quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
DOH!
[ afbeelding ]
Why you little...!
Het electronica en technische gedeelte: vetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:13 schreef _Led_ het volgende:
Zeg DW, is dit iets voor jou ?
http://www.techeblog.com/(...)-mood-tail-is-creepy
Ik vond Dirt 2 leuker eigenlijk, goedemorgen btwquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
Zo'n RPG speel ik eens in de 2 a 3 jaar.. laatste was Lost Oddesey, ik trek dat niet om steeds weer een nieuw verhaal te hebben, weer alles te upgraden, mana voor dit, cure voor dat.. moet ik niet tevaak hebben.
Maar Forza 3 is geen racer he.. dit is goddelijk.
Vond? Dus je bent in een weekend door Forza3 heen gegaan zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik vond Dirt 2 leuker eigenlijk, goedemorgen btw
ik kan een heerlijk frietje oorlog maken. ik heb de sauzen er apart bij gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Getver, dat kunnen ze helemaal niet goed klaarmaken in Belgie
Ja maar in Belgie zijn ze gewoon slecht in goede patat makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan een heerlijk frietje oorlog maken. ik heb de sauzen er apart bij gekregen.
mits de patat met de hand gemaakt wordt lijkt me dat logisch ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:02 schreef sararaats het volgende:
frietjes van ons mama zijn nog veel lekkerder dan frieten van de frituur
pindasaus is![]()
Nietes, het is patat, en ik zal je uitleggen waarom.quote:
Vertel ze dat maar bij de douane...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben een globalist, geen Hollander
Jup, krijg vaak zat met ze te maken helaasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vertel ze dat maar bij de douane...
Spreek je Esperanto dan ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:59 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben een globalist, geen Hollander
Nope, is ook geen voorwaarde om globalist te zijnquote:
Wel een prequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nope, is ook geen voorwaarde om globalist te zijn
Ik wel. Ben erg gesteld op Need For Speed Shift.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:33 schreef Dragorius het volgende:
Ziet er grafisch erg geil uit..maar ik hou niet van racers
Ik ook. Do want! Heb 7 en 8 uitgespeeld op de PC ooit.quote:Final Fantasy XIII ... die trailer van 6 minuten..damn zo blij word ik van zoiets
Wacht maar tot Gran Turismo 5 uit komt. Ben ook niet echt van de simulaties, maar die wil ik toch wel erg graag hebben!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
Maar Forza 3 is geen racer he.. dit is goddelijk.
Dit had ik dus ook met de demo op de PS3.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef _Led_ het volgende:
Heb Dirt2 gekocht, maar ik kom amper door de eerste baan heen, dat ding heeft zo veel overstuur !
Ik ook. Zoveel heissa... vraag me af of het alle beloften kan waar maken. Het is al zo lang in ontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Dragorius het volgende:
Heavy Rain ben ik ook errug benieuwd naar
Dat was het zeker gisteren avond.quote:
Ik snap het ook niet Led, ik snap het ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, en dan nog zijn er mensen die beweren dat ik nooit iets bijdraag aan een discussie !
Ik ben zo bang dat ik pas honderd jaar na mijn dood gezien zal worden als de onbaatzuchtige held die ik ben...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet Led, ik snap het ook niet
Voorbeeld ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:32 schreef Dragorius het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Mensen die topics voor/over zichzelf maken in de 3e persoon.
Ja dat is wel typerend hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:32 schreef Dragorius het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Mensen die topics voor/over zichzelf maken in de 3e persoon.
Met als insteek om aan te tonen dat je niet narcissistisch bent.quote:
Nee, ik ben actief aan het solliciteren in de baas zijn tijd. Eigen schuldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie ook zo druk aan het werk?
Mis je ze in TRU ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Bastard het volgende:
Waar is michielos en flammie eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |