Not yet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef nokwanda het volgende:Elies, je hebt niet door het slotje gepost
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met wit brood, roomboter en bacon! Smakelijk
Nee, is het niet geweldigquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef nokwanda het volgende:Elies, je hebt niet door het slotje gepost
Ik hoop niet dat je een krabpaal hebtquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef senesta het volgende:
Goed, de hond drinkt nu uit de drinkfontein en de kat uit de honden drinkbak
Ik ben trots op jequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, is het niet geweldig
Ik wilde eerst nog schrijven 'ik post niet door het slotje', maar toen zag ik dat ie op 298 stond
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef senesta het volgende:
Goed, de hond drinkt nu uit de drinkfontein en de kat uit de honden drinkbak
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een krabpaal hebt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop niet dat je een krabpaal hebt
En dan laat je gelijk DNA-onderzoek uitvoeren om te kijken van wie het is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een in huis plassende kat. En geen idee wie van de 3. Natuurlijk waren we vanmorgen nog niet zo helder. Dus als er nu weer geplast wordt in de rolbox vang ik wat op en breng het morgen naar de DA. Dan weten we meteen of het medisch is of niet.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan laat je gelijk DNA-onderzoek uitvoeren om te kijken van wie het is?
Wat een liefheidquote:
Iech vurtrek heijj um dreijj oor, bin roond veer oor in Mestreechquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een liefheid![]()
Mijn deurposten moeten nog allemaal, hoe laat was je in Maastricht?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iech vurtrek heijj um dreijj oor, bin roond veer oor in Mestreech
Ow dat is balen zeg, succes ermee!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is mooi geworden.
wij weten al wie het is Fire. Hij zat er zo bij te janken dat we zodadelijk naar de DA kunnen.
Laatst had de kat van mijn zus accuut blaasgruis en die hadden niet veel later moeten komen. Dus maar even checken.
Nou inderdaad, goed dat je het laat checken hoor, als het acute blaasgruis is heeft ie hartstikke veel pijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is mooi geworden.
wij weten al wie het is Fire. Hij zat er zo bij te janken dat we zodadelijk naar de DA kunnen.
Laatst had de kat van mijn zus accuut blaasgruis en die hadden niet veel later moeten komen. Dus maar even checken.
Sterktequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is mooi geworden.
Gelukkig knappen ze meestal snel weer op van een kuurtje (tenzij het ernstige blaasgruis is, maar dan zou ie verstopt zitten. Toch?).quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is mooi geworden.
Zeker!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
Mooi zo MrS, heel smaakvol.
Dank jequote:
Mooie houten vloer, weet nog niet welke kleur, maar in ieder geval een bruin/grijs tintquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:24 schreef Greys het volgende:
Wat voor vloer komt er in? Of staat dat allemaal in een klustopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |