Die zat zich lam te fappen op prolapsequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
zow.. en op 't werk(al een tijdje)
ik keek nog omhoog naar UPC toen ik over het takenhof plein raasde met de motor Drago! Maar ik zag je niet staan met een spandoek ofzo
Ow ik dacht op Dupjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zat zich lam te fappen op prolapse
Nee, dat weiger ik te geloven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Theoretisch zijn die twee dingen te combineren.
That's one nasty mental image van een huisgenotequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Theoretisch zijn die twee dingen te combineren.
Sorryquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
That's one nasty mental image van een huisgenote
Ik zat me lam te fappen op prolapsesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
zow.. en op 't werk(al een tijdje)
ik keek nog omhoog naar UPC toen ik over het takenhof plein raasde met de motor Drago! Maar ik zag je niet staan met een spandoek ofzo
Op zich werkt het hier tot nu toe al anderhalve maand prima. Wel af en toe de router resetten als de verbinding eruit is geweest, maar da's met tien tellen opgelost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:15 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik heb een laf tele2 lijntje, omdat er geen UPC in mijn pand aanwezig is (en ik er voor moet betalen als ike en lijn wil!). Dat fiberpower hoor ik ook niet al te beste verhalen over...hoewel het doc3 gebeuren van Ziggo wel redelijk in orde is!
Ik hoor het niet te zeggen maar in het vaccinatietopic kwamen er ook de wildste verhalen uit ineensquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:29 schreef LastRequest het volgende:
Vriendin afgeperst >> mobiele telefonie >> wat nu ?
Goed topic
Vooral Banjerkanjer die eerst prima is, maar tegen pagina 11/12 een ongelofelijk blaatverhaal op begint te hangen over abonnementen
Wat een vreselijk bord heeft dat mens voor dr kop zegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Ik hoor het niet te zeggen maar in het vaccinatietopic kwamen er ook de wildste verhalen uit ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |