quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:59 schreef demspec het volgende:De multitool bijvoorbeeld: Dat waardeloze knakending moet je helemaal openvouwen om bij het mes te komen en dan heb je ook nog eens nagels nodig om dat ding er uit te krijgen. Ik durf het met handschoenen aan al niet eens te proberen. Ik hou het liever bij m'n leatherman wave.
]
Leatherman Blast

en als ik snel een mes nodig heb pak ik m'n gerber die ik gewoon open kan klappen ipv te pielen.
quote:
De headlight en spork (welliswaar van kunststof en dus breekbaar) hadden we al een tijdje, dus daar lul ik verder niet over.
Headlight idd al een tijdje, en heb zelf een titanium spiek gekocht bij een campingwinkel. Kost geen drol en het is me tot nu toe nog niet gelukt om hem te breken..

quote:
Kijk liever naar een betere oplossing voor het battle-vest. Die dingen pleuren van ellende uit elkaar om al niet te beginnen over het dragen van dat ding icm kogelwerend vest. Of anders een safariland holster in plaats van dat nutteloze ding wat we nu hebben. Dump pouches zouden ook een welkome aanvulling zijn,
Ik kan elk moment nu m'n nieuwe chestrig binnenkrijgen, incl dumppouches dus.
quote:
of nomex handschoenen waar je GEEN blauwe klauwen van krijgt als je zweet of in een natte omgeving moet werken.
Kevlarhandschoenen zitten in de molen.

quote:
Of gewoon weer de oude windproof in butsencamo ipv dat nieuwe lompe woodland apparaat dat nu verstrekt wordt.
Heb m'n butsenwindproof nooit ingeleverd... (A)
quote:
Kleinere waterdichte zakken om alles afzonderlijk te verpakken.
Sea to summit ftw!!!

quote:
Gelukkig heeft de baas als warme top een lomp dik wollen apparaat aangekocht, wat met veel moeite naast je grote lompe thermos in je sidepocket gepropt moet worden.
Snugpak warme top

even warm, minder massa en wordt geen honderd kilo als het in contact komt met water..

quote:
Uiteraard kijk ik wel uit naar de groene tuinbroek.

Que?

quote:
Deze man blijft voorlopig dus nog gewoon lekker z'n eigen meuk bij elkaar schrapen.
Al
Cobra4: "
Twijfelen aan de kennis van Rave. :')EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip