandaag niemand zien
Aardappels en rookworst met mosterd.quote:
Oh rookworstquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aardappels en rookworst met mosterd.
En als toetje straciatella-yoghurt
Heb ik ook nog wel, maar samen 1 rookworst leek me wel voldoende.quote:
Nu heb ik ineens trek in hutspotquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wel, maar samen 1 rookworst leek me wel voldoende.
quote:
Ik neem aan dat je de sambal en mosterd bij de braadworst en niet bij de hutspot doet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens trek in hutspot![]()
Met braadworst en mosterd en sambal
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Pilaf![]()
Ruilen? Dan doe ik de braadworst erbij
Gewoon dr door, dast enige eten dat ik prakquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de sambal en mosterd bij de braadworst en niet bij de hutspot doet?
Gelukkigquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA belde in de urine van Fire zitten geen kristallen![]()
![]()
Dus een "gewone" blaas ontsteking. Maar weer een navulling feliway besteld.
Ik prak echt alles als het aardappels+groente is...frikandel en patat prak ik nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon dr door, dast enige eten dat ik prak
Ik heb altijd een dekbed op de bank liggen, zelfs in de zomer kruip ik daar soms onder met de hondjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef Goodbye het volgende:Avond!
Ik heb vanmiddag lekker een filmpje gekeken op de bank. Mét dekentje voor het eerst dit jaar![]()
![]()
Mijn opa prakte vroeger ALLES met appelmoes, ook chinees en Indisch eten en pastaquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik prak echt alles als het aardappels+groente is...frikandel en patat prak ik niet
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik prak echt alles als het aardappels+groente is...frikandel en patat prak ik niet
ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Thnx! Het was heerlijk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga echt niet alle topics terug lezen want veel![]()
Maar welkom terug oh-oh, was het leuk?
Same herequote:
Fijn! Nu hopen dat het snel over isquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA belde in de urine van Fire zitten geen kristallen![]()
![]()
Dus een "gewone" blaas ontsteking. Maar weer een navulling feliway besteld.
Hihihihi. Ja, één heel groot voordeel aan dat dekentje is dat onze kat gelijk weer lekker bij ons op schoot kwam liggen purrrrrrenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd een dekbed op de bank liggen, zelfs in de zomer kruip ik daar soms onder met de hondjes
Oh dan zing ik altijd spontaan FOOOOOOOOD GLORIOUS FOOOOOOOOD!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan zing ik altijd spontaan FOOOOOOOOD GLORIOUS FOOOOOOOOD!
![]()
Acht uur pasquote:
Jij hebt een tof huisquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Acht uur pasdus ben druk met boodschappenlijstje en verzinnen voor volgende week.
En heb al een half pak speculaasjes op (en hij zit nu dicht).
Weer een denkrimpel erbijquote:
Nee het schiet niet op om in de regen naar Belgie te gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Avond.![]()
Yay voor Fire!![]()
Ik ben om 4 uur begonnen aan de afwas... en nu halverwege. Maar dat lag aan een vriendin die belde vanuit de auto. Ze is onderweg naar de boot naar Texel.![]()
Het regent dat het zeikt en ik wil friet! Maar wil niet nat worden.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het schiet niet op om in de regen naar Belgie te gaan.
Ik heb het haar gevraagd.quote:Heeft die vriendin haar boodschappen vóór of ná aan boord gaan gedaan....?
Beter eet je gewoon patat, hoef je de grens niet overquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(zou maar een kilometer of 7 zijn trouwens)
Lijkt me niet meer dan logisch toch? Het zou raar zijn als de klanten op zouden draaien voor de extra kosten van bv. bevoorrading van die winkelsquote:Ik heb het haar gevraagd.Maar ze is er maar één nacht in een hotel (werkafspraak) dus ze hoefde geen boodschapjes. Supermarkten op Texel zijn trouwens niet duurder dan op het vasteland, wist ze me te vertellen.
Nee, da's een Nederlandse zin!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter eet je gewoon patat, hoef je de grens niet over![]()
Trouwen? Die eerste optie leek me meer wat, maarja, die is nu al doorgestreeptquote:
Nou dan trouw ik wel met Eisoep, die is ook van de patatjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Trouwen? Die eerste optie leek me meer wat, maarja, die is nu al doorgestreept
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:46 schreef oh-oh het volgende:
In Maastricht haal je echt alleen friet hoor
Hahaha, lekker makkelijk zegquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan trouw ik wel met Eisoep, die is ook van de patatjes
Echt wel, op Schiermonniksoog gaan de huisvaders en moeders maandelijks gezamelijk met een grote bestelbus de Aldi en Lidl op het vasteland leegkopen, de plaatselijke Piekema is pislink en wil ze nu uberhaupt niet meer in zijn winkel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter eet je gewoon patat, hoef je de grens niet over![]()
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch toch? Het zou raar zijn als de klanten op zouden draaien voor de extra kosten van bv. bevoorrading van die winkels
Ik heb een tuintje in mijn hart alleen voor jouhooouuuuquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan trouw ik wel met Eisoep, die is ook van de patatjes
Spreek voor jezelf hé.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet toch niet wéér gaan uitleggen waarom jullie ook alweer in zwaar gesubsidieerde gebieden wonen en eigenlijk afhankelijk zijn van de Randstad.
En dan hebben we het nog niet over het feit dat jullie eigenlijk gewoon reservebelgen zijn
Maar ik vind jullie wel lief hoor
Dat liedje snap ik dus echt gewoon niet hequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:50 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn hart alleen voor jouhooouuuu
ik ook niet half nederlands half habbi-babbii da ken ik nie verstaan niequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat liedje snap ik dus echt gewoon niet he
Nee maar das afgeleid van frituren, de bereidingswijze, niet van het productquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:51 schreef Ynske het volgende:
tis toch ook geen Patattuurpan
eerlijk gejat van een andere fokker
Gaat ze eerst boodschappen doen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Avond.![]()
Yay voor Fire!![]()
Ik ben om 4 uur begonnen aan de afwas... en nu halverwege. Maar dat lag aan een vriendin die belde vanuit de auto. Ze is onderweg naar de boot naar Texel.![]()
Ik snap niet waarom iemand een tuintje in zn hart heeft voor iemand, verder dan die zin ben ik nooit gekomenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik ook niet half nederlands half habbi-babbii da ken ik nie verstaan nie
Nee ik vind het nogal morbide klinken eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand een tuintje in zn hart heeft voor iemand, verder dan die zin ben ik nooit gekomen
Als daar tijd voor is he!quote:
Aha dan wordt je vast regelmatig gek aangekeken (doe het ook wel eens dus spreek uit ervaringquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik spreek altijd graag in meervoud over mezelf. Net als de koningin
Ja, ken je mooi gelijk een gat graven als je dr vanaf motquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik vind het nogal morbide klinken eigenlijk
Ietwat plat vind ik maar inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bovendien word in sommige gebieden in Z-H de frituurpan ook gewoon patatpan genoemd
nee, het is een frituurpan. Toch ook geen friettuurpanquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:51 schreef Ynske het volgende:
tis toch ook geen Patattuurpan
eerlijk gejat van een andere fokker
Ik ga altijd naar de patatboerquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Hier ga je idd naar de frituur niet naar de snackbar of de patatkraam
Je klinkt als een kruising tussen een bouwvakker en een jankende hond (oh nee heb geen geluid erbij dat zijn de hersenspinsels/inbeeldingen ehhh whhaaa!)quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:55 schreef Eisoep het volgende:
im muh haarrttt voohr jouuhouuuuwwwuuuhh
Maar frietjes schrijf je natuurlijk eigenlijk als fritesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, het is een frituurpan. Toch ook een friettuurpan
In drenthe ook. Sommige delen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar das afgeleid van frituren, de bereidingswijze, niet van het product![]()
Bovendien word in sommige gebieden in Z-H de frituurpan ook gewoon patatpan genoemd
Ja we wonen niet allemaal op t platt'nland hequote:
Joat en nog een dobelle oak!quote:
Met of zonder MrS?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff douchen, die derrie uit mn haren wassen
Als ie snel is maggie wel mee hoorquote:
Ja, maar wat opperslimmerd zegt ; frituurpan gaat om de bereiding. Frituur.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar frietjes schrijf je natuurlijk eigenlijk als frites
Das dure derrie dat laat ik lekker lang zitten heurquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
Nu pas Oh-Oh jij hebt vast heul zachte haartjes!
Ik ga in Den Helder ook naar de patatboerquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja we wonen niet allemaal op t platt'nland he
Wij gaan altijd naar Frituur de Kutkerelquote:
Ja maar den Helder is ook niet bepaald een big city toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga in Den Helder ook naar de patatboer
En daar bestel ik dan een eierbal en een frik spec met frikandelle saus... en dan staan ze je idioot aan te loeren want da kenne ze nie
GMTAquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry maar dat klinkt als een of andere dikke 45-jarige Anita in een tippelzone
Nein. Maar frikandel speciaal met frikandellen saus en eierbal kennen ze dacht ik ook niet in Amsterdam.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar den Helder is ook niet bepaald een big city toch?
Hij zegt altijd 80 keer doei als je weggaat en hij vraagt 100 x of je frika speciaal met curry of ketschup is en hij is altijd dronkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry maar dat klinkt als een of andere dikke 45-jarige Anita in een tippelzone
Waar woon je ook alweerquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:05 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Hij zegt altijd 80 keer doei als je weggaat en hij vraagt 100 x of je frika speciaal met curry of ketschup is en hij is altijd dronken
Maar is zn vreten goed te doen???quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:05 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Hij zegt altijd 80 keer doei als je weggaat en hij vraagt 100 x of je frika speciaal met curry of ketschup is en hij is altijd dronken
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Alkmaar ook al een durp eigenlijk
Ja dat vind ik niet echt een bruisende grote stad, viel me echt een beetje tegen vorig jaar eerlijk gezegdquote:
Wij hebben de kaarsjes al aanquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik echt douchen en dan ga ik kaarsjes aan doen en X-Files kijken of zo
Nou ja, vergeleken met wat ik gewend ben (Emmen) ist wel groot heurquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet echt een bruisende grote stad, viel me echt een beetje tegen vorig jaar eerlijk gezegd
Heb je aardappeltjes in huis?quote:
Vergeleken met Mestreech is het een durpkequote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, vergeleken met wat ik gewend ben (Emmen) ist wel groot heur
gehakt staaf is datquote:
Jawel, maar ik ben lui en heb net gegeten. Lijkt me niet heel goed als ik wil afvallenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je aardappeltjes in huis?
Ff zelf maken, veeeeeel lekkerder dan die van de frituur patatboer/kraam whatever!
Huh? Hier is een berehap totaal wat andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:12 schreef oh-oh het volgende:Berelul klinkt leuker om te bestellen natuurlijk!
Ik neem meestal een goulash kroket, een kaassouflé of een frikandel speciaal![]()
Geen rare dingen verder.
Laatst waren we bij een vriendin in België en die ging ff het frietkot voor ons leegkopen, echt geweldig, daar hebben ze zo veel meer
Ik neem altijd een patat met of een patat oorlog met een braadworst mayo en een br hamburger mayo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:12 schreef oh-oh het volgende:Berelul klinkt leuker om te bestellen natuurlijk!
Ik neem meestal een goulash kroket, een kaassouflé of een frikandel speciaal![]()
Geen rare dingen verder.
Laatst waren we bij een vriendin in België en die ging ff het frietkot voor ons leegkopen, echt geweldig, daar hebben ze zo veel meer
wtf is een sputnik?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:14 schreef oh-oh het volgende:
Das een sputnik joh!
Nee das niet waarquote:
das dus idem aan een berenhapquote:
Daar heb ik mijn moppie leren kennen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, vergeleken met wat ik gewend ben (Emmen) ist wel groot heur
curryy???quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee das niet waar
een berenhap is gehaktbal met uien ertussen op een stokkie
berenlul is een gehaktstaaf
en bij een berenhap is t in holland met satesaus en in limburg met currie of omgekeerd
Kijk, wij zijn het eensquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee das niet waar
een berenhap is gehaktbal met uien ertussen op een stokkie
berenlul is een gehaktstaaf
en bij een berenhap is t in holland met satesaus en in limburg met currie of omgekeerd
In emmen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn moppie leren kennen!
De mijne zit achter zn computer recensies te schrijvenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb de kaarsjes ook al aan, om het toch nog wat gezellig te maken in m'n eentjeVriendlief is al weg voor zijn werk en komt woensdagavond laat pas weer terug
Dit is een spoetnik.quote:
Ja, maar die ligt straks wel weer naast je in bedquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
De mijne zit achter zn computer recensies te schrijven
De beruchte flat aan de Weytakkers.quote:
Nou ik hoop wel dat ie naast me ligt jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar die ligt straks wel weer naast je in bedReviews voor hier? Ik lees de film reviews af en toe wel (aangezien ik mega vaak naar de bios ga
)
Oeh, leuk! En hij mag inderdaad wel weer eens updatenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik hoop wel dat ie naast me ligt ja
Nee reviews voor zn website www.mikeymo.nl
Ik gok: SDM en Curly Wurly?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk gedouched, nu ruik ik naar chocolade en cocos en heb ik trek in een bounty
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
Zo.
Friet speciaal (met curry dus) is op.![]()
*burp*
ja maar jij krijgt een braadworst in je kutje johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |