Nietes, het is patat, en ik zal je uitleggen waarom.quote:
Vertel ze dat maar bij de douane...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben een globalist, geen Hollander
Jup, krijg vaak zat met ze te maken helaasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vertel ze dat maar bij de douane...
Spreek je Esperanto dan ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben een globalist, geen Hollander
Nope, is ook geen voorwaarde om globalist te zijnquote:
Wel een prequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nope, is ook geen voorwaarde om globalist te zijn
Ik wel. Ben erg gesteld op Need For Speed Shift.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:33 schreef Dragorius het volgende:
Ziet er grafisch erg geil uit..maar ik hou niet van racers
Ik ook. Do want! Heb 7 en 8 uitgespeeld op de PC ooit.quote:Final Fantasy XIII ... die trailer van 6 minuten..damn zo blij word ik van zoiets
Wacht maar tot Gran Turismo 5 uit komt. Ben ook niet echt van de simulaties, maar die wil ik toch wel erg graag hebben!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
Maar Forza 3 is geen racer he.. dit is goddelijk.
Dit had ik dus ook met de demo op de PS3.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef _Led_ het volgende:
Heb Dirt2 gekocht, maar ik kom amper door de eerste baan heen, dat ding heeft zo veel overstuur !
Ik ook. Zoveel heissa... vraag me af of het alle beloften kan waar maken. Het is al zo lang in ontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Dragorius het volgende:
Heavy Rain ben ik ook errug benieuwd naar
Dat was het zeker gisteren avond.quote:
Ik snap het ook niet Led, ik snap het ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, en dan nog zijn er mensen die beweren dat ik nooit iets bijdraag aan een discussie !
Ik ben zo bang dat ik pas honderd jaar na mijn dood gezien zal worden als de onbaatzuchtige held die ik ben...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet Led, ik snap het ook niet
Voorbeeld ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:32 schreef Dragorius het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Mensen die topics voor/over zichzelf maken in de 3e persoon.
Ja dat is wel typerend hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:32 schreef Dragorius het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Mensen die topics voor/over zichzelf maken in de 3e persoon.
Met als insteek om aan te tonen dat je niet narcissistisch bent.quote:
Nee, ik ben actief aan het solliciteren in de baas zijn tijd. Eigen schuldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie ook zo druk aan het werk?
Mis je ze in TRU ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Bastard het volgende:
Waar is michielos en flammie eigenlijk
Dus toch!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Bastard het volgende:
Waar is michielos en flammie eigenlijk
Kut, je hebt mequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus toch!
Wist wel dat zij beide te vaak gezien werden!
KLOON!!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kut, je hebt me
Naja, maar weer wat nieuwe karakters verzinnen, het werd sowieso weer tijd
Oh, dat fix ik wel, dan schreeuw ik gewoon wat harderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als mensen ineens verdwijnen begin ik volume te missen.
Ff wat mensen over de zeik helpen weer zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh, dat fix ik wel, dan schreeuw ik gewoon wat harder
Open er een topic overquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als mensen ineens verdwijnen begin ik volume te missen.
Ik doe m'n best maar zowel Bassos als MC reageren niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ff wat mensen over de zeik helpen weer zeker
Nee ik zag het, het werpt nog geen vruchten af voor je. Een kloonscan lijkt mij niet nodig, zij hebben beide een zeer eigen manier van posten die niet te vergelijken is met een ander... maar dat zegt ook niet allesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar zowel Bassos als MC reageren niet.
Heb je weleens een kloonscan voor ze aangevraagd ?
Zeer intressante open topics waarin iedereen zijn ervaringen kan delen met open minded people. Over inhoud en zonder geneuzel.. utopie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
TT : "Wie is Bastard, en wat mist hij ?"
Vooral ook omdat je dan gewoon trip-reports krijgt in de vorm van verlichte TRU-topicsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeer intressante open topics waarin iedereen zijn ervaringen kan delen met open minded people. Over inhoud en zonder geneuzel.. utopie.
het eindstadium van een psychose ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef Ticker het volgende:
Ik heb begrepen dat ze voor het laatst in een of ander stadium gezien waren.
Wacht eens even.. WACHT EENS EVEN!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef Ticker het volgende:
Ik heb begrepen dat ze voor het laatst in een of ander stadium gezien waren.
Dat is weer een ander uiterste, je wilt wel dat A, je publiek geboeid is en blijft en B, dat mensen je blijven begrijpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral ook omdat je dan gewoon trip-reports krijgt in de vorm van verlichte TRU-topics
Laat ik hier maar niks op zeggen danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste, je wilt wel dat A, je publiek geboeid is en blijft en B, dat mensen je blijven begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |