Je zou voor de gein eens de let's plays moeten kijken. 50 keer doodgaan in één level is geen uitzondering!quote:
quote:Rasputin, Kim-Jong Il, Satan, and The Legend of Zelda: Ocarina of Time's Water Temple creators did the level design.
aaaaaah!!! volgens mij moet je daar echt ADHD voor hebben om al die bewegende voorwerpen bij te houden. Ik vlieg ALTIJD wel weer ergens tegenaan.quote:
dat dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:40 schreef fratsman het volgende:
Commando's. Damn, wat heb ik gescholden tegen dat spel!
[ afbeelding ]
Eens. Later heb ik walkthroughs er voor uitgeprint. Sommige levels besloegen echt 10 pagina's aan tekst ofzo.quote:
Ik zat idd al te twijfelen of ik Mushihimesama moest vermeldenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Touhou project ( kies maar uit 1 tm 12), bedoeling is dat je de projectielen ontwijkt, de daadwerkelijke plek waar je geraakt kan worden op je personage is eigenlijk maar een klein rondje, desalniettemin is dit nogsteeds fokking lastig
quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Na wat youtuben kwam ik het volgende filmpje tegen:
Dit moet wel het meest moeilijke spel zijn dat ik ooit heb gezien.
De tering trouwensquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Na wat youtuben kwam ik het volgende filmpje tegen:
Dit moet wel het meest moeilijke spel zijn dat ik ooit heb gezien.
Ik was wel benieuwd wat over het algemeen als moeilijke spellen wordt beschouwd. Met name het NES tijdperk heeft mij trauma's opgeleverd:Mega Man (Mijn platform-gun was al na 2 schermen leeg in de eindlevels) Castlevania (Medusaheads )
Tot zover mijn grootste frustraties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |