Ik ben heel erg blij voor je. Nog even en morgen weet je niet meer wat je vandaag hebt getikt. Maar goed. Smoke weed everydayquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Bij elk contract dat ik ooit kreeg ben ik in 10 jaar op 3 contracten 2x ziek geweest.
1x omdat mijn been eraf begon te rotten door een wilde kattenbeet
1x omdat mijn kaak opgezwollen was ten grootte van een tennisbal
Ik rook, drink dagelijks een flesje wijn en rook wiet. Who cares...
Liever verslaafd aan leven dan aan ijdelheden.
Maar ben wel als een van de enige s'avonds aan projecten aan het werken en 7 dagen per week doorgaan soms. Daarnaast offer ik mezelf op als mijn collega's zich snel wegbanen als de directeur wat vraagt.
Meesten roken niet maar zijn wel maandelijks ziek lijkt het. En werken ook veel minder als groep.
Rokers zijn snel maatjes en de beste beslissingen worden vaak tijdens rookpauzes genomen. Dan worden de knopen snel gehakt.
Verslaafd aan leven? Als ik het zo lees leef je om te werken en moet je de stress die je daarvan krijgt wegroken/drinken. Vergeet niet dat je straks waarschijnlijk een leuk kankergezwel krijgt en dan nog een paar jaar mag "genieten" van chemokuren :x. Ik hoop voor je dat het niet zo afloopt...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Bij elk contract dat ik ooit kreeg ben ik in 10 jaar op 3 contracten 2x ziek geweest.
1x omdat mijn been eraf begon te rotten door een wilde kattenbeet
1x omdat mijn kaak opgezwollen was ten grootte van een tennisbal
Ik rook, drink dagelijks een flesje wijn en rook wiet. Who cares...
Liever verslaafd aan leven dan aan ijdelheden.
Maar ben wel als een van de enige s'avonds aan projecten aan het werken en 7 dagen per week doorgaan soms. Daarnaast offer ik mezelf op als mijn collega's zich snel wegbanen als de directeur wat vraagt.
Meesten roken niet maar zijn wel maandelijks ziek lijkt het. En werken ook veel minder als groep.
Rokers zijn snel maatjes en de beste beslissingen worden vaak tijdens rookpauzes genomen. Dan worden de knopen snel gehakt.
Bij veel gemeentes moet je gewoon uitklokken voordat je gaat roken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
draaijer werk je voor een Amerikaans bedrijf?
Laat hem lekker, ik dacht hetzelfde maar dacht aan andere gevolgen; een roker betaalt zijn hele leven aan pensioenopbouw maar zal wellicht voor die tijd al onder de grond liggen. Dat is een financieel voordeel voor de niet-roker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef bananablues het volgende:
Verslaafd aan leven? Als ik het zo lees leef je om te werken en moet je de stress die je daarvan krijgt wegroken/drinken. Vergeet niet dat je straks waarschijnlijk een leuk kankergezwel krijgt en dan nog een paar jaar mag "genieten" van chemokuren :x. Ik hoop voor je dat het niet zo afloopt...
Genieten kan ook van andere dingen in het leven en als je geniet, dan wil je ook proberen wat langer in leven te blijven omdat het zo leuk is.
En dat is gewoon ook zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Buschetta het volgende:
de beste beslissingen worden vaak tijdens rookpauzes genomen. Dan worden de knopen snel gehakt.
Lijkt me een goede maatregel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef HarryP het volgende:
[..]
Bij veel gemeentes moet je gewoon uitklokken voordat je gaat roken.
En weer inklokken voordat je terug bent. Duidelijker kunnen ze het niet maken.
Telkens als wij gaan roken, kappen figuren met hun werk en gaan gewoon mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:10 schreef Eightball het volgende:
Snap je het nou?
Of de baas bemoeit zich daar effe lekker niet mee. Het wordt een ander verhaal als TS natuurlijk elk uur buiten staat te paffen maar als TS dat gewoon in zijn pauze doet slaat het echt nergens op en moet de werkgever gewoon gelynched wordenquote:
Prima toch, die cohesie binnen jullie teamquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef Eightball het volgende:
Telkens als wij gaan roken, kappen figuren met hun werk en gaan gewoon mee.
WTF?![]()
:Ja maar jullie roken toch ook??
:Ik vind het wel een gezellig en leerzaam in dit groepje, vandaar.
Staat ze met haar jas aan.
Echt, fuk de kruk!
En dat is nog niet alles, ook als we niks te bespreken hebben komen er golven van medewerkers die het tof vinden als ze erbij staan.
Laat ze, jij staat er ook, waarom zij dan niet?quote:
Daar is onderzoek naar gedaan. Het bleek, meen ik, te maken te hebben met het feit dat rokers vaak staande roken. Staand maakt men sneller (en wellicht beter) beslissingen dan zittend.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Buschetta het volgende:
en de beste beslissingen worden vaak tijdens rookpauzes genomen. Dan worden de knopen snel gehakt.
85% op de prijs van een pakje peuken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef draaijer het volgende:
Ik ben voor een milieutax wat betreft roken.
Want roken belast het milieu in belangrijke matequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef draaijer het volgende:
Het topic wordt wel steeds genialer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:37 schreef r_one het volgende:
Want roken belast het milieu in belangrijke mate![]()
En een dikke Porsche en BWM X5 voor de deur niet![]()
Het overgrote deel van de aanschafprijs van tabaksartikelen is al "tax"
Jawel, maar op de Porsche en de X5 zit die tax al. Nu nog even op het rokenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Want roken belast het milieu in belangrijke mate![]()
En een dikke Porsche en BWM X5 voor de deur niet![]()
Het overgrote deel van de aanschafprijs van tabaksartikelen is al "tax"
Jep, en op kinderen ook, geen kinderbijslag maar foktax, niets zo erg voor het milieu als nog meer mensenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef draaijer het volgende:
Herlees zin 3 even svp.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:45 schreef draaijer het volgende:
Jawel, maar op de Porsche en de X5 zit die tax al. Nu nog even op het roken
Geen milieutax.quote:
Zit ook niet op een Porsche of X5.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Pheno het volgende:
Geen milieutax.
Wat denk je zelf. Dat de mensen bij jou in de rookruimte komen, maar zelf niet roken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:40 schreef luijn het volgende:
Situatie schets:
Zoals ik eerder uitgelegt heb word er door mijn werknemers gewoon gerookt op kantoor en hebben degene die rookvrij willen werken een eigen mooie rookvrije ruimte!
Als er vertegenwoordigers etc. komen bij mij op kantoor en ze willen met mij afspreken op mijn kantoor dan zullen ze de rookruimte in moeten aangezien ik 99 van de 100x het nutteloze bezoeken vind. wat hierbij opvalt is dat al die figuurtjes zoals oa Draaijer zo mijn kantoor inkomen en de rookruimte betreden want er moet verkocht worden en ja dat is belangrijker dan principes. Het is nu eenmaal een feit dat de meeste schreeuwers 0,0 ruggegraat hebben. Kom nu niet met gezeik dat dat niet zo is, ik heb hier dagelijks mee te maken als werkgever. In nederland zijn we helaas te goed met schreewen. Maar ja zoals het spreekwoord al zegt blaffende honden bijten niet.
PS als ik iets echt wil dan kom ik zelf naar een niet rokers ruimte!!
Jawel.. Lease zo'n unit maar eens. (niet dat er veel mensen zo'n dingen zouden leasen) Onze Co2 tax.. blegh, moet dus ook komen voor rokenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Zit ook niet op een Porsche of X5.
Als we 't zo letterlijk gaan nemen, doe ik graag mee![]()
Bullshit een oud collega van mij bracht ruim 1 uur per dag op de plee door. Hij zei dat hij die extra pauze's pakte omdat er ook mensen waren die roken. Ik nam altijd werk mee naar het rookhok en dan nog kwam ik niet tot een uur per dag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het wel een goede maatregel eigenlijk. Rokers pauzeren meer op een dag dan niet-rokers. Mag best gecompenseerd worden.
quote:
Need more? Check mijn foboquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hoeveel bullshit-bingo-woorden kun je gebruiken?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat een uur langer werken nog beter werkt
Ik hoef je fobo niet te zien, hoor. Ik zie aan de inhoud van je post al dat je een inhoudsloos figuur bent. Da's verder prima, maar dat maakt je verder niet minder sneu. Salestijgertjequote:
Het zit je dwars he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik hoef je fobo niet te zien, hoor. Ik zie aan de inhoud van je post al dat je een inhoudsloos figuur bent. Da's verder prima, maar dat maakt je verder niet minder sneu. Salestijgertje
Maar is'ie ook productiever?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koffiedrinken doe ik achter mn pc. Roken doe je niet achter je pc, tenzij je thuiswerkt misschien. En voor de rest zijn het vaak de rokers die je hoort zeggen: 'doen we ff een bakkie met een peuk' en zijn ze weer een half uur pleite.
Mijn directe collega is onlangs gestopt met roken en zit gewoon vaker op z'n plek.
Euh.. Jawel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:14 schreef ReWout het volgende:
[..]
Of je water of koffie drinkt zit geen verschil tussen nee.
Ik heb een selectief fotografisch geheugenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben heel erg blij voor je. Nog even en morgen weet je niet meer wat je vandaag hebt getikt. Maar goed. Smoke weed everyday
Jammer dan zullen ze het nooit tot CEO schoppen want die roken nl welquote:Tevens ken ik geen enkele senior manager die rookt.
Op zijn minst sigaren...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jammer dan zullen ze het nooit tot CEO schoppen want die roken nl wel
Bij mij in de zaak is de roker zich bewuster van het aantal onderbrekingen heb ik het idee, de niet-roker is zich vooral bewust van de onderbrekingen van een ander. Zo kun je het ook zien, ik zou (nogmaals) zeggen; spreek mensen er op aan als je het idee hebt dat je gouden weegschaaltje omslaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:32 schreef MikeyMo het volgende:
Wel grappig dat rokers gelijk moeten refereren aan niet rokende collega's die toiletteren, praatjes maken bij de koffiezetautomaat, surfen op the internets e.d. Maar kennelijk vergeten dat dat ook gewoon op hun van toepassing is en dat het roken daar nog eens extra bovenop komt. En dan hebben ze nu gewoon pech dat het nogal zichtbaar is aangezien men toch 10 minuten een lege werkplek achterlaat.
Tja, en het blijft natuurlijk een keuze, geen primaire levensbehoefte.
hahahaha ook de rokende CEO moet ik nog tegenkomen.. Roken is zooo 1999quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb een selectief fotografisch geheugen![]()
Mijn assistent tikt dingen voor me dus een geheugen heb ik eigenlijk niet nodig![]()
[..]
Jammer dan zullen ze het nooit tot CEO schoppen want die roken nl wel
mjah, het probleem van TS komt vanuit de leiding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Bij mij in de zaak is de roker zich bewuster van het aantal onderbrekingen heb ik het idee, de niet-roker is zich vooral bewust van de onderbrekingen van een ander. Zo kun je het ook zien, ik zou (nogmaals) zeggen; spreek mensen er op aan als je het idee hebt dat je gouden weegschaaltje omslaat.
Of je nou met 2 man een peuk rookt of met 100 man, verhoudingsgewijs praat je gewoon over dezelfde cijfers. Ik vind dat altijd zo'n krom vergelijk, ik denk zelfs dat een kleiner bedrifj er meer 'last' van heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef MikeyMo het volgende:
mjah, het probleem van TS komt vanuit de leiding.
Ergens is het natuurlijk wel terecht dat men paal en perk stelt want bij een klein bedrijf is het allemaal wel te overzien. Maar als je bijvoorbeeld 10 man hebt die roken en dus 30 minuten per dag weg zijn dan is dat 5 uur wat je al wegkiepert per dag. Op een maand van 20 werkdagen kom je al uit op 100 manuren naar de klote.
Ik kan me voorstellen dat je dan jezelf achter de oren gaat krabben als werknemer en ik kan me zelfs voorstellen dat je bij een sollicitatie meeneemt of iemand rookt of niet.
Hmmm 3 van de 5 Senior Executives roken op mijn project.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
hahahaha ook de rokende CEO moet ik nog tegenkomen.. Roken is zooo 1999
ik heb nog niet het hele topic gelezen, maar als ik dit zo lees. . . Hebben jullie een prikklok of een pasje om mee naar binnen en buiten te kunnen zodat ze de tijd die je niet binnen bent in kaart brengen en dat als rookpauze zien? Of gaat er bij iedere roker even veel van het salaris af? -ik zal eerst even verder lezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:06 schreef bej129hs het volgende:
Ik heb deze memo gehad!
Daar staat niks in over salaris inhouding!
De Memo
Beste mensen
Stoppen met roken zal niet voor iedereen meevallen en verbieden willen wij voor als nog niet, maar
rpken tijdens werk geeft wel een scheve verhouding naar de mensen die niet roken. Derhalve is
ROKEN ALLEEN TOEGESTAAN:
- als dat buiten het pand plaats vindt, dus ook niet in de sluis
- maximaal 3 x rookpauze tijdens werk
- de tijd dient gecompenseerd te worden. Een rookpauze mag maximaal 10 minuten duren,
dus per dag wordt een half uur ingehouden op verlof/atv/overwerk( per persoon te bespreken)
- medewerkers dienen aan te geven op gebruik willen maken van bovenstaande rookbeleid.
DIRECTIE
LET WEL HIER STAAT NIKS OVER JE SALARIS!!!!!!!!!!!!!!
ik heb wel op basis van uurtje factuurtje thuis gewerkt en ja toen klokte ik mijn pauzesquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef Re het volgende:
absurde regel, als ik thuis werk moet ik dan ook mijn pauzes klokken?
Senior executives zijn schaars en jij hebt er 5? Allemaal C-level?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmmm 3 van de 5 Senior Executives roken op mijn project.
Mijn god, wat een patsertopic weet jij er van te makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef draaijer het volgende:
Senior executives zijn schaars en jij hebt er 5? Allemaal C-level?
Get real dude. Omschrijf jij dan eens wat een senior executive is? Ik stel een vraag en jij noemt het patsertopic. Piet. Auperquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn god, wat een patsertopic weet jij er van te maken![]()
Compensatiedrangof heb je "gewoon" altijd zoveel kapsones
?
En mag het nou weer ontopic?![]()
Het gaat over roken en rookpauzes, geen Wiki over C-level senior executives.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:18 schreef draaijer het volgende:
Get real dude. Omschrijf jij dan eens wat een senior executive is? Ik stel een vraag en jij noemt het patsertopic. Piet. Auper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |