abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73567721
Na wat youtuben kwam ik het volgende filmpje tegen:



Dit moet wel het meest moeilijke spel zijn dat ik ooit heb gezien .

Ik was wel benieuwd wat over het algemeen als moeilijke spellen wordt beschouwd. Met name het NES tijdperk heeft mij trauma's opgeleverd:

  • Mega Man (Mijn platform-gun was al na 2 schermen leeg in de eindlevels)
  • Castlevania (Medusaheads )

    Tot zover mijn grootste frustraties.
  •   zondag 11 oktober 2009 @ 09:41:06 #2
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_73567748
    Wat een spel zeg in de OP .
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_73567762
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 09:41 schreef Zeroku het volgende:
    Wat een spel zeg in de OP .
    Je zou voor de gein eens de let's plays moeten kijken. 50 keer doodgaan in één level is geen uitzondering!
      zondag 11 oktober 2009 @ 09:46:30 #4
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_73567807
    quote:
    Rasputin, Kim-Jong Il, Satan, and The Legend of Zelda: Ocarina of Time's Water Temple creators did the level design.
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_73568133
    Dit is een hack om zelfs levels te maken om zo het spel moeilijker te maken. Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen.

    Echt moeilijke spellen "out of the Box" zijn bijvoorbeeld Ghost' n Goblins, Ninja Gaiden en recentelijk Deamon's Souls.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_73568250
    I wanna be the guy, check die maar eens op youtube, kun je ook ergens downloaden dat spel om zelf te spelen



    stukje van het spel
    pi_73568270
    Demon's Souls is echt afstraffend

    Verder IWBTG: http://kayin.pyoko.org/iwbtg/
    pi_73568290
    Commando's. Damn, wat heb ik gescholden tegen dat spel!

      zondag 11 oktober 2009 @ 10:55:58 #9
    187674 Sigmund666
    Do not feed the Residents
    pi_73568464
    Uit het blote koppie:

    Ghost n Goblins
    Super R-type
    Contra
    Battletoads
    Super Mario: the Lost Levels


    Vooral op games als Super R-type is het te hopen dat je nog een stevig scherm hebt om je controller tegenaan te smijten als je wéér overnieuw moet beginnen
    U heeft de issues, ik heb de tissues.
    Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
      zondag 11 oktober 2009 @ 11:02:30 #10
    24492 Flurry
    Het was een mooie tijd
    pi_73568555
    xcom: apocalypse vond ik echt onspeelbaar moeilijk... meest irritante was nog wel dat je een paar dagen aan het bouwen en vechten bent en dan lukt het gewoon niet meer om door te gaan en moet je weer overnieuw beginnen en een andere tactiek bedenken, die een paar dagen later ook niet blijkt te werken.
    We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
      zondag 11 oktober 2009 @ 11:07:52 #11
    24492 Flurry
    Het was een mooie tijd
    pi_73568623
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 10:55 schreef Sigmund666 het volgende:
    Uit het blote koppie:

    Super R-type
    aaaaaah!!! volgens mij moet je daar echt ADHD voor hebben om al die bewegende voorwerpen bij te houden. Ik vlieg ALTIJD wel weer ergens tegenaan.
    We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
      zondag 11 oktober 2009 @ 11:44:55 #12
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73569389
    Ninja Gaiden schiet me direct te binnen.
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73570384
    Blaster Master. Ghosts 'n Goblins was ook een moeilijke.
      zondag 11 oktober 2009 @ 13:10:31 #14
    176939 porsche1
    - Meneer in de jurrek.
    pi_73571928
    Runescape.

    Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
    Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
    pi_73572073
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 10:40 schreef fratsman het volgende:
    Commando's. Damn, wat heb ik gescholden tegen dat spel!

    [ afbeelding ]
    dat dus.
    Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
    Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
      zondag 11 oktober 2009 @ 13:48:23 #16
    261943 SonicVolcano
    Hotter than hell
    pi_73573103
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 13:15 schreef Casparovvv het volgende:

    [..]

    dat dus.
    Eens. Later heb ik walkthroughs er voor uitgeprint. Sommige levels besloegen echt 10 pagina's aan tekst ofzo.
    The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
    pi_73574460
    Touhou project ( kies maar uit 1 tm 12), bedoeling is dat je de projectielen ontwijkt, de daadwerkelijke plek waar je geraakt kan worden op je personage is eigenlijk maar een klein rondje, desalniettemin is dit nogsteeds fokking lastig



    pi_73574804
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
    Touhou project ( kies maar uit 1 tm 12), bedoeling is dat je de projectielen ontwijkt, de daadwerkelijke plek waar je geraakt kan worden op je personage is eigenlijk maar een klein rondje, desalniettemin is dit nogsteeds fokking lastig



    Ik zat idd al te twijfelen of ik Mushihimesama moest vermelden

    -_-''
    pi_73577979
    http://www.miniclip.com/games/leo-steel/en/

    Probeer maar 'ns uit te spelen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 18:50:08 #20
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73582366
    Ik heb eerlijk gezegd nooit zoveel moeite gehad met Commandos
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73583216
    Ik weet nog dat ik niet voorbij level 1 kwam in commando, een jaar later opnieuw aan begonnen en toen speelde ik t wel redelijk makkelijk uit. Maar ja dat was op easy en dat vond ik al boven gemiddeld. Een van de dingen die mij het meest opviel was dat je op Normal 2 schoten met een rifle nodig had om iemand te killen ipv 1 op easy. Daardoor werden een heleboel van mijn 'Leg ventjes in positie klaar -> lok nazis met je snelste personage -> REN ALS EEN GEK! -> alle nazis dood aan mijn onverslaanbare vuur peleton ' taktieken onmogelijk
      † In Memoriam † zondag 11 oktober 2009 @ 19:17:42 #22
    264940 8108139dpths
    pi_73583322
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 09:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
    Na wat youtuben kwam ik het volgende filmpje tegen:



    Dit moet wel het meest moeilijke spel zijn dat ik ooit heb gezien .
      zondag 11 oktober 2009 @ 19:32:30 #23
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73583842
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 09:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
    Na wat youtuben kwam ik het volgende filmpje tegen:



    Dit moet wel het meest moeilijke spel zijn dat ik ooit heb gezien .

    Ik was wel benieuwd wat over het algemeen als moeilijke spellen wordt beschouwd. Met name het NES tijdperk heeft mij trauma's opgeleverd:

  • Mega Man (Mijn platform-gun was al na 2 schermen leeg in de eindlevels)
  • Castlevania (Medusaheads )

    Tot zover mijn grootste frustraties.
  • De tering trouwens
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73586242
    Ikaruga. Hoogste moeilijkheidsgraad. 2-player game in zijn eentje.

    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:32:58 #25
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73586462
    Sommige spellen vond ik vroeger best moeilijk. De Zelda's bijvoorbeeld. En als ik ze nu speel valt het allemaal best wel mee. Moet wel toegeven dat de curve in de loop de jaren verzwakt is. Games worden te gemakkelijk. Bij Ninja Gaiden kreeg ik weer een beetje dat NES/SNES gevoel. Ook wel bij de HALO-reeks op Heroic.
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73586542
    Ik wil Thexder en Silpheed nog wel ff aan dit lijstje toevoegen van de oude klassiekers.
    En ik moet zeggen dat Wipeout HD op de PS3 ook teringmoeilijk is op phantom.
    pi_73586593
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
    Ikaruga. Hoogste moeilijkheidsgraad. 2-player game in zijn eentje.


    Uiteraard een japanner natuurlijk
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:35:26 #28
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73586598
    Wipe-Out vind ik sowieso tergend moeilijk Heb daar geen gevoel voor. Maar dan kan ik ook Forza Motorsport 2 erbij zetten voor mij. Ik heb geen gevoel voor race-sims.
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73589250
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
    Ikaruga. Hoogste moeilijkheidsgraad. 2-player game in zijn eentje.

    Tering Moet meteen aan die Invisible Tetris denken

      zondag 11 oktober 2009 @ 21:20:25 #30
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73589321
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
    Tering Moet meteen aan die Invisible Tetris denken


    Dat is gewoon sickness
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73589764
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 10:36 schreef babipangang het volgende:
    I wanna be the guy, check die maar eens op youtube, kun je ook ergens downloaden dat spel om zelf te spelen



    stukje van het spel
    hahaha dit is echt veel te moeilijk.
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:29:33 #32
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73589914
    Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen plezier aan zoiets beleven.
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73590188
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:29 schreef Lyzio het volgende:
    Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen plezier aan zoiets beleven.
    Ik heb m uitgespeeld !

    Hij is echt te gek
    pi_73590297
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef SuperFruitig het volgende:

    [..]

    Ik heb m uitgespeeld !

    Hij is echt te gek
    ik geloof er geen zak van.
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:35:39 #35
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_73590350
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 10:40 schreef fratsman het volgende:
    Commando's. Damn, wat heb ik gescholden tegen dat spel!

    [ afbeelding ]
    Dat inderdaad! En Project IGI. Niet kunnen saven midden in een level, en dan levels hebben die een uur duren waar je alles zo stil mogelijk moet doen. Als je 1x gezien bent kun je het al amper meer halen omdat er niet genoeg kogels aanwezig zijn om iedereen te doden.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:43:36 #36
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73590884
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef SuperFruitig het volgende:

    [..]

    Ik heb m uitgespeeld !

    Hij is echt te gek
    Maar... waarom dan?
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73591672
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef Lyzio het volgende:

    [..]

    Maar... waarom dan?
    Juist de frustratie en moeilijkheidsgraad kunnen beaten Het was echt heerlijk om na 50x proberen een stukje te halen
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef LambertoBava het volgende:

    [..]

    ik geloof er geen zak van.


    Natuurlijk wel met safepoints (de 1na laatste moeilijkheidsgraad heeft nog hier en daar een safepoint, de moeilijkste niet, maar die heeft niemand nooit uitgespeeld).
    pi_73591710
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Dat inderdaad! En Project IGI. Niet kunnen saven midden in een level, en dan levels hebben die een uur duren waar je alles zo stil mogelijk moet doen. Als je 1x gezien bent kun je het al amper meer halen omdat er niet genoeg kogels aanwezig zijn om iedereen te doden.
    WOW!

    I'm Going In Die heb ik ook nog uit-gespeeld
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:55:56 #39
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73591777
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef SuperFruitig het volgende:
    Juist de frustratie en moeilijkheidsgraad kunnen beaten Het was echt heerlijk om na 50x proberen een stukje te halen
    Daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen. Dat had ik bij Ninja Gaiden (ja, ik blijf erop terugkomen!).
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:57:35 #40
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_73591893
    Stuntman vond ik ook redelijk lastig. Maar natuurlijk wel uitgespeeld, geniaal spel was dat
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:59:07 #41
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73591986
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Jovatov het volgende:
    Stuntman vond ik ook redelijk lastig. Maar natuurlijk wel uitgespeeld, geniaal spel was dat
    Verrek, die vergeet ik helemaal Wat een game was dat zeg. Helemaal mijn ding.
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:00:25 #42
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_73592083
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:

    [..]

    WOW!

    I'm Going In Die heb ik ook nog uit-gespeeld
    Ik niet, ik weet er niet veel meer van maar er was 1 level waar je in een tankbasis moest infiltreren. Als je gezien werd kwamen er tanks naar buiten die scherp schoten. Ik weet nog dat ik daar nooit voorbij ben gekomen. Dat leven kon ik makkelijk een uur mee bezig zijn en dan weer helemaal opnieuw moeten beginnen.

    *Start bittorrent op.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:01:46 #43
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73592181
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
    *Start bittorrent op.
    Likewise Ik hou van deze topics. Vergeten spellen oprakelen
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73593320
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Ik niet, ik weet er niet veel meer van maar er was 1 level waar je in een tankbasis moest infiltreren. Als je gezien werd kwamen er tanks naar buiten die scherp schoten. Ik weet nog dat ik daar nooit voorbij ben gekomen. Dat leven kon ik makkelijk een uur mee bezig zijn en dan weer helemaal opnieuw moeten beginnen.

    *Start bittorrent op.
    Oja, dat level
    Children of the night. What music they make.
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:26:35 #45
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73593834
    Kan me echt niet meer herinneren dat ik Commando's zo onmogelijk vond. Moeilijk, dat zeker.
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:29:07 #46
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_73594006
    Van commando's herinner ik me inderdaad ook nog dat het wel moeilijk was maar redelijk te doen. Ik kan me alleen niet echt meer herinneren hoe het ook alweer ging. Je had toch een aantal manschappen voor een missie die allemaal een specialiteit hadden en geen van allen dood mochten gaan?
    Het was in mijn herinnering ook erg moeilijk, maar wel te doen. IGI was moeilijker vond ik.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:30:28 #47
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73594088
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:29 schreef Barcaconia het volgende:
    Van commando's herinner ik me inderdaad ook nog dat het wel moeilijk was maar redelijk te doen. Ik kan me alleen niet echt meer herinneren hoe het ook alweer ging. Je had toch een aantal manschappen voor een missie die allemaal een specialiteit hadden en geen van allen dood mochten gaan?
    Het was in mijn herinnering ook erg moeilijk, maar wel te doen. IGI was moeilijker vond ik.
    Klopt zoals je het zegt Volgens mij was het wel mogelijk om een level te completen met een man minder, maar dat weet ik niet meer zeker. Kan ook zijn dat het per level verschilde. Dat je bijvoorbeeld een objective in de missie persé met dat karakter moest oplossen.

    Als ie daarna het loodje legde maakte het niet zoveel uit. Buiten het feit dat je dan dus gewoon vuurkracht mist.
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73594129
    Vagrant Story
    Verkeerd levelen met je wapens en het is bijna onmogelijk om het uit te spelen…
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:31:44 #49
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73594175
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Vagrant Story
    Verkeerd levelen met je wapens en het is bijna onmogelijk om het uit te spelen…
    Moet bij jouw username direct aan Friends denken!

    Chandler: Who is up for a big game of Kerplunk?
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73594305
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 10:40 schreef fratsman het volgende:
    Commando's. Damn, wat heb ik gescholden tegen dat spel!

    [ afbeelding ]
    Vroeger idd menig gefrustreerd uurtje mee doorgebracht.
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:38:00 #51
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73594483
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef StateOfMind het volgende:
    Vroeger idd menig gefrustreerd uurtje mee doorgebracht.
    Bijna klaar met downloaden Wil al deze oude games nog eens origineel scoren ergens en een soort van retro collectie aanleggen. Theme Hospital, Rollercoaster Tycoon, Commandos, Red Alert, Age of Empires.. je kent het wel.
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:45:42 #52
    187674 Sigmund666
    Do not feed the Residents
    pi_73597699
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Lyzio het volgende:

    [..]

    Dat is gewoon sickness
    Nee. Dat is de Japanse cultuur van arcadehalletjes en shit. En dat is erg cool. In Tokyo hadden ze een arcadehal. Het was een soort van grote Albert Heijn maal 2, alleen maar met spelautomaten enzo
    U heeft de issues, ik heb de tissues.
    Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
      maandag 12 oktober 2009 @ 01:31:52 #53
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_73600028
    RMS Titanic.
    Wat een kutpuzzels , kwam er op een gegeven moment niet meer uit.

    Aztec Challenge
    Ik ben inmiddels overleden
      maandag 12 oktober 2009 @ 07:57:45 #54
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73600976
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:45 schreef Sigmund666 het volgende:
    Nee. Dat is de Japanse cultuur van arcadehalletjes en shit. En dat is erg cool. In Tokyo hadden ze een arcadehal. Het was een soort van grote Albert Heijn maal 2, alleen maar met spelautomaten enzo
    Ik snap wel wat je bedoeld hoor Maar dan kan het evengoed nog sickness zijn.
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:58:30 #55
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_73657974
    Ninja Gaiden 1 Act 6 .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_73658024
    Call of Duty 4: Modern Warfare die laatste missie in het vliegtuig op veteran, erg lang mee bezig geweest.
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:04:32 #57
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_73658187
    Ik heb Dr. Wiley ook nooit kunnen verslaan in MegaMan 2, z'n tweede incarnatie was vooral zwaar klote. .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_73659922
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 19:59 schreef Dynd het volgende:
    Call of Duty 4: Modern Warfare die laatste missie in het vliegtuig op veteran, erg lang mee bezig geweest.
    Die had ik first try
      woensdag 14 oktober 2009 @ 07:47:22 #59
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73670968
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef SuperFruitig het volgende:
    Die had ik first try
    Likewise STRAFE & SPRAY!
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
      vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:09:33 #60
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_73766924
    Ik ben weer met IGI bezig! Ik moet zeggen, dat niet kunnen saven is echt de moeilijkheid en de bepalende factor in het spel!
    De missies opzich zijn niet moeilijk, maar ze zijn erg lang en daardoor moet je echt rustig te werk gaan en elke stap overdenken. Als je 5 sec. niet uitkijkt kan er opeens ergens een sniper staan die je niet gezien hebt en dan kun je overnieuw beginnen.
    Heerlijk spel zeg, je moet echt vanaf het begin je route bepalen en opzoeken hoe je het beste elke vijand neer kunt halen.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_73769322
    Silver Surfer op de nintendo
    pi_73769557
    quote:
    Op woensdag 14 oktober 2009 07:47 schreef Lyzio het volgende:

    [..]

    Likewise STRAFE & SPRAY!
    Zoals wij het online deden.
      zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:03:39 #63
    187674 Sigmund666
    Do not feed the Residents
    pi_73770349
    Super Mario Land 2 op GameBoy

    Serieus, dat hele spel is echt zo makkelijk dat een melaatse het nog uitspeelt. Maar dan, kom je bij het kasteel en moet je Wario asswhoopen. En daar begint de ellende. Als je op zoek bent naar een constante ergernisfactor, eat your heart out!
    Een heel level kom je geen enkel save point tegen. Door de Wario fists kom je amper heen omdat er geen enkele logische timing in het bewegen zit.

    Als je denkt dat je het ergste hebt gehad, komen er ook nog eens een paar keer van die stuiterende 'killer tomatoes ' een kamer doorgecrossed. Vol afgrijzen ('vooruit dan maar!') wordt je dan verslagen.


    WAT EEN KUTLEVEL IS ME DA! STELLETJE VERRIJKTE MONGOLS BIJ NINTENDO MAN!?
    U heeft de issues, ik heb de tissues.
    Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
      zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:23:39 #64
    180193 Biefstuk
    Medium gebakken
    pi_73770693
    Metal Gear Solid op moeilijkste graad
    Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
    pi_73777147
    Ghosts 'n' Goblins was idd redelijk pittig, een van de weinig games die ik nooit heb uitgespeeld maar wel in bezit heb.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_73780261
    quote:
    Op zaterdag 17 oktober 2009 01:03 schreef Sigmund666 het volgende:
    Super Mario Land 2 op GameBoy

    Serieus, dat hele spel is echt zo makkelijk dat een melaatse het nog uitspeelt. Maar dan, kom je bij het kasteel en moet je Wario asswhoopen. En daar begint de ellende. Als je op zoek bent naar een constante ergernisfactor, eat your heart out!
    Een heel level kom je geen enkel save point tegen. Door de Wario fists kom je amper heen omdat er geen enkele logische timing in het bewegen zit.

    Als je denkt dat je het ergste hebt gehad, komen er ook nog eens een paar keer van die stuiterende 'killer tomatoes ' een kamer doorgecrossed. Vol afgrijzen ('vooruit dan maar!') wordt je dan verslagen.


    WAT EEN KUTLEVEL IS ME DA! STELLETJE VERRIJKTE MONGOLS BIJ NINTENDO MAN!?
    die heb ik gehaald
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 18 oktober 2009 @ 00:19:27 #67
    270524 Flodder450
    99% slechtheid, 1% plankton
    pi_73793933
    Contra 1 op de NES
    De turok games op de n64(heb men save verwijdert toen ik in lvl 3 van turok 2 verdwaald raakte)
    Killer Instinct(een bazenspel,maar kapotte controls)
      zondag 18 oktober 2009 @ 11:34:11 #68
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73800185
    quote:
    Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:

    Zoals wij het online deden.
    Good ol' asskickin' times
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73810819
    Commandos was voor mij niet echt te doen (was denk ik nog te jong ervoor destijds)

    Daarnaast ook heeeeel lang bezig geweest met de latere levels van Supaplex, wat trouwens wel een geniaal spel was
    Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
      maandag 19 oktober 2009 @ 19:46:22 #70
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73855399
    quote:
    Op zondag 18 oktober 2009 17:17 schreef Fyodor het volgende:
    Commandos was voor mij niet echt te doen (was denk ik nog te jong ervoor destijds)

    Daarnaast ook heeeeel lang bezig geweest met de latere levels van Supaplex, wat trouwens wel een geniaal spel was
    [ afbeelding ]
    Ohja, die ken ik ook nog Was ie moeilijk?
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_73885740
    orgasm girl natuurlijk ^^
      dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:37:18 #72
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_73887499
    quote:
    Op dinsdag 20 oktober 2009 17:35 schreef biepswieb het volgende:
    orgasm girl natuurlijk ^^
    Wasda?
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')