abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73515578
quote:
vr 09 okt 2009, 11:01
NOBELPRIJS OBAMA
AMSTERDAM - De Amerikaanse president Barack Obama heeft de Nobelprijs voor de Vrede gewonnen. Obama krijgt de onderscheiding voor zijn „buitengewone inspanningen om de internationale diplomatie en samenwerking tussen volkeren te versterken”. Dat heeft het Nobelcomité in de Noorse hoofdstad Oslo vrijdag bekendgemaakt. Aan de Nobelprijs voor de Vrede is een geldbedrag van circa 1 miljoen euro verbonden. Op de lijst met kanshebbers stonden 205 kandidaten.

Barack Obama werd in januari dit jaar de eerste Afro-Amerikaanse president van de Verenigde Staten. De jury prijst zijn bijzondere diplomatieke inspanningen. Obama riep op tot ontwapening en blies het vastgelopen vredesproces in het Midden-Oosten nieuw leven in.

Vorig jaar beloonden de drie vrouwen en twee mannen van het comité in Oslo de Finse ex-president Martti Ahtisaari (72) voor diens succesvolle bemiddelingspogingen bij conflicten, crises en oorlogen.
pi_73515603
Een bijzondere keuze. Misschien ook wel om een bepaald signaal af te geven.
pi_73515783
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef isogram het volgende:
Een signaal om te luisteren ingeval van MO vredesvoorstellen en bestrijding van het terrorisme
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:04:46 #4
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_73515793
gelukkig bestaat jou toppic al..
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
  Donald Duck held vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:35:51 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73516675
beetje heel erg voorbarig
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:04:43 #7
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73517642
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef henkway het volgende:

[..]

De uberklootzak, evenals Al Gore hadden leven verbrand moeten worden bij een wickerparty. Als er iemand is die NIETS maar dan ook echt NIETS met vrede te maken heeft dan is het wel Barry Soetoro (of terwijl Obama).

De wereld is gruwelijk Fucked Up.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_73518422
http://www.telegraaf.nl/b(...)ederig___.html?p=3,1
quote:
vr 09 okt 2009, 13:12 Obama 'nederig' WASHINGTON - President Barack Obama voelt zich 'nederig' na de toekenning van de Nobelprijs voor de Vrede. Dit heeft een functionaris van de Amerikaanse regering vrijdag gezegd.
pi_73519882
Ik vind die 'buitengewone inspanningen' best wel meevallen eigenlijk. Misschien zit ie op de goede weg, maar laten we eerst even aankijken hoe het loopt ok? Dan kunnen we daarna altijd nog besluiten of de man de prijs toekomt. Wil het zeker niet uitsluiten, maar dit is een beetje voorbarig als je het mij vraagt.

Maargoed, ben allang blij dat Bono niet gewonnen heeft.
pi_73520306
Wat een poppenkast...
Meneer is nog altijd met tig landen in oorlog, en hij krijgt nu al een nobelprijs voor de vrede .
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:35:25 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73520318
Uitgereikt als aanmoedigingsprijs, wat ze wel vaker doen en zeker niet ongebruikelijk is (niet vergeten), is dit een prima en interessante keuze denk ik!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73520394
Leuk voor hem, maar die hele Nobelprijs voor de vrede stelt weinig voor. Jammer dat deze Nobelprijs in hetzelfde rijtje staat als de andere Nobelprijzen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:48:13 #13
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73520761
Voor zijn presidentschap is de prijs natuurlijk veel te voorbarig, maar voor hem als persoon vind ik het een goede keuze. Een van de meest inspirerende mensen van de laatste twee jaar.

Congratulations!
pi_73521317
In de jaren 90 hebben ze Goratsjov de prijs toegekend en enkele jaren geleden Arafat.

De nobelprijs is overrated, dus je moet ze ook niet zó serieus nemen.
pi_73522042
Ik ben pro-Obama, maar dit is echt de grap van de eeuw .
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:35:57 #16
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73522214
Wel een beetje prematuur.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_73523000
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Voor zijn presidentschap is de prijs natuurlijk veel te voorbarig, maar voor hem als persoon vind ik het een goede keuze. Een van de meest inspirerende mensen van de laatste twee jaar.

Dezelfde gevoelens hier.
pi_73523259
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:35 schreef Sachertorte het volgende:
Wel een beetje prematuur.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:17:49 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_73523499
Gefeliciteerd Barack Obama
pi_73523830
Poll: Wat vind u van de nobelprijs voor Obama.
  • verdiend
  • veel te vroeg
  • belachelijk
  • kwee nie
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:35:18 #21
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_73524088
    Heeft Helmut Kohl die 'prijs' eigenlijk al een keer gewonnen? Die zou het namelijk echt verdiend hebben.
    Die Lebenslust bringt dich um.
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:03:01 #22
    265075 Sachertorte
    VVD-mentaliteit
    pi_73524892
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef Morendo het volgende:
    Heeft Helmut Kohl die 'prijs' eigenlijk al een keer gewonnen? Die zou het namelijk echt verdiend hebben.
    Natuurlijk niet. Der Helmut is een Duitser, en de Nobelprijs voor Vrede wordt alleen pc uitgereikt.
    Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:16:47 #23
    198904 Tizitl
    Militant pacifist
    pi_73526789
    Twijfelde bij de poll tussen belachelijk en veel te vroeg, heb voor veel te vroeg gekozen in de hoop dat het geen belachelijk wordt.

Had gehoopt op een Chinese dissident of Vanunu, maargoed ze maken wel vaker missers daar...
    pi_73527000
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Wheelgunner het volgende:

Congratulations!
    Als persoon heeft hij inderdaad veel bereikt. Twee jaar geleden had niemand het voor mogelijk gehouden dat iemand als hij president van de vererigde staten zou worden. Zo bezien valt er wel iets voor te zeggen, al blijft het voorbarig. Goed punt.
    "I can accept failure. I can not accept not trying."
    pi_73527727
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Als persoon heeft hij inderdaad veel bereikt. Twee jaar geleden had niemand het voor mogelijk gehouden dat iemand als hij president van de vererigde staten zou worden. Zo bezien valt er wel iets voor te zeggen, al blijft het voorbarig. Goed punt.
    Dat zeker op het gebied van de motorindustrie heeft hij de hgulden middelweg gevonden en de USA gaat weer gerespecteerd worden in de toekomst ipv gehaat

In 2004 na de herverkiezing durfden velen niet te zeggen dat ze uit de US kwamen
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:58:52 #26
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_73527818
    Mister mister what did you do for that nobel price???

well i just replaced George W Bush Jr.
    Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
    Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
    Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
    Life: Highly overrated but you still gotta play the game
    pi_73528395
    lijkt wel een pvda politicus die Obama, van alles en nog wat roepen en beloven en het miljoentje soepsidie in eigen zak steken...is hij een leerling van herfkens soms...woont er vlakbij
    nothing will change without a rebel
    pi_73528480
    Belachelijk, wat heeft hij concreet gedaan dan?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_73528577
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
    Mister mister what did you do for that nobel price???

well i just replaced George W Bush Jr.
    Een van de dingen is denk ik de raketten bij Rusland weer weg halen die men daar wilde plaatsten
    pi_73528743
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

kwestie van veel financiele bronnen hebben en goede tekstschrijvers...op dit moment zakt hij iedere dag een beetje weg in de polls...zit nu op een vijfje
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:42:51 #31
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_73529260
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 19:14 schreef bendk het volgende:
    lijkt wel een pvda politicus die Obama, van alles en nog wat roepen en beloven en het miljoentje soepsidie in eigen zak steken...is hij een leerling van herfkens soms...woont er vlakbij
    Och jeetje de afgunst druipt er vanaf. Maargoed enige gevoel voor positiviteit en constructief denken is blijkbaar niet mogelijk. Alles moet meteen kapot worden getrapt en verzonken in een poel van negativiteit en chagrijn.
    pi_73529973
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 19:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maargoed enige gevoel voor positiviteit en constructief denken is blijkbaar niet mogelijk.
    Niet bij de pvda en hun vrienden in nl...in denemarken wel

[ Bericht 2% gewijzigd door bendk op 09-10-2009 20:20:57 ]
    pi_73530666
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:06 schreef bendk het volgende:

[..]

Niet bij de pvda en hun vrienden in nl...in denemarken wel
    Ben, apropos, Denemarken #2
    Topic voor Deense expats.
    I´m back.
    pi_73530701
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
    Belachelijk, wat heeft hij concreet gedaan dan?
    Enige rationele reactie hierop is idd ook: .
    I´m back.
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:31:18 #35
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_73530819
    Och, de internationaal meest invloedrijke persoon slaat een toon van verzoening aan.
    pi_73530838
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 19:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Och jeetje de afgunst druipt er vanaf. Maargoed enige gevoel voor positiviteit en constructief denken is blijkbaar niet mogelijk. Alles moet meteen kapot worden getrapt en verzonken in een poel van negativiteit en chagrijn.
    vind je het gek dat er zo gereageerd wordt? Er wordt tegenwoordig toch ook niet meer gekeken naar resultaten..
    Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
    Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
    Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
    pi_73530934
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
    Och, de internationaal meest invloedrijke persoon slaat een toon van verzoening aan.
    Zonde dat laatst 160 onschuldige burgers in Pakistan om het leven kwamen bij een raidje van de VS.
    O, ja, dat is collateral damage. .
    I´m back.
    pi_73531082
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben, apropos, Denemarken #2
    Topic voor Deense expats.
    OK bedankt voor de tip, het topic was enkele maanden geleden gesloten, ik keek er dus niet meer naar
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:43:15 #39
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_73531270
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zonde dat laatst 160 onschuldige burgers in Pakistan om het leven kwamen bij een raidje van de VS.
    O, ja, dat is collateral damage. .
    Tja, jammer dat er laatst 6 burger slachtoffers vielen bij een raketaanval van een nederlandse piloot.

Ik begrijp niet goed wat je met die zin wil zeggen eigenlijk.
    pi_73531292
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:37 schreef bendk het volgende:

[..]

OK bedankt voor de tip, het topic was enkele maanden geleden gesloten, ik keek er dus niet meer naar
    Lijkt me leuk voor jou. Ik heb iig leuk kunnen lezen over Denemarken. Dat land lijkt me ook wel wat, mede dankzij de positieve verhalen van jou. Zeker na mijn 67ste. Ben alleen nog wat sceptisch, omdat Denemarken mbt human development dus behoorlijk lager scoort dan Nederland, en ook dat er echt veel meer criminaliteit schijnt te bestaan dan in Nederland. Dit terwijl ik in Nederland dus eigenlijk nooit wat crimineels heb meegemaakt. Daarnaast is de sociaal-democratie er behoorlijk wat ontwikkelder dan in ons land. Misschien niet zo erg dan in Zweden, waar je alleen een biertje kunt halen bij een staatswinkel, die meteen je verbruik checkt natuurlijk, maar toch.
    I´m back.
    pi_73531385
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, jammer dat er laatst 6 burger slachtoffers vielen bij een raketaanval van een nederlandse piloot.

Ik begrijp niet goed wat je met die zin wil zeggen eigenlijk.
    Dat die gast misschien dan wel de nobelprijs voor de fucking vrede krijgt, maar dat er desalniettemin heel wat onschuldige burgers hun leven blijven verliezen in bepaalde regio's dankzij de legers die onze laureaat voor de vrede aanvoert als supreme commander.
    I´m back.
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:50:09 #42
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_73531492
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat die gast misschien dan wel de nobelprijs voor de fucking vrede krijgt, maar dat er desalniettemin heel wat onschuldige burgers hun leven blijven verliezen in bepaalde regio's dankzij de legers die onze laureaat voor de vrede aanvoert als supreme commander.
    Tja, het gaat er waarschijnlijk om dat er nog veel meer onschuldige burgers hun leven zouden verliezen als hij geen verzoenende toon aanslaat niet waar.
    pi_73531511
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me leuk voor jou. Ik heb iig leuk kunnen lezen over Denemarken. Dat land lijkt me ook wel wat, mede dankzij de positieve verhalen van jou. Zeker na mijn 67ste. Ben alleen nog wat sceptisch, omdat Denemarken mbt human development dus behoorlijk lager scoort dan Nederland, en ook dat er echt veel meer criminaliteit schijnt te bestaan dan in Nederland. Dit terwijl ik in Nederland dus eigenlijk nooit wat crimineels heb meegemaakt. Daarnaast is de sociaal-democratie er behoorlijk wat ontwikkelder dan in ons land. Misschien niet zo erg dan in Zweden, waar je alleen een biertje kunt halen bij een staatswinkel, die meteen je verbruik checkt natuurlijk, maar toch.
    Denemarken is een heerlijk land, ruimte rust en vooral beschaafde mensen. Van de 5.5 miljoen inwoners wonen er 1,5 miljoen in en rond kopenhagen. Men heeft last van de moslims en buitenlanders die hier de boel kapot maken, letterlijk en figuurlijk. 99% van de Denen is duidelijk daarin...ksssttt wegwezen. Hier heb ik de auto nooit op slot, de radio er niet en mijn voordeur sluit ik zelden af...
    Ik zelf ben een liberaal in hart en nieren, maar heb respect voor de soc democraten hier, het zijn serieuze bestuurders.
    Verder tref je hier geen duizenden en duizenden camera's aan om je te volgen en parkeergeld kennen ze hier niet. De mensen zijn prettig sociaal en hebben respect voor elkaar.
    Dat laatste was ik in nl kwijt....
    pi_73531598
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, het gaat er waarschijnlijk om dat er nog veel meer onschuldige burgers hun leven zouden verliezen als hij geen verzoenende toon aanslaat niet waar.
    Ja, komt-ie bij een Pakistaan langs: jij moet je leven nu geven, want dan blijven 100 andere mensen leven die het überhaupt allemaal veel beter hebben dan jij. .
    I´m back.
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:55:41 #45
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_73531685
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, komt-ie bij een Pakistaan langs: jij moet je leven nu geven, want dan blijven 100 andere mensen leven die het überhaupt allemaal veel beter hebben dan jij. .
    Kortom, je mag alleen een nobelprijs van de vrede krijgen als er nooit een dode door indirect handelen van je valt? Met andere woorden, geen enkel staatshoofd.
    pi_73531723
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:50 schreef bendk het volgende:

[..]

Denemarken is een heerlijk land, ruimte rust en vooral beschaafde mensen. Van de 5.5 miljoen inwoners wonen er 1,5 miljoen in en rond kopenhagen. Men heeft last van de moslims en buitenlanders die hier de boel kapot maken, letterlijk en figuurlijk. 99% van de Denen is duidelijk daarin...ksssttt wegwezen. Hier heb ik de auto nooit op slot, de radio er niet en mijn voordeur sluit ik zelden af...
    Ik zelf ben een liberaal in hart en nieren, maar heb respect voor de soc democraten hier, het zijn serieuze bestuurders.
    Verder tref je hier geen duizenden en duizenden camera's aan om je te volgen en parkeergeld kennen ze hier niet. De mensen zijn prettig sociaal en hebben respect voor elkaar.
    Dat laatste was ik in nl kwijt....
    Nee, okee, dat zeg ik, wrs zou het een land zijn naar mijn hart, moet nog 20 jaar werken, maar wie weet daarna.
    Ik woon hier op het platteland en heb op zich nergens last van (behalve een zootje autochtone kutkinderen die je dochter het leven zuur maken als ze de kans krijgen, maar dat hou je wrs overal), maar ga je 15 km verder dan is de situatie al anders idd.
    I´m back.
    pi_73531796
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kortom, je mag alleen een nobelprijs van de vrede krijgen als er nooit een dode door indirect handelen van je valt? Met andere woorden, geen enkel staatshoofd.
    Onschuldige doden, die maar blijven vallen, nee, dat dien je niet achter je naam hebben te staan imho. Vrij lullig ook, voor de onschuldigen die eraan gaan, de man die jou dat geleverd heeft, krijgt de nobelprijs van de vrede. Fucking devaluatie in mijn ogen. Of vind jij van wel?
    I´m back.
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:03:05 #48
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_73531932
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onschuldige doden, die maar blijven vallen, nee, dat dien je niet achter je naam hebben te staan imho. Vrij lullig ook, voor de onschuldigen die eraan gaan, de man die jou dat geleverd heeft, krijgt de nobelprijs van de vrede. Fucking devaluatie in mijn ogen. Of vind jij van wel?
    Ik vind dat iemand die een nieuwe weg inslaat en daardoor veel minder onschuldige doden wil veroorzaken toch wel redleijk op de goede weg ja.

Maar ik begrijp dat jij o.a. Gorbatsjov, Peres, Arafat & Rabin dus ook misplaatst vond.
    pi_73531955
    .
    pi_73532142
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vind dat iemand die een nieuwe weg inslaat en daardoor veel minder onschuldige doden wil veroorzaken toch wel redleijk op de goede weg ja.
    Dat weten we nu nog niet, ga anders maar vragen in Pakistan. Ik vind het idee alleen al belachelijk. We maken nu 1 persoon bewust dood, want dat scheelt 100 personen in de toekomst. .
    quote:
    Maar ik begrijp dat jij o.a. Gorbatsjov, Peres, Arafat & Rabin dus ook misplaatst vond.
    Arafat en Rabin indertijd vond ik wel terecht; alleen zonde dat Rabin voor zijn raap werd geschoten.
    Ik vind eigenlijk dat in de toekomst maar 1 persoon een nobelprijs verdient, en dat is degene die een einde maakt aan de Israël-Palestina kwestie.
    I´m back.
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:11:53 #51
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_73532204
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

Arafat en Rabin indertijd vond ik wel terecht
    Want die hebben, in tegenstelling tot Obama, geen onschuldig bloed meer laten vergieten daarna. Nee ik snap je redenering.
    pi_73532367
    quote:
    vr 09 okt 2009, 20:42 | 4 reacties
    Obama geeft geld Nobelprijs aan goede doelen
    WASHINGTON - De Amerikaanse president Barack Obama geeft het geldbedrag dat bij de Nobelprijs hoort weg aan goede doelen. Dat maakte een woordvoerder van het Witte Huis vrijdag bekend.
    Aan de Nobelprijs voor de Vrede is een geldbedrag van bijna 1 miljoen euro verbonden.
    pi_73532434
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Want die hebben, in tegenstelling tot Obama, geen onschuldig bloed meer laten vergieten daarna. Nee ik snap je redenering.
    Wat mij betreft heeft-ie nog helemaal niets verdiend.
    En als hij niet begrijpt dat root cause voor een groot deel in het Israël-Palestina conflict ligt dan verdient hij sws niets.
    Time will tell though.
    I´m back.
    pi_73533127
    Vrij onbezonnen beslissing. Je kunt de beste man een nobelprijs geven voor het hebben van vredige intenties. Maar als de noodzaak zich opdringt zal Obama net zulke vuile handen gaan maken als z'n voorganger. Of nog vuilere handen. Beter is achteraf kijken of hij de prijs verdient.
    Seculier-Fundamentalistisch
    pi_73534998
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tear_down_this_wall

verdient volgens mij de peace prize..
    Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
    Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
    Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
    pi_73535659
    pi_73536013
    nuff said .
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:22:50 #58
    183259 Fockker
    Victim of Changes
    pi_73536253
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef isogram het volgende:
    Zeer zeker bijzonder omdat ie nog geen kloten gedaan heeft om zo'n prijs te verdienen.Slechts 3 uur voor sluiting voor de nominaties werd hij als kandidaat ingebracht!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fockker op 10-10-2009 12:47:24 ]
    Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
    Security Matters
    pi_73536356
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 23:14 schreef Salvad0R het volgende:
    nuff said .
    Helemaal niet 'nuff said' man, wat bedoel je nou met dat plaatje, dat volgens mijn door aarts-idioot Alex Jones gemaakt is?
    We gaan hier niet over samenzwerringstheoretici ouwehoeren mag ik hopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 09-10-2009 23:31:32 ]
    I´m back.
      zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:47:44 #60
    207353 Wheelgunner
    Met de Noorderzon...
    pi_73539848
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 23:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Helemaal niet 'nuff said' man, wat bedoel je nou met dat plaatje, dat volgens mijn door aarts-idioot Alex Jones gemaakt is?
    Het origineel zegt overigens 'socialism'. Maar Salvad0r is op zijn minder nuchtere momenten wel van de samenzweringen. Ieder zijn ding.
      zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:04:37 #61
    273380 Sayex
    Heeft altijd gelijk!
    pi_73543525
    Veel tevroeg, hij heeft nog alleen maar speeches gegeven over het stoppen met oorlog, tegelijk ertijd stuurt hij wel meer troepen naar afganistan, om de taliban te verdrijven,, Dat is toch geen vrede creëren of wel dan?
    [Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid.]
      zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:10:01 #62
    198904 Tizitl
    Militant pacifist
    pi_73546492
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 22:42 schreef kawotski het volgende:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tear_down_this_wall

verdient volgens mij de peace prize..
    Die verdient hem in nog geen 1000 jaar. Ten eerste omdat de val van de muur vooral lag aan interne zaken in het Oostblok.

Ten tweede en dit is wat mij betreft 100 keer belangrijker omdat meneer de financiële en andere steun aan bepaalde verschrikkelijke regimes en groeperingen in Latijns-Amerika opschroefde en daardoor vele burgerdoden op zijn naam heeft staan. In Guatemala was meneer gewoon een genocide door de overheid aan het sponsoren.

Zo iemand mag nooit een vredesprijs krijgen!
      zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:35:36 #63
    207353 Wheelgunner
    Met de Noorderzon...
    pi_73547218
    quote:
    Op zaterdag 10 oktober 2009 12:04 schreef Sayex het volgende:
    Veel tevroeg, hij heeft nog alleen maar speeches gegeven over het stoppen met oorlog, tegelijk ertijd stuurt hij wel meer troepen naar afganistan, om de taliban te verdrijven,, Dat is toch geen vrede creëren of wel dan?
    Ook tijdens zijn campagne gaf hij al aan meerin Afghanistan te willen steken. Dat heeft hij gedaan, heeft niet geholpen, dus de vraag is wat nu.

En de Taliban weer de boel laten overnemen is nou ook niet echt vrede te noemen.
    pi_73598727
    quote:
    Op zaterdag 10 oktober 2009 14:35 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ook tijdens zijn campagne gaf hij al aan meerin Afghanistan te willen steken. Dat heeft hij gedaan, heeft niet geholpen, dus de vraag is wat nu.

En de Taliban weer de boel laten overnemen is nou ook niet echt vrede te noemen.
    Zo achterlijke junk ben je ook weer online?
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
      maandag 12 oktober 2009 @ 00:24:20 #65
    207353 Wheelgunner
    Met de Noorderzon...
    pi_73598982
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 00:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Zo achterlijke junk ben je ook weer online?
    pi_73701545
    quote:

[..]

Nee veel onschuldiger dan Jones:

http://www.politicsdaily.(...)ago-college-student/
    Seculier-Fundamentalistisch
      maandag 19 oktober 2009 @ 22:22:05 #67
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_73862269
    quote:

[..]

Er zijn nu al normale lui in een subforum op fok ideeen aan het bedenken hoe je de werelpopulatie kan decimeren. En dat zijn dan diezelfde lui die zeggen dat complotten (samen plannen smeden om het groter geheel te bedonderen) niet bestaan Hoe koppig is de debunker?

Is deze al geplaatst?

Je moet wel aandachtig luisteren naar wat hij te zeggen heeft anders ontgaat je de helft. mij wel iig.
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
    pi_73926693
    Heeft Obama al wat gedaan dan?

Imho bemoeit dat ganse Amerika zich veel te veel met andere landen, reden om Obama geen nobelprijs te geven. Waarom altijd Amerikanen voortrekken?
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:08:08 #69
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_74130593

4:57

whatt?!?
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
    pi_74135711
    Het is de eerste zwarte president van de VS, laten we hem een nobelprijs geven...

wel goed dat hij het prijzengeld weggeeft, maar hij zal wel niet echt op zwart zaad zitten...
    check www.petervanstiphout.nl > politiek, technologie en filosofie!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')