ouder dan bijna 29?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
Ow...ben wel iets ouder dan de meeste van jullie maar daar zie je niets van
Ik meen dat de bowlingbaan wel een succeslocatie was, toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben overigens nog geen 'waar'. Samson? Poolcenter?
Geen kutgrappen gaan maken zodat 't topic weer vernaggeld wordt. Deze meet gaat door meneer Mikkie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik meen dat de bowlingbaan wel een succeslocatie was, toch?
Woon jij niet in/bij Rotterdam tegenwoordig?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen kutgrappen gaan maken zodat 't topic weer vernaggeld wordt. Deze meet gaat door meneer Mikkie.
Want anders?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen kutgrappen gaan maken zodat 't topic weer vernaggeld wordt. Deze meet gaat door meneer Mikkie.
Dan komt Piet langs met z'n vader en die zal mij wel even een lesje leren want zijn vader zit in het leger en zijn oom bij de marine en en en...!quote:
mannen in uniformquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan komt Piet langs met z'n vader en die zal mij wel even een lesje leren want zijn vader zit in het leger en zijn oom bij de marine en en en...!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie is hier nu de snackbar, gij of ik?
Gelukkig maar, was al bang dat ik de oudste zou zijnquote:
Ik gok dr op dat Remlof komtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:46 schreef royjn het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was al bang dat ik de oudste zou zijn
Goedgegoktquote:
Dat hoopte je hèquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap het kat gedeelte niet maar?
Ik bedoelde iig niet van zoooooo oud, maar eerder dat ik Remlof een jaar of 23 dacht ofzo
Ok, wanneer is die meet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja man, ik ben IB helemaal zat en wel weer toe aan een nieuwe fokker
Laysa heeft nog een prima frame en nog geen lekke bandenquote:
Jonguhhhhhquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa heeft nog een prima frame en nog geen lekke banden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |