Dat, en het vlekt niet !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:23 schreef Bastard het volgende:
Bier is wel goed voor de huid zeggen ze he?
Ik ook alquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef Darkwolf het volgende:
Twee hijsjes van iets trouwens en ben nu al knetter. Gaat lekker!
Biergist. Das wat anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:23 schreef Bastard het volgende:
Bier is wel goed voor de huid zeggen ze he?
Ja maar weet je hoe dit kwam?quote:
Een mening is als een kontgat, iedereen heeft er 1.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:42 schreef _Led_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iet-gelukkiger.dhtml
Heh
Nou ja, ze heeft wel wat ondersteunende onderzoeken staat er :quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een mening is als een kontgat, iedereen heeft er 1.
Ik kan ook een boek uitbrengen, breng ik het tegenovergestelde weer aan het licht ... dussss
Nou nog even opzoeken welke onderzoeken dat zijnquote:Ze heeft wetenschappelijk bewijs dat haar theorieën steunt. Een recente studie toonde aan dat mensen met een laag zelfbeeld zich nog slechter voelden nadat ze positieve mantra's over zichzelf bleven herhalen.
Dat dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:14 schreef Bastard het volgende:
Welja. Als ik mn best doe kom ik ook wetenschappelijk bewijs tegen dat weer mijn theorieen ondersteunt hoor
Rustig; zaterdag maar eens langs moeder geweest om klusjes op te knappen (je kent het wel - de jaarlijkse "er moeten gordijntjes opgehangen worden en het lukt me niet", "er zijn schroeven uit dit tafeltje gevallen, wil jij 'm weer in elkaar zetten" en "deze bureaustoel klapt telkens naar achter en ik weet niet wat het is" rondequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:25 schreef Bastard het volgende:
Mooi.
Hoe was je weekend Led als getrouwd man nu?
En dan klagen over teruglopende bezoekersaantallen. Het aloude principe van vraag en aanbod wordt niet meer getolereerd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:10 schreef Bastard het volgende:
Ja dat is duur.. niet duurder dan een andere dierentuin vlgs mij maar het is te belachelijk voor woorden.
Alles word duurder maar je salaris gaat niet tegelijk mee omhoog he
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
DOH!
[ afbeelding ]
Why you little...!
Het electronica en technische gedeelte: vetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:13 schreef _Led_ het volgende:
Zeg DW, is dit iets voor jou ?
http://www.techeblog.com/(...)-mood-tail-is-creepy
Ik vond Dirt 2 leuker eigenlijk, goedemorgen btwquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
Zo'n RPG speel ik eens in de 2 a 3 jaar.. laatste was Lost Oddesey, ik trek dat niet om steeds weer een nieuw verhaal te hebben, weer alles te upgraden, mana voor dit, cure voor dat.. moet ik niet tevaak hebben.
Maar Forza 3 is geen racer he.. dit is goddelijk.
Vond? Dus je bent in een weekend door Forza3 heen gegaan zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik vond Dirt 2 leuker eigenlijk, goedemorgen btw
ik kan een heerlijk frietje oorlog maken. ik heb de sauzen er apart bij gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Getver, dat kunnen ze helemaal niet goed klaarmaken in Belgie
Ja maar in Belgie zijn ze gewoon slecht in goede patat makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan een heerlijk frietje oorlog maken. ik heb de sauzen er apart bij gekregen.
mits de patat met de hand gemaakt wordt lijkt me dat logisch ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:02 schreef sararaats het volgende:
frietjes van ons mama zijn nog veel lekkerder dan frieten van de frituur
pindasaus is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |