Ik ga altijd naar de patatboerquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Hier ga je idd naar de frituur niet naar de snackbar of de patatkraam
Je klinkt als een kruising tussen een bouwvakker en een jankende hond (oh nee heb geen geluid erbij dat zijn de hersenspinsels/inbeeldingen ehhh whhaaa!)quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:55 schreef Eisoep het volgende:
im muh haarrttt voohr jouuhouuuuwwwuuuhh
Maar frietjes schrijf je natuurlijk eigenlijk als fritesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, het is een frituurpan. Toch ook een friettuurpan
In drenthe ook. Sommige delen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar das afgeleid van frituren, de bereidingswijze, niet van het product![]()
Bovendien word in sommige gebieden in Z-H de frituurpan ook gewoon patatpan genoemd
Ja we wonen niet allemaal op t platt'nland hequote:
Joat en nog een dobelle oak!quote:
Met of zonder MrS?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff douchen, die derrie uit mn haren wassen
Als ie snel is maggie wel mee hoorquote:
Ja, maar wat opperslimmerd zegt ; frituurpan gaat om de bereiding. Frituur.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar frietjes schrijf je natuurlijk eigenlijk als frites
Das dure derrie dat laat ik lekker lang zitten heurquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
Nu pas Oh-Oh jij hebt vast heul zachte haartjes!
Ik ga in Den Helder ook naar de patatboerquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja we wonen niet allemaal op t platt'nland he
Wij gaan altijd naar Frituur de Kutkerelquote:
Ja maar den Helder is ook niet bepaald een big city toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga in Den Helder ook naar de patatboer
En daar bestel ik dan een eierbal en een frik spec met frikandelle saus... en dan staan ze je idioot aan te loeren want da kenne ze nie
GMTAquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry maar dat klinkt als een of andere dikke 45-jarige Anita in een tippelzone
Nein. Maar frikandel speciaal met frikandellen saus en eierbal kennen ze dacht ik ook niet in Amsterdam.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar den Helder is ook niet bepaald een big city toch?
Hij zegt altijd 80 keer doei als je weggaat en hij vraagt 100 x of je frika speciaal met curry of ketschup is en hij is altijd dronkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry maar dat klinkt als een of andere dikke 45-jarige Anita in een tippelzone
Waar woon je ook alweerquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:05 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Hij zegt altijd 80 keer doei als je weggaat en hij vraagt 100 x of je frika speciaal met curry of ketschup is en hij is altijd dronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |