abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73706625
Ik niet, maar ik heb wel een idee over welke film je niet hoeft te kijken.

Transformers: Revenge of the fallen

Ik vond de eerste film van Tranformers reuze meevallen, ook al vond ik de acteurs om te huilen. De actie was top, en het verhaal was dun, maar aanwezig. Zo niet in de tweede film. Ten eerste duurt hij langer dan 150 minuten, terwijl er een verhaal in zit van een minuut, en ten tweede was het deze keer echt een antivrouwenfilm. Er zaten eigenlijk maar drie vrouwen in de hele film, die alledrie even dom waren. Het eerste half uur begreep ik niet waar de film over ging, maar dat bleek te komen doordat het inderdaad nog nergens over ging. Na een half uurtje werd het 'verhaal' een beetje ingeleid en pas na een uur begon de film echt. Toen was ik al bijna in slaap gevallen. Vervolgens wordt het verhaal van een minuut nog even uitgesmeerd over anderhalf uur, en het resultaat was een tenenkrommend zoete ontknoping. Titanic scene "COME BACK! I LOVE YOU!" ontbrak er niet aan, maar ik kon de lachkriebels niet onderdrukken.

Die acteur ook echt. In Eagle Eye kon ik hem nog wel zien, maar dit was echt een ramp. Mijn vriend zei halverwege de film "He screams like a girl"

Mijn god, wat een draak. Het is dat de transformers er zelf zo gaaf uit zien, en dat the Jesus er in speelt, anders was het een 1.

3,5 (IMDB: 6,2).
pi_73708771
L'uccello dalle piume di cristallo (Dario Argento, 1970)
The Bird with the Crystal Plumage is de eerste film van Dario Argento die ik zag en dat was een aangename eerste kennismaking. Ondanks dat het verhaal niet veel om het lijf heeft is het een prima film, met name visueel. Prachtige shots met dito ondersteuning van Ennio Morricone, de score draagt goed bij aan de spanning, nog een pluspunt van de film. Helaas was de geluid- en beeldkwaliteit van de dvd niet al te best. Ga zeker nog meer zien van Argento. 7.4
pi_73714543
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Siniti het volgende:

[..]

Nope

Ik vind hem echt verschrikkelijk kut. Met zijn lelijke kutkop en verschrikkelijke overacting Alleen in Magnolia was ie nog te doen, omdat ie eigenlijk zichzelf speelde (Al viel hij daar ook door de mand toen het wat uitdagender werd)
Vanilla Sky
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:37:30 #54
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_73716444
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:08 schreef SnuggLe het volgende:
Probleem is dat ik dus ook een n00b bent voor wat betreft techniek.
Iemand een idee hoe zoiets makkelijk zou kunnen?
Je zal alle vanaf nu alle cijfers moeten bijhouden van elke user bijv
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_73716514
Up that Latin ass 2
Tja, wat moet ik hier nou over zeggen. Begint aardig, maar na 2 minuten is het verhaal al meteen ver te zoeken. Totaal geen verhaal in deze film te bespeuren, en dat is jammer. Te meer omdat het camerawerk fantastisch is. Acteerwerk is opzich nog wel goed te noemen. De dames lijken er echt van te smullen. Zoals gedurende het verloop de film te verwachten viel, was het einde ook zeer voorspelbaar. Jammer... gemiste kans.

Cijfer: 4
pi_73717364
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Je zal alle vanaf nu alle cijfers moeten bijhouden van elke user bijv
Op www.whatiwatch.net staan wel 'groups', maar daar staat Fok! niet tussen.. misschien een idee om ze een hint te geven!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:33:51 #57
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_73718513
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef Guppi het volgende:

[..]

Op www.whatiwatch.net staan wel 'groups', maar daar staat Fok! niet tussen.. misschien een idee om ze een hint te geven!
http://www.whatiwatch.net/forum.php?thr=981&pg=
pi_73728893
District 9

Goede film. De documentaire stijl vond ik wel leuk gedaan, ook wel passend bij de film. Jammer dat daar naar het einde toe steeds minder van te zien is.

IMDb: 8,4
Mijn cijfer: 8,0
pi_73730787
Oorlogswinter naja ondanks dat het een Nederlandse film is toch nog redelijk.

http://www.moviemeter.nl/film/47114
Ik zwaai naar dieren.
pi_73730834
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Up that Latin ass 2
_!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:44:21 #61
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_73732540
Bolt
Een heel behoorlijke animatie film van Disney waarin het hondje Bolt de hoofdrol speelt in een populaire tv show. Het enige probleem is dat hij denkt dat alles echt is en dus echt over super krachten beschikt. Wanneer hij per ongeluk de set ontsnapt en in New York terecht komt, denkt hij nog steeds van die krachten gebruik te kunnen maken. Samen met een arrogante kat en een hamster (z`n grootste fan) gaat hij op weg terug naar huis.

Het is en blijft een Disney film en dus viert de moraal van het verhaal hoogtij in het tweede deel. Dat is eigenlijk ook het enige échte minpunt: Rhino de hamster lijkt slechts aan het verhaal te zijn toegevoegd om die moraal te verkondigen (of door je strot te duwen, zo je wilt) en komt dan ook bijna alleen dan in beeld. Erg jammer, want het personage opzich is erg grappig.
Verder is er dus tamelijk weinige mis met deze Disney. Het verhaaltje is, alhoewel voorspelbaar, leuk (zowel voor jong als oud), het tempo ligt hoog en de animaties zijn bij vlagen prachtig.
Het is dan geen materiaal van Pixar niveau maar desalniettemin is Bolt absoluut een kijkbeurt waard.

IMDB Cijfer: 7,4/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:32:27 #62
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_73734256
Pantserkruiser Potemkin

Ging met gemengde verwachtingen deze film kijken. Kijk maar zelden stomme films. Maar wat een geweldige film, want een fantastische beelden. Met een duur van 75 minuten heb ik mij prima vermaakt.

8/10
Overal verstand van.
pi_73735396
Net terug uit de Bios.

Up:

Wat een ontzettend grappige maar ook zielige film.
Beetje een raar begin, zo snel als je er doorheen vliegt, maar dan begint. Alleen beetje vervelend dat er dan ook al gelijk reclame is.
Ik heb echt genoten en hij komt zeker in huis op Blu ray of dvd...

8,5/10
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_73737179
Wrong turn 3, gewoon weer een leuke 1 in dozijn film.

http://www.moviemeter.nl/film/53927
Ik zwaai naar dieren.
pi_73737232
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:44 schreef Geerd het volgende:
Wrong turn 3, gewoon weer een leuke 1 in dozijn film.

http://www.moviemeter.nl/film/53927
Wow! Zijn daar inmiddels al weer 2 delen van uit gekomen? Herinner me nog dat ik deel 1 in de bios heb gezien. Dat was aardig vermakelijk, zal deeltje 2 dan ook maar eens gaan kijken.
pi_73737284
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:47 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Wow! Zijn daar inmiddels al weer 2 delen van uit gekomen? Herinner me nog dat ik deel 1 in de bios heb gezien. Dat was aardig vermakelijk, zal deeltje 2 dan ook maar eens gaan kijken.
Deel 1 en 2 binnenkort maar weer even binnenhalen
Ik zwaai naar dieren.
pi_73738048
the pirates of langkasuka

Mocht wel 30 min korter
Ik zwaai naar dieren.
pi_73740961
The Ipcress File (Sidney J. Furie, 1965)
Ben nogal fan van Michael Caine, maar hij kon deze zeer (middel)matige James Bond kloon niet redden. De film is saai, verhaal is zwak en de regiebij vlagen irritant. Enige pluspunt aan de film is het acteerwerk en dan met name van de nog jonge Michael Caine. Er zijn nog twee films uit deze Harry-Palmerserie, maar ik denk dat ik die maar skip. 5.0
pi_73741509
The Proposal (2009)

Margaret is een bitchy en ijskoude editor, zo eentje aan wie iedereen een hekel heeft. Als ze door de immigratiedienst bijna wordt teruggestuurd naar Canada, verzint ze razendsnel een huwelijk met haar assistent, Andrew. Andrew doet alles voor zijn carriere en wil dan ook niet riskeren dat hij wordt ontslagen. De immigratiedienst zit ze op de hielen, dus vertrekken ze naar een klein afgelegen dorpje in Alaska om Andrews ouders te vertellen over hun huwelijksplannen. Aangezien ze elkaar op het werk continu afsnauwen, valt het ze zwaar om als een verliefd stelletje over te komen. De familie van Andrew blijkt een hele leuke en warme familie te zijn en Margaret begint langzaam te ontdooien. Maar dan komt de immigratiedienst even een kijkje nemen...

Jee Eindelijk weer een ouderwets leuke romcom! Sandra Bullock blijft leuk, en deze keer is ze dan niet gezellig en warm, maar nog altijd even onhandig De omslagpunten in de film zijn niet echt subtiel, maar dat maakt helemaal niks uit. Er zitten genoeg leuke twists en dingen in de film die het leuk maken. Bijvoorbeeld Ramone, het manusje van alles die in het dorp niet alleen de winkelmedewerker, maar ook de stripper blijkt te zijn, en daarnaast de ober op feestjes, en daar houdt het niet mee op.

Ik vond het gewoon een lekkere en leuke film, daarnaast wil ik graag naar Alaska (waar de film vast niet is opgenomen, maar laat me nou gewoon in die waan).

Een 8 . (IMDB: 7)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:06:31 #70
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73744297
Public Enemies,

vond het wel een redelijke film, maar het kon absoluut beter !
de acteurs maakten de film gewoon goed, maar met het verhaal hadden ze veel meer mee moeten doen.

wel een 7 waard vond ik (IMDB: 7,4)
The Outside Agency
pi_73748110
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef macondo het volgende:
Pantserkruiser Potemkin

[ afbeelding ]

Ging met gemengde verwachtingen deze film kijken. Kijk maar zelden stomme films. Maar wat een geweldige film, want een fantastische beelden. Met een duur van 75 minuten heb ik mij prima vermaakt.

8/10
Uiteraard een topfilm. Toch wel het bekendste voorbeeld van prima editing ook.
pi_73748338
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:39 schreef Siniti het volgende:
Ben-Hur
Eerste 3 uur waren erg sterk, mooi wraakverhaal. Laatste stukje was mij toch veel te christelijk, de bijbelquotes werden echt om je oren gegooid en et was iets te voorspelbaar. Al met al door de erg sterke eerste 3 uur toch een goede film.
8/10
De eerste 3 uur?? Hoe lang duurtie dan wel niet?
Het blijft behelpen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:30:22 #73
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_73749119
Chicago
Veel te maar dan ook echt veel te gelikte musical, bah. Dat dit een oscar ipv Gangs of New York, LotR of The Pianist heeft weten te bemachtigen is ook onbegrijpelijk. Renee Zellweger is de grote irritatiefactor in het stuk.
Cijfer: 5

Bijitâ Q (Vistor Q)
Hmmmz... 'Wie wil dr nou in een film zoals deze spelen' was een gedachte die bij me langskwam tijdens het zien van Visitor Q . Ook echt een wtf-film is dit en echt gemakkelijk om het te zien is het zeker niet. Het begint eerst oersaai, maar wordt later wel wat beter door de soms hilarische bizarriteiten die elkaar steeds weten te overtreffen. Het wordt daarbij ook een stuk smeriger en zieker. Dit soort dingen kunnen ook alleen maar Japanners doen bedacht ik, aan de andere hand is zo'n gedachte wellicht veel te stereotyperend.
Enfin, mijn eerste Miike (ik was vooraf op de hoogte van zijn reputatie) heb ik gezien, maar ik ben niet getriggerd om meer werken van zijn rijk gevulde oeuvre te zien. Cijfer: 6

Live and Let Die
Middelmatige film. die flauwig aandoet door dat kaartgedoe en nog meer overbodige joligheden, die on-Bonds aan doen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de dikke cop die op wil treden tegen die speedboten. De manier waarop James Bond zich af en toe in de luren laat leggen (het eilandje met de krokodillen ) is ook veel te gemakkelijk en verwacht je ook niet.
Maar Live and Let Die heeft ook pluspunten! De coole sfeer met de donkere cast is weer eens heel wat anders. De actiescenes waren ook heel behoorlijk uitgevoerd en dan met name die langgerekte speedboatscene. Tenslotte niet vergeten te vermelden dat de Bondgirl er ook wezen mocht . Cijfer: 7

Gaslight
De associatie met een Hitchcock is snel gemaakt. Plek waar het allemaal zich afspeelt is een luxueuze optrek met een net getrouwd stel: een gladde man met sinistere bedoelingen en een jongedame met hysterieaanvallen. Daarnaast had Gaslight ook zo'n stereotiep oud omaatje met een treinscene!
Toch had dit niet het vernuft van een Hitchcockfilm. Plotontwikkelingen zie je van mijlenver aankomen en een spetterende verrassing zit er ook niet in. Acteerwerk was goed en de productie (Victoriaanse setting) zag er voortreffelijk uit. De karakterontwikkeling van Bergman is ook de moeite waard om te volgen. Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_73752039
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef MiserabelMannetje het volgende:

[..]

De eerste 3 uur?? Hoe lang duurtie dan wel niet?
Zo'n 3.5 uur.
pi_73760596
Tornado valley, naja dat viel ff tegen niks geen actie gewoon een slechte drama.

http://www.moviemeter.nl/film/60679
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:31:52 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73777114
Restoration (1995)
Een King Charles II 17e eeuws kostuumdrama. Met Meg Ryan. Best een aardige film.

pff op de hoes staat met HUGH GRANT!!. Die pikomhoog heeft maar 3 zinnetjes. Wat een verlakkerij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 17-10-2009 13:53:44 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_73777306

Jennifer's Body
Grappig verhaaltje over Jennifer (Megan Fox) die bezeten raakt door een demoon. Fox speelt best goed en is zelfs erg grappig. Voornamelijk het eerste uur is erg sterk, daarna zwakt het iets af. Leuk voor de vrijdagavond.
6.7

PAC-festival vorige week zondag:
Bright Star (Jane Campion): saai, het zoveelste kostuumdrama: 3
Das Weisse Band (Michael Haneke): spannend sfeertje, goede cast, boeiend verhaal: 9
Whatever Works (Woody Allen): grappig & leuk: 8
Antichrist (Lars von Trier) - voor de tweede keer: geslaagd in al zijn facetten, bijzonder goede film: 9

[ Bericht 3% gewijzigd door Toad op 17-10-2009 22:13:14 ]
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:47:50 #78
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_73783079
Bright Star het zoveelste kostuum drama, alsjeblieft Toad, dan heb je niet goed gekeken.

Jennifer's Body Met vlagen toch wel erg grappig, hier en daar een beetje saai misschien, maarja. Amanda Seyfried. 7/10
pi_73783579
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef RuneRose het volgende:
Bright Star het zoveelste kostuum drama, alsjeblieft Toad, dan heb je niet goed gekeken.
Das Weisse Band... verschrikkelijk noemen? Je hebt er helemaal niks van begrepen!
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:13:18 #80
264940 8108139dpths
pi_73783722
Gisteravond was Killing Me Softly op tv.

Naar een boek van schrijversduo Nicci French.

Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ervan te verwachten, maar omdat het naar een boek van Nicci French was, wilde ik 'm toch zien (erg goede boeken ). Geen spijt van gehad, absoluut een goede film met een zeer onverwacht einde.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:14:18 #81
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73783752
kut. gemist.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:23:20 #82
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_73783980
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef Toad het volgende:

[..]

Das Weisse Band... verschrikkelijk noemen? Je hebt er helemaal niks van begrepen!
Misschien moet je even je pikkie uit Haneke zijn hol halen.

Bright Star een standaard kostuumdrama noemen slaat gewoon nergens op, zelfs als je de film niet leuk vind.
pi_73788758
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef 8108139dpths het volgende:
Gisteravond was Killing Me Softly op tv.

[ afbeelding ]

Naar een boek van schrijversduo Nicci French.

Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ervan te verwachten, maar omdat het naar een boek van Nicci French was, wilde ik 'm toch zien (erg goede boeken ). Geen spijt van gehad, absoluut een goede film met een zeer onverwacht einde.
Ik ben helaas halverwege in slaap gevallen! Niet omdat ik hem saai vond, dus hopelijk komt hij snel weer een keertje langs op tv!
pi_73788906
Away We Go

Heerlijke film, met een heerlijke soundtrack

IMDb: 7,5
Mijn cijfer: 8,5
pi_73789114
The Red Shoes
http://www.imdb.com/title/tt0468683/

Standaard aziatische horror. Vrouw vind een paar schoenen die bespookt blijken te zijn.
Niet heel spanned, enkele leuke scenes.
Geef hem een 6.
pi_73789196
Jennifers Body

Jennifers Body wel heel grappig en leuk gespeeld, een aanrader voor een film zonder moeilijk gedoe

District 9

District 9 -> ook een aanrader, leuk gespeeld, leuk verhaallijn
pi_73790234
The Man from London (Bela Tarr)

Prachtige film. Eén van de mooiste zwartwit films die ik heb gezien. Tarr heeft echt mooie beelden geschoten. Met name de eerste 25 minuten - in de nacht geschoten - zijn echt perfect. Goed acteerwerk verder. 8

Alleen van het interview met Tarr, wat ook op de dvd stond, kreeg ik echt koppijn. Na één zin iedere keer een knip. Vreselijke montage.

Trailer: http://view.break.com/745301

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 17-10-2009 22:12:27 ]
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:31:18 #88
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_73790881
The Taking of Pelham 123
Remake van de versie uit 1974 met John Travolta die een tram kaapt en Denzel Washington die hem bij de traffic-agency te woord staat en een soort van onderhandelaar wordt. Actie, maar de film wordt niet echt spannend. Onderhoudend is het woord, meer niet. Want de actie is niet goed en deels voorspelbaar. En sommige dingen zijn gewoon heel heel slecht, danwel kunnen niet. Zoals:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht is dit allemaal omdat het op 1974 moet lijken, maar ik vind het te slecht.

IMDB: 6.6
Zelf: 5.8
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:56:24 #89
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_73791624
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik had nooit gedacht goed acteerwerk en Cruise in 1 zin te zien, maar deze doemsdag is dus toch aangebroken.

Ga je mond spoelen wiseguy79!
je bent niet bekend met het werk van Kubrick en Cruise in "eyes wide shut" ?

Hier:

door persoonlijke omstandigheden tot tranen toe geroerd door deze film.
= there is a light that never goes out =
pi_73791826
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef Aschkael het volgende:

[..]

Hier:

[ afbeelding ]

Welke film is dat? Ik herken 't plaatje maar ik kan de titel niet meer voor de geest halen.
pi_73791943
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 03:11 schreef Geerd het volgende:
the pirates of langkasuka

[ afbeelding ]

Mocht wel 30 min korter
waarom kijk je dat?
pi_73793899
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef Aschkael het volgende:

[..]

Hier:

[ afbeelding ]

Niet gezien, maar aangezien het Kubrick is zal het wel een goede film zijn. Dat Tom Cruise erin speelt is een van de redenen dat ik er nog niet aan toe ben gekomen, heb bijna alles van Kubrick daarnaast wel gezien
pi_73794258
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef ReWout het volgende:

[..]

Welke film is dat? Ik herken 't plaatje maar ik kan de titel niet meer voor de geest halen.
Bright Star.
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:44:01 #94
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_73801610
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:06 schreef Toad het volgende:Alleen van het interview met Tarr, wat ook op de dvd stond, kreeg ik echt koppijn. Na één zin iedere keer een knip. Vreselijke montage.
Dat is wel heel erg in lijn met de film inderdaad.

Gisteren Night at the Museum 2 gezien, en net als bij het 1e deel vroeg ik mezelf af waarom ik die niet in de bios gezien heb. Ook dit deel is erg leuk.
  Redactie Frontpage zondag 18 oktober 2009 @ 13:17:16 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73802524
Night at the Musuem 1 en 2 zijn inderdaad verrassend leuk Hadden m'n vriend en ik ook niet verwacht
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:21:37 #96
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_73802662
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef Falco het volgende:
Chicago
Veel te maar dan ook echt veel te gelikte musical, bah. Dat dit een oscar ipv Gangs of New York, LotR of The Pianist heeft weten te bemachtigen is ook onbegrijpelijk. Renee Zellweger is de grote irritatiefactor in het stuk.
Cijfer: 5

Chicago is
pi_73806353
Lesbian Vampire Killers
http://www.imdb.com/title/tt1020885/

Typische britse humor/horror over 2 hopeloze jongeren die tijdens een trektocht uitkomen in een vervloekt dorp. Vond hem zelf niet al te grappig, maar nog wel vermakelijk genoeg voor een voldoende.
Veel vrouwelijk schoon die elkaar (bijna) constant aan het zoenen zijn.
Mijn cijfer: 6
IMDB: 5.4
pi_73811813
City of Ember

Leuke film maar ik vind het vaag dat de oorzaak waarom men onder de grond is gaan wonen helemaal niet genoemd wordt, erg vaag...

[ Bericht 12% gewijzigd door AlmightyArjen op 18-10-2009 17:52:13 ]
pi_73816537
El Maquinista (The Machinist)

Goede duistere en mysterieuze film.
Christian Bale is bijna onherkenbaar, zo dun, maar hij speelt zijn rol goed.

IMDb: 7,8 en daar kan ik me wel in vinden.
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:59:57 #100
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_73816793
Surrogates

Best een aardig film

7
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')