quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Pilaf![]()
Ruilen? Dan doe ik de braadworst erbij
Gewoon dr door, dast enige eten dat ik prakquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de sambal en mosterd bij de braadworst en niet bij de hutspot doet?
Gelukkigquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA belde in de urine van Fire zitten geen kristallen![]()
![]()
Dus een "gewone" blaas ontsteking. Maar weer een navulling feliway besteld.
Ik prak echt alles als het aardappels+groente is...frikandel en patat prak ik nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon dr door, dast enige eten dat ik prak
Ik heb altijd een dekbed op de bank liggen, zelfs in de zomer kruip ik daar soms onder met de hondjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef Goodbye het volgende:Avond!
Ik heb vanmiddag lekker een filmpje gekeken op de bank. Mét dekentje voor het eerst dit jaar![]()
![]()
Mijn opa prakte vroeger ALLES met appelmoes, ook chinees en Indisch eten en pastaquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik prak echt alles als het aardappels+groente is...frikandel en patat prak ik niet
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik prak echt alles als het aardappels+groente is...frikandel en patat prak ik niet
ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Thnx! Het was heerlijk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga echt niet alle topics terug lezen want veel![]()
Maar welkom terug oh-oh, was het leuk?
Same herequote:
Fijn! Nu hopen dat het snel over isquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA belde in de urine van Fire zitten geen kristallen![]()
![]()
Dus een "gewone" blaas ontsteking. Maar weer een navulling feliway besteld.
Hihihihi. Ja, één heel groot voordeel aan dat dekentje is dat onze kat gelijk weer lekker bij ons op schoot kwam liggen purrrrrrenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd een dekbed op de bank liggen, zelfs in de zomer kruip ik daar soms onder met de hondjes
Oh dan zing ik altijd spontaan FOOOOOOOOD GLORIOUS FOOOOOOOOD!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan zing ik altijd spontaan FOOOOOOOOD GLORIOUS FOOOOOOOOD!
![]()
Acht uur pasquote:
Jij hebt een tof huisquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Acht uur pasdus ben druk met boodschappenlijstje en verzinnen voor volgende week.
En heb al een half pak speculaasjes op (en hij zit nu dicht).
Weer een denkrimpel erbijquote:
Nee het schiet niet op om in de regen naar Belgie te gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Avond.![]()
Yay voor Fire!![]()
Ik ben om 4 uur begonnen aan de afwas... en nu halverwege. Maar dat lag aan een vriendin die belde vanuit de auto. Ze is onderweg naar de boot naar Texel.![]()
Het regent dat het zeikt en ik wil friet! Maar wil niet nat worden.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het schiet niet op om in de regen naar Belgie te gaan.
Ik heb het haar gevraagd.quote:Heeft die vriendin haar boodschappen vóór of ná aan boord gaan gedaan....?
Beter eet je gewoon patat, hoef je de grens niet overquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(zou maar een kilometer of 7 zijn trouwens)
Lijkt me niet meer dan logisch toch? Het zou raar zijn als de klanten op zouden draaien voor de extra kosten van bv. bevoorrading van die winkelsquote:Ik heb het haar gevraagd.Maar ze is er maar één nacht in een hotel (werkafspraak) dus ze hoefde geen boodschapjes. Supermarkten op Texel zijn trouwens niet duurder dan op het vasteland, wist ze me te vertellen.
Nee, da's een Nederlandse zin!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter eet je gewoon patat, hoef je de grens niet over![]()
Trouwen? Die eerste optie leek me meer wat, maarja, die is nu al doorgestreeptquote:
Nou dan trouw ik wel met Eisoep, die is ook van de patatjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Trouwen? Die eerste optie leek me meer wat, maarja, die is nu al doorgestreept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |