Ik kwam idd niet, kan nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik weet 't allemaal ook nog niet zeker. En dat IB komt zie ik nergens met zekerheid staan.
De groep wordt wel erg klein.
veel plezierquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
wie houden we over nogpiet en ik?
Ik kan ook nog steeds maar tis idd wel weinig hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
wie houden we over nogpiet en ik?
Ouch, sterkte kerel !quote:
Ja waar is Piet dan? Waarom reageert die ook niet meer?quote:
Nee, daar zat ik netquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
die zit nu in zijn eentje in Samson, te wachten
Ja hier, had vrienden over de vloer. Ging er in 't begin vd avond al vanuit dat 't niks meer werd, niemand reageerde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja waar is Piet dan? Waarom reageert die ook niet meer?
quote:
Dan had ik nu zo ongeveer aangeslotenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:54 schreef LastRequest het volgende:
Ik zeur niet, er kwam alleen geen reactie na m'n post om 18:00 ofzo.
Kon er wel in m'n eentje heen gaan
Haha dan had ik me vrij sneu gevoeld de paar uur dat ik er had gezetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan had ik nu zo ongeveer aangesloten
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag 13 November - bier drinken in Samson vanaf 21u
bazen:
- moblo
- swarmi
- piet
gedoemd te mislukken:
- de_kardinaal
falers in hart en nieren:
LR
LR kan niet! Ik eis een andere datum!quote:
Lekker positieve instellingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zie wel een keer een week vantevoren ofzo, ga niet iedere keer nu al kijken of ik eventueel kan terwijl alles toch iedere keer afgezegd wordt
die van een week van te voren worden juist meestal afgezegdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zie wel een keer een week vantevoren ofzo, ga niet iedere keer nu al kijken of ik eventueel kan terwijl alles toch iedere keer afgezegd wordt
Gedoemd om te mislukkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef Californium het volgende:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag 13 November - bier drinken in Samson vanaf 21u
bazen:
- moblo
- swarmi
- piet
gedoemd te mislukken:
- de_kardinaal
- Cali![]()
falers in hart en nieren:
-
Jep, je hebt 1 voordeel, je kan zelf 't tij keren.quote:
Op de één of andere manier gaan de meets die jij initieert vaak wel door, dus succesquote:Op zondag 29 november 2009 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi
Aangezien ik vanaf 19 december tot ergens in januari weer in Nederland ben, zou ik het leuk vinden om dan een meet te doen
Ah, ik dacht dat dit het nominatietopic was.. Ik vond het al zo raar allemaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ertussen is ook lastig denk ik.. Ik hoef dan dit jaar wel niet te werken maar dan nog.. Ik denk dat ik dan nog genoeg te doen heb.. Aangezien het aantal mensen om te zien groter is dan het aantal feestdagen dat er is
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vrijdag 15 jan @ Piet's Perfect Palace Plaza.
Komers![]()
Baas Piet
IB+Yasha
Swarm
misschieners![]()
niet komers![]()
LR
DK
Quoten en vul maar aan!
Het lijkt erop dat ik kan. Wie o wie is er bob?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag de 15e bij mij housewarming? Wie kan dan evt?
Zal ik rijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik kan. Wie o wie is er bob?
Weet nog niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:39 schreef swarmahoer het volgende:
15e bij piet lijkt me primapiet, ga je ook naar amsterdam de zaterdag?
Best koud op 't balkon.quote:
Nee, bij jou reserveer ik de lekker zittende bankquote:
Swarmi mag zich opvouwenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dan zit IB's auto dus vol
Ik reserveer de stoel achter IB.. Alhoewel ik eik altijd aan de andere kant zietmaar als Mikkie daar gaat zitten
why? je hebt nog voldoende tijd om boodschappen te doen hoorquote:
Slinger je msn eens aan, bepaalde personen proberen je te bereiken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
why? je hebt nog voldoende tijd om boodschappen te doen hoor
ben nu onlinequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Slinger je msn eens aan, bepaalde personen proberen je te bereiken.
aan jou de eer een nieuwe meet voor te stellenquote:
Laten we dat allemaal zeggen, dan wordt 't weer niksquote:
true!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat was de eerste en de laatste meet waar het echt druk was.
En toen in Camelot dan, dat we zo'n hele hoek hadden, hosti ook nog ff langs kwam, en daarna naar Dollars zijn geweest..quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat was de eerste en de laatste meet waar het echt druk was.
O ja, das waar ook! hosti kwam een cali doen! Of ie wilde cali doen. Dat verschil is me nooit zo duidelijk bij hosti!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En toen in Camelot dan, dat we zo'n hele hoek hadden, hosti ook nog ff langs kwam, en daarna naar Dollars zijn geweest..
Zat ze toen in dinges voor dr studie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
alsie cali wilde doen wassie op de verkeerde plek
Doenquote:
Je weet hoe je moet quoten tochquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
zet mij er maar bij voor vrijdag (niet laat) en zaterdag.
Je kent me toch al, rare meid!quote:
Dat wel, maar je verse verwondingen zijn nog nieuw voor mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kent me toch al, rare meid!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen gecamd tot nu toe?
ouder dan bijna 29?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
Ow...ben wel iets ouder dan de meeste van jullie maar daar zie je niets van
Ik meen dat de bowlingbaan wel een succeslocatie was, toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben overigens nog geen 'waar'. Samson? Poolcenter?
Geen kutgrappen gaan maken zodat 't topic weer vernaggeld wordt. Deze meet gaat door meneer Mikkie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik meen dat de bowlingbaan wel een succeslocatie was, toch?
Woon jij niet in/bij Rotterdam tegenwoordig?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen kutgrappen gaan maken zodat 't topic weer vernaggeld wordt. Deze meet gaat door meneer Mikkie.
Want anders?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen kutgrappen gaan maken zodat 't topic weer vernaggeld wordt. Deze meet gaat door meneer Mikkie.
Dan komt Piet langs met z'n vader en die zal mij wel even een lesje leren want zijn vader zit in het leger en zijn oom bij de marine en en en...!quote:
mannen in uniformquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan komt Piet langs met z'n vader en die zal mij wel even een lesje leren want zijn vader zit in het leger en zijn oom bij de marine en en en...!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie is hier nu de snackbar, gij of ik?
Gelukkig maar, was al bang dat ik de oudste zou zijnquote:
Ik gok dr op dat Remlof komtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:46 schreef royjn het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was al bang dat ik de oudste zou zijn
Goedgegoktquote:
Dat hoopte je hèquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap het kat gedeelte niet maar?
Ik bedoelde iig niet van zoooooo oud, maar eerder dat ik Remlof een jaar of 23 dacht ofzo
Ok, wanneer is die meet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja man, ik ben IB helemaal zat en wel weer toe aan een nieuwe fokker
Laysa heeft nog een prima frame en nog geen lekke bandenquote:
Jonguhhhhhquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa heeft nog een prima frame en nog geen lekke banden
Volgens mij zit SLP nog in de luiers!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhhhh...kan ik het helpen dat de rest net vers uit de luiers is
Dat is de 2e vrijdag, dan zit ik in Berlijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je in het topic gelezen had, had je kunnen zien dat het om de 26e of 27e februari ging
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat IB en mij betreft prima.
Maar waar? ik ben namelijk dinsdag pas weer in Nederland, dus als er ergens iets gereserveerd moet worden zou het fijn zijn dat iemand anders dat even doet
Dan kan je er helaas niet bij zijn deze keerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de 2e vrijdag, dan zit ik in Berlijn
Tsjah, dat is jammer danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]!
Jamaar, je weet toch dat als JIJ het niet regelt, de meet meestal afgeblazen wordt
Ah damnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de 2e vrijdag, dan zit ik in Berlijn
Swarmi's kamer is vrijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat IB en mij betreft prima.
Maar waar? ik ben namelijk dinsdag pas weer in Nederland, dus als er ergens iets gereserveerd moet worden zou het fijn zijn dat iemand anders dat even doet
Mja, dat wordt dus nog even twijfelachtigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is het nu de vrijdag of de zaterdag?
@Mikke: jammer, ik dacht je laat je gat even aan ons zien!
Vrijdag dus
Guess so. Maar eigenlijk ga ik er vanuit dat ik er gewoon bij ben. Ik heb nog een week om te herstellen maar wil eigenlijk vanaf zondag/maandag weer m'n 'reguliere' programma gaan volgen, want dat thuis zitten is ook niet wat.quote:
Je gaat een cali-tje doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt nog geen flauw idee, misschien dus!
Ik wilde al zeggen volgens mij ben ik inmiddels herkenbaar.. Maar jij brengt het nog lief ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat wordt lastig, ik herken LR 3 kroegen verderop nog.
Als swarmi teveel gedronken heeft kan ik hem horen op 5 kroegen afstand.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen volgens mij ben ik inmiddels herkenbaar.. Maar jij brengt het nog lief ook!
Dat heb ik altijd bij Yashi. En dan zit IB stoer aan de bar whisky te drinkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als swarmi teveel gedronken heeft kan ik hem horen op 5 kroegen afstand.
ja ik moet hardop tellen, anders bak ik er niks vanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als swarmi teveel gedronken heeft kan ik hem horen op 5 kroegen afstand.
En dan bak je er nog niks vanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik moet hardop tellen, anders bak ik er niks van
quote:
Eentje die niet doorgaat?quote:
ik wilde net die opmerking makenquote:
Ik zat te wachten op de eerste die een dergelijke opmerking zou makenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik meen dat de bowlingbaan wel een succeslocatie was, toch?
Jij wel dan?quote:
Ja dat zeggen de meeste vrouwenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:44 schreef Californium het volgende:
weet ik nog niet.... maar had het wel leuk gevonden als jij er was als ik ook kom
Ach meiske, je staat er om bekend dat je niet komt! Zelfs als je komt dan ben je er niet!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:49 schreef Californium het volgende:
Whehehe
Ik ken IB nietdus ik weet niet of hij tof is... hij is wel een Beta he
.... En tis niet dat het wel of niet komen afhankelijk was van jou hoor
Wie van de komers heb je nog niet gemeet dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:54 schreef Californium het volgende:volgens mij is er na die 1e meet geen enkele meer geweest waar ik uberhaupt bij KON zijn
Ik ben nieuwsgieriger dan een 70 jarige die niets te doen heeft en de buurt in de gaten houdt.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:59 schreef Californium het volgende:
Yasha, IB, royin, swine, mikkieSander ken ik al langer, Piet heb ik 1 keer bij dollars gezien toen hij zat was
Swarma en jou op mijn diploma-uitreiking
.... Why?
you're like my mom....quote:Op zondag 21 februari 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgieriger dan een 70 jarige die niets te doen heeft en de buurt in de gaten houdt.
Haha, ja dan ben ik meteen van de partijquote:Op zondag 21 februari 2010 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
dk komt heus wel, hij krijgt immers nog bier van me
Dood eerder als je me bier geeft.quote:
Een wijntje mag ookquote:Op zondag 21 februari 2010 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dood eerder als je me bier geeft.
Daarvan ga ik net zo snel doodquote:
Zie de PIquote:Op zondag 21 februari 2010 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarvan ga ik net zo snel dood
PI zie ik niet op me foon!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie de PI. We doen voor jou wel een vruchtensapje
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach meiske, je staat er om bekend dat je niet komt! Zelfs als je komt dan ben je er niet!
quote:
Jullie zijn er om negen dan al?quote:
Nee das een ghostwriter!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dat?
Afgaande op alleen de foto's denk ik er hetzelfde overquote:Op maandag 1 maart 2010 23:42 schreef Mikkie het volgende:
De backstage. Ben er wel eens geweest, maar echt niet mijn tent
tot half 12 kan ik maar, moet daarna werkenquote:
Paaseierstokkenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paaseieren remlof, geen eierstokken.
Da's voor mensen met conditiequote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef LastRequest het volgende:
24e is de Bata, weet niet of iemand daar aan mee doet?
17 kan ik sowieso niet.
Een ouwe russische tank?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan 1 aprl niet, ik heb een hee vette prijs gewonnen, die.moet ik ophalen in oost duitsland
Hey een oude koe!quote:
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 31 mei 2010 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
prima plan, nu nog n mooi weer dag uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |