Laten we dat allemaal zeggen, dan wordt 't weer niksquote:
true!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat was de eerste en de laatste meet waar het echt druk was.
En toen in Camelot dan, dat we zo'n hele hoek hadden, hosti ook nog ff langs kwam, en daarna naar Dollars zijn geweest..quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat was de eerste en de laatste meet waar het echt druk was.
O ja, das waar ook! hosti kwam een cali doen! Of ie wilde cali doen. Dat verschil is me nooit zo duidelijk bij hosti!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En toen in Camelot dan, dat we zo'n hele hoek hadden, hosti ook nog ff langs kwam, en daarna naar Dollars zijn geweest..
Zat ze toen in dinges voor dr studie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
alsie cali wilde doen wassie op de verkeerde plek
Doenquote:
Je weet hoe je moet quoten tochquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
zet mij er maar bij voor vrijdag (niet laat) en zaterdag.
Je kent me toch al, rare meid!quote:
Dat wel, maar je verse verwondingen zijn nog nieuw voor mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kent me toch al, rare meid!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen gecamd tot nu toe?
ouder dan bijna 29?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
Ow...ben wel iets ouder dan de meeste van jullie maar daar zie je niets van
Ik meen dat de bowlingbaan wel een succeslocatie was, toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben overigens nog geen 'waar'. Samson? Poolcenter?
Geen kutgrappen gaan maken zodat 't topic weer vernaggeld wordt. Deze meet gaat door meneer Mikkie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik meen dat de bowlingbaan wel een succeslocatie was, toch?
Woon jij niet in/bij Rotterdam tegenwoordig?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen kutgrappen gaan maken zodat 't topic weer vernaggeld wordt. Deze meet gaat door meneer Mikkie.
Want anders?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen kutgrappen gaan maken zodat 't topic weer vernaggeld wordt. Deze meet gaat door meneer Mikkie.
Dan komt Piet langs met z'n vader en die zal mij wel even een lesje leren want zijn vader zit in het leger en zijn oom bij de marine en en en...!quote:
mannen in uniformquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan komt Piet langs met z'n vader en die zal mij wel even een lesje leren want zijn vader zit in het leger en zijn oom bij de marine en en en...!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie is hier nu de snackbar, gij of ik?
Gelukkig maar, was al bang dat ik de oudste zou zijnquote:
Ik gok dr op dat Remlof komtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:46 schreef royjn het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was al bang dat ik de oudste zou zijn
Goedgegoktquote:
Dat hoopte je hèquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap het kat gedeelte niet maar?
Ik bedoelde iig niet van zoooooo oud, maar eerder dat ik Remlof een jaar of 23 dacht ofzo
Ok, wanneer is die meet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja man, ik ben IB helemaal zat en wel weer toe aan een nieuwe fokker
Laysa heeft nog een prima frame en nog geen lekke bandenquote:
Jonguhhhhhquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa heeft nog een prima frame en nog geen lekke banden
Volgens mij zit SLP nog in de luiers!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhhhh...kan ik het helpen dat de rest net vers uit de luiers is
Dat is de 2e vrijdag, dan zit ik in Berlijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je in het topic gelezen had, had je kunnen zien dat het om de 26e of 27e februari ging
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat IB en mij betreft prima.
Maar waar? ik ben namelijk dinsdag pas weer in Nederland, dus als er ergens iets gereserveerd moet worden zou het fijn zijn dat iemand anders dat even doet
Dan kan je er helaas niet bij zijn deze keerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de 2e vrijdag, dan zit ik in Berlijn
Tsjah, dat is jammer danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]!
Jamaar, je weet toch dat als JIJ het niet regelt, de meet meestal afgeblazen wordt
Ah damnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de 2e vrijdag, dan zit ik in Berlijn
Swarmi's kamer is vrijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat IB en mij betreft prima.
Maar waar? ik ben namelijk dinsdag pas weer in Nederland, dus als er ergens iets gereserveerd moet worden zou het fijn zijn dat iemand anders dat even doet
Mja, dat wordt dus nog even twijfelachtigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is het nu de vrijdag of de zaterdag?
@Mikke: jammer, ik dacht je laat je gat even aan ons zien!
Vrijdag dus
Guess so. Maar eigenlijk ga ik er vanuit dat ik er gewoon bij ben. Ik heb nog een week om te herstellen maar wil eigenlijk vanaf zondag/maandag weer m'n 'reguliere' programma gaan volgen, want dat thuis zitten is ook niet wat.quote:
Je gaat een cali-tje doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt nog geen flauw idee, misschien dus!
Ik wilde al zeggen volgens mij ben ik inmiddels herkenbaar.. Maar jij brengt het nog lief ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat wordt lastig, ik herken LR 3 kroegen verderop nog.
Als swarmi teveel gedronken heeft kan ik hem horen op 5 kroegen afstand.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen volgens mij ben ik inmiddels herkenbaar.. Maar jij brengt het nog lief ook!
Dat heb ik altijd bij Yashi. En dan zit IB stoer aan de bar whisky te drinkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als swarmi teveel gedronken heeft kan ik hem horen op 5 kroegen afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |