Das Weisse Band... verschrikkelijk noemen? Je hebt er helemaal niks van begrepen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef RuneRose het volgende:
Bright Star het zoveelste kostuum drama, alsjeblieft Toad, dan heb je niet goed gekeken.![]()
Misschien moet je even je pikkie uit Haneke zijn hol halen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Das Weisse Band... verschrikkelijk noemen? Je hebt er helemaal niks van begrepen!
Ik ben helaas halverwege in slaap gevallen! Niet omdat ik hem saai vond, dus hopelijk komt hij snel weer een keertje langs op tv!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef 8108139dpths het volgende:
Gisteravond was Killing Me Softly op tv.
[ afbeelding ]
Naar een boek van schrijversduo Nicci French.
Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ervan te verwachten, maar omdat het naar een boek van Nicci French was, wilde ik 'm toch zien (erg goede boeken). Geen spijt van gehad, absoluut een goede film met een zeer onverwacht einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht is dit allemaal omdat het op 1974 moet lijken, maar ik vind het te slecht.
IMDB: 6.6
Zelf: 5.8
je bent niet bekend met het werk van Kubrick en Cruise in "eyes wide shut" ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht goed acteerwerk en Cruise in 1 zin te zien, maar deze doemsdag is dus toch aangebroken.
Ga je mond spoelen wiseguy79!
Welke film is dat? Ik herken 't plaatje maar ik kan de titel niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef Aschkael het volgende:
[..]
je bent niet bekend met het werk van Kubrick en Cruise in "eyes wide shut" ?
Hier:
[ afbeelding ]
door persoonlijke omstandigheden tot tranen toe geroerd door deze film.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:11 schreef Geerd het volgende:
the pirates of langkasuka
[ afbeelding ]
Mocht wel 30 min korter![]()
Niet gezien, maar aangezien het Kubrick is zal het wel een goede film zijn. Dat Tom Cruise erin speelt is een van de redenen dat ik er nog niet aan toe ben gekomen, heb bijna alles van Kubrick daarnaast wel gezienquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef Aschkael het volgende:
[..]
je bent niet bekend met het werk van Kubrick en Cruise in "eyes wide shut" ?
Hier:
[ afbeelding ]
door persoonlijke omstandigheden tot tranen toe geroerd door deze film.
Bright Star.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef ReWout het volgende:
[..]
Welke film is dat? Ik herken 't plaatje maar ik kan de titel niet meer voor de geest halen.
Dat is wel heel erg in lijn met de film inderdaad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:06 schreef Toad het volgende:Alleen van het interview met Tarr, wat ook op de dvd stond, kreeg ik echt koppijn. Na één zin iedere keer een knip. Vreselijke montage.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef Falco het volgende:
Chicago
Veel te maar dan ook echt veel te gelikte musical, bah. Dat dit een oscar ipv Gangs of New York, LotR of The Pianist heeft weten te bemachtigen is ook onbegrijpelijk. Renee Zellweger is de grote irritatiefactor in het stuk.
Cijfer: 5
imdb 6.8quote:Elke tien jaar vindt er in een willekeurige stad 'The Tournament' plaats. Dit is een strijd tot de dood tussen de beste 40 huurmoordenaars ter wereld. De laatste persoon die overblijft krijgt een prijs van 10 miljoen dollar en de titel van 's werelds nummer 1. Dit gebeurt allemaal onder het toezicht van een select groepje miljardairs die gokken op een mogelijke uitkomst.
Klinkt echt als een ONTZETTENDE clichefilm. Concept is ook al 100x eerder gedaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef ReWout het volgende:
Tournament, The (2009)
http://www.moviemeter.nl/film/45127
http://www.imdb.com/title/tt0471041/
[..]
imdb 6.8
ik: 5.5
Leuk om te eens te kijken als er niets anders is op tv. Voor de rest vrij matige film imo.
Snakes on a plane is geniaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel erg leuk om Sam Raimi als vanouds bezig te zien. Ik heb me er prima mee vermaakt. Een 7.
[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 21-10-2009 09:16:03 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Me tooquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond staat Moon in de planning, ben heel erg benieuwd
Wow dat ziet er zeer interessant uit! Waar/hoe heb je deze gezien?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:06 schreef Toad het volgende:
The Man from London (Bela Tarr)
[ afbeelding ]
Prachtige film. Eén van de mooiste zwartwit films die ik heb gezien. Tarr heeft echt mooie beelden geschoten. Met name de eerste 25 minuten - in de nacht geschoten - zijn echt perfect. Goed acteerwerk verder. 8
Alleen van het interview met Tarr, wat ook op de dvd stond, kreeg ik echt koppijn. Na één zin iedere keer een knip. Vreselijke montage.
Trailer: http://view.break.com/745301
Een geniale Brad Pitt idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef Etcetera het volgende:
Twelve Monkeys
Interessante film, met een uitstekend spelende Bruce Willis en een geniale Brad Pitt. 8/10
Ik vond 'm vooral traag en saai.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef Timo20 het volgende:
The Last Emperor (Theatrical Version)
Een groots epos dus dat geen moment verveelt. Het zelfs nog wel wat langer mogen duren waardoor het gevoel van gehaastheid een beetje weg genomen had kunnen worden.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Twilight
IMDB: 6,0
Ik: 7,5
Snap niet dat mensen zo negatief over deze film zijn. Vond het een goede film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik pas net achterkwam (toen ik een plaatje zocht) is dat de film gebaseerd is op een stripboek, dat vast een stuk beter is.![]()
Saai?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond 'm vooral traag en saai.
'Gehaastheid':')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |