Je zou voor de gein eens de let's plays moeten kijken. 50 keer doodgaan in één level is geen uitzondering!quote:
quote:Rasputin, Kim-Jong Il, Satan, and The Legend of Zelda: Ocarina of Time's Water Temple creators did the level design.
aaaaaah!!! volgens mij moet je daar echt ADHD voor hebben om al die bewegende voorwerpen bij te houden. Ik vlieg ALTIJD wel weer ergens tegenaan.quote:
dat dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:40 schreef fratsman het volgende:
Commando's. Damn, wat heb ik gescholden tegen dat spel!
[ afbeelding ]
Eens. Later heb ik walkthroughs er voor uitgeprint. Sommige levels besloegen echt 10 pagina's aan tekst ofzo.quote:
Ik zat idd al te twijfelen of ik Mushihimesama moest vermeldenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Touhou project ( kies maar uit 1 tm 12), bedoeling is dat je de projectielen ontwijkt, de daadwerkelijke plek waar je geraakt kan worden op je personage is eigenlijk maar een klein rondje, desalniettemin is dit nogsteeds fokking lastig
quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Na wat youtuben kwam ik het volgende filmpje tegen:
Dit moet wel het meest moeilijke spel zijn dat ik ooit heb gezien.
De tering trouwensquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Na wat youtuben kwam ik het volgende filmpje tegen:
Dit moet wel het meest moeilijke spel zijn dat ik ooit heb gezien.
Ik was wel benieuwd wat over het algemeen als moeilijke spellen wordt beschouwd. Met name het NES tijdperk heeft mij trauma's opgeleverd:Mega Man (Mijn platform-gun was al na 2 schermen leeg in de eindlevels) Castlevania (Medusaheads )
Tot zover mijn grootste frustraties.
Uiteraard een japanner natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ikaruga. Hoogste moeilijkheidsgraad. 2-player game in zijn eentje.
Teringquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ikaruga. Hoogste moeilijkheidsgraad. 2-player game in zijn eentje.
Dat is gewoon sicknessquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
TeringMoet meteen aan die Invisible Tetris denken
hahaha dit is echt veel te moeilijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:36 schreef babipangang het volgende:
I wanna be the guy, check die maar eens op youtube, kun je ook ergens downloaden dat spel om zelf te spelen
stukje van het spel
Ik heb m uitgespeeldquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:29 schreef Lyzio het volgende:
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen plezier aan zoiets beleven.
ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb m uitgespeeld!
Hij is echt te gek
Dat inderdaad! En Project IGI. Niet kunnen saven midden in een level, en dan levels hebben die een uur duren waar je alles zo stil mogelijk moet doen. Als je 1x gezien bent kun je het al amper meer halen omdat er niet genoeg kogels aanwezig zijn om iedereen te doden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:40 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Maar... waarom dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb m uitgespeeld!
Hij is echt te gek
Juist de frustratie en moeilijkheidsgraad kunnen beatenquote:
quote:
WOW!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat inderdaad! En Project IGI. Niet kunnen saven midden in een level, en dan levels hebben die een uur duren waar je alles zo stil mogelijk moet doen. Als je 1x gezien bent kun je het al amper meer halen omdat er niet genoeg kogels aanwezig zijn om iedereen te doden.
Daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen. Dat had ik bij Ninja Gaiden (ja, ik blijf erop terugkomen!).quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Juist de frustratie en moeilijkheidsgraad kunnen beatenHet was echt heerlijk om na 50x proberen een stukje te halen
Verrek, die vergeet ik helemaalquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Jovatov het volgende:
Stuntman vond ik ook redelijk lastig. Maar natuurlijk wel uitgespeeld, geniaal spel was dat
Ik niet, ik weet er niet veel meer van maar er was 1 level waar je in een tankbasis moest infiltreren. Als je gezien werd kwamen er tanks naar buiten die scherp schoten. Ik weet nog dat ik daar nooit voorbij ben gekomen. Dat leven kon ik makkelijk een uur mee bezig zijn en dan weer helemaal opnieuw moeten beginnen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WOW!
I'm Going InDie heb ik ook nog uit-gespeeld
![]()
Likewisequote:
Oja, dat levelquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet er niet veel meer van maar er was 1 level waar je in een tankbasis moest infiltreren. Als je gezien werd kwamen er tanks naar buiten die scherp schoten. Ik weet nog dat ik daar nooit voorbij ben gekomen. Dat leven kon ik makkelijk een uur mee bezig zijn en dan weer helemaal opnieuw moeten beginnen.
*Start bittorrent op.
Klopt zoals je het zegtquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:29 schreef Barcaconia het volgende:
Van commando's herinner ik me inderdaad ook nog dat het wel moeilijk was maar redelijk te doen. Ik kan me alleen niet echt meer herinneren hoe het ook alweer ging. Je had toch een aantal manschappen voor een missie die allemaal een specialiteit hadden en geen van allen dood mochten gaan?
Het was in mijn herinnering ook erg moeilijk, maar wel te doen. IGI was moeilijker vond ik.
Moet bij jouw username direct aan Friends denken!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vagrant Story![]()
Verkeerd levelen met je wapens en het is bijna onmogelijk om het uit te spelen…
Vroeger idd menig gefrustreerd uurtje mee doorgebracht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:40 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |