Vanilla Skyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nope
Ik vind hem echt verschrikkelijk kut. Met zijn lelijke kutkop en verschrikkelijke overactingAlleen in Magnolia was ie nog te doen, omdat ie eigenlijk zichzelf speelde
(Al viel hij daar ook door de mand toen het wat uitdagender werd)
Je zal alle vanaf nu alle cijfers moeten bijhouden van elke user bijvquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:08 schreef SnuggLe het volgende:
Probleem is dat ik dus ook een n00b bent voor wat betreft techniek.
Iemand een idee hoe zoiets makkelijk zou kunnen?
Op www.whatiwatch.net staan wel 'groups', maar daar staat Fok! niet tussen.. misschien een idee om ze een hint te geven!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je zal alle vanaf nu alle cijfers moeten bijhouden van elke user bijv
http://www.whatiwatch.net/forum.php?thr=981&pg=quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef Guppi het volgende:
[..]
Op www.whatiwatch.net staan wel 'groups', maar daar staat Fok! niet tussen.. misschien een idee om ze een hint te geven!
Wow! Zijn daar inmiddels al weer 2 delen van uit gekomen? Herinner me nog dat ik deel 1 in de bios heb gezien. Dat was aardig vermakelijk, zal deeltje 2 dan ook maar eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:44 schreef Geerd het volgende:
Wrong turn 3, gewoon weer een leuke 1 in dozijn film.
http://www.moviemeter.nl/film/53927
Deel 1 en 2 binnenkort maar weer even binnenhalenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wow! Zijn daar inmiddels al weer 2 delen van uit gekomen? Herinner me nog dat ik deel 1 in de bios heb gezien. Dat was aardig vermakelijk, zal deeltje 2 dan ook maar eens gaan kijken.
Uiteraard een topfilm. Toch wel het bekendste voorbeeld van prima editing ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef macondo het volgende:
Pantserkruiser Potemkin
[ afbeelding ]
Ging met gemengde verwachtingen deze film kijken. Kijk maar zelden stomme films. Maar wat een geweldige film, want een fantastische beelden. Met een duur van 75 minuten heb ik mij prima vermaakt.
8/10
De eerste 3 uur?? Hoe lang duurtie dan wel niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:39 schreef Siniti het volgende:
Ben-Hur
Eerste 3 uur waren erg sterk, mooi wraakverhaal. Laatste stukje was mij toch veel te christelijk, de bijbelquotes werden echt om je oren gegooid en et was iets te voorspelbaar. Al met al door de erg sterke eerste 3 uur toch een goede film.
8/10
Zo'n 3.5 uur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef MiserabelMannetje het volgende:
[..]
De eerste 3 uur?? Hoe lang duurtie dan wel niet?
Das Weisse Band... verschrikkelijk noemen? Je hebt er helemaal niks van begrepen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef RuneRose het volgende:
Bright Star het zoveelste kostuum drama, alsjeblieft Toad, dan heb je niet goed gekeken.![]()
Misschien moet je even je pikkie uit Haneke zijn hol halen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Das Weisse Band... verschrikkelijk noemen? Je hebt er helemaal niks van begrepen!
Ik ben helaas halverwege in slaap gevallen! Niet omdat ik hem saai vond, dus hopelijk komt hij snel weer een keertje langs op tv!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef 8108139dpths het volgende:
Gisteravond was Killing Me Softly op tv.
[ afbeelding ]
Naar een boek van schrijversduo Nicci French.
Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ervan te verwachten, maar omdat het naar een boek van Nicci French was, wilde ik 'm toch zien (erg goede boeken). Geen spijt van gehad, absoluut een goede film met een zeer onverwacht einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht is dit allemaal omdat het op 1974 moet lijken, maar ik vind het te slecht.
IMDB: 6.6
Zelf: 5.8
je bent niet bekend met het werk van Kubrick en Cruise in "eyes wide shut" ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht goed acteerwerk en Cruise in 1 zin te zien, maar deze doemsdag is dus toch aangebroken.
Ga je mond spoelen wiseguy79!
Welke film is dat? Ik herken 't plaatje maar ik kan de titel niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef Aschkael het volgende:
[..]
je bent niet bekend met het werk van Kubrick en Cruise in "eyes wide shut" ?
Hier:
[ afbeelding ]
door persoonlijke omstandigheden tot tranen toe geroerd door deze film.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:11 schreef Geerd het volgende:
the pirates of langkasuka
[ afbeelding ]
Mocht wel 30 min korter![]()
Niet gezien, maar aangezien het Kubrick is zal het wel een goede film zijn. Dat Tom Cruise erin speelt is een van de redenen dat ik er nog niet aan toe ben gekomen, heb bijna alles van Kubrick daarnaast wel gezienquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef Aschkael het volgende:
[..]
je bent niet bekend met het werk van Kubrick en Cruise in "eyes wide shut" ?
Hier:
[ afbeelding ]
door persoonlijke omstandigheden tot tranen toe geroerd door deze film.
Bright Star.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef ReWout het volgende:
[..]
Welke film is dat? Ik herken 't plaatje maar ik kan de titel niet meer voor de geest halen.
Dat is wel heel erg in lijn met de film inderdaad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:06 schreef Toad het volgende:Alleen van het interview met Tarr, wat ook op de dvd stond, kreeg ik echt koppijn. Na één zin iedere keer een knip. Vreselijke montage.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef Falco het volgende:
Chicago
Veel te maar dan ook echt veel te gelikte musical, bah. Dat dit een oscar ipv Gangs of New York, LotR of The Pianist heeft weten te bemachtigen is ook onbegrijpelijk. Renee Zellweger is de grote irritatiefactor in het stuk.
Cijfer: 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |